Tagok >> Németh Lajos >> Blog
Felkerültek a téli kerekek. A kédergumik szilikonzsír ápolást kaptak, a téli ablakmosó -22, a fagyálló pedig -38 fokig bírja. Jöhet a tél.
A nagy felújításban néhány dolog kevésbé sikerült jól. Egy ekkora munkába bele is fér, hogy becsúszik néhány apróbb hiba.
Amiket Zé villámgyorsan garanciában kijavított:
- jobb hátsó oldalüvegnél beszivárgott a víz: újratömítette
- a bal ajtó kissé lógott: beállította
- a jobb első sárvédő-küszöb találkozásnál egy kis rozsda jelent meg: eltűntette, lekente alapozóval
- csomagtér kéder kapott gumiápolót
Néhány napja eltört a jobb első rugóm. Ezt ma orvosoltuk.
Apró felújítás után, az autó alá kerültek. Az eredmény nem szép, az autóm olyan lett, mint egy teherautó. Időközben már sikerült szerezni egy komplett gyári Eibach szettet, de az már csak tavasszal kerül vissza a helyére.
Eltört a jobb első rugóm, 21 évet bírt. Nem könnyű, szinte lehetetlen olyat szereznem, amivel gyárilag szerelték az autót (a gyári sportcsomaghoz Eibach szett járt).
Rugókat végül Zsé145-ől kaptam, akinek volt 2 pár feleslegessé vált elsője. Nem Eibach, hanem a sima gyári. Ettől kb. 2 cm-el magasabb lesz az autó, de ez most nem érdekel. Zsé145 még este el is hozta nekem őket Csepelről. Óriási köszönet érte.
Elérkezett a fékek felújítása:
- hatsó féktárcsa és betét: Textar
- első féktarcsa és betét: Galfer
- féknyergek porvédőinek cseréje
- jobb kezifék-bowden csere: ATE
- bal hátsó kerékagy csere: Meyle
- bal-ésjobb féltengely gumiharangok cseréje
Mindez Németh Misi műhelyében készült.
Az autó felújítása eléggé megviselte a csomagtér és az utastér szőnyegeit. Ideje volt újra cserélni őket.
209325 Km: a szokásos, eddig már jól bevált Agip i-Sint 10W40 került bele.