Tagok >> Németh Lajos >> Blog
1995. május 21-én gördült le a gyártósorról, azóta megtett 222.000 Km-t.
Eltört a kormányzáram. "Legegyszerűbben" a gyújtáskapcsoló cseréjével volt orvosolható a dolog.
A bontott gyújtáskapcsolót a kulcsomhoz át kellett lamelláztatni. Ezt a Stadionoknál a Key King Kulcs-Centrum végezte.
Az eredeti kiegyenlítőtartályom már nagyon vállalhatatlan állapotban volt. A belsejében a 23 év alatt barna lerakódás képződött.
Most végre sikerült egy másikat szerezni, aminek a belsejét rozsdamaróval tisztára varázsoltam.
Egy hosszabb út alkalmával hazaérkezve nem tudtam rendesen váltani, a kuplung felengedésekor pedig az autó nem mozdult csak remegett. Elsőre motor- vagy váltótartó bak törésre gondoltam, de alánézve semmi ilyet nem láttam. Kezdtem aggódni, hogy akkor talán a váltóm mehetett tönkre.
Az autó tegnap szétszedésre került és kiderült eltört a kuplungszerkezetem. Azóta a csere is megtörtént. Valeo szett került bele.
A javítás Német Misi műhelyében történt.
Végre megérkezett. Hamarosan a helyére kerül.
INNEN rendeltem.