Tagok >> Németh Lajos >> Blog
A tetőmön egy tenyérnyi helyen megmarta a madárszar a lakkot. Elkezdett peregni, ezért csak az újrafényezés segíthetett rajta. Az első lökhárító és a hátsó szárny szintén új fényezést kapott.
Az autót Krisz33 mester vette kezelésbe. Nagyon szép munkát végzett.




Vezérlés és vízpumpacsere.
A kilincsek és a "B" oszlop díszléce matt fekete fóliát kapott.



A fékerőelosztó rugóját és "bilincsét" most sikerült csak beszerezni. Remélem ezek is gyorsan a helyükre kerülnek.



Az ABS kockától hátrafelé az összes fém fékcső cseréje anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsőre.
Mindeközben még ezek történtek:
- féknyergek felújítása és szinterezése,
- a hátsó kissé megviselt - szériatartozék - Eibach rugók újra cserélése (ugyanilyen Eibach rugókra),
- fékerőalosztó cseréje,
- első és hátsó gumi fékcsövek cseréje,
- jobb hátsó kerékcsapágy cseréje (ez valamiért kb. évente elpusztul).
Ami még hátra van:
- szervódob csere,
- az első fém fékcsövek cseréje (anyagában horganyzott, korrózióálló acélcsövekre).









2
532
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- 155
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV