Hosszú idő telt el, és rengeteg befektetett munka, de ma hazajött. Vannak még vele apróbb teendők, de tökéletes munkát végzett a D.Z. szervíz. Köszönöm szépen Zé! Gyakorlatilag MINDEN lecserélve, felújítva, szó szerint...

Nem csekély mértékû nehézség után, de hamarosan finiselünk...

Alakul. Nagyon szép és jó lesz, bár már csak statisztikailag az enyém, igazából nem is nekem újul meg. Egy még nagyobb OFF cserére nem tudtam nemet mondani - KIZÁRÓLAG anyagi alapon, érzelmekről szó nincs...

Régóta árultam, azonban közös utunkat egy kihagyhatatlan csereajánlat okán fejeztük be. A legjobb, leginkább szeretett autóm volt. A folytatás egy másik legendás típus és sztori...
Gyakorlatilag a nuvola megvétele óta állt fent a jelenség, hogy az üzemanyagszint-mérő az óraegységben nem mutatta a nafta szintjét - azaz igen, a gyújtás/beröffentést követően kb. fél percig, utána rohamos gyorsasággal fittyedt le a mutató zéró állásba, a csóróságjelző lámpa pedig már-már a retinámat égette folyamatosan. ( Csak csendben: kb. négyszer sikerült kifogyasztanom a benzint a bellából, szerencsére mindig benzinkút közelében történt a malőr... )
Egy isteni sugallattól vezérelve, és Töki májsztró ( Zé. munkatársa ) egy korábbi beavatkozását a JTD-men megjegyezvén kicseréltettem a komplett cuccot a tankból AC-pumpástól, úszóstól, membránostól. A rendelkezésemre álló, bontásra ítélt nagyvad alkatrésze került beszerelésre. Éééés - megjavult, a szint korrektül látható, a benzinkannát eltehetem a csomagtartó hátsó fertályába VÉGRE. :)
Felni upgrade... A létező legszebb gyári kerék került fel rá újszerű téli gumikkal. Gyönyörű!

Eddig bírták az első gumik. Laci barátomtól ( Varga Laci, a Fiat/Alfa bontós ) nagyon korrekt áron kaptam két nagyon jó állapotú használt Goodyear Eagle F1 típusút, fel is kerültek a felnikre. A szereltetés GabCsi-nál, a Méta Gumiszervizben esett meg.
A minap történt gólyaláb csere miatt esett meg a dolog GabCsi barátunk segedelmével, a Méta Autószerviz hájtekk kütyüjei használatával. Köszönöm! :)
Elöl mindkét oldalon cserélve lettek fentiek ( ha esetleg valaki nem jött rá: a gólyalábak ) tokkal vonóval bal oldali rugótörés okán Zé.-nél. Rugók, lengéscsillapítók. Sokkal stabilabb lett az eleje, örülünk.
Hol máshol, mint Zé.-nél (is) praktizálgat egy ideje időnként Tibi, a klíma-guru. A nuvolát már nem működő klímával vettem még tavaly, azonban most jött csak el az idő, hogy rábízzam a hiba oknyomozását és esetleges rendberakását egy szimpatikus, hozzáértő emberre. Így is történt, szerencsére csak egy nyavalyás O-gyűrűt kellett cserélni a kompresszornál. :)
Mélyhűtőláda lett a verda, a 166 klímája - ha jó - brutálisan képes hűteni, ellenben a 156-tal.
Festékanyag is lett betöltve, ha esetleg valahol majd még szivárogna a rendszer ( nem fog ), nyomban meg is mutatja a gyengéjét.