Blog >> alfa >> 156

>> SzervizRooDee // Alfa 156 2,4 JTD 100 KW 136 PS // 2009-04-01

a mai hibakódolvasás után gyors be is szereztem egy légtömegmérőt. a csere kész:D végre érezni a pacikat:D csak most meg nem tudom megállitani a kocsit:( kéne valami jobb fékeket vennem :D holnap meglátjuk mit mutat nagyobb sebességnél, mert itt gyorsan elfogynak az utcák:( :D meg persze előzésnél...

u.i.: költség: ismerőstől / euróban

>> SzervizRooDee // Alfa 156 2,4 JTD 100 KW 136 PS // 2009-04-01

Ma elvittem a vasat gépre...
először megijedtem, mikor 8 hibakód jelent meg, de a legtöbb csak rendellenesség volt, amit persze töröltünk is. a végén egy maradt. P0101.. légtömegmérő..gyanítottam, h rossz lesz, mert nem érezni a pacikat, nincs az az igazi húzása a kocsinak. este már hozzák is az újat, irány garázs, csere, és majd meglátjuk javul e a helyzet. remélem igen:D

jah:D a következőket irta ki a gép:

jelenleg is:
P0101=Levegőtömeg- és levegőmennyiség-mérés "kell" értéktartományon kívüli érték

törölt:
P0115=Hűtőkőzeg-hömérséklet-jeladó funkció-rendellenesség
P0191=Tüzelőanyagelosztónyomás-jeladó "kell"értéktartományon kívüli érték
P0190=Tüzelőanyagelosztónyomás-jeladó funkció-rendellenesség
P0203=Befecskendezőszelep (3. henger) funkció-rendellenesség
P0215=Tüzelőanyaglekapcsoló mágnes szelep (ELÁB) funkció-rendellenesség
P0320=Gyújtás/elosztó fordulatszám-jel Funkció-rendellenesség
P0380=Izzítógyertya/fűtőáramkör funkció-rendellenesség
valamint
P1320 - erről konkrétabban nem találtam semmit, csak egy bejegyzést, ami ez volt:
hibakód hamar eltárolódik, kiolvasható, de a motor kontroll lámpát csak nagyon extrém esetben gyújtja ki.
Jellemzően hideg motornál csak alig, de üzemmeleg állapotban erősen jelentkezik a kihagyás/rángatás főleg intenzív gyorsításkor.. - bár ezt nem tapasztaltam

esetleg ha tudtok bővebb információt nyujtani pontosabban mit is jelentenek ezek a kódok, akkor azt megköszönném:D

u.i. az ár euróban értendő

>> Eseménymesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2008-11-22

Pár perce elkezdett esni az idei tél első hava!

(igaz, hogy az előző téli idényben 1x már havazott, és az pont idén, január 1-én volt)
Szerencsére már fenn vannak a Michelin téli papucsok, és még délelőtt az OFFos autón is megcseréltük a gumi garnitúrát, felkészülten várjuk a Telet!
(de hol is lehet a jégkaparóm ???)

>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-11-11

Este kicsit unatkoztam. Eszembe jutott, hogy a Verdákban sok olasz mellett hiányzott egy másik talján. Nekiálltam, hogy új szereplővel egészítsem ki a Pixar filmjét!

Íme, a folytatásban a főhős:

>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-09-16

A természetjárás után jól esett a pörkölt! (Ha tudná Norbi, mennyi jó dologból marad ki :P)
Nagyon jó volt találkozni új emberekkel, sajnos kevés volt az időnk, utaznunk kellett tovább egy születésnap miatt...
Út közben találtunk egy hatalmas szarvasmarha csordát -olyan szép sötétbarna színűeket-, így megörökítettem ezt a csodás ritka látványt az autómmal az előtérben.

>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-09-16

Szeptember 15-én Odvaskőnél gyűltek össze a 156 tulajok, hogy Poló és erhard szervezésében találkozzanak egymással egy finom bogrács pörit is közösen elfogyasszanak.
Akinek volt kedve, az megtekinthette a festői tájon a közelben a barlangot.

>> Szervizmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-09-12

Tegnap megkapta az ilyenkor szokásos gyertya cserét a kocsim.
Gazdasági megfontolásból nem platina gyertyákat kapott. Meg aztán nekem ez a 40 000 km futásteljesítmény is olyan 6-7 év alatt jön csak össze :) Addigra pedig mindenképpen kap új szikráztatót, ha meglesz!

A régi NGK széria annyira rossz volt, hogy időnként kihagyott a gyújtás. Remélem más érzékelő nem sínylette meg a durrogást.

Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az új Champion (3 pólusú) gyertya! RC8TYC 4 db + RG4HC 4 db
Rögtön harap házadásra, vidáman forog a motor. Majdnem baleset is lett hazafelé belőle :D

Sajnos a 110156 km--t picit lekéstem a fotóval. De már gyúrok a 111156-ra! :))