Blog >> 156
Ma leadtam a szakinak a küszöböket. Szerinte nem vészes a törés, ami nekem elég komolynak tűnt. Azt mondta szól ha készen van, és akkor odapróbáljuk a kocsihoz. Utána pedig nekieshet a fényezésnek.
Egy kis pucolás és csiszolás után megkapták a hátsó nyergek is a rosso fényt, + a tárcsák rozsdás része is meg lett csiszolva azok pedig egy kis hőálló ezüsttel szépültek meg.




12 ezer km volt az utolsó olajcsere óta. Akkor még 10-60 ment bele, merthogy ha már az a gyári, akkor legyen benne az. De nem nagyin szerette, mert zabálta, mindegy is.
Most sima 20k-t kapott, hátha ez jobb lesz neki, vagy nem, ez van.
A pollenszűrő is csereérett lett, az is egy éves, a légszűrővel egyetemben.
Azt ennyi.
Az autónál megérett a betét csere és a tárcsák felszabályozása.
Elöl Delphi, hátul Remsa betétek lassítanak. Bízom benne, hogy hosszú ideig elég hatékonyak lesznek.
A fékrendszemről pedig kiderítettem, hogy Lucas. :-)
km: 98224
Ma bementem szervizbe(Autofit) és kicseréltettem a már vagy egy hónapja beszerzett fékbetéteket. :)
Ma megjött a Főnix Tuning-tól rendelt váltógomb és kézifékkar borítás. Gyorsan fel is pattintottam őket. Jobb az összhatás a carbonmintás konzollal. :)




Gondoltam adok egy kis fényt az aluknak, ezért vettem polírpasztát és nekiestem délután. "Csak" kézzel csinálgattam, de mégis látszik a különbség. A pajzsnak is adtam egy kicsit a pasztából, szépen is csillog.Már csak a jelet kellene kicserélnem benne :)
Képek:
előtte---munka közben----utána-----pajzs-----ez meg csak úgy :D





Ma odapróbáltam a Lali(75!!!!!!) -től kapott küszöböket a kocsihoz. Sokat dob majd rajt ha a szaki meg tudja javítani a repedést rajta.


Ma megpucolgattam az első fékeket, és adtam a nyergeknek Rosso festéket. :)
Következő lépcső a hátsó betétek cseréje és utána jöhet a hátsó nyergekre is a Rosso. :) Szerintem jól néz ki.

