zolee1452007-07-20 10:58:49 // 3242
Ha az Alfa komolyan akarja venni önmagát, és komolyan gondolja, hogy az Audi a BMW és a Mercedes az ellenfél akkor nehezen engedhet meg magának a GTA-ba egy V6-ost... Ezeknek a csúcsmodelljei V8-asok, ráadásul az USA-ba sem nagyon mehet V8 nélkül. Szerintem.
BeeGee2007-07-20 10:49:21 // 3241
V6-osa nincs, mert a BMW soros hívő. a V8, V10et is csak helyszűke miatt csnálták, szerintem :)
beeep1462007-07-20 10:41:28 // 3240
Pici kiegészítés... :-))
330i
- sor 6!!
- 258 LE
.....
Van amugy a bmw-nek v6-os motorja jelenleg?
A 159 GTA és M3 összehasonlítás is nagyban függ majd attól milyen motor lesz a GTA-ban, mert ha a 3,2 v6 lesz turbóval akkor megint nem az M3 az ellenfél, hanem a 335i (306 LE). Ha meg a V8 lesz a GTA-ban akkor oda lehet állni az M3 mellé.
330i
- sor 6!!
- 258 LE
.....
Van amugy a bmw-nek v6-os motorja jelenleg?
A 159 GTA és M3 összehasonlítás is nagyban függ majd attól milyen motor lesz a GTA-ban, mert ha a 3,2 v6 lesz turbóval akkor megint nem az M3 az ellenfél, hanem a 335i (306 LE). Ha meg a V8 lesz a GTA-ban akkor oda lehet állni az M3 mellé.
BeeGee2007-07-20 10:30:29 // 3239
BadBoy2007-07-19 18:43:51 // 3238
Szerintem sántit ez az összehasonlitás a 159, és 3-as között! Ne feljtsük el, hogy a 3.2V6 az nem a GTA. Majd ha a GTA az utcára kerül, akkor lesz ez az összehasonlitás hejtálló!
330i
- V6
- 258 LE
- 300 NM
- 86 LE/liter
- 6.4 mp 0 - 100
- 240 KM/ó
Na ha ezt hasonlitjuk a 159 3.2 Q4-el, akkor hasonlitottuk össze a konkurens modelleket. Mig nincs GTA addig nincs miről beszélni az M3-ról. De ha ezt nézem nagyon nincs lemaradva az Alfa.
330i
- V6
- 258 LE
- 300 NM
- 86 LE/liter
- 6.4 mp 0 - 100
- 240 KM/ó
Na ha ezt hasonlitjuk a 159 3.2 Q4-el, akkor hasonlitottuk össze a konkurens modelleket. Mig nincs GTA addig nincs miről beszélni az M3-ról. De ha ezt nézem nagyon nincs lemaradva az Alfa.
zolee1452007-07-19 16:02:47 // 3237
Azért egy kicsit sántít a dolog. Az éppen aktuális csúcsmodelleket hasonlítod össze, holott a 159-es palettája még nem teljes, ha jól tudom a BMW sem az első vagy második gyártási évben mutatta be az M3-ast.
Tegyél virtuálisan a zsebedbe egy kis pénzt, mondjuk 12 milkót, és tipegj be egy Alfa, majd egy BMW szalonba és nézd meg mit adnak érte. Ha azonos összegből gazdálkodsz már nem biztos, hogy a BMW van előnyben. Aztán mégegy próba, mondjuk az M3 és a 159 3,2V6 különbözetéből kopogtass be egy tuning céghez.:)
Ha korrektül akarod összehasonlítani a dolgokat várd meg a 159 GTA-t:)
Almát az almával....:)))
Tegyél virtuálisan a zsebedbe egy kis pénzt, mondjuk 12 milkót, és tipegj be egy Alfa, majd egy BMW szalonba és nézd meg mit adnak érte. Ha azonos összegből gazdálkodsz már nem biztos, hogy a BMW van előnyben. Aztán mégegy próba, mondjuk az M3 és a 159 3,2V6 különbözetéből kopogtass be egy tuning céghez.:)
Ha korrektül akarod összehasonlítani a dolgokat várd meg a 159 GTA-t:)
Almát az almával....:)))
Tibe2007-07-19 15:42:03 // 3236
Ez az új M3-as lehet hogy jól megy és kurvajó, de annyira jellegtelen egy autó kívül belül hogy ha ütnének se vennék ilyet. A BMW mérnökei motort tudnak építeni de autót még mindig nem.
mesa2007-07-19 12:15:22 // 3235
Figyelj, légy szíves ne komolytalankodj!!! .-)
Még hogy az Alfák ott lihegnek a BMW-k előtt... :D
Tudatában vagy te a paraméterekkel ???
M3 :
- V8 (dupla VANOS)
- 420 LE
- 400 Nm
- 105 LE/liter
- 4.8 mp (!) 0-100
- 8900 RPM
- 250 Km/ó (comp.tilt)
Ezt hasonlítsd a 159 legerősebbjével:
159 Q4 :
- V6
- 260 LE
- 322 Nm
- 81 LE/liter
- 7 mp 0-100
- 7200 RPM
- 240 Km/H vMax
M5 :
- V10
- 507 LE
- 520 Nm
- 4.8 mp (!) 0-100
- 8700 RPM
Ezt hasonlítsd a 166 legerősebbjével:
166 3.2 V6 :
- V6
- 240 LE
- 289 Nm
- 7,4 mp 0-100
- 240 Vmax
Remélem a 420-507 LE vs 240-260 LE közötti mérhetetlen nagy különbséget átérzed, mint ahogy egy galaxis választja el a ~5 mp vs ~7 mp gyorsulást is !
Sajnos nagyon el vannak maradva az Alfák manapság az élmezőnytől!
Sajnos. :((
Még egy Mazda3 MPS is leveri a 147 GTA-kat. Sajnos.
OFF-os űrtechnika
Még hogy az Alfák ott lihegnek a BMW-k előtt... :D
Tudatában vagy te a paraméterekkel ???
M3 :
- V8 (dupla VANOS)
- 420 LE
- 400 Nm
- 105 LE/liter
- 4.8 mp (!) 0-100
- 8900 RPM
- 250 Km/ó (comp.tilt)
Ezt hasonlítsd a 159 legerősebbjével:
159 Q4 :
- V6
- 260 LE
- 322 Nm
- 81 LE/liter
- 7 mp 0-100
- 7200 RPM
- 240 Km/H vMax
M5 :
- V10
- 507 LE
- 520 Nm
- 4.8 mp (!) 0-100
- 8700 RPM
Ezt hasonlítsd a 166 legerősebbjével:
166 3.2 V6 :
- V6
- 240 LE
- 289 Nm
- 7,4 mp 0-100
- 240 Vmax
Remélem a 420-507 LE vs 240-260 LE közötti mérhetetlen nagy különbséget átérzed, mint ahogy egy galaxis választja el a ~5 mp vs ~7 mp gyorsulást is !
Sajnos nagyon el vannak maradva az Alfák manapság az élmezőnytől!
Sajnos. :((
Még egy Mazda3 MPS is leveri a 147 GTA-kat. Sajnos.
OFF-os űrtechnika
Tocsa2007-07-19 09:27:49 // 3234
Na azé a mostani Alfák simán ott vannak a szeren ott lihegnek a BmV-k előtt simán menettulajdonságokban tehát nincs szégyenkezni valójuk és ráadásul felszereltség ár arányban is jobbak ! És még van valami bennük ami a BMV-k ben és a többi autóban se
lessz soha! De ezt nem kell ecstelni!
lessz soha! De ezt nem kell ecstelni!
Tocsa2007-07-19 09:09:43 // 3233
Meg kell piszkálni azt a ts -t nehogymá!!!!! :)))
Egyébként is túlságosan le vannak folytva a motorok sok fölösleges dologgal ugye mint katalisator meg leszabályozás stb...! Az enyém csa 8v -s ts de így rossz katalizátorral is
simán hozta a euro 4 es normát gépen a szaki csak pislogott! :)
Mondjuk motorfelújjítás után vagyok és most jopott össze a motorom! :)))
Egyébként is túlságosan le vannak folytva a motorok sok fölösleges dologgal ugye mint katalisator meg leszabályozás stb...! Az enyém csa 8v -s ts de így rossz katalizátorral is
simán hozta a euro 4 es normát gépen a szaki csak pislogott! :)
Mondjuk motorfelújjítás után vagyok és most jopott össze a motorom! :)))
mesa2007-07-16 11:08:27 // 3232
Egy török FIAT Linea 1.4T is bármikor lenyomja a 2 literes Twin Sparkom ... :\
TarP2007-07-16 10:41:39 // 3231
Én 1080-at láttam, az 1.4-esre. Az nem vészes, sőt 1.4T esetén meg komoly kis gép lehet belőle.
Baze, 150 lóval lenyomnak majd a trendi szöszi csajok, akik éreccccsségi ajándéknak kapják a kis 500-ast :)
Baze, 150 lóval lenyomnak majd a trendi szöszi csajok, akik éreccccsségi ajándéknak kapják a kis 500-ast :)
mesa2007-07-16 10:18:07 // 3230
Én nem gondolnám 800 Kg-nak de 1100-1200-nak inkább.
Ha valóban 1000 kg, az mai szemmel nézve rendkívüli teljesítmény! :)
(A MINI 1450 Kg, összehasonlításképpen)
Ha valóban 1000 kg, az mai szemmel nézve rendkívüli teljesítmény! :)
(A MINI 1450 Kg, összehasonlításképpen)
Atesz19872007-07-16 09:40:20 // 3229
Csak ne egy 85 lovas motort rakjanak alá, mert csak égni fognak vele az Alfa tulajok, és ami a nagyobb baj, a márka is... Hol lehet azzal sportosan közelekdni? :-S
Attie2007-07-10 13:24:14 // 3228
Szerintem az 1000 kiló még jó is. Én 1100-on sem csodálkoztam volna.
Tedi2007-07-10 13:14:24 // 3227
És abban biztos lehetsz, hogy ez az autó is túlsúlyos lesz. Ott van pl az új 500-as Fiat. Kis ékszerdoboz, az ember azt hinné, hogy alig van 800 kiló. Marchionne viszont odáig volt meg vissza, hogy 5 csillagos töréstesztje van, legalábbis a saját méréseik szerint. Hihető is, mivel az autó 1000(!) kilós. Szóval van benne anyag gazdagon. Másik márka ugyan, de egy konszern ugyebár...
Atesz19872007-07-10 13:07:07 // 3226
"alapmotort hozták nyilvánosságra, ami egy 1,4 literes 95 lóerős benzines egység lesz" :-S
BeeGee2007-07-10 09:15:13 // 3224
@#/€!
Köszi!
(Attie, bazz :D )
Köszi!
(Attie, bazz :D )
BeeGee2007-07-10 09:14:38 // 3223
Denfentesnek nevezhető információk szerint nem a motor, hanem a váltó kérdése a nagyobb probléma. Jelenlegi állás szerint kb 400-450Nmig bírják, tehát egy 3.+ V6 biturbó eleve kiesik, mert lenne vagy 500-600 hirtelen keletkező NM. A V8 ebben a logikában esélyesebb, mert az nem tud többet a váltó határánál.
De félek, hogy végül meg kell elégedni egy relatíve karcsó csúcsmodellel, ami nem ér az M3, S4 nyomába.
De félek, hogy végül meg kell elégedni egy relatíve karcsó csúcsmodellel, ami nem ér az M3, S4 nyomába.
Don Gombóc2007-07-10 07:08:06 // 3222
Szerintem sem lesz benne V8, mert maradnak inkább a Q4 hajtás mellett, már csak a parasztvakítás miatt is. A V8-cal meg nehéz megoldani az összkerék hajtást mert nagy a motor és keresztbe nem fér el a kaszniban váltóstól, hosszában meg nehéz az elsőhajtás visszavezetése, hacsak a Mercitől meg nem veszik a rendszert. :))Transaxle hajtást meg nemigen csinálnak a Maserati mellett. Na meg egy megfizethetelen verdát sem akarnak készíteni, bár így is az lesz nekünk egy csúcs V6 GTA is. Egyedűl a sok turbós megoldással variálhatnak ha teljesítményt akarnak növelni egy V6 ban illetve egy fúrt nagyobb köbcentis motort mókolnak talán. Mondjuk egy 3,7 V6 TB ott lenne a szeren bármilyen M3 mellett. Ja és olcsóért. :))
HátvédRomeo2007-07-10 01:04:50 // 3221
Nem ártana + 8 paci (1.4 Ts). Ráadásul ha azt a 6-os váltót hozzá lehet pároztatni, akkor elég harapós lenne.
Tommi2007-07-09 20:42:26 // 3220
Egyetértek... Az új M3 egyrészt már V8-ast kapott. másrészt meg ugye hány lóerős... Ha az Alfa 300 lóerő körül gondolkodik, akkor sürgősen gondolja újra :)))
Tommi2007-07-09 20:41:15 // 3219
Nekem a Monica Sipsz férje mondta Brno-ban, szal tuti lehet a dolog :)))
Attie2007-07-09 20:29:03 // 3218
Nem nehéz: Attie :-)
Attie2007-07-09 20:28:24 // 3217
Nagyon jók a magazinban levő irományok! :-O
BeeGee, le a kalappal :)
BeeGee, le a kalappal :)
Benőke2007-07-05 14:17:32 // 3216
Fú de kacifántos Nick neved van, ezt kimondani is nehéz :D
Nem felel meg? :( Kár. Kit érdekel? :D Úgy sem a kis 1,4 -es fogja megváltani a világot.
Majd inkább a villany autók :) Hol van az még? Van még bőven kőolaj, csak majd drágítják egy kicsit :)
Nem felel meg? :( Kár. Kit érdekel? :D Úgy sem a kis 1,4 -es fogja megváltani a világot.
Majd inkább a villany autók :) Hol van az még? Van még bőven kőolaj, csak majd drágítják egy kicsit :)
Attie2007-07-05 13:27:51 // 3215
Az már nem felel meg a környezetvédelmi előírásoknak.
Benőke2007-07-05 13:27:41 // 3214
Vagy Ott van a 100 lovas Fiat motor is a Pandában. Akkor már inkább azt :)
Benőke2007-07-05 13:21:29 // 3213
Azért bele tolhatnák lazán az 1,4 TS -t is :) Mégiscsak + 8 paripa :)
Attie2007-07-05 12:55:48 // 3212
Ééés ahogy Tommi is elhintette már itt valamikor:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.07.05.&319155
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.07.05.&319155
HátvédRomeo2007-07-04 02:11:34 // 3211
Vagy a Bravó alapmotorja 1.4 az is 95 paci. Igaz 6-os váltóval kipróbáltam nem olyan rossz :)
HátvédRomeo2007-07-04 02:08:11 // 3210
TarP2007-07-02 10:26:43 // 3209
Nem beszélve arról, hogy a BMW elismertségét növeli egy 420 lovas V8-as, míg a Ferrari és Maserati exklúzívítását nagyban csökkentené, ha a 159-be bekerülne a V8asuk.
Ha viszont 25millóba kerülne, akkor pedig nem lehetne eladni.
Szóval a 159 inkább egy jó V6 dieselt kér szerintem. Azt ki lehet hozni emberi áron és az autó karakteréhez is illik.
Ha viszont 25millóba kerülne, akkor pedig nem lehetne eladni.
Szóval a 159 inkább egy jó V6 dieselt kér szerintem. Azt ki lehet hozni emberi áron és az autó karakteréhez is illik.
Benőke2007-07-02 10:14:39 // 3208
Tudjuk. De senki nem mondta, hogy ez baj lenne :)
mesa2007-07-02 10:09:46 // 3207
Nem baj az. A közös padlólemeznek semmi köze a kocsi kinézetéhez. ha ezzel pénz tudnak megspórolni , tegyék.
GEORGE2007-07-02 09:49:18 // 3206
Szerinted a Junior Alfa milyen padlólemezen lesz?????
...Garnde Punto.... :-))
...Garnde Punto.... :-))
mesa2007-07-02 09:02:18 // 3205
Szerintem meg az is kevés lenne.
Az M3 talán könnyebb is mint egy 159, a motorja pedig a legjobb nagy teljesítményű széria motor a világon.
Gondolom tudják ezt a digók is, felesleges lenne erőlködni egy olyannal, ami nem ütné meg a bajorok autóját.
Az M3 talán könnyebb is mint egy 159, a motorja pedig a legjobb nagy teljesítményű széria motor a világon.
Gondolom tudják ezt a digók is, felesleges lenne erőlködni egy olyannal, ami nem ütné meg a bajorok autóját.
Tibe2007-06-30 18:50:39 // 3204
A Ferrari mocit szerintem nem teszik bele, mert jelentősen megemelné az árát. Szal a reálisabb megoldás egy 300LE körüli V6-os.
Junior2007-06-30 18:39:54 // 3203
Az ehavi német Auto Bildben olvastam, hogy valószínűleg 3,6-os 300 LE körüli V6-os motort fog kapni a 159 GTA, ami egyáltalán nem hangzik rosszul.
én azért mégis egy kicsit csalódottan olvastam mert azt hittem, hogy be merik vállalni azt amit a pletykákból már biztos, hogy ti is hallottatok, hogy a 8C 4,7-es motorja, vagy annak egy kicsit lebutított változata kerül bele!
Az biztos odabaszott volna a BMW M3-nak vagy a többi német "csodának"
én azért mégis egy kicsit csalódottan olvastam mert azt hittem, hogy be merik vállalni azt amit a pletykákból már biztos, hogy ti is hallottatok, hogy a 8C 4,7-es motorja, vagy annak egy kicsit lebutított változata kerül bele!
Az biztos odabaszott volna a BMW M3-nak vagy a többi német "csodának"
Selmak2007-06-29 17:44:55 // 3202
JÁJ ez baromi ronda.
Attie2007-06-29 17:42:11 // 3201
Hát remélem is, mert ez olyan, mintha satuba fogták volna :-O
mesa2007-06-29 16:17:44 // 3200
Ez egy VT, az oldala egy GT, az első lámpái 8C, az A-oszlop Brera, az orra meg Corsa.
Én ilyen csúnya VT-t ki sem adtam volna a kezeim közül.
Nem kell parázni, sosem lesz ilyen (magas) csúnya AR ! :)
Én ilyen csúnya VT-t ki sem adtam volna a kezeim közül.
Nem kell parázni, sosem lesz ilyen (magas) csúnya AR ! :)
Tibe2007-06-29 14:38:51 // 3199
Remélem összekapják magukat az Alfa Romeo Style Centerben :)
Benőke2007-06-29 14:35:46 // 3198
Nem így fog kinézni, ez egy Alfa háromszöggel felszerelt Fiat Grande Puntó (szerintem :) )
Tibe2007-06-29 14:34:14 // 3197
Nem tetszik :( Pedig fentem a fogam a Juniorra :)
Benőke2007-06-29 14:32:18 // 3196
Ez pedig egy orba vágott puntó :)
Benőke2007-06-29 14:31:48 // 3195
Reméllem az a 95 lovas az dizel lesz :)
Nehogy már az 1.4TS csak 95 lovas legyen ha most 103 :)
Nehogy már az 1.4TS csak 95 lovas legyen ha most 103 :)