Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Tom122005-06-15 23:15:22 // 442
Én is sokszor vagyok így:) Mikor "kívűlállóként" olvasom át, rögtön észreveszek valami hibát...:)
Tedi2005-06-15 23:12:15 // 441
:PPPPPP :)))
Slowfeet2005-06-15 23:08:50 // 440
Jelentem, nyitok egy topicot, a mit nem írt jól Teddy, az amúgy takaros kis cikkében. :)
Tedi2005-06-15 23:06:01 // 439
Az tényleg komfort akart lenni :) basszus pedig hányszor átolvastam. ÁÁÁÁÁ :(((
Tom122005-06-15 23:05:29 // 438
Ez volt a kakukktojás...:)
Slowfeet2005-06-15 23:01:12 // 437
Te nem lehet, hogy a konforttal egy vicceset próbált írni a Teddy?
Tom122005-06-15 22:59:19 // 436
Nem azért, hogy okoskodjak, csak van ott még egy vastagbetűs konfort, biztos csak elírás, mert a köv. sorban már helyesen van. ...gondoltam szólok... Egyébként gratula, minden benne van ami kell:))
Slowfeet2005-06-15 22:36:27 // 435
Na ahogy össze lehet kémkedni, kiegészítendő Teddy írását: Az AR 159 belépőmotorja csak jövő márciusig lesz az 1.9 JTS, mert akkor érkezik az új 1.8-as MPI (140LE/170Nm). Ez pedig nem más mint a Fiat által az új Cromához kifejlsztett közvetlen befecskendezéses benzinmotor. Úgy tűnik nem csak szegénypiacokra szánják, és 5 sebességes manuális váltóval illetve Bosch elektronikával készül. Lesz óccsó 159! kb 7% számíthatunk magasabb árra, mint a 156 esetében (ez persze az eurozóna átlagába értendő)
Bg.2005-06-15 21:39:13 // 434
Javítsatok ki, de az SW bemutató még várat magára. Se fotot, műszaki adatból is kevés van:((
Tedi2005-06-15 21:18:36 // 433
:))) Szép hosszú lett, nem tagadom :) Éppen azt mondtam Halesznak icukán tegnap éjjel, amikor írtam, hogy a nyers anyag, ami alapján írtam 2 oldal, ez meg 3 lett :) Kicsit meg kellett húzni :)
perdix1552005-06-15 21:16:56 // 432
Az bizony.)))
Attie2005-06-15 21:13:43 // 431
Szép kiss cikk! :)
perdix1552005-06-15 21:13:41 // 430
Á, dehogy! TSak kérdezek, mint kisgyerek az apukájától.))))))
Tedi2005-06-15 21:01:31 // 429
Igen, miért? Zavar? :)))
perdix1552005-06-15 20:53:29 // 428
Teddy koma: Te mindent észreveszel?
Halesz2005-06-15 20:08:12 // 427
Javítva :)
Tedi2005-06-15 19:51:59 // 426
"Cruise Control az a tempomat" Most nézem, hogy tényleg elírtam. Elnézést kérek és köszi, hogy szóltál! Ja és a dícséretet is köszi ;)
vipex2005-06-15 19:38:21 // 425
Halesz, nagyon Cool :-))) grat hozzá Teddynek Azért a Cruise Control az a tempomat, az óriási csomagtartó pedig 410l az pedig akárhogy is számolom 7%-os növekedés ;o) szvsz ezt még korrigálhatjátok
Halesz2005-06-15 19:28:56 // 424
Hogy még jobban beelőzzünk: Alfa 159 bemutató!!!
BeeGee2005-06-15 16:42:01 // 423
Júliusi Autó Magazin címlapján az Alfa 159 figyel! Menetpróba, egész barátságosat írtak róla. Bár új képeket, infót nem közölnek, sokkal előrébb járunk ebben a topicban :))
Ollah2005-06-15 09:43:15 // 422
Nah, vezmódpiac foglalt, lambdapiac foglalt, maradna az elektronika, de má' asse Bosch!!! Lecsúsztam életem bizniceiről... :PPP
maxx2005-06-15 09:31:38 // 421
Zebegénybe ki jön?
Slowfeet2005-06-15 09:29:18 // 420
Az már volt hogy AR 159 GTA AM?
maxx2005-06-15 09:28:49 // 419
Marad nekem a lambdapiac? :))))
Slowfeet2005-06-15 09:16:38 // 418
Én bízom a gyárban, de láttunk már ilyen parasztvakítást az automobilizmus történetében (szegény Fiat csoprtnak most elkél a marketing), majd megnézek egy nem nullszériás 159-est 60 ezer km után, és aztán én is lelkesedek (az autóért már most is) a twin phaserért. :)
TtK2005-06-15 09:13:58 // 417
A szívó és a kipuff oldal is hangolt = 2 vezmód. A V6-ban 4. Úgy döntöttem vezmód nepper leszek..:))
maxx2005-06-15 09:09:48 // 416
meg a lácos vezérlés (mi lehet a vezmóddal???) 4 lambdaszonda?!?!!???!?!?! áááááááááááááááááááááááá
Slowfeet2005-06-15 09:05:37 // 415
Vagy multi pilot....
Ollah2005-06-15 08:30:53 // 414
A legnagyobb fejlesztés... ;)
2005-06-15 08:15:56 // 413
Jól hangzik. Kivácsi leszek az itthoni árakra. Azé jó, hogy foglalkozol a témával. :)
TtK2005-06-15 08:01:17 // 412
Úgy tűnik kukázták a Bosch Motronicot. Ideje volt..:)
Tom122005-06-15 07:48:17 // 411
Köszönöm a kiegészítést, Vipex!:) ...bővebben így hangzik...
vipex2005-06-15 07:44:29 // 410
És nem tudom a FAM terveit, de olaszországban már meg van a felszerltségi lista alapban a következő vannak a 28.000 EUR-os árban : elektromos, fűthető memórás(gondolom megjegyzi a beálljtást) tükrök, 16" könnyűfémfelni 215/55 gumákkal, bőr kormány (állítható minden irányban) és váltógomb,2 zónás klíma berendezés (nálunk majd lesz Impression manuális klímával :-) ), vezető ülés manuális álljtással (magasság, deréktámasz combtámasz), könyöktámasz elől hátul síalagutal, gyapjú alapú üléshuzat? , tükrök lámpák mindenhol ( ajtó , bent spot és diffúziós, stb) , Velur kárpitozás a padlón, Jégfehér vagy Piros kijelzés, Fedélzeti számítógép, Elektronikis kulcs Start/Stop gombal, 8 légzsák, Elektronikus ablakok elől hátul autómatikus fel-le húzódással, gátlóval, Központi zár (belső zárhatósággal), VDC with Hill Holder (ABS + ASR + EBD + Brake Assistant), ASR/VDC kikapcsoló, Alfa -Code, lámpá bekapcsoló (alagútban pld nekik sok van :-) és a lámpa nem kötelező), esőérzékelős ablaktörlő , Cd 8 hangszóróval, Follow-Me home, stb stb. És mondom ez az alapfeleszereltség!!!
vipex2005-06-15 06:58:05 // 409
Sele A hivatalos brossura szerint összefogás van :-) a munka sok ség közös fejlesztése, de a Fiat-Alfa-Lancia , Ferrari-Maserati a Fiat Truck a Magnetti-Marelli az N-technology és még jó pár cég kb 8 éve létrehozta a CRF nevű (Centro Ricerche Fiat - Fiat Reserch Center ) ahol folyik az R&D (kutatás fejelesztés) gyakorlatilag minden innováció innen kerül ki ( F1-tól kezdve minden) itt a cégek legjobb mérnökeivel csapatok vannak létrehozva, ha az oldalukat megnézed nagyon sok mindennel foglalkoznak. A 159-ben még jó pár cég. pld a Első lámpák, halogén Bi-Xenon mege kanyarvilágitást a Automotive Lighting tervezte és gyártja. A Fedérzedi számítógépet, a navigációs rendszert , a belső CA(N) networkot (nem sok drót szaladgál hanem hálózat van itt kérem, a diagnosztikát az inside telemetriát meg egy csomó érzékelőt a Magnetti-Marelli fejlesztette, valamint ez a cég aki a felfügesztést tervezte "Álítólag" soha nem látott összhangot teremtve a comfort és a kezelhetőség között (marketing bla bla) A CRF rengeteg mindent csinált csak pár dolog NVH (Noise-Vibration-Harshness)ezzel csökkentik a nemkivánt vibrációkat, VR-el fejlesztették az ergonómiát, az ő fejlesztésük a Start/Stop rendszer (alapfelszereltség), ők javítottak az aerodinamikán (nem csak szép tudod :-) ). ők fejlesztették a biztonsági eszközöket biomechanikai módszerekkel ( ez a szép megfogalmazása a törjük szarrá crash test dummy-kat ). Valamint az ő nevükhoz fűződik a motork fejlesztése, mint 3 generációs befecskendezők belerakása a JTDm be ( ettől lettek hirtelen 80Le/l felettiek) meg az új Részecskeszűrő kifejlesztése is amellyel a JTDm teljesíti még a meg sem született EURO6 elvárásokat is! A JTS Twin Phaser is az ő munkájuk. Az Elasis nevű cég fejlesztette az elekronikus Hardvereket, a motor vezérlő szoftverét és ők írták, valamint a a diagnisztikai szoftvereket is ezek real-time nézik az emissziót a differenciálokat a sebességváltót stb és ez alapján dolgozik a motorvezérlés. De sok fejlesztés azért ebből már megvolt csak őssze kelett dobni :-) u.i: azért ez a marketing anyagól van fordítva, úhygogy sem a tartalma sem a fordítás mjnősége nem biztos, hogy korrekt :-)))
Tedi2005-06-15 02:08:31 // 408
Te perdix lassan minden betű helyett TS-t használsz? :)))
2005-06-15 00:55:06 // 407
Ok, pssszt, TSak csendben TSak hallkan senki megne hallja. :)
Tom122005-06-15 00:46:17 // 406
Hmmmm...:-I ...ez az ő titkuk:)
2005-06-15 00:37:37 // 405
A szigonyos meg elleste a karikástól?
Tom122005-06-15 00:36:41 // 404
Besegít a többi olasz, a "lovas", meg a "szigonyos"... ...van összetartás.:)
2005-06-15 00:33:33 // 403
Honnan van ezeknek pénzük ilyen fejlesztésekre?
Tom122005-06-15 00:30:42 // 402
MPi = Multi Point Injection - állítólag...
perdix1552005-06-14 20:59:24 // 401
Komoly hogy visszatérnek a lánTSra??? Na végre, rájöttek, de elég lassan.... Hát akkor ez így meg is fog nekem felelni. Úgyanis én LánTSpárti vagyok.
vipex2005-06-14 18:59:11 // 400
Twin Phaser = az új generációs JTS motorokat jelenti, ami magában foglalja az új kialakítású vezérműtengelyeket amelyekkel biztosítják a folyamatosan változó szelepvezérlése ( ala Ferrari motorok 3D profilja ) mindkét oldalon, gyakorlatilag minden fordulaton és sebességben biztosítja a megfelelő fázist (nyitás, zárást) hogy minimalizálja a károsanyagkibocsájtást de jobban kihasználva a üzemanyag energiáját. Magyarrul késleltetett nyitást és zárást tesz lehetővé. Mindezt a legmodernebb piezo rendszerű közvetlen befecskendezéssel, és 4! lambda szondával 2 kopogásérzékelővel meg kitugya még hány kütyüvel kombinálva :-). Az 1.9 és 2.2 JTS motorok, pedig visszatérnek az aluminium blokkhoz (V6 eddig is az volt) és a láncos vezérmű hajtáshoz (soha nem kell piszkálni ) Már ha jól értettem a technikai leírást :-))
vipex2005-06-14 18:39:59 // 399
A szomorú tények most, hogy a végleges technikai információk megvannak 159 3.2V6JTS Q4 1740 kg gyorsulás 0-100Km/h 7 s :-( eddig az volt, hogy az automata lesz ilyen, de nem a sok sok kütyü és a nagyon nagy karosszériamerevség a méretnövekedés hozta ezt a bődületes tömeget. Csak példa képpen a BMW 535i 1790Kg
count M2005-06-14 01:41:11 // 398
1.4-es boxer moci mindent állva hagy, jóóóó? :P
Tom122005-06-14 01:10:03 // 397
Nem kell mohónak lenni:))) Szerintem annak is eljön majd az ideje...
Tom122005-06-14 01:03:47 // 396
A mitsu. is együttműködik valakivel, de pontosan nem tudom, ki az... Holnap utánanézek ennek az MPi-nek is.
Slowfeet2005-06-14 00:59:39 // 395
Ez nekem tetszene, csak hátsókerekesben!
Tom122005-06-14 00:56:41 // 394
Rövid orral meg olyan Maserati quattroporte-s:)) ...vagy mi? Jó az úgy, ahogy van...:)))
Slowfeet2005-06-14 00:51:08 // 393
A off mitsubishi az nem GM ugye? Mert nekik van 1.8 MPi motorjuk...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak