Fórum >> Típusok >> 159

DrB2010-04-11 16:13:34 // 6808
Fogalmam sincs, nem értek hozzá. Pontosan így szólt a válasz az alfisti.net online boltjának írt emailemre. Az alfisti.net fórumán is írták páran ezt a tanácsot a Yellowstuffról kérdezőknek.

"Ciao,

the pads have a ECE-Reg 90 approval.
This means they are allowed and you don't need a extra certificate or a TUEV visit.
The yellow stuff are very hard, this means you need very good brake discs (high carbon) for these pads, otherwise you will destroy the discs very soon.

Kind Regards
André"
GTPeti2010-04-11 14:21:58 // 6807
"Yellowstuff betét nagyon kemény, ezért "high carbon" féktárcsát javasol hozzá"

Ezt jó tudni. Viszont nekem nem áll össze a kép, miért kemény egy sportbetét... Nekem úgy lenne logikus, hogy kopik, porzik, cserébe viszont fog.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-11 14:07:11 // 6806
Múltkor nem mentem 200 felett ...tudod mit inkább nyikorogjon meg kopjon gyorsabban csak tudjak megállni....
Poló2010-04-11 14:02:13 // 6805
Múltkor még ez a fék volt az isten, nem? Mindig leszólod a gyárit, nekem mégsem volt még ilyen problémám. Nem nyikorog, nem is kopik gyorsan és fog is.
DrB2010-04-10 14:09:18 // 6804
Kezd tisztulni a kép. Az alfisti.net shop ügyfélszolgálata azt írta, a Yellowstuff betét rendelkezik ECE-Reg 90 minősítéssel, ami kiváltja a TÜV bevizsgálást.

Emellett tanácsként megjegyezte, a Yellowstuff betét nagyon kemény, ezért "high carbon" féktárcsát javasol hozzá, mert a hagyományos tárcsát nagyon hamar tönkretenné,,,
DrB2010-04-10 10:27:02 // 6803
Meg a gyari Brembok vannak benne? Mennyire hasznaltak?


Egy kis nemet csendelet. Vigyazat, unalmas!!! :)

Ez a TUV szarakodas csak a nemeteknel es a sogoroknal van... Ugy nez ki, a 159 eseten 2.4-eshez a Greenstuff es a Redstuff rendelkezik engedellyel, mig a Yellowstuff meg a 3.2 V6-hoz. Holott ugyanaz a fek. Nemet vaskalapos logikatlansag... Ugyanakkor van olyan nemet online shop, ahol allitjak, nekik van TUV- juk a 2.4 - Yellowstuff kombora is. Az E szam ill. jelzes is jatszik, avval szinten rendelkezik a Sargacucc is, allitolag ebben az esetben ez egyenerteku a nemet TUV/ABE bizonylattal. Allitolag... A Turbo Groove tarcsa meg megint egy kulon teszta... Levelezek mar vagy egy hete 4-5 ceggel ezugyben, irtam mar vagy 15 emailt.

Most ott all a helyzet, hogy a Greenstuff - Turbo Groove kombo biztosnak tunik. De meg futok par kort a Yellowstuffert vagy minimum a Redstuffert. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-10 08:28:35 // 6802
no azt hiszem itt az ideje felvennem a kapcsolatot az EBC-vel tegnap majdnem sikerült lerongyolni az autóm elejét....hajkurásztam egy S-Type benyás új Accordot lejtőn lefelé az óra szerint 230-240 között utolértem ő fékezett én is csak hiába nyomtam a féket semmi nem történt, szerencsémre látta hogy nem tudok megállni kivágódott a leállósávig így nem ökleltem fel...amíg nem jön meg a sport fék addig max 150-nel fogok menni az biztos...
DrB2010-04-08 22:03:41 // 6801
Részben van, csak még nem minden autótípushoz ill. nem minden termékére. A Yellowstuff betét esetén, úgy néz ki, van érvényes TÜV bizonylat, így az nem gond, szemben a tárcsával...

Írtam a német EBC-nek, mi a helyzet a TÜV bizonylattal, várom a válaszukat, örülnék, ha pozitív lenne.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-08 21:51:48 // 6800
furcsállom hogy egy angol márkának nincs TÜV-je ...
DrB2010-04-08 21:47:49 // 6799
Otthon én is felraknám. :P Itt nem tudom, mi a dörgés...

Kösz a tippeket, elindulok ezen a vonalon.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-08 21:29:21 // 6798
én felraknám itthon az EBC-t kérdés nélkül :P
Tarox vagy Zimmermann (ez a BMW gyári sport tárcsája pl)
DrB2010-04-08 21:26:56 // 6797
Kösz. S ezek közül te melyiket vennéd a Turbo Grave helyett? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-08 21:23:32 // 6796
Ferodo DS, Zimmermann, Tarox, Steinhof.....
DrB2010-04-08 21:11:40 // 6795
Ha írnál pár konkrét márkát, azt megköszönném. Nincs tapasztalatom alkatrész ügyben...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-08 20:04:21 // 6794
ejh így rámennek kint a hülyeségre? :( Brembo-t én nem vennék...nézz más sport tárcsát akkor van egy pár
DrB2010-04-08 18:02:03 // 6793
Ez a Brembo tárcsa például?
DrB2010-04-08 17:46:50 // 6792
Fék kérdés újra! Sajnos kiderült, az EBC termékek közül csak a betétek rendelkeznek TÜV bevizsgálással, a tárcsák nem. Így az EBC Turbo Groove féktárcsa kiesett itt Németországban... Milyen alternatívát tudtok helyette ajánlani?
ALFI1562010-04-08 10:06:49 // 6791
Legalább pörög a topic.Lassan kéne csinálni egy amores ketrecharcos bajnokságot is.Lehetne rendezni az összeszólalkozásokat.Ha meg ott az inába száll a bátorság valakinek akkor is csak akad valaki.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-07 20:01:09 // 6790
jól néznénk ki :DDD
Na de egy közös biztos lenne bennünk rajongunk az Alfákért :P
KORYY2010-04-07 19:52:28 // 6789
na.... te meg csinálod itt a rendet? :-)
nem hogy hagynád őket érvényesülni :D
Blade2010-04-07 18:32:20 // 6788
Valami fék konferencián kellene..:))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-07 15:00:17 // 6787
na akkor két hülye egy pár :DDD mikor lépünk fel? :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-07 14:45:40 // 6785
Köszönjük Emese, látom az első kategória vagy így nincs értelme mit írnom neked :P
BeeGee2010-04-07 14:23:10 // 6784
Srácok, most fejezzétek be, légyszíves.
Blade2010-04-07 13:43:14 // 6783
Én nem szociális értelemben kényszerültem rá egy használt GTA-ra Te hülye. Hanem azért mert újonnan már nem gyártották. Remélem többször nem kell elmondanom, bár magadtól is rájöhettél volna. Ezt a különbséget egy gyerek is felfogná:) Túlzás nélkül mondom. Írhatnál egy olyan hsz-t is egyszer, amiben nem csak légből kapott dolgokkal dobálóznál, hanem korodhoz méltó értelemmel és tartalommal. De az ember ne legyen telhetetlen. Az csak egy példa volt, amikor egy új autó árához hasonlítottam egy rendszer árát. Semmi több. Ezzel nem azt akartam mondani hogy Te vagy bárki olyat vegyen. Ezt sikerül felfognod Te ász.. ?!Több dolgot nem szeretnék elmagyarázni. Unom az értelem nélküli ellentmondásos vagdalkozásaidat. Tedd félre azt a büdös nagy egodat ami sugárzik belőled mint valami csemegemajomból és gondolkozz el, talán még nem késő..:)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-07 10:03:04 // 6782
Kezdem már unni de látom nagy penge vagy és kezdünk átmenni személyeskedésbe.
Vagy hülye vagy, vagy skizofrén vagy elfelejtetted bevenni a cavintont... az elsőre nincs orvosság, a másodikra sajnos bezárt Lipótmező, a harmadikra oda kéne figyelni...kicsit olvass vissza vagy ha nem megy akkor idézek az idióta írásaidból:
"Hát igen, nem olcsó az biztos:) De ha egy új Alfa árához nézed, annak 5-10%-a egy első rendszer."
"Van aki vesz új Alfát. Egy használt az használt, semmi köze egy új autóhoz. Te zokniból is használtat veszel?:) Mert az is harmad árba lehet egy újhoz képest:)) "
"De nagy különbség ha valaki rákényszerül egy éppen használtra..."
Tudod mit jelent az a szó egyáltalán hogy rákényszerül? Rákényszerültél egy GTA-ra ez jó vicc ..
GTPeti2010-04-06 19:43:50 // 6781
Tegyük hozzá, hogy nagy kerülővel mész, különben felhasználható ellened amit írtál. :))
(Hosszú végáttételt feltételezve. :)
Blade2010-04-06 18:10:30 // 6780
Pfff, nekem volt már új autóm okostóni... Egyszer utánanézhetnél dolgoknak,mielőtt dobálózol a hülyeségeiddel, már sokadjára. Te találtad ki hogy nem költesz több százezres rendszerre, senki nem mondta hogy kellene, én is csak tárcsát meg betétet vettem eddig. Senkit nem érdekel hogy Te mit veszel vagy mit nem. Vehetsz felőlem egy tizenkét dugattyúsat is az eszed helyére, akkor legalább fogna valamit... Nekem semmi bajom azzal aki használt autót vesz új helyett, Te kezdted megmagyarázni hogy az a jó, az új autó meg hülyeség...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-06 15:29:54 // 6779
jah menj vele 3000-es fordulaton egy 20 percet az jó...én mondjuk 6-ban szoktam ezt megtenni szfvár-bp között ott jól kiég....
1372010-04-06 15:27:21 // 6778
Na visszaírattam a programot, de a DPF még mindig tele van, és force regent nem akartam indíttatni. Egy ilyen 20 percig járatja egy helyben 3 és 5 ezer között a motort, nem láttam értelmét. Egyéb esetben mi a mód DPF tisztításra? Menjek vele 3000 körül 4esben? Mikor regenerál alapból?
cseko762010-04-06 13:02:06 // 6777
ehhez nem kommentelek :)))))
DrB2010-04-06 12:21:48 // 6776
kösz szépen :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-06 12:06:16 // 6775
meg ugyan az a fék..
DrB2010-04-06 12:04:07 // 6774
Megrendeltem az EBC betéteket és tárcsákat. A www.ebcbrakesdirect.com keresője a Yellostuffot csak a 3.2 V6-os modellhez dobta ki. Kaptam ma egy emailt tőlük, hogy az alábbi paramétereknek megfelel-e a vasam?

GD1351
VENTED
5 Bolt Holes
330mm Overall Diameter (átmérő)
40mm Height (magasság)
28mm new thickness (vastagság)

Az alábbi linken a Yellowstuff brake pad (nem tudom, mi ennek a magyar megfelelője) alakja és paramétere látható, de ugyanezt a rajzot adja a Greenstuffhoz és a Redstuffhoz is, mely betéteket viszont kidob a 2.4-es dieselhez:

http://www.ebcbrakesdirect.com/car/image.asp?image=DP41540R


Meg tudjátok erősíteni, hogy a fenti listában olvasható adatok megfelelnek a 2.4-es kormosnak?
GEORGE2010-04-04 23:05:22 // 6773
Ha 159 akkor csak ti csomagos érdekel, azon meg eleve nagyobb fék van mint a széria verzión. De erősen játszik a Giulietta is, de annak a fékrendszerét még nem ismerem-jük....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-04 21:26:14 // 6772
Ha a következő Alfád 159 lesz 330-as tárcsával akkor már most gondolkodj valami máson :) Tényleg mi lesz a következő? :P
GEORGE2010-04-04 21:22:39 // 6771
A 156-ra már nem költök nagyobb pénzt, max 1,5 évet lesz még nálam.
Evvel a CarSport és Ferrodo betét kombinációval egy kicsit jobban lassít mint a gyárival.
A következő Alfánál meg meglátom, mit tud a gyári fék és ha nem lesz okés csere, főleg ha úgy jönnek össze a dolgaim ahogy remélem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-04 21:12:24 // 6770
nekem a múltkor a kulcsot nem akarta kiadni ...de egy gyors start, stop és vissza adta...
Balázs156SW2010-04-04 21:02:05 // 6769
Igen, valószínű. Jól megszívattam magam. Meglehetősen ijesztő helyzet volt....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-04 19:46:38 // 6768
Látom nem érdemes vitatkoznom veled mert nem bírod értelmezni az ár/érték fogalmát.
Attól hogy valaki rákényszerül a használt autóra a szememben semmivel sem kisebb attól mint aki megveheti az újat...az a kisebb aki okoskodik arról hogy nem veheti meg az újat de csak az új autó AZ AUTÓ de több százezres fékrendszerről papol...:P
Blade2010-04-04 18:37:05 // 6767
Pfff,, tudod mit, neked igen!:) De nagy különbség ha valaki rákényszerül egy éppen használtra, vagy (mint Te) utazik a használt zoknira:)) Minél büdösebb annál jobb mi?:) A használt budipapírt mennyiért kapod? Az is harmad árban van?:))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-04 17:54:50 // 6766
akkor viszont jobb a fogyasztásod 0,1L-rel :D utólag is lehet kalibrálni de egy vagyon...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-04 17:53:29 // 6765
Toyota szindróma :P nem akadt el a szőnyeg véletlen?
Balázs156SW2010-04-04 17:29:37 // 6764
Mentem az új autópályára és hirtelen felbőgött a motor amikor 0-ba raktam. Mintha beakadt volna valami a gázpedálnál.Le kellett állítani a stop starttal. Mi a fene lehetett ez?
Kompressz úr2010-04-04 16:35:14 // 6763
16" gyárival nálam +10 km/h környékén mutat.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-04 13:55:55 // 6762
akkor az csak egy használzokni az elved szerint :DDDD
Kovesz2010-04-04 11:49:58 // 6761
Sziasztok,

Más is tapasztalta 159-esnél, hogy csal a kilóméteróra?

Feltettem a nyári 235/45/18-as kerekeket (valtóméret), a Budapest-Debrecen távon mintegy 20 km-rel kevesebbet mért. Lehet kalibrálni?

Köszi:

Kovesz
Blade2010-04-04 11:02:26 // 6760
Természetesen:))
Tibe2010-04-04 10:42:47 // 6759
A GTA-val jössz Komáromba? Kurvajól áll neki ez a gyöngyházmetál fehér szín szerintem.... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak