Fórum >> Típusok >> 159

Zolibácsi2018-08-27 20:32:11 // 111209
a hengerfej az külföldön is hengerfej.... Szóval 2misibol itthon van és még meg sincs javítva.
yani🍀2018-08-27 20:30:47 // 111208
Őt még nem, gondoltam előbb itt megkérdezem. Hátha valaki a pótkereket vagy a defektjavítót favorizálta és lecserélte. Egy kollégámnak kellene, van cserébe neki rekeszes hungarocel tárolója.
Piritu - 1.000.0002018-08-27 20:21:45 // 111207
Phon-t kérdezted már?
yani🍀2018-08-27 19:18:35 // 111206
Nincs valakinek felesleges mankókerék fölé hungarocel emelő tartója?
Zolibácsi2018-08-27 17:20:28 // 111205
Multhét első félében a 159 - el és biciklikkel nyaraltunk balcsin, második félében a giuliettaval Horváthban. Eszméletlen amit a 159 a mai napig produkál komfort es dinamika terén.
Giulietta is jó de sajnos az ülést nem tudom jól be állítani, ha nem lenne tempomat bene, akkor kb le is vaghatnak a lábam 300 km után mert úgy el zsibbadna.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-27 16:45:33 // 111204
változik a technika bár hozzá teszem nekem mind1, hogy 9 vagy 10 csak szemléltettem nem csak a szkájaktív tud jól enni, ha nem egy benyás Alfa is :DDD
Kazes☻2018-08-27 16:23:37 // 111203
Perdixénél úgysem fogyaszt jobban egyik sem! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-27 16:11:25 // 111202
Az automata 2.4 szerintem a "mindegy" fogyasztási kategória. Csak műszakilag érdekes, mert a fogyasztás jelzi, hogy minden rendben van e. Ezen túl mindegy :-) A fogyasztás amúgy sem feltétlenül a legfontosabb tényező. BIrom a behitelezett Suzukik tulajainak diskurálását a fogyasztásról. Miért nem a hitel kamatokról beszélgetnek? :-DD
Giuntini2018-08-27 15:31:43 // 111201
Az automata 2,4 sem eszik kevesebbet. Annyi előny azért van, hogy 160 környékén is 9 körül eszik.
Shadin2018-08-27 15:04:24 // 111200
Majd én is 0w-20-as olajat teszek Tibibe :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-27 13:17:55 // 111199
Már nem addig 10 felett volt :)))
Roll19832018-08-27 12:40:07 // 111198
Persze, mert még bejáratós, aztán alig pörgeted. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-27 11:13:59 // 111197
én most 8,7-nél járok és legalább megy is :)))
Roll19832018-08-27 11:11:46 // 111196
Amit én láttam róla tesztvideót, abban azt mondták, hogy 9 körül eszik. Szóval annyira zabagép, mint a TBi. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-27 11:08:20 // 111195
A szenzorom jó, kimértem. A csővel lesz valami, de nem bírtam annyira alámászni, hogy szemrevételezzem. Telefonnal fotóztam be, úgy nem látszik rajta semmi. Rendeltem csövet, 2-3 nap. Szerdánál hamarabb nem lesz autóm egy nyamvadt lyukas cső miatt. Viszont el akarom kerülni, hogy a DPF túltelítődjön, mert nem szeretnék kényszer regent futtatni. Megjön a cső, elvánszorgok az 500m-re lévő bolt/szerelőig, röhög rajtam még egyet, hogy csak kéne egy harmadik Alfa is..tudod, kettőből egy úgyis a szerelőnél, a másik meg lerobban, legyen már mivel járni. Ha felszabadul az akna, 5 perc alatt kicseréli. És már lesz is újra autóm. KÖzben a héten elhozom a TD-t és hawaii, újra lesz használós és nézegethetem tovább a 159-et itt a beállóban :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-27 11:02:01 // 111194
Nem én veszek ilyet, nekem nyóc :-D De kiváncsi leszek, hogy mit bír majd. A kasznis a múltkor 90e-t futott egygazdás garázsos 9 éves Toyotát mutatott nekem, hasonló műveletre várt mint a 22 éves 146-om :-) Sajnos minden korszaknak vannak rohadós autói. MInden korszaknak vannak elcseszett konstrukciói is, néha ezek sikerrel egy autóban találkoznak :-)
RB 832018-08-27 11:01:40 // 111193
Sziasztok, érdekel valakit esetleg egy "használt", Tbi szervó tartály, 2.4 típushoz is jó meg 2 db Fulda Sport Control 235/45 r18 94w nyári gumi 5mm, 2013, nagyon olcsón adom :)
Üdv
B.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-27 10:35:56 // 111192
újra hasznosított fémnek ez az átka... jó kis Mazda... ismerősnek delej van belőle 100e után talán 108e-nél lehalt a DPF, benyásokról nem tudok semmit egyenlőre bár az a 2,5-ös egy zabagép a tesztek alapján...
Giuntini2018-08-27 10:29:24 // 111191
Én cseréltem már nyomáskülönbség érzékelő csövet és szenzort is. A cső nálam szita volt, a szenzort meg a general utáni fél év állás hozta ki.
yani🍀2018-08-27 10:24:41 // 111190
EZ azért gáz.....
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-27 10:12:57 // 111189
Ez majd kiderül, anyósék ma vagy holnap hozzák el a benzines cx3-mat. Innentől nyomon tudom követni, hogy mit bír egy Mazda :-)
Tom_1562018-08-27 10:05:27 // 111188
2 éve nekem is kiírta, az akku volt kuka. Cellazárlatos volt. Lehet érdemes ránézni.
yani🍀2018-08-27 08:22:19 // 111187
Hagyd a mazdát, fogj egy multimétert!
Tocke2018-08-27 07:59:26 // 111186
Ki lehet méregetni, de az esetek többségében új izzítógyertya lesz belőle.
Smith2018-08-26 23:40:15 // 111185
Hello! 3 nap allas utan glow plugs not available. Erdemes nezegetni barmit, van rele vagy biztositek? Vagy izzitogyertya es kesz?

Vagy eladom es atulok egy mazdaba.
yani🍀2018-08-26 19:52:20 // 111184
Az összes mazda rozsdásodik. Nem mondom, hogy csúnya, de olyan motorral szerelt autót biztosan nem vennék amit olyan motorral szerelnek amilyet senki más nem gyárt. Amíg múködik nincs nagy gond, de ha elmegy valamelyik szenzor, akkor csak a márkaszervíz tud segíteni. Lehet azt mondani, hogy van rá 5 év gari, de akkor is.
Roll19832018-08-26 19:30:30 // 111183
Nálunk folyton a Peugeot a szar, természetesen Prince motor van benne, PSA-BMW siker motorja. (207CC 1.6 VTI, 2007) Tudtam, hogy lehetnek vele gondok, de nem akartam dízel kabriót, illetve mivel télen is használva van, követelmény volt a keménytető, ez azért eléggé szűkítette a dolgot. A pénzt két kézzel lehet bele szórni, épp a héten viszem vissza a szervizbe, mert a februárban cserélt lambdaszondák feladták a harcot, ha rajtam múlna már felgyújtottam volna a fenébe, de Petra imádja a rohadt kis kabriót. A 159 még semmi komoly hibával nem lepett meg (147e km van benne), igaz nincs napi használatban, de mindig bevethető, de az első ilyen Shadin féle hiba után úgy válok meg tőle, mint a huzat és veszek egy Mazda 6-ost szívó benzines sky active motorral. A Mazda 6-os szerintem kívülről belülről vállalható. De, ha végre elmúlik Petra rajongása a Pug iránt, akkor azt én se tudom, hogy annak a helyére mit kéne venni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 18:44:23 // 111182
Új autót nyilván sokért lehet. Nem tudom. Giulia vagy az új 508. Benzines Giulia tesztautó továbbra sincs a Dunától keletre, kb ennyi lehet a hozzáértés is szerviz ügyileg...
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 18:42:14 // 111181
Na ezaz, egy rakás autó kell az Alfa mellé, és akkor még plusz egy Alfa, mert mégse Sanderozzon az ember, ha nem muszáj. És ez nem csak azért mert Alfa. Az eddigi 25e km után azt mondom, hogy a 159 egy megbízható, jó autó. Csak használt. Semmi más baja nincs. Nincsenek illúzióim, ugyanígy lenne gondolkodós fél nap egy használt opellel is, vagy bármivel. Egyébként a dolog azért fordult meg a fejemben, mert tervezgetjük, hogy a TD-t lecseréljük. Nem azért mert rossz :-) Hanem mert Kingámnak is igénye volna arra, hogy egy modern autóval közlekedjen. Ezt meg is értem teljesen, sajnos az vagy amit villantassz. Megérkezik a belsőépítész egy 20 éves ronccsal az ügyfélhez... Oké hogy nekünk szívünk csücske az a 20 éves roncs, de bizalmat nem épít.
Ha meg már autóba invesztálunk, biztos hogy két használtban kéne állni a pénznek? 4 garnitúra gumi, dupla szervizköltségek, dupla bosszúság? Erősen elgondolkodtam. Szeretem nagyon amit a 159 nyújt, és "örökre megtartós" érzéseim lennének, ha bevethető lenne városban. Napi szinten, 5km-ekre.
Nem mondom, hogy meglépem, de felvettem a lehetőségek közé, hogy beszámíttatom valamibe. Sírni fog a szívem érte biztos, mert eszméletlen gyönyörű egy dög hogy a fene essen bele :-D
Shadin2018-08-26 17:14:09 // 111180
Majd, ha kitaláltad h milyen új autót veszel a 159 helyett tudasd lsz. mert én nem látok értelmes alternatívát ebben a kategóriában ezért a pénzért :-(
Shadin2018-08-26 17:09:30 // 111179
Nálunk a Nissan Micra a Jolly Joker, az mindig megy, igénytelen japán. Bár most épp kidurrant a kipufogója. Vész esetére meg ugye ott van a Sandero :-) Képzeld, Nagypatesz, most h a felhajtón pihen és a segge van lejjebb, nem kvertyeg indításkor, meg 1570 km alatt egy picit sem nőtt az olajfolyás a a blokkon. Apró örömök. Most h megvettem 64k-ért a vez. módosítót, meg pár tőcsavart és még egy vez. rögzítő készletet is, mert már nem volt pofám kunyerálni, mert többet volt nálam az elmúlt másfél évben mint a gazdájánál.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 16:58:32 // 111178
Engem elkapott. Új autót akarok :-) Jó hogy kettő van, mert per pillanat marad a bicikli. A TD a kasznisnál pihen, azt sem tudom mit művel éppen vele. Nem is akarom tudni :-)
Így most a 159-et sem akarom megölni, hogy fullon lévő dpf-el rohangálok. Neked hiányozna, ha nem kéne szerelni valamit, az amúgy is más :-D
Nekem már nem. Ma 3 gyerekkel mentünk volna anyósékhoz. Nem tudtunk, mert nincs autó. Így ugrott a családi ebéd, helyette fetrenghettem az autó alatt. A vicc, hogy náluk is van elméletben 2 autó. Egy új Mazda, ami ugyan itt van már jópár napja, de húzódik az átadása. És egy Seat Altea, ami durván melegszik, tehát korlátozottan járóképes. Így, hogy hűvösebb volt, eljutott az ebédünk hozzánk, de nem ez volt a terv.. Frankó ez így, hogy 4 autóból 0db használható :-S
Shadin2018-08-26 16:44:48 // 111177
A szopósoron én a második v. harmadik helyen vagyok, de még nem kapott el a csajhiszti komolyabban :-) A köv. héten szabin vagyok még, a terv a Kispatesz vezérlésmódosító ill. klímahűtő cseréje, a Nagypatesz szívó oldali vez. módosítójának cseréje és a leömlő tőcsavarjainak ragasztása/tömítése. Azért van kettő, hogy legalább az egyik menjen egy időben. Még nem unom :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 16:33:13 // 111176
Megemeltem, de 2 tonna vas alá nem mászok be. :-) Őszintén és örökre meguntam az autószerelést. Régen szívesen csináltam, most fél napja szidom a k.. anyját is. Nem hiányzik :-( Tudom, minimális hiba, igazából semmi komoly gondom nem volt még ezzel a döggel, ez is csak egy cső csere lesz valószínűleg. Viszont annyi más dolgom volna...Lélekben kezdek egy új autó felé kanyarodni.
Shadin2018-08-26 16:03:06 // 111175
Rendesen felbakolva élek már egy ideje az autóim alatt és bizton állíthatom, hogy nem kell hozzá feltétlenül akna. Bár ha jól emlékszem nem tudod rendesen megemelni a háznál :-(
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 15:20:43 // 111174
Jól tömítve lehet küzdeni a 0.2Bar-ért, igazad volt :-) Viszont a 0.1 azért összejön könnyen. A szenzor egyébként mostmár biztosan jó, szóval tuti cső gond.



Ez jó is, meg rossz is. Egy 20-asból 10p alatt megoldódott volna, így meg be kell kunyerálnom magam valahol aknára, mert ez így az udvaron nem megy..
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 14:53:20 // 111173
Mondjuk lehet igazad van :-D A 60mBart keveslem akkor is, de mindjárt kiötlök valami "test setupot" és megküldöm ismert nyomással a szenzort.
Shadin2018-08-26 12:43:10 // 111172
Nm. Szerintem nem fújsz meg soha 1 Bar-t.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 12:20:30 // 111171
Köszönöm, megkaptam, nézegetem őket. Nálam egyértelműen alacsony a nyomás jel. Nem létezik, hogy tüdőből 60mBart tudok fújni. Azért lehet még ráteszem majd a hitelesített nyomásmérőmet és a kompresszorral 1Bart befújok neki. De 1 bart szájjal is elő lehet állítani szerintem simán. Az excelek hasznosak, nagyjából így látom, hogy mikor hol mennyinek kéne lenni. Köszi!! :-)
Shadin2018-08-26 12:09:15 // 111170
Küldtem levélben néhány grafikont.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 12:04:16 // 111169
Most eszmélek, ennyire nincs lecsoffadva a tüdőm :-) Szóval szenzor kakukk. Holnap reggel rendelek egyet, az egycsövű egy 20-as sincs.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 11:49:05 // 111168
Nem hallottuk és láttuk, hogy kifújna bárhol. Óvatosan belefújtam a szenzorba sűrített levegővel, kapott kontakt sprayt, és visszafújattam a csövet. Annyi változott, hogy nagyobb gázfröccsre felmegy 20mBarig :-S Elég soványnak tűnik.
Szájjal megfújva mennyit kellene mutatnia a szenzornak? Mert 60mBar fölé nem igazán ment úgy sem, de gondoltam a kipufogógáz nagyobbat tol. Mik a normális értékek? Ezek elég kevéskének tűnnek.
Mégis szenzor baj?
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 10:49:30 // 111167
Köszi, megpróbálom.
Shadin2018-08-26 10:42:10 // 111166
Nyugodtan fújd vissza és figyeld h jön-e korom valahol a cső mentén.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 10:39:23 // 111165
Siker. A szenzor jó :-)
Ha jól sejtem lyukas csőre, vagy teljes dugóra utal innentől.
Merjem visszafújatni fentről?


Shadin2018-08-26 10:26:02 // 111164
Én a bilincs bontása nélkül letoltam az érzékelőről a csövet emlékem szerint nem nagy erőfeszítéssel.
Shadin2018-08-26 10:24:25 // 111163
Én fentről fújtam vissza finoman s. levegővel és jelentősen javult a helyzet, de nekem volt változó nyomás érték, nem volt kvázi nulla. Lehet, hogy a csöved meg van sérülve, ahhoz meg sajna mélyebben kell belenyúlnod :-(
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 10:22:26 // 111162
No igen.. azt a bilincset ekkora helyen bilincsleszedő nélkül az életben le nem műtöm :-(
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-26 10:14:50 // 111161
Köszi! Hibalámpa van, onnan vettem észre. Vészmód nincs, hazajött simán, vezetve minden normálisnak tűnik. A hibát mikor bedobta, csak mobilról néztem rá (AlfaOBD) , itthon néztem csak MES-el paramétereket.
Megtaláltam a szenzort, már hozzá is fértem, viszont ez egy csöves csak. Gondolom belül van valami referencia nyomás kapszula.
Alul nem férek hozzá az autóhoz, ez sokszor bosszant. Túl alacsony és túl nehéz, nincs egy beton placcom ahol meg tudom emelni, és a kroki sem megy normálisan alá. Fentről visszafújathatom, vagy azt inkább ne?
Dömpi (il dottore)2018-08-26 10:10:39 // 111160
Én szeretem, csak ha bringák is vannak meg csomagok is meg 5-en a kocsban, akkor nekem beleér a 19-es kerék a kerékjárati ívbe.
Stelvióval már jó lesz majd.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak