Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-08 07:57:08 // 7021
azt is tudja vazz :P igaz plusz 30e ft de akkor automatán nyitja a garázskaput :P
Balázs156SW2010-05-08 06:58:55 // 7020
Engem is érdekel a dolog. Egy kétfejes valszeg. megfelelő. Ha tudtok árakat, kütyű és a beszerelés írjátok meg.
GTPeti2010-05-07 22:20:49 // 7019
Garázskapunyitó-(kézi)készülék. Ha-ha. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-07 22:14:28 // 7018
enká2010-05-07 18:57:18 // 7017
Köszi :). Kicsi arra a pajzs. Középre, egymás mellé két fejet sajna nem sok értelme van tenni, hisz azok szinte egyfejesként működnének ilyenkor. Kvázi "területet védenek" ezek az apróságok. Az elhelyezés elvét az értem (lejjebb idézet egy okosoldalról), de a 159-nél elég szép zárt az orrész, ráadásul ezeknek a fejeknek teljességgel ki kell látniuk - tudomásom szerint. Tehát lehet, hogy az alsó műanyag rácsból kellene kivágni egy-egy db-ot :S. Hátha lesz itt valaki, aki már tapasztalatból nyomja ezeket a dolgokat és tud segíteni.
Hova szereltessük a lézerblokkoló fejeket 1, 2, 3 vagy 4 blokkolófejes rendszer esetén?
A lézerblokkoló hatásossága leginkább nem is a blokkolón múlik, hanem az autónk elejének, esetleg hátuljának méretén. Minél szélesebb vagy magasabb egy autó, annál nagyobb eséllyel talál rajta a lézer fogást: olyan pontot, ahol nincs lézerblokkoló fej.
Általánosságban elterjedt az egy-, illetve kétfejes blokkolók használata. Egyfejes blokkolónál az autó orrészének közepére, lehetőleg hűtőrácsba végezzük az installálást. Ha két fejünk van, az autót szemből osszuk el 3 egyenlő részre, és nagyjából a választóvonalakhoz helyezzük a fejeket. Így elérjük, hogy nem csak a rendszámtáblánk vagy az autó közepe lesz jól védve, hanem a lámpáink is.
Háromfejes blokkoló esetén elterjedt szerelési mód a „háromszögezés", egy fej középen a rendszámtáblánál, pl. az alatt, és a két másik fej fent a hűtőrács két szélén, a lámpák közelében. Esetleg egy talpára állított háromszög alakzatot is alkothatunk...
Itt pedig pár beszerelési fotó linkje: beszerelési fotók
(Alfa persze nincs köztük).
Hova szereltessük a lézerblokkoló fejeket 1, 2, 3 vagy 4 blokkolófejes rendszer esetén?
A lézerblokkoló hatásossága leginkább nem is a blokkolón múlik, hanem az autónk elejének, esetleg hátuljának méretén. Minél szélesebb vagy magasabb egy autó, annál nagyobb eséllyel talál rajta a lézer fogást: olyan pontot, ahol nincs lézerblokkoló fej.
Általánosságban elterjedt az egy-, illetve kétfejes blokkolók használata. Egyfejes blokkolónál az autó orrészének közepére, lehetőleg hűtőrácsba végezzük az installálást. Ha két fejünk van, az autót szemből osszuk el 3 egyenlő részre, és nagyjából a választóvonalakhoz helyezzük a fejeket. Így elérjük, hogy nem csak a rendszámtáblánk vagy az autó közepe lesz jól védve, hanem a lámpáink is.
Háromfejes blokkoló esetén elterjedt szerelési mód a „háromszögezés", egy fej középen a rendszámtáblánál, pl. az alatt, és a két másik fej fent a hűtőrács két szélén, a lámpák közelében. Esetleg egy talpára állított háromszög alakzatot is alkothatunk...
Itt pedig pár beszerelési fotó linkje: beszerelési fotók
(Alfa persze nincs köztük).
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-07 10:03:58 // 7016
egyenlőre nincs
ALFI1562010-05-07 09:47:08 // 7015
Neked van bent?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-05-07 07:16:45 // 7014
a középső pajzsba egy kétfejest az fog mindent :P jah üdv a csapatban :D
enká2010-05-06 19:42:09 // 7013
yoyo :)
Újítottam egy 159-est, így sikerült közétek küzdenem magam :). Hétfőn frissítem majd az oldalamat, ott többet megtudtok erről a használt gépről.
Természetesen lesz majd pár kérdésem, de előbb végignyálazom aprólékosan a topicot, hátha csak ismételnék. Ám mivel egy hónapon belül kétszer szaladtam tudtom kívül trafiba, így egy dologban már most segítségeteket kérem:
Ti hová helyeznétek (helyeztétek) a 159-ben a lézerblokkoló kültéri egységeit? Van-e ilyen itt valakinek és ha van, milyen tapasztalata van róla?
Köszi előre is.
Újítottam egy 159-est, így sikerült közétek küzdenem magam :). Hétfőn frissítem majd az oldalamat, ott többet megtudtok erről a használt gépről.
Természetesen lesz majd pár kérdésem, de előbb végignyálazom aprólékosan a topicot, hátha csak ismételnék. Ám mivel egy hónapon belül kétszer szaladtam tudtom kívül trafiba, így egy dologban már most segítségeteket kérem:
Ti hová helyeznétek (helyeztétek) a 159-ben a lézerblokkoló kültéri egységeit? Van-e ilyen itt valakinek és ha van, milyen tapasztalata van róla?
Köszi előre is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-30 20:47:30 // 7012
volt ma márkaképviseletnél normálisak voltak végül is kimentünk próba útra megnézni mi hogy viselkedik a turbó jó, az EGR jó, a LMM jó, a részecskeszűrő is jó....de még sem mivel a rángatózás attól van, mivel kimutatta hogy hány km-rel ezelőtt regenerált és akkor rángatott....le kell szedni és ki kell pucolni vagy ettől az 5w30 olajtól nem már nem fog úgy kormolni és talán normálisan ki tudja puccantani magát..hibakód nulla, az olajcserét is kinulláztam na meg végre a biztonsági öv sem sipákol azt is kikapcsoltattam ...kaptam 10% kedvezményt de így is megkérték az árát rendesen...
bilon2010-04-30 11:09:30 // 7011
:D:D:D:D:D:D:D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-30 11:08:36 // 7010
jah meg sem néztem normálisan azt hittem alufelni :D
bilon2010-04-30 11:03:10 // 7009
de ez dísztárcsa :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-30 11:01:52 // 7008
18-a acélfelnit nem láttam még...
ALFI1562010-04-30 10:47:13 // 7007
De az alufelnin van nem?Vagy van 18-as acélfelnid?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-30 10:44:01 // 7006
akkor nem jó mert 18"-as a téli gumim...
ALFI1562010-04-30 10:29:36 // 7005
Szerintem 16 lessz.Nem hinném,hogy 159-esre adtak ki 17-18-as dísztárcsát.Szerintem dísztárcsával csak 16-os kerék jött ki.
bilon2010-04-30 10:26:40 // 7004
az asszony szerint 17-es...
bilon2010-04-30 10:23:05 // 7003
hát..este megmondom, mert az asszonynál van
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-30 10:21:34 // 7002
17"-es vagy 18"-as?
bilon2010-04-30 10:16:19 // 7001
ALFI1562010-04-30 09:56:31 // 7000
És jőn megvilágosodás.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-30 09:51:36 // 6999
nem, mert hallgattam a rossz tanácsra...
ALFI1562010-04-30 09:28:08 // 6998
Csináltál már te olajcserét amióta nállad van nem?Akkor nem azt tettél bele?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-29 18:56:46 // 6997
ma megvolt az olaj upgrade végre az lakik benne ami bele való
1372010-04-29 11:14:28 // 6996
2.2 volt bennük.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-28 19:46:29 // 6995
miért eddig mennyivel jártál? :D nálam 2.6 mind a 4....
1372010-04-27 23:26:58 // 6994
Sikerült megoldanom a magas fogyasztásos problémámat. Felfújtam a gumikat 2.7/2.5re. 11 körül volt eddig, most 9.4.
GTPeti2010-04-27 22:58:52 // 6993
Ebben biztos igazad van. Kb 1%-nyit jártam az Alfával Pesten.
Ofi2010-04-27 22:44:59 // 6992
Szerintem a pollenszűrő csere is azon múlik, hol jársz az aútóval, mert Bp-n nekem egyszer maradt benne 10000 km után mert elfelejtettem vinni magammal és a következő olajcserénél már vastagon állt a kosz a szűrőn.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-26 21:54:31 // 6991
5w30 csak tudja a 20e-et :D de ha rúgni fogom akkor természetesen 15e :DDD
DrB2010-04-26 21:38:52 // 6990
Esküdni mertem volna rá, hogy korábban te írtad a 15 ezerenkénti cserét... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-26 21:20:39 // 6989
én mondjuk 20e-ként fogom cserélni az olajat az üzemanyagszűrőt meg 40e-ként...amúgy is 60e-ként kéne
GTPeti2010-04-26 21:19:36 // 6988
Úgy értettem, hogy No-ban talán egy fokkal jobb az üa. minősége. És DrB többnyire itt használja. (Itt=No-ban.)
DrB2010-04-26 21:16:13 // 6987
Szóval 15 ezrenként olaj, olajszűrő és levegőszűrő?
(Közben megnéztem pontosan, 11 e km-t tettem bele, van még 4 ezer a cseréig.)
(Közben megnéztem pontosan, 11 e km-t tettem bele, van még 4 ezer a cseréig.)
GTPeti2010-04-26 21:13:25 // 6985
Szerintem a pollenszűrő simán kibír többet is, mint 30e. Az üa.szűrőnek bőven elék a 30+ ezres intervallum. Főleg No-ban.
ALFI1562010-04-26 21:09:22 // 6984
Így van.Ezeken a párezres tételeken ne múljon.Hagy szívja a tiszta levegőt.Hátha megnöveljük ezzel a LMM élettartalmát.A pollenszűrőt meg magunk miatt.
DrB2010-04-26 21:06:44 // 6983
Az olaj és olajszűrő mellett érdemes cseréltetni 15 ezrenként a levegő és pollenszűrőt is? Az üzemanyagszűrőnek meg elég 30 ezrenként a csere???
ALFI1562010-04-26 20:53:24 // 6981
Ezentúl én is így fogok.Ekkor olaj,olajszűrő,pollen,levegőszűrő csere lessz.Üzemanyagszűrő pedig csak minden másodiknál lessz.Eddig 10ezrenként cseréltem.De igazatok van!Azért az ténleg túlzás!
ALFI1562010-04-26 20:51:19 // 6980
De ha nem írjuk gondolom akkor se vártad volna ki.Vagy tévedek?Egyébként szerintem simán van olyan aki megveszi és 30ezrenként viszi szervízbe.
GTPeti2010-04-26 20:51:04 // 6979
A 15ekm SZVSZ éppen ideális időpont a cserére. Nem várnék tovább...
DrB2010-04-26 20:41:51 // 6978
Lassan belekerül 15 e km az uccsó olajcsere óta. Ahogy többen is írtátok, jobb nem kivárni az ajánlott 30 e km-t. Szóval érik a dolog...
GTPeti2010-04-26 20:38:11 // 6977
Én nem sokat hezitálnék ezen. Ahogy a cartársak érvekkel alátámasztva is mondják, az 5W30-as kell bele.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-04-26 20:37:50 // 6976
persze...
AdamV62010-04-26 20:35:22 // 6975
ALFI1562010-04-26 20:28:29 // 6974
Va is valami kiszemelt ahol beszámolnák?
AdamV62010-04-26 20:27:50 // 6973
persze csak a vége az legyen h 159 el jöjjek haza! :)
ALFI1562010-04-26 20:27:47 // 6972
Mi a saját magántulajdonú gépjármű?
Online tag
2
Vendég2
548