ALFI1562010-11-18 21:50:10 // 9190
Ugyan azok vannak csak mint mindegyik dieselnél.De soknak a LMM se szarik be több százezer kilóméter megtétele alatt se.Neked az 56-ba még az eredeti ven?
ALFI1562010-11-18 21:48:31 // 9189
Mit a kormányművet?Kinek szart be?
Piritu - 1.000.0002010-11-18 21:48:14 // 9188
Bizony, ha az ember visszaolvasna, csak arról szólna ez a topik, hogy ezek a cuccok milyen problémásak. Akkor mégse?
Most lemondjam,vagy ne a rendelést? :-D
Most lemondjam,vagy ne a rendelést? :-D
GTPeti2010-11-18 21:45:44 // 9187
Egy pillanat, ezeket a Ti elbeszélésetek alapján írtam!
ALFI1562010-11-18 21:42:49 // 9186
Szerintem nincs gond ezekkel.Miért lenne gond a kormányművel?A bosch LMM az mindegyikbe márkánál beszarik.Szívósort,hogy kitakarítattam azóta semmi hibajel,de nem is lessz ez miatt többet.De a többit map senzor EGR ki kell takarítatni vez.cserekor azt annyi.
ferike1592010-11-18 19:53:12 // 9185
Sziasztok!
10 évet mentem egy 155 2.0 Td-lel, és most vettem a 159-et, de nem tudnék rosszat mondani egyikről sem. 180 cm vagyok és teljesen jó belehet állítani az ülést. Egyénisége van mindegyiknek. Lehet másodperceket számolni, de nekem nem ez a lényeg.
10 évet mentem egy 155 2.0 Td-lel, és most vettem a 159-et, de nem tudnék rosszat mondani egyikről sem. 180 cm vagyok és teljesen jó belehet állítani az ülést. Egyénisége van mindegyiknek. Lehet másodperceket számolni, de nekem nem ez a lényeg.
'''''2010-11-18 18:48:23 // 9184
Nem azért.hogy a 159-et dicsérjem(Én is az utódra várok,valami 169 félére),de nekem lent van az ülés és a 182 centimmel jól látok mindent.A gyorsulásról csak annyit,hogy simán tudja a gyári adatot chip nélkül is.Kalocsai időmérőn sikerült béna rajttal is jó időket futnom.Bár nekem a lóerő sosem elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 18:11:49 // 9183
nem tudom hány cm vagy én 186.. az ülés teljesen lent van és hátrafelé van döntve így tökéletesen látni mindent
W.2010-11-18 17:37:00 // 9182
Ezek szerint bejött....:)
W.2010-11-18 16:28:17 // 9181
A kormányt és az üléshelyzetemet sehogyan sem tudom beállítani, tökéletesre. A km óra felső harmada és a ford.szám felső harmada a széli részeken kitakart marad. Nem látom a tempomat jelést sem sokszor.
kapeka (Nagyvad)2010-11-18 16:19:10 // 9180
Nana! Vissza nem adom! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 15:56:18 // 9179
nem értem mit nem látsz...mondj konkrét példát
W.2010-11-18 15:39:41 // 9178
Akkor örülj, hogy neked szem előtt van......
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 15:03:18 // 9177
órákat? minden szem előtt van..
W.2010-11-18 14:52:55 // 9176
Az órákat valahogy nem észlelem olyan jól, mint a 66-ban. A kormánykarok meg egyenesen katasztrófálisak. Ez persze egy vélemény a sok közül. Mindenesetre nem azt mondom hogy az 59 sz@r, hanem azt, hogy sokszor visszasírom a 66-omat és nagyon sajnálom hogy nem gyártják,mert biztosan azt vettem volna!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:48:24 // 9175
DFP ritka nagyon...a kuplung meg ugyan az mint a 166 utolsó szériájában ...a szívósor is ugyan az az elv...a többi stimmel
GTPeti2010-11-18 13:36:17 // 9174
Az a DPF, tőcsavar, LMM, kormánymű. (Vagy a kuplung is ide tartozik? )
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:32:51 // 9173
amikkel mi is küzdünk :D
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 13:22:55 // 9172
mit nem látsz az 59-nél a műszereken? vagy mit nem lehet olyan jól használni? ezzel sosem volt gondom..
GTPeti2010-11-18 13:14:11 // 9171
Melyek ezek a hibák?
1372010-11-18 12:50:37 // 9170
Papíron jól hangzanak a 159 gyorsulási adatok, a valóságban 1,5-2 másodpercet nyugodtan rájuk számolhatsz. Tbi-t nem vezettem, de hogy a 2.4-et nem küzdöd fel 9 mpnél rövidebb idő alatt százra, az tuti. V6 is 8-8,5.
Egyébként nem is mérvadó, nem egy 0-100 autó a 159.
Egyébként nem is mérvadó, nem egy 0-100 autó a 159.
W.2010-11-18 12:18:28 // 9169
Utazási komfort a 166-ban jobb volt. Belső tér nagyobb. V6-hang és vezetési élmény. Műszerek használhatósága, láthatósága. Ennyi jut hirtelen eszembe.
W.2010-11-18 12:13:45 // 9168
Vezetési élményben pl. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 10:07:18 // 9167
egyébként annyival jobb a 66 hogy nagyobb a beltér...a többi hibát pl az Mjet-nél örökölte az 59 :( pont ugyan azok a hibák jönnek ki itt is...
GEORGE2010-11-18 09:30:13 // 9166
Mivel volt szerencsém mindkettőhöz, bizton kijelenthetem, hogy fényévekkel jobb a 159-es mint a 155-ös.
Úgy mindenben jobb, futómű, stabilitás, menetkomfort, zaj, balesetbiztonság.
Több motor variánssal még fürgébb is jópár 155-től.
A 155-ben ami igazán ütős volt az a turbós volt.
A 155 V6 is"csak" 8,4 alatt tudja a 0-100-at.
A 155 2.0 turbo 16V 193 pacival 7mp 0-100-ra
A 159 1.8 TBi 200 pacival 7,7mp alatt és a 159 jóval nehezebb a 155-től....
A rém nehéz első szériás 159 2,2 JTS 8.8 alatt "ugrik" 100-ra.Ez is sok esetben jobb gyorsulás több 155 típustól.
Szóval jobb a 159-es, de ezen igazából nem kell csodálkozni, mert több mint 10 év van köztük.
Úgy mindenben jobb, futómű, stabilitás, menetkomfort, zaj, balesetbiztonság.
Több motor variánssal még fürgébb is jópár 155-től.
A 155-ben ami igazán ütős volt az a turbós volt.
A 155 V6 is"csak" 8,4 alatt tudja a 0-100-at.
A 155 2.0 turbo 16V 193 pacival 7mp 0-100-ra
A 159 1.8 TBi 200 pacival 7,7mp alatt és a 159 jóval nehezebb a 155-től....
A rém nehéz első szériás 159 2,2 JTS 8.8 alatt "ugrik" 100-ra.Ez is sok esetben jobb gyorsulás több 155 típustól.
Szóval jobb a 159-es, de ezen igazából nem kell csodálkozni, mert több mint 10 év van köztük.
ALFI1562010-11-18 09:02:40 // 9165
Mond vissza.Van egy jó 33-as.Talán még az is jobb.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 08:56:23 // 9164
bocs már késő, megrendelted :D
Piritu - 1.000.0002010-11-18 08:46:53 // 9163
előbb is szólhattál volna :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 08:46:24 // 9162
biztos jobb :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-18 08:45:57 // 9161
jah sok tekintetben elmarad a 166-tól pl nem kell annyi lengőkar rá ...
Satti2010-11-18 08:32:03 // 9160
Az újkori palettáról nekem még mindig a Brera a nyerő. :-)
Piritu - 1.000.0002010-11-18 08:13:24 // 9159
nyami-nyami, az enyém fekete alu lesz :-P
ALFI1562010-11-18 08:13:12 // 9158
Lassan már a 155 is jobb lessz az 59-nél? :)
ALFI1562010-11-18 08:12:41 // 9157
Nekem ha nem aluberakásos lenne akkor már biztos fóliáztattam volna.
Piritu - 1.000.0002010-11-18 07:39:42 // 9155
Az angol "Autókereskedők" című sorozatban Ed újított fel egy fabetétes autót. Ott vett egy megfelelő funérlapot és ráragasztotta az idomra, amiről előtte leszedte a megrongált falemezt. Persze mivel nem sík volt a középkonzol a felragasztás után közvetlenül betette egy spéci műanyag zsákba és kiszívta belőle a levegőt, így a vákum mindenhol rászorította a konzolra.
Ernest2010-11-18 07:25:20 // 9154
Sziasztok' Az az 5let, hogy lehetne fabetétes a 159-em, a kesztyűtartó n a csík, a konzol, a sebváltó körüli karima, a konzol, a volán fémbetétje, és a másik csík. Szerintetek létezik olyan aki gyárt ilyet? Vagy esetleg ötlet hozzá?
GEORGE2010-11-17 23:43:46 // 9153
Azért kíváncsi lennék miben marad el a 159 a 155-től.
155-el autóztam 110-120e km-et sajna a 159-el ennyit nem, de sok verziójához volt szerencsém jó párszor. Mondjuk kerekítve mentem 10ezret különböző 159-el.
155-el autóztam 110-120e km-et sajna a 159-el ennyit nem, de sok verziójához volt szerencsém jó párszor. Mondjuk kerekítve mentem 10ezret különböző 159-el.
ferike1592010-11-17 22:28:55 // 9152
Köszönöm!
Hihetetlen érzéseket tud kicsalni az emberből az159,
pedig edzettem egy 155-sel 10 évig!
Hihetetlen érzéseket tud kicsalni az emberből az159,
pedig edzettem egy 155-sel 10 évig!
ALFI1562010-11-17 22:25:46 // 9151
Üdv.neked itt is!
ferike1592010-11-17 22:13:18 // 9150
Sziasztok!
Én még tisztítani is szeretem.
Sztem is Európa egyik legszebb limuzinja
Én még tisztítani is szeretem.
Sztem is Európa egyik legszebb limuzinja
ALFI1562010-11-17 22:12:59 // 9149
Miért?Nekem egyszer se volt gond.Befújtam rovaloldóval és szépen kifolytak a bogarak.
W.2010-11-17 22:08:20 // 9147
Csak tisztítani ne kelljen...:))
W.2010-11-17 22:07:38 // 9146
Szerintem meg nem. Minősége jó, mert új. Formára is szép, mert dizájnos. De sok tekintetben messze elmarad pl. a 166-tól, meg szerintem a 155-től is!
ALFI1562010-11-17 21:40:22 // 9145
Így van!Ezt mindenki visszaigazolja.Még olyan is aki nem szereti az alfát még az is meg mondja az 59 láttán,hogy ez odabasz!Én lehet hülye vagyok de egyszerüen nem értem miért írnak ilyet.Szerintem eddig az alfák között még mindig magassan a legjobb!Még ha nem is megy úgy mint ahogy elvárnám.Minőségbe és kinézetre felülmúl mindent!
GTPeti2010-11-17 19:56:43 // 9144
A különálló lámpák kb. az évtized dizájninnovációja. (Ilyet vagy 20 éves senki sem gyártott.) Egy tökély a formája ezen nincs mit szépíteni. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-11-17 19:49:34 // 9143
így van kinézetre az egyik legalfásabb Alfa az 59 ...az más kérdés hogy a feeling elveszett a vezetésnél ...ha nem lenne ilyen nehéz meg kicsit nagyobb lenne a beltér akkor egy sokkal jobban fogyó autó lett volna
TSABA2010-11-17 18:41:11 // 9142
1-et értek cartárs.A 159 sztem a modern idők legszebb Alfája.Ezeknek a digóknak agyukra ment a sok tiramisu.Nyasgemfiatvezérkar....
GTPeti2010-11-17 18:30:32 // 9141
Az biztos, hogy hülyén csinálják. Pl. ilyen nem akkor kell (...) mondani, amikor még van 1-2 éve egy modellnek. Ha nagyon le akarja húzni, hogy az új modellt istenítse, akkor legalább a leköszönésekor tegye. Tényleg nem 100%-osak ezek az olaszok....