.....2011-03-02 11:23:49 // 12390
GabCsi2011-03-02 11:23:36 // 12389
Biztos lehetsz benne, hogy nem változtatnak rajta semmit :)
BeeGee2011-03-02 11:18:44 // 12388
P Zerot én is csaj ajánlani tudom. Bár Nerohoz nem volt szerencsém, de Rossoból a 3 garnitúrát koptatom. Egyszer kenődött érezhetően a gumi, Kakucsringen félidőtől, a 20. kör után kb.. Közúton szerintem nem találsz olyan szerpentint, ami ennyire felmelegíti.. :)
A Nerohoz képes pár ezer ft a difi, és mindig elsőre volt, nem értem miért lenne nehezen elérhető. Attól, hogy a neve maradt P Zero, még változtatnak rajta minden évben, ha máson nem a gumikeveréken. Kopásban sem érzem vészesnek, 3 szezon van bennük normál használatban.
A Nerohoz képes pár ezer ft a difi, és mindig elsőre volt, nem értem miért lenne nehezen elérhető. Attól, hogy a neve maradt P Zero, még változtatnak rajta minden évben, ha máson nem a gumikeveréken. Kopásban sem érzem vészesnek, 3 szezon van bennük normál használatban.
GEORGE2011-03-01 23:29:17 // 12387
Több autóm van, volt, így jó sok féle gumit használtam már én is.
A 156-on a 2 garnitúra Pirelli Pzero közt befigyelt egy Falken Ziex 452, amiket nagyon hamar ledobtam, mert katasztrofálisan szarok voltak a Pzerohoz képest. A két Pzero után Hankook ventus V12 következett. Nagyon jó gumi szintén, de a 156-on nem mondanám jobbank a Pzerohoz képest.
Nem tudom neked miért "kenődött" a Pzero melegben, nekem sínautót varázsolt a 156-ból. Olyan komoly kanyartempókat diktált, hogy élvezet volt vele minden km.
Szerpentint is jól bírta, ( Mecseknádasd 6-os út )
Szóval 156-ra bátran vegyen bárki Pzerot.
Volt nálam egy alkalommal egy 159 2,2 jts selespeed TI. Szintén Pzero volt rajta. Kérdezd meg Poló kartársat, hogy mit bírt vele a 159kanyarodni az M1 mellett lévő METRO áruházhoz vezető két sávos dupla kanyaros szakaszon! Hátha az nem tapadásvolt akkor semmi :-)
A 156-on a 2 garnitúra Pirelli Pzero közt befigyelt egy Falken Ziex 452, amiket nagyon hamar ledobtam, mert katasztrofálisan szarok voltak a Pzerohoz képest. A két Pzero után Hankook ventus V12 következett. Nagyon jó gumi szintén, de a 156-on nem mondanám jobbank a Pzerohoz képest.
Nem tudom neked miért "kenődött" a Pzero melegben, nekem sínautót varázsolt a 156-ból. Olyan komoly kanyartempókat diktált, hogy élvezet volt vele minden km.
Szerpentint is jól bírta, ( Mecseknádasd 6-os út )
Szóval 156-ra bátran vegyen bárki Pzerot.
Volt nálam egy alkalommal egy 159 2,2 jts selespeed TI. Szintén Pzero volt rajta. Kérdezd meg Poló kartársat, hogy mit bírt vele a 159kanyarodni az M1 mellett lévő METRO áruházhoz vezető két sávos dupla kanyaros szakaszon! Hátha az nem tapadásvolt akkor semmi :-)
1372011-03-01 22:00:45 // 12386
Ha csak ezt használtad, akkor nem tudhatod, hogy másik gumi mit tud. Jelentős különbségek vannak, az autó viselkedését marhára meg tudja változtatni. Nekem Mx5-ön volt Yokohama Advan Sport, Toyo TR-1, Pirelli Pzero Nero, Hankook Ventus v12, és most Dunlop Sportmaxx van, a nyílt napok miatt ugye hamar cserélődnek. A Pirelli kábé a Yoko szintjén volt, az utolsó helyre tenném. Ráadásul a Pirelli nem túl jó tulajdonsága, hogy melegedésre nem jobban kezd tapadni, hanem olyan lesz, mintha elfolyna alattad, ez kifejezetten balesetveszélyes egy igényes szerpentinezésnél. Persze a hétköznapokban ez nem jön elő. Sem autópályán, sem országúton. Fékezésre meg általában hasonlóan reagálnak.
Viszont az élettartama tényleg kábé 2/3-ada volt a többinek, ez meg biztos előjön.
Viszont az élettartama tényleg kábé 2/3-ada volt a többinek, ez meg biztos előjön.
Piritu - 1.000.0002011-03-01 21:59:26 // 12385
Hmm, emlékeim szerint a Párduc Michelinnel jött ki.
Holnap megnézem pontosan, csak elő kell bányásznom.
Holnap megnézem pontosan, csak elő kell bányásznom.
GEORGE2011-03-01 21:52:13 // 12384
Nekem ezek szerint sikerült rendes pzero-t kifognom, meg Zsozsek barátomnak is.....
1372011-03-01 21:47:19 // 12383
Azért nem kínai gumi szint, de a Pirelli nem mindig feltétlenül a legjobb. A rendes P Zero, vagy a P Zero Rosso az más tészta. De azt itthon kapni sem nagyon lehet.
GEORGE2011-03-01 21:44:04 // 12382
Na igen, ez a másik egy V,W,Y sebesség indexes gumitól plusz a 159-es súlyától nem szabad csodákat várni a kopás miatt.
Igen ha kopik akkor tapad is.
Ezen címeket sem lehet csak úgy megvásárolni:
* Német Autóklub (225/45r17): Különösen ajánlott
* Sport Auto (225/35R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45r17): tesztgyőztes
Nem vagyok Pirelli kereskedő, még csak érdekeltségem sincs, csupán kb 80ezer leautózott km után mondtam véleményt a Pzero-ról.
Igen ha kopik akkor tapad is.
Ezen címeket sem lehet csak úgy megvásárolni:
* Német Autóklub (225/45r17): Különösen ajánlott
* Sport Auto (225/35R18): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Powercar (245/30 R20): Különösen ajánlott (tesztgyőztes)
* Auto Motor und Sport / Autó Magazin (225/45r17): tesztgyőztes
Nem vagyok Pirelli kereskedő, még csak érdekeltségem sincs, csupán kb 80ezer leautózott km után mondtam véleményt a Pzero-ról.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-01 21:43:22 // 12381
szerintem sem olyan fos bár igaz néha lehetne jobb a tapadása ...
ALFI1562011-03-01 21:35:41 // 12380
Az jó ha kopik.Akkor tapad faszán nem?
GEORGE2011-03-01 21:35:14 // 12379
A 159-es is 5éves fejlesztés, mivel maga a 159 sem fejlődött és így a PZeronak sem kell fejlődnie, pont ugyan olyan jó mint 6 éve.
GEORGE2011-03-01 21:32:23 // 12378
Szerintem meg nem olyan amilyennek 137 leírja én két garnitúrát elkoptattam elöl 33-36ezret elmegy és 385Nm tekeri nálam!
Brutál tapadás, én most nyárra is egy ilyet tervezek.
Brutál tapadás, én most nyárra is egy ilyet tervezek.
ALFI1562011-03-01 21:29:35 // 12377
Enyém 10ezer alatt egyszer se.
GEORGE2011-03-01 21:21:47 // 12376
kár, hogy 215645 R 17 nincs belőle :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-01 20:42:36 // 12375
megnéztem a blogomban P Zero Nero ...én nem veszem észre hogy annyira kopna de ha tényleg ennyire ratyi akkor keresek mást
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-01 20:40:26 // 12374
és olyan van hogy P Zero? lehet az van...vagy mivel adták ki gyárilag ezeket?
1372011-03-01 20:30:33 // 12373
A mostani P zero nero az egyik legratyibb gumi a kategóriájában. Ez kopik messze a legjobban, és a tapadása is max. átlagos. 5-6 éves fejlesztés, nincs min csodálkozni. Gyakorlatilag bármivel jobban jársz. Pl. a SportMaxx TT árban is jobb, meg úgy nagyjából mindenben.
SKrisz2011-03-01 18:02:37 // 12372
Látszik a fény az alagút végén :) Az autó már vonaton van a legyel központiba. Ha minden összejön, akkor a márc. 15.-ös hosszúhétvége után lesz átadás! :))
Erhard 242 (Pure Energy)2011-03-01 07:32:03 // 12371
nekem is emlékeim szerint ráadásul ratyi gumit nem szeretnék Pirelli P Zero kéne....
Norby2011-03-01 07:24:11 // 12370
A 18-as még mindíg elég húzós áron van, pedig nekem is kell cserélnem tavasszal 2 db-ot :(
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:28:57 // 12369
elnézetem ez csak 17-es :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:27:33 // 12368
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:23:01 // 12367
autópályán nem észre vehető....
Piritu - 1.000.0002011-02-28 20:20:29 // 12366
Akkor sunyiban csinálja.
50-60 literes fogyit tuti nem mutatott eddig, sőt aránytalanul magasat se.
50-60 literes fogyit tuti nem mutatott eddig, sőt aránytalanul magasat se.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:14:27 // 12365
most már tudom valakinek miért fogyaszt kevesebbet az 59-e ... más gumi mérettel 3,5% eltérés van a mutatott és valós km között ...csodák nincsenek :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 20:11:50 // 12364
pedig olyan 5-600km-ként puccant...
Piritu - 1.000.0002011-02-28 20:05:28 // 12363
Szerelt már be valaki utólag végfokot 159-be? Hová tettétek?
Piritu - 1.000.0002011-02-28 20:04:44 // 12362
Hááát eddig még nem nagyon. 4300 van a Párducban, de max 4 Fehérvár-Bp van benne...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 19:52:41 // 12361
bár Te sokat mész pályán szóval nem sokszor fogod látni
ALFI1562011-02-28 19:49:40 // 12360
Nállam meg a rádió :) Ritkán odanyomok akkor rákkukkantok.Az "A"comp az akkor nullázodik mikor kinullázom.Én minden tankolásnál.A "B" pedig úgy van beállítva,hogy minden indításnál nullázodik.Így látom,hogy az útvonalakat,szakaszokat milyen fogyasztással és hogyan,mikép teszem meg.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 19:47:50 // 12359
részlet kérdés :) majd nézd figyelmesen mikor gurulsz pl 4-ben 50-60-nal és a pillanatnyi 12-13L akkor is pucol
'''''2011-02-28 19:47:18 // 12358
Nektek még pucol?Nekem nem. :-)
Piritu - 1.000.0002011-02-28 19:45:34 // 12357
Nálam fordítva. Felül van a pillanatnyi :-))
Piritu - 1.000.0002011-02-28 19:44:43 // 12356
Pontosan. Eddig még nem csinálta - vagy nem vettem észre.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 19:44:38 // 12355
nekem úgy van beállítva hogy a felső az átlag fogyasztást méri az alsó meg a pillanatnyit ...így látom városban mikor puccant...
ALFI1562011-02-28 19:40:38 // 12353
Akkor lehet Piritu azért nézi állandóan.Várja,hogy mikor pucol.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 19:36:17 // 12352
mikor pucol a DPF akkor 50L :) a nélkül parkettán 35L simán megvan :D
SKrisz2011-02-28 19:29:09 // 12351
Ez az MY11 159 Ti csomag belsője. Ha minden igaz, nekem is ezzel a belsővel lesz (van...) a vas. Majd meglátjuk mit raktak bele Luigi-ék :))
Piritu - 1.000.0002011-02-28 19:25:46 // 12350
Ez bizony parkettás érték 3-ban :-)
Amúgy igen.
Amúgy igen.
GEORGE2011-02-28 19:18:55 // 12349
én is azt mondom, hogy valós 200k még nincs látható kopás....
GEORGE2011-02-28 19:17:36 // 12348
Jelentem nekem is Alfatext van és bizony egy kis fényesedés kezdete látszik a felső oldaltámasznál kb 2cm x 3cm foton, de még nem vészes, csak olyan mintha....
Szerintem akinek el kopik kiszakad, annak tekert a km órája......
Szerintem akinek el kopik kiszakad, annak tekert a km órája......
GEORGE2011-02-28 19:13:53 // 12347
ez melyik felszereltség ülése???
Jobban tecc mint a Bőr TI, nekem ezen anyag sokkal jobban bejön.
Jobban tecc mint a Bőr TI, nekem ezen anyag sokkal jobban bejön.
ALFI1562011-02-28 19:11:35 // 12346
Padlózd le mutat az többet is biztos.De én nem szoktam figyelni csak mikor tankolok meg egy-egy út alkalmával ránézek.De pontos.Neked állandóan a fogyasztáson van a comp.?
Piritu - 1.000.0002011-02-28 18:55:07 // 12345
Kinek mekkora pillanatnyi fogyi értéket sikerült kicsikarni a Vasból?
Nekem ma 29,4 l/100km-t is mutatott :-)
Nekem ma 29,4 l/100km-t is mutatott :-)
Piritu - 1.000.0002011-02-28 18:53:29 // 12344
No, ma konzultáltam kedvenc autó HiFi szakemberemmel.
A 156-ban is használt Blau illesztő használhatóságáról nem tudott infót szerezni, mert nem talált senkit, aki érdemben értene hozzá (hát nem egy tömegcikk).
DE, létezik 159 specifikus CAN-busz illesztő (kb 22 ropi), ami a kocsi CAN rendszeréről leszedi a szükséges infót és egy rádióspecifikus csatlakozón (kb 2e Ft) bármelyik rádióhoz illeszthető. Blu&Me mehet a levesbe, csak rádió kérdése a dolog :-)
Szóval bármi beépíthető.
Egyenlőre megy be a régi Blau rádió. Ha később cserélem csak a 2e Ft-os csatit kell.
Ja és a 2DIN - 1DIN beépítő kerettel lesz egy pakolóhelyem is a műszerfalon.
A 156-ban is használt Blau illesztő használhatóságáról nem tudott infót szerezni, mert nem talált senkit, aki érdemben értene hozzá (hát nem egy tömegcikk).
DE, létezik 159 specifikus CAN-busz illesztő (kb 22 ropi), ami a kocsi CAN rendszeréről leszedi a szükséges infót és egy rádióspecifikus csatlakozón (kb 2e Ft) bármelyik rádióhoz illeszthető. Blu&Me mehet a levesbe, csak rádió kérdése a dolog :-)
Szóval bármi beépíthető.
Egyenlőre megy be a régi Blau rádió. Ha később cserélem csak a 2e Ft-os csatit kell.
Ja és a 2DIN - 1DIN beépítő kerettel lesz egy pakolóhelyem is a műszerfalon.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-02-28 12:11:38 // 12343
olajszintet úgy hogy kiveszed az akkut és a váltó felső 2/3-nál van a beöntő csavar azt leveszed és megnézed akár egy pálcával mennyi olaj van benne
Norby2011-02-28 11:58:17 // 12342
Valami "visító" hang jön 5.6. sebességben 100 km/h sebességnél. Ha kinyomom a kuplungot, akkor nincs. Gondolom, hogy akkor váltó. Hol nézem meg a váltó olajszintet?
Sandree802011-02-28 09:32:44 // 12341
Megnéztem Ernest cartárs Mulimédiás fejegységét, tényleg szép, de annak az ára még borsosabb...