Csabi2011-05-30 21:15:34 // 14290
Tehát akkor 1l Castrol Dextron III, köszi a gyors választ! :)
ALFI1562011-05-30 21:12:32 // 14289
És dexron 3 kell bele.
GTPeti2011-05-30 21:08:35 // 14287
Megkérdezhetem, hogy azóta milyen - nem extraszűk fordulatszám-tartományú motorral szerelt - autót hajtasz?
Csabi2011-05-30 20:59:09 // 14286
szervó olajból mennyit vegyek, ha cserélni akarom?
cseko762011-05-30 17:41:40 // 14285
Gábor792011-05-29 14:13:53 // 14284
"Ha ehhez hozzáveszed a 2.4-es dízel extraszűk használható fordulatszámtartományát, hát nem volt kellemes."
No igen, erre gondoltam én is, ezért nem szeretnék manuálisat... persze jó volna kipróbálni előtte mindkettőt, így csak találgatok (illetve figyelek mások szavaira)
No igen, erre gondoltam én is, ezért nem szeretnék manuálisat... persze jó volna kipróbálni előtte mindkettőt, így csak találgatok (illetve figyelek mások szavaira)
1372011-05-29 12:21:03 // 14283
Az automata eredeti japán Aisin, nem hinném, hogy sok gond lenne vele. Nekem a kézi Opel váltó egyáltalán nem jött be. Pontos, de darabosan, erővel kapcsolható, nem az a kétujjas fajta. Ha ehhez hozzáveszed a 2.4-es dízel extraszűk használható fordulatszámtartományát, hát nem volt kellemes.
kapeka (Nagyvad)2011-05-28 21:32:41 // 14282
Ezt már én is meg akartam kérdezni. De most komolyan: Van valami gond az automatával (szervizigény, meghibásodások, lassú váltóprogram, esetleg nagy fogyasztás), vagy a csak kézi váltó kontra automata ellenérzésről van szó? Ez utóbbival semmi bajom, mindenki eldöntheti magának, hogy melyik váltót szereti jobban, nekem speciel bejön az automata stílusa IS. Azt persze tudom, hogy zsebbe nyúlós, ha gond van, de szokott gond lenni a 159 váltójával (van ilyen tapasztalat)?
Gábor792011-05-28 19:18:47 // 14281
Mi a gond az automatával? Arra gondoltam - persze mindenféle tapasztalat és ezen a téren szerzett ismeret nélkül - hogy mivel eldönthetem, hogy automatában használom, vagy én váltogatok fel-le, így túl nagy gond nem lehet... Igaz, még nem próbáltam ki egyet sem... :-/
Gábor792011-05-28 19:16:41 // 14280
Na, ezeknek a hozzászólásoknak azért örülök :-) Reméltem (vagyis inkább: bíztam benne), hogy ilyeneket fogtok írni :-)
A "gyerekbetegségekről" pedig majd még valszeg kérdezek... ha aktuálissá vált a történet (úgyértem ha megvan az új vas).
Köszi a véleményeket!
A "gyerekbetegségekről" pedig majd még valszeg kérdezek... ha aktuálissá vált a történet (úgyértem ha megvan az új vas).
Köszi a véleményeket!
cseko762011-05-28 09:01:36 // 14279
nekem az 159 előtt 156 1,9 volt és nem volt vele semmi gond és jelenleg ezzel sincs így városi közlekedésben....
ALFI1562011-05-28 07:33:27 // 14278
Simán használható.Csak az autómatát felejtsd el.
'''''2011-05-28 07:28:29 // 14277
Ha kiiktatod a gyerekbetegségeit,használhatod rövid távra is a dízelt.
Kompressz úr2011-05-27 22:32:33 // 14276
Egyébként meg hasonló tapasztalat volt a nejem 156SW-jével (1.9mjet) is, annak se volt az alatt a két év alatt baja, ameddig nálunk volt.
Kompressz úr2011-05-27 22:30:42 // 14275
Bocs, de ez marhaság. A mi 1.9esünk hetente egyszer tesz meg 140 km-t, a hét többi napján városban közlekedik. Ehhez képest 100.000 km se nyűgje, se baja.
Inkább azt mondanám, hogy nagyon nem mindegy milyen gazdától és milyen előélettel veszel autót.
Inkább azt mondanám, hogy nagyon nem mindegy milyen gazdától és milyen előélettel veszel autót.
Gábor792011-05-27 21:58:55 // 14274
Sziasztok!
Olvasgatva a korábbi hozzászólásokat nagyon úgy tűnik, hogy nem szabad 159-es Alfát vennem... pedig azt szeretnék, már hirdetem is a 156-ot (1.8 benzina). 159-es benzines sokat eszik (jó, tudom, mihez képest (válasz: a pénztálcámhoz és a józan észhez képest)), a dízel meg "nem való" rövid távokra... márpedig nekem jellemzően ilyen van... vagy inkább 2/3 rövid, 1/3-ad hosszú táv.
Amit szeretnék, az 1.9 (esetleg 2.4) automata, ami - ha jól gondolom - manuálisan is váltogatható... ugye? Ha esetleg tudtok egy jó vételt, ami véletlenül fekete, SW, bézs plüss kárpit, akkor szóljatok plíz :-)
Ugyanakkor várom a tanácsokat, gondolatokat is.
Köszi!
Olvasgatva a korábbi hozzászólásokat nagyon úgy tűnik, hogy nem szabad 159-es Alfát vennem... pedig azt szeretnék, már hirdetem is a 156-ot (1.8 benzina). 159-es benzines sokat eszik (jó, tudom, mihez képest (válasz: a pénztálcámhoz és a józan észhez képest)), a dízel meg "nem való" rövid távokra... márpedig nekem jellemzően ilyen van... vagy inkább 2/3 rövid, 1/3-ad hosszú táv.
Amit szeretnék, az 1.9 (esetleg 2.4) automata, ami - ha jól gondolom - manuálisan is váltogatható... ugye? Ha esetleg tudtok egy jó vételt, ami véletlenül fekete, SW, bézs plüss kárpit, akkor szóljatok plíz :-)
Ugyanakkor várom a tanácsokat, gondolatokat is.
Köszi!
'''''2011-05-27 16:11:48 // 14273
Gratula a vashoz!Az égő nekem is csinálta.Az cserés lett.
Csabi2011-05-27 13:59:17 // 14272
Akkor az belefér simán, köszi! :)
ALFI1562011-05-27 13:51:50 // 14271
EGR tisztítás mindennel együtt nagyon max fél óra.
GEORGE2011-05-27 13:38:55 // 14270
Gratula.
Bezzeg nálunk ilyet nem lehet, mert min 1db számnak kell lennie....
Bezzeg nálunk ilyet nem lehet, mert min 1db számnak kell lennie....
Csabi2011-05-27 13:36:30 // 14269
Típusszámot tudnál mondani,mert nem nagyon vagyok jártas a xenon izzók terén, a gyári beépítésű 159 xenonoknál csak bi-xenon van, vagy van sima xenon is?Hogyan tudom megnézni hogy melyik van az enyémben? Refinél elég jól vakítanak az útmenti táblák csodálkoznék ha ezt tudná egy halogén!
Csabi2011-05-27 13:25:40 // 14268
igen megnéztem, kb a következő 100km-en kellene h pucoljon, ha úgy használnám ahogy az előző tulaj, szentendrei volt az auto ebből gondolom h viszonylag sokat ült a dugókban, én pedig eddig csak hosszabb távokat mentem vele, 20km-nél kevesebbet nem nagyon megyek vele azt is városon kívűl, szóval talán változik a regenerálási időköz! Amíg az ECU-t nézegettem kb 15percet járt alapjáraton és a DPF dugulás 70,1-ről felment 70,9-re, gyorsan le is állítottam :)
Vezérlés cserénél azért illene az EGR-t is kitisztíttatni, az mennyi időtöbblettel járna?
Vezérlés cserénél azért illene az EGR-t is kitisztíttatni, az mennyi időtöbblettel járna?
cseko762011-05-27 11:59:48 // 14267
jó rendszám :)))
Piritu - 1.000.0002011-05-27 11:19:38 // 14266
Azt is meg tudod nézni, hogy az utolsó pucolás hány km-el ezelőtt volt. Innen már számolható, hogy mikor lesz a következő és utána már látod, hogy mire jut az öntisztításnál.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-27 10:12:58 // 14265
Osram-ot ne vegyél én azt vettem arany áron és 1,5 évet bírt...a kínai kb 14e/db....
Csabi2011-05-27 09:50:41 // 14264
Köszi! :) Folyamatosan sasolom a pillanatnyi fogy mérőt, de még nem vettem észre,h nagyon megnőtt volna a fogyasztás, igaz még csak 4-500kmen vagyunk túl, és az utolsó öt pucolás átlaga 620km volt! Xenon izzoban milyet érdemes venni, típusszám, márka, és hol?:)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-27 09:02:31 // 14263
üdv itt grat az 59-hez :) A 70% elég sok de menet közben kéne nézni mennyire pucolja ki...ha túl sokszor veszed észre hogy a pillanatnyi fogyasztás megugrik (akkor pucol) akkor sajnos kakukk a DPF-nek... nekem is csinálja hogy az egyik xenon izzóm néha bepislog sajnos lassan az is kukás lesz...semmi kép ne vegyél belőle drágát az sem bírja több ideig mint a kínai ellenben dupla áron mérik....
Csabi2011-05-26 22:11:07 // 14262
Üdv mindenkinek!
A héten elhoztam életem első 159-ét, mondanom sem kell hogy mekkora a boldogság, 95e km óra szerint 2006os évjárat, a féktárcsák a km-nek megfelelően kopottak, a motortér kifogástalan, EcuScannal „átvilágítottam” DPF 70%-ra eldugulva bár ezt nem tudom hogyan kell érteni, az utolsó reg óta 70% vagy a tényleges dugulása 70%, egy hét múlva ismét rádugom és kiderül :) ! Egyetlen hibakódot tárolt,egyszer nem kapott jelet az ABS-től és ennyi! Szervízben 5x volt utoljára 130napja! EGR szelep is rendben müxik egyenlőre…Olvasva a hozzászólásokat asszem csere érett lesz vagy pedig OFF! A motor nagyon szépen jár,és húz 2000 felett, bár amikor elhoztam nagy meglepetést okozott az előzés közbeni váltás…hiába benzineshez szoktam! A kormánymű kifogástalan, a kuplung pedig kellően puha,szóval remélhetőleg nem lesz csalódás! Jövő héten komplett vezérlés csere, remélem addig kibírja!Amit nem értek h a xenon lámpák ritkán de néha elalszanak egy pillanatra aztán újra világít, mindez a másodperc töredéke alatt végbemegy, és ha jól figyeltem akkor mindkettő egyszerre, erre van valakinek valami ötlete? És persze szívesen veszek bármilyen tanácsot!
A héten elhoztam életem első 159-ét, mondanom sem kell hogy mekkora a boldogság, 95e km óra szerint 2006os évjárat, a féktárcsák a km-nek megfelelően kopottak, a motortér kifogástalan, EcuScannal „átvilágítottam” DPF 70%-ra eldugulva bár ezt nem tudom hogyan kell érteni, az utolsó reg óta 70% vagy a tényleges dugulása 70%, egy hét múlva ismét rádugom és kiderül :) ! Egyetlen hibakódot tárolt,egyszer nem kapott jelet az ABS-től és ennyi! Szervízben 5x volt utoljára 130napja! EGR szelep is rendben müxik egyenlőre…Olvasva a hozzászólásokat asszem csere érett lesz vagy pedig OFF! A motor nagyon szépen jár,és húz 2000 felett, bár amikor elhoztam nagy meglepetést okozott az előzés közbeni váltás…hiába benzineshez szoktam! A kormánymű kifogástalan, a kuplung pedig kellően puha,szóval remélhetőleg nem lesz csalódás! Jövő héten komplett vezérlés csere, remélem addig kibírja!Amit nem értek h a xenon lámpák ritkán de néha elalszanak egy pillanatra aztán újra világít, mindez a másodperc töredéke alatt végbemegy, és ha jól figyeltem akkor mindkettő egyszerre, erre van valakinek valami ötlete? És persze szívesen veszek bármilyen tanácsot!
Kompressz úr2011-05-25 18:46:11 // 14260
A DS-t még csak értem, de mi az a SKULL? :-D
Piritu - 1.000.0002011-05-25 18:44:09 // 14259
Gratula!
☻SKULL☻2011-05-25 18:43:23 // 14258
Kompressz úr2011-05-24 22:05:07 // 14257
Az első Alfám, a Selespeed sajnos utazott tréleren, amikor az egyik szíjfeszítő görgő meggondolta magát 180-nál az autópályán...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-24 22:00:49 // 14256
szarolasz vazze :))) de trélen nem volt még...meg nem is lesz :)
Kompressz úr2011-05-24 21:59:04 // 14255
Ne a saját autódból indulj ki... :-D A tiédben gyári extra valamennyi típushiba beépítése... :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-24 21:54:33 // 14254
aminek a fele tréler volt :P
Kompressz úr2011-05-24 21:53:46 // 14253
Két évvel ezelőtt egy Nürnberg-Velence távot a Brenneren keresztül 5.5 körüli átlaggal sikerült abszolválnom.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-24 21:23:29 // 14252
a nyáltemető :)))
Piritu - 1.000.0002011-05-24 19:36:51 // 14251
Piritu - 1.000.0002011-05-24 19:19:09 // 14250
mert szarolasz :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-24 09:18:12 // 14249
egyébként lassan ott járunk az összes 2,4-es ismerősömnek beszarik a DPF-je van rá sanszom miért....talán az 5w40-es olaj miatt?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-23 21:04:15 // 14248
azok :)
Kompressz úr2011-05-23 20:42:47 // 14247
Biztos telefonbetyárok :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-23 20:40:36 // 14246
telefonon beszélünk és hibákkal hívnak :P ha nem lenne hiba nem hívnának...ha telefon sem lenne akkor sem hívnának :P
Piritu - 1.000.0002011-05-23 20:37:40 // 14245
"hibákkal hívnak" - nem telefonnal? :-O
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-23 20:31:33 // 14244
2 hetente ugyan azokkal a hibákkal hívnak így nem tudok jobb megfelelőt erre a szóra hogy típushiba ...
Kompressz úr2011-05-23 20:01:31 // 14243
Én nem tudok egyről sem :-D, mármint a 159-nél.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-05-23 09:41:29 // 14242
mint minden autónál
Norby2011-05-23 09:36:42 // 14241
Vannak típushibák? :D