Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-03-01 23:05:29 // 19714
Tehát az olajhűtő a ludas! A kép alapján, a ki és belépő csonk is felül van! Ha nincs a hűtőn leeresztő, akkor csak leszippantással tudod a hűtőben is cserélni az olajat!
sxr852012-03-01 19:30:43 // 19713
Több mint valoszinu hogy a kiegyenlito tartalyban a szuro szabadult el, amiatt habosodik az olaj es nyig a szervo. Nekem is ez volt... Szétszedni nem lehet a tartályt, venni kell egy ujat, kb 10e.
sxr852012-03-01 19:26:19 // 19712
Szia,
nincs ilyen robbantott ábrád a lámpáról? Konkrétan az érdekelne mennyire lehet szétszedni, mert a foncsor amiben az izzó van kicsit mozog, ami a vetitett képen is látszik.
.......................2012-03-01 17:23:29 // 19711
a tiedben ilyen a hütö,ha jól néztem:
olaj-víz höcserélö

de lehet tévedek
.......................2012-03-01 17:17:32 // 19710
a tiéd 1,9 es,az nem ilyen amiben az olajhötö külön van

akkor jól sejtem ,hogy a csövekben és a oilcoolerben marad olaj amit nem tusdsz lecserélni ,csak ha szétszeded az egészet
droberto2012-03-01 16:59:01 // 19709
Nekem leürült teljesen! Pedig fejre sem állítottam. :) Az előírt 4,6 beleöntése után a nívó felénél van az olajszint!
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-01 14:56:13 // 19708
fejre kell állítani az autót akkor kicsöpög belőle :)
viccet félre téve nekem sose ment bele több mint 5,5L....
.......................2012-03-01 14:45:08 // 19707
Nektek sikerült már a 2,4 ben mind a 6,4 liter motorrolajat lecserélni,
nekem cserekor nem megy bele ennyi,
miért?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-01 11:01:12 // 19706
szerintem nem emelkedett annyit, nálam nem ez volt a fő cél alig raktak rá valamit azzal hogy nincs benne a buzi euro 4-es faxság inkább ezzel növekedett a teljesítmény
droberto2012-03-01 09:24:36 // 19705
Nincs mért nyomatékgörbém, csak egy gyári adatom! + 40Nm!
Nem hiszem, hogy a te nyomatégörbéd maximuma nem emelkedett volna min. 450 Nm-re.
Még akkor sem, ha a fő cél a görbe egyenesítése.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-01 08:15:59 // 19704
na ez az nálunk nem a nyomatékra ment a játék ezért nem is csúszik a kuplung ....
droberto2012-03-01 07:45:56 // 19703
Nem hinném, hogy ezen múlik. Ez pusztán nyomaték kérdése.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-01 07:02:33 // 19702
no pl ezért jó a progi úgy állítják be ahogy akarják vagy ahogy az autó megkívánja mivel 2 egyforma autó nincs...a box meg egy program minden autóhoz...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-03-01 06:58:17 // 19701
az enyém nem ezt mutatja :)
droberto2012-03-01 05:51:54 // 19700
Nem lehet, hogy a kat.ban levő számok nem sima cikkszámok?! A számok előtt az is áll, hogy DIS.!
Hogy tudtad a firefoxot összehaverkodtatni az eperrel?
droberto2012-03-01 05:46:07 // 19699
A box előnye, hogy ha esetleg valamiért mégsem jön be, egyszerűen kivehető...
droberto2012-03-01 05:43:27 // 19698
Milyen problémákat írnak a 2.4-nél?
Nálam is van egy probléma! A szombati szervíz után - ami ugye már boxos időszak - megcsusszant a kuplungom! :-( Remélem ez csak valami időszakos paranoia! Azóta 2x-éreztem 3.dikban.
Vagy? A box megágyazott egy Sachs kuplungszettnek?!?
DrB2012-02-29 22:34:07 // 19697
A kiskocsik, meg a gyengébb motorizáltságú kompaktok között, gondolom, igen. No, de majd meglátjuk, csak legyen már végre a kezeink között. :))
DrB2012-02-29 22:32:37 // 19696
Na, ja. Volt, hogy egy VW Transporter, vagy mi volt, simán tartotta a 200-210-es tempót, s kigyorsításoknál sem maradt le nagyon... Idekint nem olyan nagy szám ez a 200 ló/400 Nm.
DrB2012-02-29 22:30:48 // 19695
Droberto élménybeszámolója óta megint piszkálja a fantáziámat A Novitec Powerrail, de 2.4 mJTD esetén elég ellentmondó tapasztalatokat találok. Míg az 1.9-esek nagy része dicséri, addig a 2.4-nél gondokat emlegetnek, de eddig iazi konkrétumot még nem sikerült találnom.
ALFI1562012-02-29 21:20:53 // 19693
Csak 1.9m-jet 156 :)
droberto2012-02-29 20:29:24 // 19692
Akkor ezek után már akkor nem is érzem magamat betegnek, elvakultnak! :)
Nekem is teccik egyébként...
Erhard 242 (Pure Energy)2012-02-29 19:40:07 // 19691
azt dobja hogy linea accessori :) még mindig nem jó dolog ez az eper így télen :P
Pityukoma2012-02-29 19:33:03 // 19690
Ez marha jól néz ki. Kíváncsi vagyok a végeredményre...
Pityukoma2012-02-29 19:31:02 // 19689
Nem 4 csak a két első:-( volt ennyi. Rozsdamentes, kb 1mm vastag és garvírozva van bele a klasszikus Alfa Romeo felirat. Néha nem tudok mérlegelni ha a szeretett ALFA-mról van szó :-D
droberto2012-02-29 19:22:07 // 19688
Teccene belőle néhány motyó! Reggel pl. a Ti küszöb gondolatával játszottam el...
droberto2012-02-29 19:20:44 // 19687
Te kiadsz 40K-t, 4 db ilyen alufóliára? Nekem is teccik, de ennyit nem adnék érte biztosan!
droberto2012-02-29 19:16:57 // 19686
Nem vagyok benne biztos, hogy nem saválló, de szépnek nem szép, az biztos!
droberto2012-02-29 19:15:04 // 19685
Nem rossz alternatíva, de nem hiszem, hogy ezt 10 alatt megúsznám! Meglátom, hogy jön be ez a parragi 80-as átalakítós történet...
'''''2012-02-29 18:45:14 // 19684
Most tudtam meg,hogy az 1.9 kipuffvége nem egyezik a 2.4 króm végével.Így tényleg nem túl szép.
.......................2012-02-29 18:36:18 // 19683
Azt hittem saválló a dob is,a Brerában a hátsók azok
Pityukoma2012-02-29 18:29:15 // 19682
Szia a cikkszámot innen vettem:Alfa Romeo 159 Lineaccessori gyári tartozékok Ezt szoktam bogarászni időnként, a küszöb burkolatot is innen néztem ki.
Pityukoma2012-02-29 18:16:55 // 19681
Mindenképp szeretnék valami esztétikusat, mert az a rozsdás cső ami most látszik az elég gáz. Törekszem a gyári alkatrészekre, de nem mindenáron. A rozsdamentes küszöb védőre kiadtam cca40K-t :-( de abból csak gyárit találtam. A project jövő hónapra marad mert most az olajcsere jön.
.......................2012-02-29 17:43:23 // 19680
Miért nem veszel a bontóban egy 2,4 es dobot,levágod a végét,rácinelteted,és kész
Piritu - 1.000.0002012-02-29 16:12:56 // 19679
erre a cikkszámra mást dob az eper :-(
Piritu - 1.000.0002012-02-29 16:09:21 // 19678
Esetleg cikkszám alapján Erhard tudna jobb árat is mondani :-)
Piritu - 1.000.0002012-02-29 16:08:18 // 19677
...ez sajnos mindenkivel így van. Háromszor maradtam fekve Alfával (2x 147; 1x156) mindegyik alkalommal német alkatrészt kellett cserélni.
droberto2012-02-29 16:05:52 // 19676
Piszkos dolog ez nagyon! Kb. mint a takaró ponyváért 80K-t kérni!
Én most eléggé rajtavagyok egyébként! A Dinamit kipufogó nem akar nekem véget gyártani.
Holnap hoznak elvileg egy ilyet, amit majd valahogy átalakítok! Ha összeáll, akkor publikálom!
'''''2012-02-29 15:37:59 // 19675
Hová kell neked a gyári kipuffvég?
'''''2012-02-29 15:37:17 // 19674
Engem még Mitó nem előzött meg,pedig volt chippes is közte. :-)
Pityukoma2012-02-29 15:27:22 // 19673
Sziasztok :-) Tegnap jártam alkatrész üzletben és megkérdeztem a gyári kipufogó vég (50903136) árát. Mit ne mondjak dobtam egy hátra szaltót. Az ára:33135Ft. Valószínű hogy gyári nem lesz a vasamon soha :-(
.......................2012-02-29 11:40:17 // 19672
Majd a MITO val az leszel!
.......................2012-02-29 11:19:02 // 19671
nem mert az övék is meg van chippelve
'''''2012-02-29 11:16:37 // 19670
Ő a DPF! :-)
Imyx2012-02-29 11:15:32 // 19669
Novitec Powerrailt neki, + 30-40 LE többletet csak megéreznek a germánok is. :)
Rolandoo782012-02-29 10:59:54 // 19668
vicces, hogy amióta megvan a kocsim az első alkatrész ami beszart és ki kell cserélni az történetesen egy német alkatrész...mi a szarnak ennyi környezetvédelmi eszköz egy kocsiba? euro100as normánál már nem is lesz benne motor csak katalizátor.
.......................2012-02-29 10:53:43 // 19667
Részecskeszürö,kiszöri a kormot a kipufogógázból
Rolandoo782012-02-29 10:33:54 // 19666
nem hivatalos szervíz. egy kis garázs alfákra, maseratikra specialázlódva. állt is bent egy maserati grand tourismo amit éppen javítottak...mondta a srác poénosan hogy az ő számlája nem 400 font lesz....
mi a szar az a DPF? az is ilyen tönkremenő alkatrész? mi a jele ha majd kezd beszarni?
imi1562012-02-29 09:22:17 // 19665
Nem biztos,hogy feltétlenűl a kormánymű,vagy a szervószivattyú akarja megadni magát.
Nekem ezért habosodott.
A szervószivattyú pedig a habos olajtól is adhat hangot.
Hogyha fogy az olaj,akkor valahol nyilván elfolyik.Annak pedig szemmel látható jele van.Minden kormányszervóval kapcsolatos szerkezeti elemre-szervószivattyú,kormánymű,tartály,csövek,csőcsatlakozások- viszonylag könnyen,megbontás nélkül rálátni a motortérben,úgyhogy kideríthető hol folyik el az olaj.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak