Hétfőn telefonálok egy párat, de ha ez ennyire nem működő képes, akkor vagy megtartom az autót vagy nem tudom de egy db. Hátsó dob gyári brutális áron van.. Vicc, komplett ragazzon 1000 euro...
Egyébként mennyi most egy Tbi otthoni forgalomba helyezése?
Köszönöm
RB 832018-03-17 10:07:26 // 106990
RB 832018-03-17 10:02:19 // 106989
Köszönöm de ők messze vannak
Shadin2018-03-17 09:10:18 // 106987
esvé2018-03-16 22:46:32 // 106985
Gadee, Yani,
köszi a tippeket!!
köszi a tippeket!!
Pzk2018-03-16 22:41:19 // 106984
Valahogy sejtettem, köszi!
Macccy2018-03-16 22:17:59 // 106983
Csomiajtó kapcsi. Nekemis majd megkell javítani valahogy, decsak nyáron berhelem, a bolhák miatt
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-16 22:06:12 // 106982
Az enyém? Biztos nem. Használtam is, sőt regenerált is, sőt még a vizét is megnéztem. :-) Az Alfáknak egyéniségük van, az enyém nem elromlós :-) És a programját is megjavítottam. Ez jófej autó :-)
Pzk2018-03-16 22:04:17 // 106981
Sziasztok, Most vettem egy 2.4-et és a csomagtartó, valamint a hátsó ajtó világítás off. Ez külön biztosítékon van vagy a csomagtérzár mikrokapcsolójával lehet a gond?
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-16 22:01:41 // 106980
Ez de jó :-) Ki mit lát otthon ugye :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-16 22:00:37 // 106979
Winkler szavára ad még valaki? :-) Néha inkább kínos már amit művel...
Liquid2018-03-16 21:41:08 // 106978
Gazdee2018-03-16 21:13:56 // 106977
Helló esvé!
Ha jól látom ugyanolyan kocsink van...
Nekem is csinált ilyet az autó. Miután akksit cseréltem benne elkezdte ezt a játékot!
Hiba esetén ha leveszed az akksi sarut (Nekem az egyik gyorscsatlakozós. Most hirtelen meg nem mondom melyik, de gyanítom, hogy a plusz), miután visszatetted indulni fog a jármű!
Elvittem a Csörgőékhez, mert amúgy is kötelező szervíz volt rá. Hogy pontosan hogy gyógyították meg azt tőlük kellene megkérdezni, de ha jól emlékszem a kuplung pedál alatt lévő kapcsoló volt a rossz!
Ez az ami érzékeli, hogy be van- e nyomva a pedál, mert ugye elvileg csak úgy indul az autó! Azért nem engedte indítani, mert rosszúl érzékelt.
Remélem tudtam segíteni!
Üdv.
Ha jól látom ugyanolyan kocsink van...
Nekem is csinált ilyet az autó. Miután akksit cseréltem benne elkezdte ezt a játékot!
Hiba esetén ha leveszed az akksi sarut (Nekem az egyik gyorscsatlakozós. Most hirtelen meg nem mondom melyik, de gyanítom, hogy a plusz), miután visszatetted indulni fog a jármű!
Elvittem a Csörgőékhez, mert amúgy is kötelező szervíz volt rá. Hogy pontosan hogy gyógyították meg azt tőlük kellene megkérdezni, de ha jól emlékszem a kuplung pedál alatt lévő kapcsoló volt a rossz!
Ez az ami érzékeli, hogy be van- e nyomva a pedál, mert ugye elvileg csak úgy indul az autó! Azért nem engedte indítani, mert rosszúl érzékelt.
Remélem tudtam segíteni!
Üdv.
Smith2018-03-16 21:02:52 // 106976
Nekem is. Csöri cserélte az olajcserekor pár hete azt is. Le kellett venni hozzá a DPF-et ha jól emlékszem.
csokagm2018-03-16 20:41:19 // 106974
Kinek volt már problemaja a nivo palca tomitessel? Nagy szivas a cseréje?
Liquid2018-03-16 20:28:27 // 106973
pedig nagyságrendekkel jobb mint az elölkaparós, najó a hátsókerekes még jobb, de csak ha ökörködni kell, a mindennapi gyorshajtásnál sokkal jobb a Q4.
Smith2018-03-16 19:29:30 // 106972
Ezzel egyetértek. Az a 8 pókszem. A 3-3 viszkispohár. Megismételhetetlen remekmű.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-16 18:33:28 // 106970
Nem fos az erről is a soros tehet, mint mindenről, túl hosszú a soros öt :DDDDDDDDDDDD
Roll19832018-03-16 18:23:53 // 106969
RomeoOne2018-03-16 17:38:42 // 106968
Ha egy kommentem ekkora befolyással bírna, akkor politikus lennék :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-16 17:38:07 // 106967
szerintem ezzel így senki nem foglalkozik már mint a szétvágás, javítás ha lehet... vegyél rá sport dobot legalább lesz egy kis morgása
yani🍀2018-03-16 17:35:17 // 106966
Neki kivert egy biztosítékot. Ott az önindítón az egyik saru letestelt. Ha jól emlékszem a behúzótekercsé.
Giuntini2018-03-16 17:33:15 // 106965
Ha valaki idegen ezt elolvassa akkor az jön le, mekkora fos a 2,4. Pedig ez nem igaz!!! Most jött el a sorozat. Én előttem senkinek nem volt ilyen problémája. A három évvel ezelőttiről beszélek.
RomeoOne2018-03-16 17:29:24 // 106964
ProdyG-nek nem pont ilyen problémája volt nemrég?
RomeoOne2018-03-16 17:28:58 // 106963
Lehet, hogy HF-es már a te 2.4-ed is, csak nem használod mostanában meg nem nyomod neki eléggé :P
RomeoOne2018-03-16 17:27:32 // 106962
Több nafta kell akkor bele, ha nem tudja :P
Q4 nekem nem bejövős, Giu Veloce-vel is az a ngy bajom, hogy az csak Q4-ben van. Akkor inkább alap Giu megchippelve. Hátul hajtós fun ride
Q4 nekem nem bejövős, Giu Veloce-vel is az a ngy bajom, hogy az csak Q4-ben van. Akkor inkább alap Giu megchippelve. Hátul hajtós fun ride
yani🍀2018-03-16 17:20:23 // 106961
Ennek kontakthibának kell lennie. Valamelyik akku saru, vagy csatlakozás laza, esetleg oxidált.
esvé2018-03-16 16:40:06 // 106960
sziasztok,
please help.
azzal örvendeztetett meg ma engem "ezaszarolasz":) (2.4jtdm), hogy inditáskor lecsapja az áramot. Kulcs bedug, izzít, megnyomom a gombot és elszáll minden...se kép, se hang.
Kis várakozás után beindul.
Kb két hete csinált egy ilyet, akkor az akkusaruk meg lettek húzva. Az akksi viszonylag új.
Várakozás közben próbáltam megmozgatni a sarukat, de mindegyik fix, nem mozognak. Mikor visszajön a "kép" a fed.comp elállítodik.
látott már ilyet valaki? ötletet esetleg?
Nagyon köszi!
please help.
azzal örvendeztetett meg ma engem "ezaszarolasz":) (2.4jtdm), hogy inditáskor lecsapja az áramot. Kulcs bedug, izzít, megnyomom a gombot és elszáll minden...se kép, se hang.
Kis várakozás után beindul.
Kb két hete csinált egy ilyet, akkor az akkusaruk meg lettek húzva. Az akksi viszonylag új.
Várakozás közben próbáltam megmozgatni a sarukat, de mindegyik fix, nem mozognak. Mikor visszajön a "kép" a fed.comp elállítodik.
látott már ilyet valaki? ötletet esetleg?
Nagyon köszi!
RB 832018-03-16 16:14:28 // 106959
Sziasztok, a Tbi-nél hátsó kipufogo dobot kell cserélnem, igazából csak a bal oldali lett hangos olyan mintha a gyárit lecseréltem volna egy Sportdobra, szépen szol csak ez igy nem jó, bár a szerviz szerint nagyon jo a hangja :)
A probléma hogy a gyári dob 300x euro /db, utángyártott nincs csak novitec es társai.
Mit lehet ezzel kezdeni, gyártanak otthon dobot tudom csak azt itt kint nem hiszem hogy elfogadható.
Valószínűleg kiégett belül, otthon ki foglalkozik ilyen problémával, mert elrohadva nincs, nem fúj ki csak belül nem stimmel vmi.
Engem picit zavar, nem szeretem a sportos hangzást:)
Üdv
A probléma hogy a gyári dob 300x euro /db, utángyártott nincs csak novitec es társai.
Mit lehet ezzel kezdeni, gyártanak otthon dobot tudom csak azt itt kint nem hiszem hogy elfogadható.
Valószínűleg kiégett belül, otthon ki foglalkozik ilyen problémával, mert elrohadva nincs, nem fúj ki csak belül nem stimmel vmi.
Engem picit zavar, nem szeretem a sportos hangzást:)
Üdv
Giuntini2018-03-16 15:25:03 // 106958
Mindenesetre Winkler professzor úr legagyizta a Giulia tesztben a 159 osztott cső lámpáit. Ami megismételhetetlen és az egész autógyártás legkarakteresebb frontrésze...
Giuntini2018-03-16 15:14:34 // 106957
Egyébként ezért kínlódom vele, mert en is így érzem.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-16 15:04:11 // 106956
Tuti nem :-)
Giuntini2018-03-16 14:55:28 // 106955
Nálam is így kezdődött. Városban semmi gond nem volt. Ha nyomtam autópályán akkor kezdődött. Ennek ellenére remélem neked nem az lesz!
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-16 14:46:37 // 106954
Érdekes cikk.
Melyik dízelekből lesz értékes klasszikus a dízelmizéria után..
Melyik dízelekből lesz értékes klasszikus a dízelmizéria után..
Liquid2018-03-16 14:39:44 // 106953
:DD
na azt az enyém nem tudja
na azt az enyém nem tudja
Zolibácsi2018-03-16 14:35:34 // 106952
most hogy nem nyomtam, neki a vízszint sem változott... csak akkor ha nyomom neki akkor jön elő a levegősödés hiba...
Kiváncsi leszek mi lesz a baja
Kiváncsi leszek mi lesz a baja
gecsa2018-03-16 13:58:28 // 106951
Q4nél azért ezt megnézném.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-16 13:41:37 // 106950
Akkor remélem a 210 lovas chipeltek nem ilyen ganék :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-16 13:30:39 // 106949
Két év, az két év.. nem látom az összefüggést a dpf-el. A második 2.4 pár hónapon belül, ami hengerfejes és rég nincs dpf. Ennyi erővel mondhatjuk azt, hogy az olasz import 2.4-ek halnak, mert kb ez a közös csak a Giuntini, Zolibácsi, ProdyG autójában. No meg talán hogy mind 200 lovas és chipelt. :-) Továbbra is tartom a véleményem, semmi koze a dpf-hez.
RomeoOne2018-03-16 13:14:23 // 106948
Nekem 2-3-4-ben csinálgatta, hogy felpörgött padlóra... Aztán rájöttem ,hogy csak elforgatta a kereket :DDD
Liquid2018-03-16 11:43:24 // 106947
reméljük nem :)
Viszont gyanús kezd lenni a kuplung :(
Előfordult párszor, hogy 2000 körül padlózva elkezd "pulzálva" gyordulni (4,5,6-ban), a turbonyomás látszólag megvan, a fordulatmérő viszont ugrál.
Ha nem telejsen padlót nyomok, akkor nincs semmi, csak gyorsul.
Viszont gyanús kezd lenni a kuplung :(
Előfordult párszor, hogy 2000 körül padlózva elkezd "pulzálva" gyordulni (4,5,6-ban), a turbonyomás látszólag megvan, a fordulatmérő viszont ugrál.
Ha nem telejsen padlót nyomok, akkor nincs semmi, csak gyorsul.
Giuntini2018-03-16 11:36:00 // 106946
Én ezt nem mondanám! Egy nagyon jó motor, csak tudomásul kell venni, hogy egy 200 lovas dízel, nem a tartósságról híres. A BMW-knél a sorhatosoknál ugyanezek a problémák vannak. Erről eddig senki sem tudott. Megvette a "nyugati", elment 6 év alatt 150-200 ezret, minden gond nélkül, eladta a "keletinek", és az meg megkapta a szopófaktort. Ennyi a probléma! Szerintem pedig bennünk van a hiba. Elvárjuk azt amit a régi nagy dízelektől. De ezt már szándékosan nem így csinálják az autógyárak. Csak így tudnak nyereségesek lenni! Csak a BMW-nél ezt megbocsátják, at Alfa meg szarolasz marad. Nézd meg a BMW fórumot, minden 6 hengeres dízel hengerfejessé válik.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-16 11:27:06 // 106945
Meg sokat eszik :)
Zolibácsi2018-03-16 11:23:12 // 106944
És még a csomagtartója is kicsi
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-16 11:14:58 // 106943
Inkább az itt a tanulság hogy nem szabad 2.4 159 et venni mert egy konstrupciós szar, az autó gyártás szégyene.
Giuntini2018-03-16 11:03:50 // 106942
Sajnos nagyon lekönnyített anyagból a van a 159-é. Nagyon mérges, és kiábrándult vagyok. Ha nekem akkor elmondták volna, hogy nem lehet felújítani rendesen az 5 hengeres hf-et, akkor szereztem volna egy jót. Nagyon haragszom a Szakál Metálra, akik elvállalták, és meghegesztették. Nekik kellett volna erről tapasztalatnak lenni, és tudniuk kellett volna, hogy időzített bombát adtak ki a kezükből. ez nekem több százezret jelent, kétszer szét kell szedni. Abban bízom, hogy ezzel nem lesz sok gond, és ha le tudom vinni Csörihez, ott jó kezekben lesz, és nem fog elhúzódni a javítás. Csöri normális volt, azt mondta, hogy először szerezzek egy jó 166-os hf-et. Remélem gyorsan tudom majd használni normálisan az autót.
Néztem a neten, egyáltalán nincs 2,4 20V hf. Trencsiknél van egy Szekál Metál által felújított. Én remélem ezzel most már segítek másoknak, és sohasem fog senki rátenni felújított hf-et.
Néztem a neten, egyáltalán nincs 2,4 20V hf. Trencsiknél van egy Szekál Metál által felújított. Én remélem ezzel most már segítek másoknak, és sohasem fog senki rátenni felújított hf-et.
Giuntini2018-03-16 10:56:21 // 106941
Nekem, nagyon lassan kezdte el kiadni magát. Emlékeztek, mikor azt mondtam, hogy hideg motornál nem puhult meg teljesen a cső. Mindenki kinevetett, aztán elkezdte a szintváltozást, de nem fogyott belőle. És több ezer km alatt adta ki teljesen magát, de még akkor sem hittem el. Azzal vigasztalom magam, hogy a hűtő szivárgott, és előbb-utóbb cserés lett volna...