ProdyG - é 2010-es. Eddig még mindig az olasz származás az egyetlwn közös :-)
Ezt találgathatjuk még egy darabig azt hiszem.. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-25 11:01:33 // 107290
gecsa2018-03-25 10:59:47 // 107289
SWut2018-03-25 10:50:50 // 107288
Don Gombóc2018-03-25 10:41:34 // 107287
Igazi hozzáértők lehetnek. Az extrák úgy gondolom menet közben kiderülnek. Lehet hogy még az ablakot sem húzták le mert nem találják a tekerőt?
'''''2018-03-25 09:59:14 // 107286
Esélyed megvolt! :-)
Inkább neked adtam volna mint egy olyannak aki azt sem tudja,miben ül!
Inkább neked adtam volna mint egy olyannak aki azt sem tudja,miben ül!
gecsa2018-03-25 09:51:55 // 107285
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-25 09:44:42 // 107284
Én 100e kmt raktam bele egy állítólag nagyon motorgyilkos progival, az autó még mindig jól van 200e felett...
tirex2018-03-25 09:39:31 // 107283
Nálam jó helye lett volna, szerintem innen ment volna nyugdíjba. (( Na mindegy.
Giuntini2018-03-25 09:34:42 // 107282
És a Tomié még a 200 lovas volt. Valónan, a facelift óta nem annyira jellemző a hf probléma. Amelyikek letérdeltek mint 2006-7-esek voltak.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-25 09:30:54 // 107281
Az hogy épített vagy nem. a hf gondhoz nincs köze, sőt az építettnél ugye nagyobb turbó nagyobb nyomás még előbb le kéne térdelnie :)
'''''2018-03-25 09:30:49 // 107280
Az új tulajnál a kuplung csúszott el,azt kevlároztatták.Folyamatosan rúgják szegénynek.Most lesz eladó.
2 éve adtam el de most szóltak,hogy el kéne mondjam az extrákat mert nekik fogalmuk nincs róla és kéne a hirdetéshez. :-(
Annyi volt benne,hogy talán a mostani qv-ben sincs benne annyi.
2 éve adtam el de most szóltak,hogy el kéne mondjam az extrákat mert nekik fogalmuk nincs róla és kéne a hirdetéshez. :-(
Annyi volt benne,hogy talán a mostani qv-ben sincs benne annyi.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-25 09:29:27 // 107279
Lehet hogy csak a 200 lovas verzióknál van valami hiba az nekik 210 paci van volt . Én ebben reménykedek :D
tirex2018-03-25 09:23:22 // 107278
Tomi autójában 100ezer volt és szerintem még most sincs benne 2kiló. Azért azt ne felejtsük el. Plusz egy vagyont költött a profi átépítésre. Szóval az azért össze volt rakva nem csak az agya volt összefirkálva.
Giuntini2018-03-25 09:17:10 // 107277
Én nagyon szeretem a 2,4-et, qz enyém húzott (így vettem), fantasztikusan megy, jó a hangja és elfogadom a fogyasztását is.
Ezekből a hf problémákból kiindulva elgondolkodtam valamin. Ott volt Tomi autója, annál jobbam egyik 59 sem volt meghúzva, és a mai napig tökéletesen megy. Vagy Liquidé... Nem lehet olyan gond, hogy volt bizonyos széria, amin gyárilag másképp vagy pontatlanul volt meghúzva a hf? Nagyon lekönnyített az 59 hf, és lehet hogy már a gyári meghúzásnál történhetnek hibák.
Ezekből a hf problémákból kiindulva elgondolkodtam valamin. Ott volt Tomi autója, annál jobbam egyik 59 sem volt meghúzva, és a mai napig tökéletesen megy. Vagy Liquidé... Nem lehet olyan gond, hogy volt bizonyos széria, amin gyárilag másképp vagy pontatlanul volt meghúzva a hf? Nagyon lekönnyített az 59 hf, és lehet hogy már a gyári meghúzásnál történhetnek hibák.
gecsa2018-03-25 08:34:19 // 107276
Ezek nem olyan hú de nagy hibák, bármelyik 300ezret futott autónál kijöhetnek.A 166 azért csak-csak egy kategóriával feljebb van, ezt minden téren érezni. A mai autógyártásnak nem érdeke a tartósság.
mex862018-03-25 00:03:41 // 107275
nekem semmit sem hálált meg...
rövid idő alatt menesztettem is, ez évekkel ezelőtt volt.
pedig nekem nem volt hengerfejes...bár már cserélték előttem. úgy mint a turbót is...
ami nálam hiba volt: rugótörés, kevés teljesítmény (bár mint tudjuk 200 lovasok általában csak 170-180ak), ülésfűtés hiba, generátor hiba miatt tréler hirtelen ennyi jutott eszembe.
és ez néhány ezer km eredménye volt.
nem ezért ültem át az imádott 10v 2.4 166osomból fiatalabba hogy több legyen a gond vele, csalódtam sajnos. hangja is sokkal jobb volt a 10v-nek, jobban is ment, kevesebbet is evett, élvezetesebb volt vezetni is nekem (húzott 150lovas volt)
utána évekig a 159nél öregebb autókkal jártam lényegesen kevesebb hibával, akár lényegesen több km-el is (3-4-500e kmesekkel)
a 166ot visszasírom azóta is, 159et meg kipróbálnék valami hibamentesebb konstrukciójú motorral (2.0 vagy tbi) de 2,4el nem kéne többet.
nem köpködésből írok, csak aki vásárlás előtt áll lássa a kontrát is, ne csak a pro-t.
ne csalódjon.
rövid idő alatt menesztettem is, ez évekkel ezelőtt volt.
pedig nekem nem volt hengerfejes...bár már cserélték előttem. úgy mint a turbót is...
ami nálam hiba volt: rugótörés, kevés teljesítmény (bár mint tudjuk 200 lovasok általában csak 170-180ak), ülésfűtés hiba, generátor hiba miatt tréler hirtelen ennyi jutott eszembe.
és ez néhány ezer km eredménye volt.
nem ezért ültem át az imádott 10v 2.4 166osomból fiatalabba hogy több legyen a gond vele, csalódtam sajnos. hangja is sokkal jobb volt a 10v-nek, jobban is ment, kevesebbet is evett, élvezetesebb volt vezetni is nekem (húzott 150lovas volt)
utána évekig a 159nél öregebb autókkal jártam lényegesen kevesebb hibával, akár lényegesen több km-el is (3-4-500e kmesekkel)
a 166ot visszasírom azóta is, 159et meg kipróbálnék valami hibamentesebb konstrukciójú motorral (2.0 vagy tbi) de 2,4el nem kéne többet.
nem köpködésből írok, csak aki vásárlás előtt áll lássa a kontrát is, ne csak a pro-t.
ne csalódjon.
Giuntini2018-03-24 23:28:53 // 107274
Én is így gondolom.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-24 23:02:55 // 107273
inkább injektor hiba lesz az. 2.4 nél nem ritka sajnos.
Pzk2018-03-24 22:19:48 // 107272
Nagy gáz szerintem nincs. Mindent magam javítok és így nem maradhat, zavarja a fülem, gondoltam hátha valakinek van némi tapasztalata ezzel.
Pzk2018-03-24 22:15:11 // 107271
Mindjárt gondoltam, hogy itt kezditek :D nem gőzöl, nem fogy a víz, kimondottan az izzításra gyanakodnék
forrasr2018-03-24 22:04:21 // 107270
van rajta hf. az már biztos, mert különben nem lenne zakatolós hangja :D nagyobb hidegben szerintem minden dízel kicsit kelletlenebbül jár, ha hamar beindul meg nem füstölög indításkor(nem egy pamacsra gondolok) akkor szerintem nem lehet nagy gáz.
gecsa2018-03-24 21:46:46 // 107269
Kíváncsi leszek, hogy ki dobja be először, hogy hengerfejes. :D
Pzk2018-03-24 21:22:19 // 107268
Sziasztok! 2.4 kérdés: ellenőrizem mind az 5 izzítógyertyát, mind jó, mégis hideg indításkor mintha nem mind izzítana és az első 6-10 másodperc kissé zakatolósan telik, aztán minden rendben. Van valami ismert típus probléma kábelezéssel vagy relével kapcsolatban, amiről tudtok? Köszi!
esvé2018-03-24 20:08:25 // 107267
szerintem nem fog változni a hangja....legalábbis az enyémnek ugyanolyan szőrszálállítgató hangja van, mint az eredeti hf-fel.....talán még jobb is:)
Giuntini2018-03-24 19:59:44 // 107266
Ha a 66 hf rákerül, változhat a hangja?
Csabi2018-03-24 19:55:46 // 107265
A hangja nagyon hiányzik, gyakran támad hiányérzetem a 2.0-nál egy komolyabb gázadásnál :)
ödi1592018-03-24 18:06:03 // 107264
Hát nem akarom elkiabálni 278000 -körül adtam el 2,4 -est prémiim gázolaj, Selénia 10-12000-ként se még ledugozva sem volt.Simán nyomtam a 200 kilot .Soha semmi baja nem volt.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-24 15:55:44 // 107263
És az a hang.. kivittem ma az "üvegkalitkából" (ahogy Kinga hívja a beállót nem kevés cinikus tartalommal). Ez az autó nagyon kerek egész így, egyre kevésbé tudnám elképzelni más motorral.
Giuntini2018-03-24 15:54:56 // 107262
Nyugodj bele hogy én nem basztatom. Én is megadtam mindent, prémium gázolajat Selenia olaj és egyebek. Én is azt mondom, egyáltalán nem biztos hogy előjön. De 200 ezer felett lehet rá számítani... Az én gyomrom azt nem veszi be, hogy fel lett újítva és annyi.
Viszont ez a hf hiba nem úgy jön, hogy van előjele. Hf-es lesz és kész.
Viszont ez a hf hiba nem úgy jön, hogy van előjele. Hf-es lesz és kész.
Laca622018-03-24 15:17:06 // 107261
Annyit basztatjátok a 2.4 vasat,hogy már unalmas.3 éve hajtom,soha nem dobott hibát,megy mint az ökör,egyedül az EGR van inaktiválva.Igaz,jó gazdától vettem,nem faszkalap neppertől.De ! Megadok mindent,amit kell..10000 km olajcsere.Csak fasza prémium gázolaj !! Hidd el,nem pocsékolás.Meghálálja,nyugodt lehetsz !
Amúgy a 2.4 : Nem biztos,hogy visza kell váltanom előzésnél,6 -ban is tol ! Mint az ökör !
Amúgy meg tök mindegy,hogy 1.9 vagy 2.0 vagy 2.4 vassal érkezel meg a pályán valaki mögé,az valószínüleg takarodni fog .Pont.Láttatok már 159-et megérkezni magatok mögé 170 - nél ? Na ,maga a látvány az leírhatatlan.Tolsz 170 körül az M7 - 3 sávoson.Nincs forgalom,mehetsz ahogy akarsz.Megyek 170 körül és úgy megy el mellettem a Cartárs,hogy esélyem sincs . Fehér 159 ennyit láttam .Meg hogy kb 200 km/h
Üdv innen is !
Amúgy a 2.4 : Nem biztos,hogy visza kell váltanom előzésnél,6 -ban is tol ! Mint az ökör !
Amúgy meg tök mindegy,hogy 1.9 vagy 2.0 vagy 2.4 vassal érkezel meg a pályán valaki mögé,az valószínüleg takarodni fog .Pont.Láttatok már 159-et megérkezni magatok mögé 170 - nél ? Na ,maga a látvány az leírhatatlan.Tolsz 170 körül az M7 - 3 sávoson.Nincs forgalom,mehetsz ahogy akarsz.Megyek 170 körül és úgy megy el mellettem a Cartárs,hogy esélyem sincs . Fehér 159 ennyit láttam .Meg hogy kb 200 km/h
Üdv innen is !
Lev2018-03-24 14:46:26 // 107260
Az ózdi telefonszám sem stimmel :)
Smith2018-03-24 14:37:10 // 107259
Ennyiért megveszem tartaléknak. :D Bontani :D
Smith2018-03-24 14:29:49 // 107258
Ennyiért tényleg eléggé alul van árazva. A képen Ti, de nem írja. A képen bőr, de azt írja plüss. Szóval valami nem az igazi :)
Valaki felhívta már?
Valaki felhívta már?
Shadin2018-03-24 14:23:08 // 107257
Fuss érte!!!
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-24 14:01:25 // 107256
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.0_jtdm_16v_distinctive-12736211 A tulaj kicsit el írta az árat :) Vagy ha nem akkor hétfőn megyek érte :D
Macccy2018-03-24 13:20:29 // 107255
Shadin2018-03-24 13:00:12 // 107254
Amit én használtam még az sem nyúlt eleget. Kíváncsi leszek.
gecsa2018-03-24 12:15:53 // 107253
Egyébként nyúlik annyit szerintem.
Shadin2018-03-24 11:55:27 // 107251
És hogy fogod rátenni?
gecsa2018-03-24 11:02:19 // 107250
Giuntini2018-03-24 10:14:35 // 107249
Az is lehet, hogy nálad melegedésre a hőtágulás miatt csökken a repedés keresztmetszete. Prody G-nél ha jól emlékszem így kezdődött.
Giuntini2018-03-24 10:11:25 // 107248
Akkor lehet hogy szerencséd van! Remélem így lesz. Bár ha visszagondolok, nekem is így csinálta a nyár végén. Jól visszatekerted a kupakot?
Zolibácsi2018-03-24 10:01:37 // 107247
Vicc az hogy egy hétig úgy jártam hogy kemények voltak a víz csövek, tegnap beszélgettem Édesapámmal és ki engedtem a nyomást, víz szint alig változott. Este elmentem megkergettem a kocsit 200 al meg jó pár padlogaz. Ma reggel nézem vaj puha az összes cső. Vízszint is rendben van. Most akkor mi van? Ki érti ezt? :)
Giuntini2018-03-24 09:10:13 // 107246
Igazat kell adnom neked! Csöri ezt nekem elmagyarázta. A 159 hf teljesen le van könnyítve, és 200 ezernél általában kijön ez a hiba. Szerintem az enyémnek ezért volt az első nagy motorgenerál. Hengerfejes lett 180 ezer km magasságában, megcsináltak kokany módon, kipasztázták es ennyi. Aztan nalam lett egy motorgenerál.
Amiért mélységesen fel vagyok háborodva, hogy senki nem mondta ezt el, hogy nem érdemes felújítatni a repedt hf-et. Elvitte Szatyi a gépműhelybe, es a Szakáll ázt mondta, hogy meg lehet javítani. Ez volt a szemétség. Ha szólnak, akkor szerzünk egy bontott hengerfejet.
Csöri volt ami elindított ezen a vonalon. 66-os hf-et kell felrakni, és megszűnik a hf probléma. Csak ez félmillió plusz kiadást jelent. Mert ha akkor a Szakáll azt mondja, hogy ez a hf nem leyz tartós, akkor minden más lenne... És tovabbra is csinálják, es az alatt a pár hónap garancia alatt úgysem jön ki a hiba.
Én nem is tudom mi lesz ezekkel a 2,4-esekkel. Egy idő utan (mar most is) eltűnnek az 56, 66, Thesis hf-ek, és akkor mi lesz? Az 59 hf-ek felújításával fölösleges próbálkozni....
Amiért mélységesen fel vagyok háborodva, hogy senki nem mondta ezt el, hogy nem érdemes felújítatni a repedt hf-et. Elvitte Szatyi a gépműhelybe, es a Szakáll ázt mondta, hogy meg lehet javítani. Ez volt a szemétség. Ha szólnak, akkor szerzünk egy bontott hengerfejet.
Csöri volt ami elindított ezen a vonalon. 66-os hf-et kell felrakni, és megszűnik a hf probléma. Csak ez félmillió plusz kiadást jelent. Mert ha akkor a Szakáll azt mondja, hogy ez a hf nem leyz tartós, akkor minden más lenne... És tovabbra is csinálják, es az alatt a pár hónap garancia alatt úgysem jön ki a hiba.
Én nem is tudom mi lesz ezekkel a 2,4-esekkel. Egy idő utan (mar most is) eltűnnek az 56, 66, Thesis hf-ek, és akkor mi lesz? Az 59 hf-ek felújításával fölösleges próbálkozni....
Csabi2018-03-23 21:33:23 // 107245
A "read only"-t azért megszakítani, hogy leírd a 2,4-et elbaxták...sajnálom. Sokkal többen gondolják az ellenkezőjét, még ha népes tábor is osztja azt, amit írtál!
Innentől kezdve kár is ezen kardozni. Szerelőknél, és itt a fórumban is, többnyire a problémák kapnak hangsúlyt... A sok-sok 2,4 tulaj aki vígan használja az autóját nem írja ide ezt...tudom, nem sok van nekik vissza :)
Innentől kezdve kár is ezen kardozni. Szerelőknél, és itt a fórumban is, többnyire a problémák kapnak hangsúlyt... A sok-sok 2,4 tulaj aki vígan használja az autóját nem írja ide ezt...tudom, nem sok van nekik vissza :)
berobbantam2018-03-23 21:05:11 // 107244
Nem minden xar ami kínai.Hatalmas ország.Az egyetlen aki egyedül jutott ki a világűrbe.Ha occsó kell akkor occsó lesz.Meg olyan is.De tudnak jót is és még az is emberi áron van.
mex862018-03-23 20:59:24 // 107243
Gumiból én is nexenezek, nekem is ajánlották, néztem teszteket is, megvettem és nem bántam meg. Mondjuk a Nexen már kezd drágulni de még mindig jutányos. Merem ajánlani persze mintától függően.
Asszonynak Laufennt vettünk kisautóra télire, az is jóforma eddig, tesztekben láttam arra is hogy jól szerepelt. Hankooké amúgy a márka. És vicc áron volt.
Ami volt , és mindkettő a 159en az ex német gazdának köszönhetően (aki megvette a 2gar újat dehát nem nézett utána mit tudnak), mindegyik szinte új volt, téli "Minerva" nem voltam elragadtatva tőle, a másik meg valami GT Radial Champiro a nyári. Nyárival nyálkás úton autópálya le- felhajtón sűrűn csúsztam kifelé négy kerékkel a szalagkorlát felé... Életveszélyes volt, komolyan.
Amit még tudom hogy ha fizetnének se tenném fel, anno igen ment a Wanli itthon. Hát az egyvalamire volt való, aki keresztbe akart csúszni hátsókerekesekkel... szemétre való.
Visszatérve a spúr németekre, mig kint éltem meg hoztam kocsikat onnan, rengeteg autón volt kínai gumi, erősebb autókon is. Meglepett.
Asszonynak Laufennt vettünk kisautóra télire, az is jóforma eddig, tesztekben láttam arra is hogy jól szerepelt. Hankooké amúgy a márka. És vicc áron volt.
Ami volt , és mindkettő a 159en az ex német gazdának köszönhetően (aki megvette a 2gar újat dehát nem nézett utána mit tudnak), mindegyik szinte új volt, téli "Minerva" nem voltam elragadtatva tőle, a másik meg valami GT Radial Champiro a nyári. Nyárival nyálkás úton autópálya le- felhajtón sűrűn csúsztam kifelé négy kerékkel a szalagkorlát felé... Életveszélyes volt, komolyan.
Amit még tudom hogy ha fizetnének se tenném fel, anno igen ment a Wanli itthon. Hát az egyvalamire volt való, aki keresztbe akart csúszni hátsókerekesekkel... szemétre való.
Visszatérve a spúr németekre, mig kint éltem meg hoztam kocsikat onnan, rengeteg autón volt kínai gumi, erősebb autókon is. Meglepett.
mex862018-03-23 20:54:44 // 107242
Szevasztok, ex alfásként read onlyban vagyok, időnként azért beleugatok. Most ismét így éreztem hogy írnom kell.
159 2,4 hengerfej témában, Guintinek is írtam többször is, hogy az enyém még kb 4-5 éves korában már hf-es volt...akkor még használtautó gariban cserélték németben újra.
Relatív sok km volt benne, szóval várható hogy mindenkinél kijön használatfüggően...
Nem az a kérdés előjön-e, hanem hogy mikor...
Úgyhogy hiába írja néhány kolléga hogy nem jellemző stb, nem a fenét nem.
Sajnos ezt elbaxták.
159 2,4 hengerfej témában, Guintinek is írtam többször is, hogy az enyém még kb 4-5 éves korában már hf-es volt...akkor még használtautó gariban cserélték németben újra.
Relatív sok km volt benne, szóval várható hogy mindenkinél kijön használatfüggően...
Nem az a kérdés előjön-e, hanem hogy mikor...
Úgyhogy hiába írja néhány kolléga hogy nem jellemző stb, nem a fenét nem.
Sajnos ezt elbaxták.
gecsa2018-03-23 20:10:00 // 107241
A cdtár alapfelszereltség?