Fórum >> Típusok >> 159

redbulz2018-03-30 13:51:32 // 107490
Nezd meg az oldalablakok alatti ket kis tarolo rekeszt. En amikor a jobboldali ajtajat nyitva hagytam akkor megszunt a zorges hatulrol, lehet nalad is valamelyik a bunos.
Liquid2018-03-30 13:31:34 // 107489
tempósabb kanyarokban van hangja, de ezonfelül szerintem halk
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-30 13:25:49 // 107488
Ezek menyire halk gumik? Még egy szezon benne van a Contikban, de szerintem pályán túl hangosak. A téli szett sokkal csendesebb, alig van zaj az utastérben. Tudtok valami igazán halk gumit javasolni? Ami jó is :-)
Liquid2018-03-30 13:08:17 // 107487
Deszéép :)
Holnap valszeg én is átszerelem, ha értelmes időjárás lesz..
Dömpi (il dottore)2018-03-30 13:02:05 // 107486
A 147 is át lett kerekezve ma :)
BLOG
Dömpi (il dottore)2018-03-30 12:55:53 // 107485
Én is éppen ma délelőtt tetettem fel az új nyári gurulókat (Uniroyal Rainsport 3) - /köszi Liquid :)/
BLOG
yani🍀2018-03-30 12:00:30 // 107484
Felkerültek a nyári gumik.
ProdyG2018-03-30 11:47:13 // 107483
Túrom az Elearn-t, még nem találtam meg benne a műszerfalra vonatkozó dolgokat. Elvileg van benne valahol képes szerelési útmutató.
Giuntini2018-03-30 11:19:08 // 107482
Mindenkinek Boldog Húsvétot!
Tocsa2018-03-30 07:23:17 // 107481
Ha még nem kaptál volna választ. 🙂
Beállító cd vel lehet nyelvet állítani angolra
Magyar szerintem nincs. A cd képfilet letudod tölteni.
Nekem a régi connekt navos verzió van ahoz megvannak a fileok.
Megtudom osztani veled. 🙂
gecsa2018-03-30 07:17:17 // 107480
Akkor az lesz a baj, hogy drága. :D
Macccy2018-03-30 00:13:42 // 107479
Nekem van egy vagyis kettő zörgésem a motortérből, ha jóidő lesz majd megmutatom, az egyiket könnyen reprodukálom, 1000 giri körül bezörög, a másik olyan kerregés mint egy rossz ventillátor vagy nemtom mikor belereszel a házába, de persze ez csak hasonlat. Az 1900 körül hozható ki de tartani kell akörül, hogy "bedilizzen". Az első olyan mint egy zörgő kipuff elem vagy lemez. A második aggaszt picit. Ezeken kívül minden síri csend és nyugalom :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-29 22:51:36 // 107478
Olyat vegyél ami full timken a nevenincs Kenyai...
gecsa2018-03-29 22:46:10 // 107477
Pontosan.
yani🍀2018-03-29 22:08:20 // 107476
A váltó felújításban szerintem nem a csapágyak ára a húzós, hanem a munkadíj.
gecsa2018-03-29 21:49:33 // 107475
Valahol biztos lehet 300$ért is kapni, ha ez nem jó. :D Mondjuk, aki a bodri, meg az undorix árakon szocializálódott, azoknak tuti minden gyanúsan olcsó (nem rád értve). Erhard majd megszakérti az árakat.
Szabister2018-03-29 21:36:16 // 107474
Ez nem gyanúsan olcsó így szettben?

Link

Link
Roll19832018-03-29 20:15:18 // 107473
Nekem a csomagtér felől jön valami zörgő, rezonáló hang, de még nem vettem a fáradságot rá, hogy megkeressem. Mindig a hangerővel kompenzálom a dolgot. ;)
Shadin2018-03-29 19:02:26 // 107472
Az okosságaim alatt az eLearn-t értik :-)
Shadin2018-03-29 19:01:33 // 107471
Nekem "tücsök" került valahova jobb oldalra az A oszlop tövébe és kiderült, hogy egy a szélvédőt tartó műanyag izé nyekergett de a mai napig sem tudom hogy volt rá képes. A szélvédőcserénél derült ki és utána már nem is jelentkezett.
ProdyG2018-03-29 18:03:54 // 107470
Srácok, most a 4 napos hétvégén egy olyan dolognak akarok nekifeszülni, ami kb 2 éve idegesít. Nyikorog/recseg a műszerfal több ponton is, ha nem tökéletes az út, amin épp haladok, akkor elég gáz a hangja...
Mivel ilyesmit még soha nem hallottam senkitől, gondolom ez elég egyedi eset. Ha ebben a 4 napban nem kezdek ezzel valamit, akkor soha.
Mondtátok korábban, hogy Shadin okosságai közt van leírás vagy valami, ami segít elkezdeni a dolgot. Valami gyors tipp, hogy egyáltalán hogy kezdjek neki? Régebben valamelyikőtök be is rakott ide egy fotót, amin a műszerfala eléggé ki volt berhelve :)
Smith2018-03-29 16:45:58 // 107469
Ha jól olvastam lesz a motorra gari megint, bár utána meg azt mondják, ha kinyiffan a turbó, hogy a motor garis, de a turbó nem mert nem volt cserélve. Leírathatná velük, hogy a turbó cseréjét nem tartják szükségesnek, legalább így lenne ennek nyoma papíron.
yani🍀2018-03-29 15:07:16 // 107468
Autópályán elszakad az olajszivattyú hajtólánca, minden szétkopik az olajzás kiesése miatt, de a turbók ezt is túlélik. Csak én érzem úgy, hogy szerencsétlen faszit most készülnek megint átbaszni?
Shadin2018-03-29 10:30:27 // 107466
Itt megtalálod a B&M English fájlokat.
Tocke2018-03-29 08:15:33 // 107465
Köszönöm mindenkinek a válaszokat, megpróbálkozok vele.
ricka2018-03-28 22:37:06 // 107464
Közben működik az usbs lejátszás. :-)
Viszont a nyelv váltásra adhatnátok tippet.
Jelenleg olaszul lehet kommunikálni a kocsival :-)
ricka2018-03-28 22:03:15 // 107463
Sziasztok,
Nemrégiben lettem 159 tulaj. 156ról váltottam.
Hogy tudnám működésre bírni a 159ben a kesztyűtartóban elhelyezkedő USB aljzatot?
Ez nem media lejátszásra hivatott?
Egy pendrive behelyezése után sem akarja a rajta tárolt Mp3 fájlokat lejátszani.
A 159es egy Blue&me funkcióval felszerelt változat.
Ezt frissítettem is az 5.5 ös verzióra, de változást nem tapasztaltam.
Bedugom a pendriveot és semmi nem történik.
Köszönöm ha tudnátok segíteni.
Shadin2018-03-28 20:17:36 // 107461
Elég érzékenynek bizonyult nálam.
Alu tüskék csúsznak be késekre, "kúpos" a mama, befelé könnyen megy, kifelé rászorít :-)
Ajtókban lévő nem is jön le üzemszerűen.
Smith2018-03-28 19:55:24 // 107460
A kesztyűtartó fölöttit egy csavar fogja oldalról, az anyósajtó felől, utána csak húzni kell és kipattan. Az ajtókról nem tudok nyilatkozni.
Tocke2018-03-28 19:15:13 // 107459
Srácok, az ajtókon és a műszerfalon lévő diszcsíkok levételében van valakinek tapasztalata? Csak bolhák fogják, vagy esetleg csavar is belülről?(pl kárpit) Nem szeretném letörni. Köszi a javaslatokat előre is!
Morfiusz Cédula2018-03-28 18:43:13 // 107458
El kellene menned filmrendezőnek. :)

Egyébként egyetértek, a gyári programmal tényleg kicsit lustának tűnik. Mikorra lendületet vett már oké volt, de sokszor az több volt, mint amit én elvártam volna. Sokáig ellene voltam, hogy belenyúljak, de pár napja megcsinálták Mankyék (EGR/DPF maradt) és most olyan, mintha 300 kg-ot kidobtam volna az autóból.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-28 12:04:48 // 107457
Fűzfa. De a lényeget levetted :-D
Liquid2018-03-28 11:56:08 // 107456
szóval kitolod a fűnyírót beröffented, hogy legyen alibi, aztán beülsz a diófa alá fröccsözni :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-28 11:46:08 // 107455
Kell valami ami baromi monoton és unalmas. No meg van mire tenni a poharat :-)
Liquid2018-03-28 11:44:48 // 107454
A fröccshöz minek fűnyíró? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-28 11:32:42 // 107453
inkább legyen "nehéz" és kanyarvadász, nem akarom leírni az 56-47 futóművét de zongorázni lehet a különbséget az 59 javára... hiába a technika nem áll meg ...
Zolibácsi2018-03-28 10:54:21 // 107452
információim szerint igen, de ez csak 2006-2007-s autóknál ha jól tudom. De ettől függetlenül lehet eltérés
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-28 10:48:03 // 107451
Köszi :-) Novellás sorozatra még nem gondoltam X-) Amikor már sok a gépész rajzokból, cnc zúgásból, alkatrész rendelésből, és bolond customerek eligazításából, matematikai modellek után kutatásból, tudományos cikkekből, olyankor néha történik ilyen, hogy egyensúlyba kerüljek :-) Nyáron jobb, mert ha fullon vagyok, kitolom a fűnyírót és keverek egy fröccsöt :-DD
Liquid2018-03-28 10:41:54 // 107450
KKK van a 200-asban és Garett a 210-esben? vagy nem ennyire egyszerű?
Zolibácsi2018-03-28 10:40:02 // 107449
hát a kkk turbóval volt turbólyuk, még mankyzva is. Aztán garettel nincs ilyen, rálépsz a gázra és meglódul.
Liquid2018-03-28 10:33:42 // 107448
ez szép volt :)
Szabister2018-03-28 10:30:39 // 107447
Phon cartársnak mi a telefon száma? Az oldalukon van 3 elérhetőség is.
ZoliNix2018-03-28 10:27:04 // 107446
Ej Gyuri!
Össze kellene szedni az írásaidat!
Van esetleg saját novellás sorozatod?
Más téma is így megy csak ez az Alfás? :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-28 10:21:18 // 107445
Ezért jó az automata. Nincs turbólyuk. Ha közepesen nyomod, a konverter a váltóban növelni tudja a nyomatékot. Ez néha észrevehető, szokni kell az érzést. Ha kevésnek érzi, visszavált és kész. Soha nincs az a semmibe taposom a pedált érzés, ami a dízeleknél nem ritka.
Shadin2018-03-28 10:12:51 // 107444
Igazad van, én a dízeleimet sem éreztem nehézkesnek Manky-zás után :-)
Csabi2018-03-28 09:59:10 // 107443
Alapjában véve, azért jött ez a f@szság, mert a dízeleknél tényleg nyomasztó a turbólyuk. Elsőre, amikor még nyomni sem meri az user a gázpedált, az az érzés keríti hatalmába, hogy ez nem megy... A nehéz autó érzése jogosnak tűnhet, de hangsúlyozom első benyomásnak. ( ez velem is megtörtént, szívó benzines után)
Aztán amikor összeszedi magát a turbó, akkor jön minden, ami a pozitív érzéseket generálja. 2,4nél hatványozottan igaz.
Még gyári programmal is szerettem, csak kellett egy összeszokás.
Shadin2018-03-28 09:44:51 // 107442
Ez így ebben a formában már vitatható.
A 159 nem egy nehéz autó a kategóriában, bárhogy is osztja a média.
A TBI a gyári 200 pacijával is egy könnyed autónak hat, nem érezni a "súlyát".
Nincs 300 kilóval könnyebb autó a piacon még ma sem jellemzően 200 lóval.

A 250 paci meg nem is érzi hogy van rajta bódé :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-28 08:58:03 // 107441
A 2.4 gyári programmal azért kicsit butus :-) Megy az, csak még jobban nem veszed észre.
Chipelve pedig vicces dolgokat lehet vele művelni, és szintúgy nem jön át igazán, hogy valójában mennyire megy és mennyire kanyarodik. Ez az ára a nyugalomnak és csendnek. Ettől zseniális utazó gép. 150-nél csendben suhan, lehet beszélgetni, fel sem tűnik. A gázpedál amolyan mutató arrébb mozditó, de 30-cal errébb sem történik túl sok minden. Ennél vannak még eseménytelenebb autók, de ez is már a bármeddig autózós kategória. A poén ebben, hogy kanyarokban is képes ezt előadni. Ilyen egy futóművet... Elképzelek egy videó klipet, ami felváltva vágja a snitteket ahogy egy 159 2.4 szerpentinezik.
Külső kamera: 5 henger ordit, süvit egyet a turbó geometria amikor az automata feldobja egy fokozattal, befekszik a gyönyörű gép a kanyarba, agressziv módon lendületet vesz a vas.
Belső kamera: sofőr csokit bont, fél szemmel az utat figyeli és egy sápadt utasnak magyaráz. Az utas jobb kézzzel rámarkol a kapaszkodóra. Próbál figyelni.
Külső kamera: feltűnik egy autó, ks 195-ös gumijai vitézül visitanak, a sofőr őszinte vigyorral a képén gépészkedik. Hátulról megérkezik a 6 szúrós tekintetű fényszóró. A kanyar közepén átnyomul a szembe sávba az Alfa és könyörtelenül kikerüli az eddig vidám autósunkat. Mint egy pálya versenyautó, finomakat rezdül a 159 a kanyarban, de billenésnek nyoma nincs. kicsit felkavarja a port a padkán, pár falevél kavarog mögötte.
Belső kamera: a sofőr megette a csokit, a papirjával szöszmötöl, nincs egy rohadt rekesz ahova be lehetne gyűrni. Az utasnak próbálná még mondani a tárgyalási stratégiát amit majd nemsoká... de az utas nem fogékony most. Kicsit ijedt, biztos látott valamit. Fene tudja. Hát jó, akkor tegyük ki manuálba, hogy ne unatkozzunk. A sofőr lenyúl és jobra billenti a kart.
Külső kamera: durva kanyar jön, óriásit lassit a nagy elegáns limó az észvesztő tempóról, és közben hallani a visszaganglásokat, ahogy fel fel röfög az 5 henger. Majd fémesen, nyersen énekel, közben szórja a hajtű kanyar kavicsait az erdőbe. Kicsit, finoman megmozdul az autó fara, látszik ahogy átterhel, befekszik a kanyarba és mintha gyorsitott felvétel lenne, elkanyarodik, és elnyeli az erdei út.
Belső kamera: a sofőr arcán halvány mosoly. Valami ilyet motyog: "De szép hangja van". Mostmár nem matat, mert a keze a kormányon, rajta a váltó fülken. Valamit még próbálna elmagyarázni az utasnak, de az túlterheltnek tűnik, igy inkább visszagangol és nyom egy félgázt. Kicsit bosszankodk, hogy de jót lehetne ezzel autózni, ha lezárnák az útszakaszt csak neki, csak most. Azért élvezte, de benne a hiányézet, hogy mekkorát lehetett volna...
Na ilyen :-) Nekem ilyen...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak