RomeoOne2021-06-18 08:22:34 // 20189
Bár alapvetően egyetértek veled, de most is van Alfa a motorsportban. Pl. F1...
Stef2021-06-18 08:20:48 // 20188
Végre egy innovatív fejlesztés, aminek köszönhetően újra láthatunk Alfát a versenysportban. Nem is akármilyet, és nem is akármilyen háttérrel. Erre megy a finnyogás, hogy nem kell. Ki érti ezt... :(
mr_oven2021-06-18 07:46:59 // 20187
Kipróbáltan a 200LE benzines Giulia-n az OMV 100 plus üzemanyagot.
Nagyon szereti az autó, képes 1 literrel is többet megenni belőle.
Visszaállva a 95/E10-re, azonnal visszaállt a városi/város környéki 10literről 9-re.
Nagyon szereti az autó, képes 1 literrel is többet megenni belőle.
Visszaállva a 95/E10-re, azonnal visszaállt a városi/város környéki 10literről 9-re.
Liquid2021-06-17 16:20:12 // 20186
Pistát és Göbit idézve: "villanyautó? Nemkell!" :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-17 16:02:22 // 20185
De jó... Őszintén? Nem érdekel ...
Halesz2021-06-17 14:56:57 // 20184
tdemeter2021-06-17 10:19:20 // 20183
Ha már így felhoztad, mi a tapasztalat egy 101e km-es Juliskával? Újonnan került hozzád? Írnál egy hibalistát?
Csabi2021-06-16 22:07:19 // 20182
Jah, ez is kibír két betétezést.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-16 21:59:20 // 20181
Jah annyit el kell mennie nálam 55e és semmi válla a tárcsának
Csabi2021-06-16 21:57:00 // 20180
101ezer van benne, nem a vége volt. Igazából a hátsó betétetek voltak csereérettek, de így egy kalap alatt lerendeztem a fékkérdést pár ezer km-re...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-16 21:49:45 // 20179
Hány méternél kellett cserélni?
Csabi2021-06-16 21:16:57 // 20178
Gergely2021-06-10 09:28:55 // 20176
őket én is megtaláltam, de minden dátumra azt mutatja, hogy ki van adva a kocsi...van esetleg tapasztalat is velük?
G-MANN🍀2021-06-08 12:29:41 // 20175
https://rentacarimpex.hu/hu/kozep-kategorias/alfa-romeo-giulia-1
https://rentacarimpex.hu/hu/kozep-kategorias/alfa-romeo-giulia-1
https://rentacarimpex.hu/hu/kozep-kategorias/alfa-romeo-giulia-1
Gergely2021-06-08 09:03:06 // 20174
Sziasztok!
Tud-e valaki esetleg arról, hogy hol tudnék Giuliát bérelni?
Tud-e valaki esetleg arról, hogy hol tudnék Giuliát bérelni?
RomeoOne2021-06-06 21:47:16 // 20173
Piritu - 1.000.0002021-06-02 16:39:21 // 20172
Volt már hogy megkérdeztem a mögöttem jövő rozzant passatostól hogy miből gondolja hogy jobb féke van mint a Giuliának hogy 2 méterre jön mögöttem :-DD
Piritu - 1.000.0002021-06-02 16:37:20 // 20171
OFF
Ma reggel néztem az aktuális repülőgépkatasztrófás dokumentumfilmet. Pár komolyabb sérülttel megúszták, de idézném a pilótát: A legnehezebb feladatunk az automata rendszerekkel való küzdelem volt. (Csak 2x vitte zuhanórepülésbe a gépet a balesetmegelőző rendszer.)
ON
Ma reggel néztem az aktuális repülőgépkatasztrófás dokumentumfilmet. Pár komolyabb sérülttel megúszták, de idézném a pilótát: A legnehezebb feladatunk az automata rendszerekkel való küzdelem volt. (Csak 2x vitte zuhanórepülésbe a gépet a balesetmegelőző rendszer.)
ON
leopop32021-06-02 00:36:06 // 20170
Ilyen ez a morcos 159 orr ezt váltja ki mindenből 😁
És hogy alakul az utód?
És hogy alakul az utód?
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-01 22:08:12 // 20169
én sosem tartom be a követési távolságot de még soha nem volt ráfutásos balesetem egyenlőre tökéletesek a reflexeim :DDD Olyan sokszor van, hogy kb mikor elkezdek fékezni pont akkor jelez a ráfutás gátló de szerintem túlizgulja magát, hova kapkod mikor még rengeteg század mp van a tarsolyban :DDDDD
Liquid2021-06-01 21:58:17 // 20168
Nem Giu-val volt, csak úgy általánosságban beszéltem ezekről a hasznos extrákról. Az egy jó pont ha a Giu nem csinálja, bár Piritu, pont nem ezt erősíti meg :(
tdemeter2021-06-01 21:55:45 // 20167
Nekem a Juliska sosem satuzott még be, csak csipog néha ha úgy gondolja, hogy veszély van. De én mindig tartok tisztes követési távolságot, utálok rámászni emberekre, lehet ez a titka....
Liquid2021-06-01 21:46:27 // 20166
"Ha valakinek besatuzott, tegye a szívére a kezét, hogy vajon autós felebarátaink biztonságát szem előtt tartva autózott-e," - IGEN, ha nem így lenne, akkor nem hoznánk fel az ilyen eseteket.
(Nem én vezettem)
(Nem én vezettem)
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-01 21:23:51 // 20165
Zen az Zen 😄 Defenzívvé tette maga az autó a sofőt ésa környezetét is. Azzal csak menni kellett monoton. Nem kellettek hirtelen mozdulatok 😆 Senkinek eszébe nem jutott elé sorolni. Még a lámpák is zölden maradtak neki, nehogy megzavarják a Zent 😉
carver2021-06-01 21:23:12 // 20164
mire leírtam jött is az ellenpélda :D
carver2021-06-01 21:18:05 // 20163
sok elméleti esetről beszélünk de nekem az a tapasztalatom hogy jól működik a ráfutás gátló pedig én azért, khm, nem mindig tarom be a követési távolságot (hogy nehogy szó érje a ház elejét utoljára 1 éves jogsival mentem neki az előttem haladónak, azóta lement valahol 1,5-2Mkm között). Annyira nem hogy elém általában akkor tud bejönni valaki ha beengedem (és de, gyakran beengedem).
A Sashegyen pl van egy út ahol az autósok tutira fogadást kötnek hogy hány napig marad fent a frissen cserélt visszapillantó (vagy csak szimplán idióták), pepitában parkolnak kb úgy hogy ha jókedvűen indulok akkor rénszarvastesztnek beillően szoktam elmenni közöttük. Egyszer sem satuzott, összeségében is 18 ekm alatt kb háromszor és bár megoldottam volna, nem volt zavaró, érthető volt miért fékezett.
Ha valakinek besatuzott, tegye a szívére a kezét, hogy vajon autós felebarátaink biztonságát szem előtt tartva autózott-e, és ha még mindig igen a válasz akkor jöhetnek az elrettentő példák. De elméleti eseteken sztem nem érdemes vitatkozni, mert nem tudjuk hogy tényleg rosszul reagálna-e a rendszer.
Mindemellett Gyurinak (is) igaza van, a szoftveres rendszer sokára lesz olyan amire vakon rábízhatod magad, de nekem még nem volt olyan élményem ami miatt kiakadtam volna rá.
Azt ne felejtsétek hogy ez is olyan mint az oltás, nem csak az egyénről szól. Ha a hibás rendszer mellett is alacsonyabb lesz a halálos balesetek száma már az is siker nem csak a 0 baleset. Abban csak reménykedni tudok, hogy nem én leszek egy ilyen "félig sikeres" rendszer ártatlan áldozata. Mint ahogy abban is csak reménykedni tudok, hogy egy részeg/drogos/piroson át 150-nel száguldozó idiótának nem én leszek az áldozata...
A Sashegyen pl van egy út ahol az autósok tutira fogadást kötnek hogy hány napig marad fent a frissen cserélt visszapillantó (vagy csak szimplán idióták), pepitában parkolnak kb úgy hogy ha jókedvűen indulok akkor rénszarvastesztnek beillően szoktam elmenni közöttük. Egyszer sem satuzott, összeségében is 18 ekm alatt kb háromszor és bár megoldottam volna, nem volt zavaró, érthető volt miért fékezett.
Ha valakinek besatuzott, tegye a szívére a kezét, hogy vajon autós felebarátaink biztonságát szem előtt tartva autózott-e, és ha még mindig igen a válasz akkor jöhetnek az elrettentő példák. De elméleti eseteken sztem nem érdemes vitatkozni, mert nem tudjuk hogy tényleg rosszul reagálna-e a rendszer.
Mindemellett Gyurinak (is) igaza van, a szoftveres rendszer sokára lesz olyan amire vakon rábízhatod magad, de nekem még nem volt olyan élményem ami miatt kiakadtam volna rá.
Azt ne felejtsétek hogy ez is olyan mint az oltás, nem csak az egyénről szól. Ha a hibás rendszer mellett is alacsonyabb lesz a halálos balesetek száma már az is siker nem csak a 0 baleset. Abban csak reménykedni tudok, hogy nem én leszek egy ilyen "félig sikeres" rendszer ártatlan áldozata. Mint ahogy abban is csak reménykedni tudok, hogy egy részeg/drogos/piroson át 150-nel száguldozó idiótának nem én leszek az áldozata...
Piritu - 1.000.0002021-06-01 20:45:28 // 20162
Nekem az "tetszett" amikor besatuzott mert az út szélén sövény kezdődött, előttem semmi. Ha itt jön mögöttem valaki akkor tuti belém durrant mert nagyon nem életszerű hogy az üres úton valaki beleugrik a fékbe.
Innentől nem elég a forgalomra figyelni hanem már az út szélén kezdődő sövényt is figyelnem kell és valamit csinálni hogy ne ugorjon a fékbe?
(Visszamentem, kipróbáltam, még egyszer is megcsinálta.Akkor vettem vissza "közepesre" a beállítását.)
Innentől nem elég a forgalomra figyelni hanem már az út szélén kezdődő sövényt is figyelnem kell és valamit csinálni hogy ne ugorjon a fékbe?
(Visszamentem, kipróbáltam, még egyszer is megcsinálta.Akkor vettem vissza "közepesre" a beállítását.)
leopop32021-06-01 20:23:25 // 20161
Óriási +1
leopop32021-06-01 20:21:44 // 20160
Ne is mond same here 😅
Piritu - 1.000.0002021-06-01 20:19:52 // 20159
"oda kell figyelni" - like
leopop32021-06-01 20:17:01 // 20158
Számból vetted ki a szót XD
leopop32021-06-01 20:15:21 // 20157
Ilyenné kellett volna építeni Zent :)
leopop32021-06-01 20:12:04 // 20156
Ne is mond ez jutott nekem is eszembe de azt nézhetik soha nem adnám vissza a jogsim :)
Piritu - 1.000.0002021-06-01 20:06:54 // 20155
Az hogy én döntök vagy egy szoftver az adott szituban annak semmi köze a pszihológiai vizsgálathoz.
Azzal hogy helyettem dönt az automatika lehet hogy pont azt a kaput zárja be ami a menekülési út lett volna.
Munkatársamat a vesésautó előzés után nem engedte vissza a jobb oldali sávba, mert nem szabad sávot váltani ha nem indexel, a kamion szemben nem számít. Pár páleszt bele kellett tölteni utána a szállodában mire lenyugodott...
Szóval a második mondat csak annyit jelentett hogy had döntsem el én hogy mi történjen. A felelősség és az esetleges következmény az enyém.
Azzal hogy helyettem dönt az automatika lehet hogy pont azt a kaput zárja be ami a menekülési út lett volna.
Munkatársamat a vesésautó előzés után nem engedte vissza a jobb oldali sávba, mert nem szabad sávot váltani ha nem indexel, a kamion szemben nem számít. Pár páleszt bele kellett tölteni utána a szállodában mire lenyugodott...
Szóval a második mondat csak annyit jelentett hogy had döntsem el én hogy mi történjen. A felelősség és az esetleges következmény az enyém.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-01 19:41:53 // 20154
No most akkor tényleg nincs arany veloce???
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-01 19:37:17 // 20153
Ha a felezőt átléptem akkor gondolhatod hogy 5cm nél többet hagytam 😎
Csabi2021-06-01 19:16:32 // 20152
Ha kicentized szegény kerékpárost... :) Szoktam kerülgetni én is őket, de valószínűleg nagyobb távolsággal.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-06-01 18:53:37 // 20151
Az a baj hogy szarul működik múltkor egy kerékpárost előztem volna de ez a idióta befékezett egy rövidet de már a felezőn túl voltam szemből jöttek a gázra meg ilyenkor nem reagál hiába volt azon a lábam... három lehetőség maradt, vagy a kerékpárost teszem odébb, vagy a szembejövővel csatt vagy fék és talán marad idő vissza sorolni....na ez kurvára gáz
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-01 18:35:51 // 20150
Egy ilyet biztos hogy soha nem szokok meg. Nekem egy sima első radar is 5 éven keresztül b..ta az idegemet, pedig csak kicsit működött hülyén. :-) Egyébként ABS nélkül is meglennék, ha az az ára, hogy normális autószerű autóm legyen. Viszont egy nagy különbség azért van az ABS és a modern vezetéstámogatók között. Az ABS az vas. Hardver. Ezek a beleokoskodó csipogó, kormányozó, fékező izék viszont szoftveresek. És döntenek helyetted, nem egy egyszerű, kiismerhető logika alapján működnek. Egy szorított difi is vezetéstámogató, hisz segít elkerülni a kerék kipörgést. Pártolom :-) Az ABS-t is pártolom. Kiismerhető, érezhető vas. Tudsz úgy fékezni, hogy tiprod és megoldja, és tudsz úgy, hogy meg sem pisszen. Te döntesz. Egy ABS úgy ad plusz biztonságot, hogy meghagyja a vezetés szabadságát és felelősségérzetét is.
Ezek a kütyük már a "csináljátok helyettem" korszak, amikor csak eljutni akarunk valahova, de a felelősséget nem akarjuk. A vezetéssel járó "nyűgöket", mint odafigyelés, nem akarjuk. Oldja meg a gép, figyeljen, kamerázzon, radarozzon. Nekem köszi, nem...
Ezek a kütyük már a "csináljátok helyettem" korszak, amikor csak eljutni akarunk valahova, de a felelősséget nem akarjuk. A vezetéssel járó "nyűgöket", mint odafigyelés, nem akarjuk. Oldja meg a gép, figyeljen, kamerázzon, radarozzon. Nekem köszi, nem...
Kazes☻2021-06-01 17:55:26 // 20149
Nem elviccelni akartam, hanem viccesen megállapítani, hogy a felhajtóról (ahogy nevezted) gyorsítva nem haladhatsz átlósan a legbelső sávba, csak azért, mert úri kedved úgy tartja! Emiatt (és hasonlók) jó lenne a teszt, de ahogy Piritunak jelezted, így ezek szerint te is elhasalnál rajta! :)
Liquid2021-06-01 17:30:28 // 20148
Gyűlnek a sorok a listára, hogy mire kell majd megoldást találni ha oda jutok, hogy beújítsak egy Giuliát / Stelviot :)
Liquid2021-06-01 17:28:24 // 20147
A srácaidat ne a pszichológiai teszt hiányától féltsed, hanem azoktól akik átmennek minden teszten ugyan, de teljesen fogalmatlanok, és a komfortzónájuk messze van az bal-1-től.
Liquid2021-06-01 17:26:09 // 20146
nekem csak azzal van bajom, ha indokolatlanul satuz, amikor képben vagy, figyelsz, látod hogy minden rendben, de Ő nem úgy gondolja, ilyenkor nem tudsz semmit tenni, mert mire érzékeled, már fel vagy kenődve a szélvédőre és csak remélheted, hogy a mögötted jövőnek jó a féke és a reflexei is jók...
RomeoOne2021-06-01 17:15:21 // 20144
Most világosodott meg mindenki, hogy nem is azért kell a DNA kapcsolóra az az R betű is, hogy el lehessen tenni a seggét, hanem hogy ne fékezgessen bele a vezetéssegéd :DDD
zgi5212021-06-01 17:12:40 // 20143
miert vicceled el? teljesen eletszeru szitu
itt nem arrol van szo , hogy a sofor balfasz
hanem hogy nem iteli biztonsagosnak a kozeledest amit te igen
mert te 10-20 ev alatt ugy szoktad meg. :)
itt nem arrol van szo , hogy a sofor balfasz
hanem hogy nem iteli biztonsagosnak a kozeledest amit te igen
mert te 10-20 ev alatt ugy szoktad meg. :)
Kazes☻2021-06-01 17:09:07 // 20142
Az ilyennek fékezzen is be... sőt, vezesse ki a parkolóba! :D
zgi5212021-06-01 17:04:19 // 20141
a legdurvább beavatkozás miután igen figyelmes leszel, mikor úgy ítéli meg rárohansz a másikra. mondok példát...
3 sávos autópálya, középső sáv kamion 90 körül.. Te a felhajtóról besorolva igyekszel a legbelső sávba, annak tempóját felvenni, tehát átlósan közeledsz a kamion hátulja felé gyorsítva relatív nagí tempó különbséggel..
megvan?
ha gyorsnak ítéli meg a kamionhoz közeledést egy pillanatra bele fog lépni a fékbe, ha nem indexelsz kb. 90% biztosan. :) de inkább ne teszteld. :)
3 sávos autópálya, középső sáv kamion 90 körül.. Te a felhajtóról besorolva igyekszel a legbelső sávba, annak tempóját felvenni, tehát átlósan közeledsz a kamion hátulja felé gyorsítva relatív nagí tempó különbséggel..
megvan?
ha gyorsnak ítéli meg a kamionhoz közeledést egy pillanatra bele fog lépni a fékbe, ha nem indexelsz kb. 90% biztosan. :) de inkább ne teszteld. :)
zgi5212021-06-01 16:56:02 // 20140
figyelj! ha vészfékezni vagy csak audio-vizuálisan jelezni kezd és Te belefékezel ergo reagálsz abbahagyja, de sokszor/legtöbbször nincs rá időd sem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.