Fórum >> Típusok >> Giulia

Halesz2020-10-31 14:18:02 // 17468
Sőt, van egy 90-es Spidere is. Erről beszél is itt, a Backstage-ben :)

https://youtu.be/wIsMRANF_bE?t=344
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-31 14:13:34 // 17467
Rokon lélek? Van egy Quattroporte IV-e, Kappa öthengerese, mostmár ződ Giuliája is. Amit el tudnék képzelni magamnak az neki van is XD
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-31 14:11:09 // 17466
No milyen jó ízlése van :-)
Halesz2020-10-31 14:04:46 // 17465
:)))))
RomeoOne2020-10-31 13:28:50 // 17464
Na, te miylen részleteket tudsz itt, ami nem ismert a nagyközönségnek? :D
Halesz2020-10-31 13:22:45 // 17463
Ráadásul a sztori úgy indult, hogy városi szaladgálósnak akart venni egy Giuliettát :)
Aztán megnőtt :D
RomeoOne2020-10-31 12:41:28 // 17462
Na ez is egy nagyon jó reklám a Giuliának!
Várkonyi Gábor vett egy Veloce-t, úgy tűnik Verde Visconti színben:
link
leopop32020-10-30 20:11:17 // 17461
Ja arra jó de egy Tonale majd ne legyen az :)
Norby2020-10-30 17:21:43 // 17460
Kifogástalan.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-30 16:41:34 // 17459
Ebben egyet értek veled filléres dolgok ezek a gyárnak minden szart bele kell pakolni és nincs támadási felület... egyéb iránt legtöbbször kikapcsolt középkonzollal közlekedek :)))
Halesz2020-10-30 13:18:36 // 17458
Szia! Köszi a visszajelzéseket! :)

Lehet én gondolom rosszul, de ennél olcsóbb autókban is ott van már a kamera, pl. ha elöl is van, az elég hasznos tud lenni... persze erre sokan azt mondják, hogy tudok én parkolni, nem kell nekem kamera, csak azért tegyük hozzá, hogy ezeket az autókat nem feltétlenül csak azok veszik meg, akik tudnak jól vezetni/parkolni :) És ha már megszokta a Bimmerjében, akkor itt nagyon fog neki hiányozni...

Én kifejezetten hibaként nézem a tolatókamerát... ha már tényleg minden a felbontásról, a fedélzeti rendszerekről szól, akkor erre figyeljünk oda... ekkora tételben mekkora költség lehetett volna lecserélni a kamerát minden Giuliában/Stelvióban? 5 EUR?
Lásd Vezess cikk, ott is megjegyzik... pont az ilyen kritikákat nem kéne keresni, mert marha könnyen kiküszöbölhető lenne. Csinálnak egy tök király fedélzeti rendszert és eltrontják a kamerával.
Engem nem érdekelne vevőként, de nem is engem kell meggyőzniük...

Piszkáltam én a váltót, csak a szövegeknél inkább a dumára koncentráltam, meg nem egy jelenetet vágtam ki, ami már túl hosszú lett volna. Igen, kellett volna egy felváltogatós részletet még beleraknom, mint a Stelvio Q-tesztben...

Meg hiányzott egy olyan felvétel is, amin keresztben megyek vele, de közúton ilyet nem csinálunk, ha meg csinálunk, nem vesszük videóra, és töltjük fel a youtube-ra ugye :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-30 08:46:17 // 17457
no igen ez egy más liga :)
Igaz SUV de én sem vagyok elégedett a Pirellivel 1 évig jó volt utána csúszkál a kanyarokban, Michlein Sport Pilot 4 lesz a következő szezonban megnézzük mit tud...
R33Z2020-10-29 21:51:46 // 17456
Aki pirosat vesz, az vegye tudomásul, hogy az bizony versenyző szín! :)
Félretéve a tréfát, ez mindig megvan Qnál, próbára akarják tenni. Ésszel kell cselekedni, mert nagyon könnyen el lehet vetni a sulykot, főleg ha út is van hozzá. A legnagyobb gond az, hogy nagyon sok az ostoba az erős autókban... és amikor rájön, hogy erőből nem megy, elborul az agya és jön a súlyos szabálytalanság, na akkor kell elengedni... Már pusztán a hangjával finom erődemonstrációval is lehet is vinni a jóhírét, sokaknak esik le az álla még mindig, amikor meghallják.

"tök jó, hogy van vezetéknélküli töltés (60 ezer forint az extralistán), de ha oda is rakod a telefonodat, rá kell dugnod a kábelt, hogy a telefontükrözés működjön. Kár, hogy ezt kihagyták, a vetélytársakban évek óta vezeték nélkül megy a tükrözés."
Ezt szomorúan olvasom, azt hittem ez már a MY2020-nál megoldott.

"A kicsi és béna felbontású tolatókamera mellett szerintem hiba, hogy 2020-ban egy 30 millás autóban nincs körbe kamera, amely ugyan nekem pont nem hiányzik, de a célzott prémium vásárlók már szintén évek óta megszokták..."
Nekem ezzel nincs bajom, elfogadható. Nem gondolnám, hogy erre különösebb igény lenne. Annak a rétegnek akinek ez a támogatás szükséges, Qval szerintem eleve rossz autót választott.

Jó volt a teszted egyébként, az volt az egyetlen fura, hogy nem nagyon piszkáltad a váltót. Látni, hogy koncentrálsz :) Én kb. csak akkor nem piszkálom, ha 100% normál közlekedés van. Egyébként vagy felülbírálom, vagy eleve manuálban megyek. Azokat a hangokat nem übereli semmi amit a Q-ból ki lehet hozni manual mode-ban. R-ben pl. 4-ből 3600-4000 közt visszaváltasz, olyat durran, mintha puskából lőnének. Félgázas kigyorsításoknál pedig szintén 4000 magasságában, álomszerűen ropog :) Kíváncsi vagyok élőben, hogy szól az Akropovic, de már a videóból is átjön, hogy jóval markánsabb a gyáritól. Amit nem reklámoznak és ugyan elhanyagolható, de néhány lovat és Nm-t hozzátesz ez a kipuff. Szóval a lóerőhajhászoknak plusz öröm és boldogság.

A Corsa már ilyenkor határozottan kevés, múlthét végén még nyár és "gumibúcsúztatóból" felmentünk a Mátrába, Pásztó felől Galyatetőig volt egy kis menés (nem a legjobb útminőség, cserébe kicsi a forgalom és a visszafordítók viszonylag jól beláthatók, plusz nincsenek motorok), felkentem a gyári Corsa-k maradékát, de már nagyon csúszós volt. A Corsa csak melegben működik >20C és úgy is csak felmelegítve. Nagyon hirtelen és váratlanul eltudja veszíteni a tapadást. Az importőr ezzel nagyot kockáztat szerintem, én októbertől nem adnám ki ezzel gumival tesztelni a Giu-t.

Tavasszal újragumizás lesz, de valószínűleg valamelyik Michelin-re esik a választás azok szélesebb spektrumban működőképesek.
RomeoOne2020-10-29 20:58:34 // 17455
Akkor nem a Kimi-s reklám forgatókönyvét követted?

"From 0 to 100 km/h in 3.9... If you want"

:DDD

Én még a HUD-ot tudnám elképzelni benne, vagy ami egyenesen a szélvédőre vetít. Ilyen autónál pillanatra se kelljen levenned a szemed az útról.
Meg egy adaptív LED sem lenne rossz. Ebben a szegmensben az is megszokott (még egy 10 milla alatti Mazdában is benne van).
Bár, ha sikerülne beleültetni az embereket, szerintem ezt hamar megbocsátanák neki. Csak lehet emiatt meg sem nézik.
Halesz2020-10-29 19:54:22 // 17454
Bocs, hogy erre csak most reagálok. Bár hosszú teszt lett, így sem fért bele sokminden.

Két negatívum még:

Szerettem volna még beszélni a középkonzolról: tök jó, hogy van vezetéknélküli töltés (60 ezer forint az extralistán), de ha oda is rakod a telefonodat, rá kell dugnod a kábelt, hogy a telefontükrözés működjön. Kár, hogy ezt kihagyták, a vetélytársakban évek óta vezeték nélkül megy a tükrözés.

A kicsi és béna felbontású tolatókamera mellett szerintem hiba, hogy 2020-ban egy 30 millás autóban nincs körbe kamera, amely ugyan nekem pont nem hiányzik, de a célzott prémium vásárlók már szintén évek óta megszokták...

Apróságok, amik nagyon tetszenek:

Én imádom, hogy nem digitális a műszerfal, tech mániásként nem értem, hogy miért rajonganak ezért sokan, hogy még a műszeregységek is digitálisak legyenek. Ellenben elfért volna a két műszer közötti kijelzőn az is, hogy oda tudjam tenni a navigáció térképét, ez már szintén megszokott a prémium autókban).

Ez tényleg vadállat autó, Race módban csak magadra és a vezetési tudásodra vagy utalva, az első nap komolyan féltem tőle. (nem úgy, mint a Stelvio Q-tól, ott azért az összkerék még race módban is sokkal bátrabbá tesz, persze ott sem árt észnél lenni...).

Ja és mindenki versenyezni akart. Az egyik este megtalált egy Macan az Alkotáson, túráztatta mellettem az autóját a pirosnál. Persze, elrúgtam neki (D-ben voltam, ilyenkor is úgy táncol a feneke kigyorsításkor, de amúgy padlógáznál még A-ban is). Persze elhúztam... A következő lámpánál vigyorogva húzta le az ablakot a srác és mutogatta, hogy király volt, meg rámutatott az autója oldalán a feliratra: "ez csak egy szar dízel" :)))
leopop32020-10-29 19:50:16 // 17453
Helyes :)
Akkor ez win-win szitu :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-29 17:25:54 // 17452
Kezd kiformálódni bennem is ez :-) Az összes hiányérzetem megszűnt a benzines Multiairrel, azóta sokkal jobban élvezem a túradízelt is :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-29 17:22:57 // 17451
Tudom, úgy értem az lesz a normális. 2 henger + villany :-)
leopop32020-10-29 16:29:58 // 17450
*Valahogy így
Csak telefon mindig belerondít 😂😂
leopop32020-10-29 16:29:16 // 17449
Valá hogy így :DD
Ne is vállj meg tőle persze ez csak az en véleményem.
leopop32020-10-29 16:27:39 // 17448
Hát az első autóm olyan volt tudom miért nem szeretnék mégegyszer olyat, képzeld el azt hogy előzéskor 5 ből 3 ba kellett visszatenni :DD
RomeoOne2020-10-29 16:06:57 // 17447
Csinált már az FCA korábban is TwinAir-t :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-29 13:36:48 // 17446
És a kéthenger pedig a következő évtized négyhengere? :-)
Egyre kevesebb kedvem van megválni a sorötöstől..
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-29 11:12:15 // 17445
én 60e-nél cserélek
Ügynök2020-10-29 11:10:38 // 17444
Sziasztok!
Most vásárolt Giulia 2.2 D-nél automata váltóban milyen gyakran kell váltóolajat cserélni?
Gondolom most célszerű lenne vásárlás után. 200000 km-nél tart.
Köszi!
Ügynök2020-10-29 11:07:49 // 17443
Sziasztok!
Most vásárolt Giulia 2.2 D-nél automata váltóban milyen gyakran kell váltóolajat cserélni?
Gondolom most célszerű lenne vásárlás után. 200000 km-nél tart. Köszi!
RomeoOne2020-10-29 10:11:03 // 17442
A 3 henger a következő évtitzed 5 hengere ;)
leopop32020-10-29 09:30:48 // 17441
Ja járkálósnak?
leopop32020-10-29 09:29:26 // 17440
Igen én csak azt remélem hogy nem valami 3 hengeres cuccal rukkolnak elő :DD
Norby2020-10-29 06:47:34 // 17439
Nekünk az van. Nincs vele gond, szerethető,de nem szerelem!
VKG699!!! (4x156+75)2020-10-29 06:07:13 // 17438
Mondjuk minek is lenne más? Drivers car van, abból suv is van, a kutyának nem kell...
Capturrel, mokkával, renegadedel (oké, az kilóg innen), 2008cal tele van az utca.
Azt kell gyártani.

Csak ne szüntessék meg a Giuliát, tartsanak ki az alapelv mellett, akkor is ha veszteséges. Hátha most belefér anyagilag.

Az, ha van mellette 5 féle villanysuv... hátlegyen.
RomeoOne2020-10-28 23:32:23 // 17437
Manapság, ha nagy motort akarsz új autóban, az zsebbenyúlós :)
És már az is csak relatív nagy a régiekhez képest.
leopop32020-10-28 23:06:03 // 17436
Ettől félek én is hogy valami 1.2 vagy 1.3 Peugeot rendszeren alapuló “csoda” lesz XD
leopop32020-10-28 23:04:37 // 17435
Kár de a turbó benzinnel is kiegyeznék :D
carver2020-10-28 22:47:09 // 17434
Szia gratulálok, sok vigyorgós kilométert vele! Nagyon szép színt választottál ;)

Legjobb ár érték arány sztem egyértelműen a Vredestein Wintrac Pro. Ha hiszel a teszteknek olvass külföldi teszteket és látni fogod mennyire jó gumi - nem csak az árához képest hanem abszolút értelemben is. Ha nem hiszel (és jól teszed) akkor annyit hogy megjártam vele a Dolomitokat télen, folyamatosan jártam vele a budai hegyekben hóban jégen, 0 probléma, jó szívvel tudom ajánlani.

A Sottozero persze olasz autóra továbbra is #1, bár olvastam vegyes teszteredményeket róla, de az Alfások egyöntetűen szeretik...
carver2020-10-28 22:31:02 // 17433
ALFA ROMEO - Everything you need to know

18:24-nél kikapcs ha nem akarjátok hogy kifolyjon a szemetek :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-28 21:42:59 // 17432
És 99% hogy kis köbcentis phev.
RomeoOne2020-10-28 20:33:23 // 17431
Szívóbenzin biztos nem lesz :)
leopop32020-10-28 19:30:50 // 17430
Pedig szerintem koromból adódóan illetve ahogy a körülöttem lévő fiatalok egyetemen mind kb egyből kérdés nélkül beülnének egy ilyen “alig szennyező” 21 colos virsli kerekű “csodába” nekem valahogy nem megy de ennek csak örülök :DD
leopop32020-10-28 19:25:16 // 17429
Én amúgy már többször is mondtam beneveznék egy Tonale-ra de nagyon félek hogy valami háromhengeres hibrid izé lesz olyat meg köszi nem :DD
Kazes☻2020-10-28 10:47:07 // 17428
Na, szép... és milyen taligák közé... mondjuk még a Jaguár is egész jó, karakteres kocsi és mégis... őrület, Giulia, Fiat... : /
RomeoOne2020-10-28 10:05:26 // 17427
Tonalet is gyárthatnák már egy éve, de inkább majd Peugale lesz belőle :DDD
Liquid2020-10-28 10:01:10 // 17426
+1 a komplett felnis kerékcsere mellett.
Egyrészt nem tesz jót se a guminak se a felninek, másrészt pár év alatt kifizeted a felnik árát a gumisnak.
Az hogy a télibő keskenyebb kell, inkább hitvita mert valós érvekkel nehéz alátámasztani :)
GTVZoli2020-10-28 09:50:34 // 17425
Na, pont most veszek egy bukott autót... :))))
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-28 09:32:43 // 17424
hát jah sajna ezt az autót meg a SUV-ot 2013-ban kellett volna kihozni egyből az 59 után akkor most más listán lenne fent ... de hát ez ilyen olaszos ejh de ráérünk még hozzá állás ...
zgi5212020-10-28 09:31:40 // 17423
picit ellentmondásos mondat, hogy a szedán kutyának nem kell, csak bmw -ből :o

25 és 106k között nincs nagy különbség, amikor a németeknél havonta adnak el 200k új autót. :)
zgi5212020-10-28 09:16:09 // 17422
üdv, én lebeszélnélek az év 2x -i cseréről. a gumisok gyorsan tönkreteszik majd a felniket. többen használjuk megelégedéssel a Pirellit.

Pirelli Sottozero 3 225/50 R17 94H (ez sem defekttűrő egyébként, e-pumpát, javító hab, folyadék legyen a csomagtartóban)




a TMPS -el nincs gond cserekor, pár száz méter után aktualizál.
RomeoOne2020-10-28 08:05:26 // 17421
Milyen dicső listára sikerült felférni:
10 nagy bukás az autóiparból

Legalább jókat ír róla...
Kardosdoktor2020-10-28 07:30:30 // 17420
Sziasztok! A napokban lettem tulajdonosa egy gyönyörű luxury csomagos 2.2 180 LE, automata Giulia-ának. Téli gumit szeretnék rá venni. Egyenlőre nem gondoltam, hogy vásárolok egy új felni szettet, ezért a meglevő felemás 18-as turbina felnit gumiztatnám át. Fölmerült, hogy hátul széles a 255 télire, a keskenyebb, meg nem mutatna jól. Lenne gondom a szenzorokkal az átgumizás során? Valamint tudnátok ajánlani jó ár/érték arányú abroncsot (225/45 R18, 255/40 R18) e célra? Én Pirelli Sottozero 2-t találtam egy helyen, amiből lenne mindkét méret bár életérő sebesség index-szél. Fontos defekttűrőnek lennie? Köszönöm szépen a válaszokat előre is.
Üdv: Kardosdoktor
zgi5212020-10-27 14:48:03 // 17419
a tükröket is párátlanítja? akkor nagy gond nem lehet.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.