RomeoOne2021-05-24 16:06:15 // 20068
Nem maga a festék a drága, hanem átállítani a gyártósort folyton erre-arra a kis szériák miatt, ami miatt alacsony a kihasználtság. A fix költség így relatíve magas lesz. De kérdezd meg gyúrós Kócos barátunkat, ő jobban ért ehhez.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-24 15:36:23 // 20067
most meg az összeborulással uralni fogják a kishaszon piacot...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-24 15:27:10 // 20066
hát nem hinném, hogy az autónként elfújt kb 1-1.5L festék olyan rohadt drága lenne talán van az 20-40e ft is, ha már erre nincs pénz vagy kapacitás egy autó konszernél akkor jobb bezárni...maga az Alfa részleg tuti veszteséges ellenben a Fiat meg tuti nyereséges pláne a kishaszon részleg...
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-24 14:13:02 // 20065
Ez a korszak jön.. hol éri meg azt a színt kínálatban tartani? Minden legyártott Giulia veszteség. Legalább próbálják minimalizálni a veszteséget. A festő robotokat nem kell 1-2 autó miatt erre a nem egyszerű színre állítani, csak bonyolítja a gyártás ütemezést. Ilyen alacsony darabszámnál az egész gyártás eleve egy katasztrófa. Egy tömeggyártásra kitalált gyártósor kb manufaktúra jelleggel működik, lassan minden legyártott Giulia egyedi darab lesz.Itt már nem a színek miatt kell szomorkodni, hanem örülni kell,hogy egyáltalán van még bármilyen Giulia (és Stelvio).
RomeoOne2021-05-24 09:57:09 // 20064
Giuntini2021-05-24 00:38:06 // 20063
Ahhoz viszonyítva hogy már két éve bemutatták....
Giuntini2021-05-24 00:33:37 // 20062
Competizione Rosso eltűnik? Margit, normális????
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-23 16:11:09 // 20061
Pedig jó lenne, akkor lehet lesz egy Giulia majd ...
RomeoOne2021-05-23 14:48:19 // 20060
Lehet, hogy lesz... Csak az is a BMW-nél, mint a montreal zöld :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-23 10:59:53 // 20059
kivi leszek tényleg lesz e ocra szín egyáltalán... akkor elgondolkodom egy cserén...
Halesz2021-05-22 18:54:01 // 20058
Elvileg Q-ra már rendelhető és hamarosan a Veloce-hoz is az lesz.
RomeoOne2021-05-22 17:02:07 // 20057
És az ocra mikortól lesz rendelhető? Az importőr honlapján még mindig az április 1-ei árlistát látom.
Halesz2021-05-22 16:42:10 // 20056
Kazes☻2021-05-22 16:41:55 // 20055
G-MANN🍀2021-05-20 09:40:06 // 20054
👍🍀
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-20 09:13:51 // 20053
náluk lennék rendőr ...klikk
G-MANN🍀2021-05-17 09:23:06 // 20051
:-) csak sikerült (Ferrari) :-)
G-MANN🍀2021-05-17 09:22:00 // 20050
G-MANN🍀2021-05-17 09:18:47 // 20049
https://m.hvg.hu/cegauto/20210516_csaladi_ferrari_alfa_romeo_giulia_quadrifoglio_teszt_menetproba_velemenyhttps://m.hvg.hu/cegauto/20210516_csaladi_ferrari_alfa_romeo_giulia_quadrifoglio_teszt_menetproba_velemeny
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-16 21:50:42 // 20048
Cefet ez a szín 🤣🤣🤣
Liquid2021-05-16 20:43:10 // 20047
azé ez nagyon kakas :)
Kócosw2021-05-16 20:42:19 // 20046
en mindig "tulfujva" járok az autóimmal. 2.8 körül. 😁
Kócosw2021-05-16 20:41:01 // 20045
a gurulo számítógép /mobiltelefonokra gondolsz? Mert ezek mar mindenek csak nem autók. Lassan mar csak ülsz benne aztan elvisz A bol B be....
Kócosw2021-05-16 20:38:39 // 20044
cseréled a kéket? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-16 19:30:49 // 20043
RomeoOne2021-05-13 11:26:20 // 20042
Értem én hogy villany, de mi hajcsa?
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-13 11:04:23 // 20041
Bonyolultak már ezek a mai autók :-) Nem lehet azt csak úgy ripsz-ropsz, át kell jól gondolni itt mindent. Különben is, sokkal jobban megéri semmit gyártani, mint bármit veszteségesen, szóval van ebben koncepció, csak te nem látod XD
VKG231!!! (156+75)2021-05-13 10:35:20 // 20040
Az 2 generáció egyenfosvágen :)))
(Azaz ki tudja. Mind ugyanugy néz ki, nem lehet sejteni melyik mikori :-))
(Azaz ki tudja. Mind ugyanugy néz ki, nem lehet sejteni melyik mikori :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2021-05-13 10:07:18 // 20039
jó munkához idő kell...
RomeoOne2021-05-13 09:25:58 // 20038
Mármint, hogy ugye egy koncepció szinten már kész autót elkészíteni gyártás-érettre.
RomeoOne2021-05-13 09:24:36 // 20037
A Tonale tapasztalatai alapján eddig legalább 3 év :)
VKG231!!! (156+75)2021-05-13 09:23:37 // 20036
Na ja, gondold el mennyi idő lesz nekik egy új autót kifejleszteni... :D 15 év??
RomeoOne2021-05-13 00:04:38 // 20035
Azért durva, hogy kellett nekik egy bő év, mire meg tudták csinálni, miután bemutatták.
carver2021-05-12 22:18:45 // 20034
úgy látszik éjfélkor járt le az embargó a GTAm videókra... Nagyjából egyszerre jelentek meg.
itt van néhány...
itt van néhány...
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-12 18:43:34 // 20033
Nem lehet, hogy tényleg a defekttűrő gumikat érzed? Az kevésbé csillapít, keményebb, rázósabb. Nekem már az extra load gumi is feltűnt, sőt a családomnak is, hogy az autó hátulja kényelmetlenül ráz. A mostani nyárikon simán, puhán fut, ahogy szeretjük :-)
oldrepublic2021-05-12 17:31:04 // 20032
Most, hogy így mondod!
Vannak az életnek furcsa ellentmondásai!
:-D
:-D
Vannak az életnek furcsa ellentmondásai!
:-D
:-D
RomeoOne2021-05-12 16:56:57 // 20030
Egyesek arra esküsznek, hogy gumi nélkül a legjobb
G-MANN🍀2021-05-12 16:39:54 // 20029
Cserélj gumit és megszépül a világ :-)
G-MANN🍀2021-05-12 16:39:15 // 20028
Sokat számít a gumi, ég és föld egy másik, vagy téli gumival.
MY21 viszont pont jobb lett fordulatszám szempontjából sztm, nem engedi annyira alacsonyra, egyenletesebben jár, nem váltogat fel ész nélkül.
MY21 viszont pont jobb lett fordulatszám szempontjából sztm, nem engedi annyira alacsonyra, egyenletesebben jár, nem váltogat fel ész nélkül.
oldrepublic2021-05-12 16:32:17 // 20027
Az a bajom, hogy érzem is. Magasabban van a súlypont. Fészkelődtem hogy magasan ülök. 45000 km-t fut egy évben. Minden nap m egyek. Érzésre tűnt fel. Nem örülök, mert a 2017-es májusi szebben fut, simábban, és a kabyarban sokkal inkább ott van. Ennek mintha keményebb és másabb lenne a futása.
nyilván sok volt a panasz, hogy szinte minden mélygarázs lehajtóján oda lehet verni, ha az ember ész nélkül megy. Néha úgy is, .... viva Bp fekvőrendőrök!
Az új 2019-es B-tech
Egyébként a váltó programozás is más N-ben olyan bénán alacsonya tartja a fordulatot, rendesen sajnálom. És kelletlenül kapcsolgat felfelé, többet kivár, utána meg hirtelen jön meg az erő. Városban átkapcsolom két napja inkább D be. Ott most olyan, mint régen az N állás.
Vannak pozitív változások is. A tolatóradar kikapcsol magától N és P váltóállásban. Végre!!!
Kényelmes tömésű lett a fejtámla.
A fedélzeti is mintha gyorsabb lenne. Android autó végre van!
És az ablakmosó kupakja is egy filléres csuklóval végre kényelmesebben használható. Egyébként egy csomó kapcsoló, pl DNA szerintem egyszerűbb, olcsóbb lett. A bajuszkapcsoló gombok is egyszerű műanyagok. De utóbbiak kevésbé érdekelnek.
nyilván sok volt a panasz, hogy szinte minden mélygarázs lehajtóján oda lehet verni, ha az ember ész nélkül megy. Néha úgy is, .... viva Bp fekvőrendőrök!
Az új 2019-es B-tech
Egyébként a váltó programozás is más N-ben olyan bénán alacsonya tartja a fordulatot, rendesen sajnálom. És kelletlenül kapcsolgat felfelé, többet kivár, utána meg hirtelen jön meg az erő. Városban átkapcsolom két napja inkább D be. Ott most olyan, mint régen az N állás.
Vannak pozitív változások is. A tolatóradar kikapcsol magától N és P váltóállásban. Végre!!!
Kényelmes tömésű lett a fejtámla.
A fedélzeti is mintha gyorsabb lenne. Android autó végre van!
És az ablakmosó kupakja is egy filléres csuklóval végre kényelmesebben használható. Egyébként egy csomó kapcsoló, pl DNA szerintem egyszerűbb, olcsóbb lett. A bajuszkapcsoló gombok is egyszerű műanyagok. De utóbbiak kevésbé érdekelnek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-12 16:22:41 // 20026
Amikor a B-tech kijött 2019-ben, pont ezt mondtam, hogy szemre ia magasabb :-) . Aztán a 20-21-es modellév is ez a picit magasabb maradt. A Veloce pedig még egy centivel magasabb, főleg hátul feltűnő.
RomeoOne2021-05-12 16:14:58 // 20025
oldrepublic2021-05-12 16:07:34 // 20024
Létezik az, hogy nagyobb lett a hasmagasság? :-O
Pár napja nézegetem. És ma oda tudtam állni a régi Giulia mellé az újjal. (Super vs. B-tech) Nem vont válam mérőeszköz, de ránézésre 1-1,5 cm a magaságnövekedés. Az orránál is látni, de az első kerék mögött is minta magasabban állna a kocsi. Mondjuk nagyon alacsony a hasmagasság. De hát pont ezt szeretjük.
Rosszul látom, vagy a nagyobb kerekek teszik?
Pár napja nézegetem. És ma oda tudtam állni a régi Giulia mellé az újjal. (Super vs. B-tech) Nem vont válam mérőeszköz, de ránézésre 1-1,5 cm a magaságnövekedés. Az orránál is látni, de az első kerék mögött is minta magasabban állna a kocsi. Mondjuk nagyon alacsony a hasmagasság. De hát pont ezt szeretjük.
Rosszul látom, vagy a nagyobb kerekek teszik?
G-MANN🍀2021-05-11 18:47:19 // 20023
Feleségem Fiat 500-án is ugyan ezt tapasztaltam ezzel a gumival (195/45 R16 méretben).
Lev2021-05-10 17:35:57 // 20022
Szia, csatlakozom az előttem szólókhoz, én sem vagyok vele megelégedve, egyszerűen nem tudunk összebarátkozni. Nagyon gyenge a tapadása, elég durván terhelni kell ahhoz, hogy használható(bb) állapotba kerüljön és pattog is. Felüdülés amikor felkerül a Sottozero télre. Ebben a szezonban még biztosan marad, de könnyen lehet, hogy jövőre mennie kell.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-09 22:28:10 // 20021
Én is most dobáltam le a Giuliettáról a Goodyear Efficientgrip gumikat. Nagyon kényelmetlen volt az autó velük, és a nyomatékot sem tette le maradéktalanul, pláne vízen túl hamar kipörgött. Szintén a téli Vredesteinek jobbnak bizonyultak. Így nyárra is Vredestein lett helyettük, ég és föld. Sokkal kényelmesebb (mondjuk direkt nem is XL gumi), tart vízen is, hidegen is, nem pörög el alóla.
carver2021-05-09 22:15:23 // 20020
van, de nem fogsz örülni neki: én nem szeretem (és nem vagyok vele egyedül), nem jó a tapadása, nagyon nehezen melegedik be, és az oldaltartása sem jó szerintem. Nekem a téli Vredetstein-om jobban tapad és jobb az oldaltartási is pedig puhábbnak kéne lennie...
Le kéne gyorsan koptatni, legalább felmehetne hátra a 235-ös, (az új biztos nem Goodyear lesz), de járvány alatt a kilométerek is lassan mennek bele...
Le kéne gyorsan koptatni, legalább felmehetne hátra a 235-ös, (az új biztos nem Goodyear lesz), de járvány alatt a kilométerek is lassan mennek bele...
G-MANN🍀2021-05-08 22:38:58 // 20019
19-es keréknél 2.4-2.3 a gyári érték. Én 2.8-3.2-vel hoztam el 😉
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.