Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2020-11-06 16:18:16 // 17569
Szerintem a felszereltségre érti, egy fullos bőrműszerfalas 2.4 Ti van neki is. Amit próbált, az pedig egy alap kivitel. Xenon, sötétedő tükör, fémpedálok, bőrborítások, azok a húsos fogorvosi székek memóriával, fűtéssel, fekete tetőkárpit stb. .. nekem is hiányoznának.
Sőt magam részéről még a hangot is odateszem, az a moraj az egyik legjobb extra. :-)
leopop32020-11-06 16:14:01 // 17568
Erre akartam én is rákérdezni :))
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-06 16:11:23 // 17567
Év elején próbáltam Giuliát, szerencsétlenül időzítettem a Bp-re utazást (de ekkor volt dolgunk ott), így dízelt tudtam csak kipróbálni. Az egyszerűen nem lettem szerelmes, így ejtettem a témát.. De nem te vagy az első aki próbált dízelt, de csak a benzinesnél akad ki az élmény mutató :-) Ha elmegy a covid, lehet megint felgurulok Bp-re és ezúttal addig el nem jövök, amíg egy benzinest ki nem próbáltam XD
Piritu - 1.000.0002020-11-06 16:10:51 // 17566
"nagyon sok minden hiányzik belőle ami már a 159-ben is benne van" - mik ezek?
zgi5212020-11-06 16:09:15 // 17565
no, ezek után remélem a foglalót letetted, miközben fél lábbal épp szálltál ki. :)
denil12020-11-06 15:39:56 // 17564
Voltam ma kipróbálni a fehért, ha jók az infók akkor épp elkerültem a cartársat mert nemrég vette át a Stelvióját :)

Hát srácok....vezettem már dízelt évekkel ezelőtt, de ez most friss és letaglózó élmény volt.
Ez az autó egy csoda.
A formáról nincs mit beszélni, szinte fényképezhetetlen, még egy ilyen alap autó is marha jól néz ki élőben. Tipikus sport coupe forma. A felnik rajta nekem nem volt begyere képeken, élőben viszont tetszett.

Na de a műszaki megoldásai...hát én ezen vagyok lehidalva még most is.
Mden olyan dolgot olvastam már amit megtapasztaltam, de elsőkézből átélni teljesen más.
Az a direkt kormányzás az valami parádés. Ahogy hozzáérek már teszi magát jobbra és balra, ráadásul mindezt olyan stabilan és tűpontosan ahogy a 159 simán elbújhat mellette, pedig a Ti futómű se rossz.
Ahogy szlalomozgattam vele a rossz utakon az egészen elképesztő volt.
Azonnal reagált, egy centit nem ment arrébb. Eszméletlen feszes futómű, érződik,h sportos de mégsem verte le a vesémet.

A váltó az maga a mámor. Automatán és manualban is. Nem véletlen hangolták ennyit azt a szerkezetet, megérte. Nagyon tetszett.
Külön öröm volt,h viszonylag kis gáz mellett is 2x sikerült megúsztatni a seggét, valószínű a hideg gumi és a burkolat segített ebben.
Gyönyörűen megy, stabil, precíz, pontos.

Igazi mestermű azoknak akik a valódi vezetési élményt keresik (sajnos ebből már nagyon kevesen vagyunk).

Ami külön öröm volt,h egy teljesen alapfelszeretségű Giu is ilyet tud mind esztétikában mind műszakilag.
Üröm az örömben, hogy pont az a baj, hogy nagyon sok minden hiányzik belőle ami már a 159-ben is benne van, így ez a kocsi marad.

Igazi élmény volt, fülig ér a szám most is :)
Piritu - 1.000.0002020-11-06 13:56:06 // 17563
Hobbiból vagy előírás 60-nál?
Csabi2020-11-06 13:55:58 // 17562
Olvastam csak már nem tudtam, hogy nálad, még a szerelőnek is mondtam, hogy nem a megszokott helyen van, de szerintem ő pont a másik oldalon kereste...(ha ott is van alu lemez...) Ezért aztán adódott, "ha sehol nincs" akkor hol van? :)
Szerencsére megoldva, szűrők, szíjak, olaj...
Jani72122020-11-06 13:41:02 // 17561
a blogomban már egy ideje benne volt
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-06 09:43:21 // 17560
60e-nél meg váltóolaj csere ...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-06 09:39:58 // 17559
jah valami rémlett, hogy hátul van... a benyáson is hátul van a szűrő...
no 2 hét múlva olaj meg fékolaj csere és az összes szűrő ....
Csabi2020-11-06 09:15:40 // 17558
Nah megvan:
Gázolajszűrő Giulia

Stelvio gázolajszűrő

Egyik sem egy megszokott hely. Angol nyelven nem is nagyon találni rá infot, csak olaszul...


És persze a szerelőknek is új még ez...
Csabi2020-11-06 09:05:18 // 17557
Azt tudom, csak a betétház nincs meg. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-06 08:55:52 // 17556
műanyag házat keress, betétszűrős :)
Csabi2020-11-06 08:38:03 // 17555
Srácok , valaki tudja hol van a 2.2D-nél a gázolaj szűrő? Nem nagyon találni róla infót...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-06 08:32:36 // 17554
van de annyi a plusz költség, hogy nem éri meg...
Csabi2020-11-05 20:54:12 // 17552
Jó tudni, köszi.
R33Z2020-11-05 20:40:28 // 17551
Persze, a profilomban levo e-mail cimre johet a level.
denil12020-11-05 20:09:26 // 17550
Sziasztok!

zgi521 cartárs megkeresett engem (régi ismerősök vagyunk még a Bravo fórumról, tényleg kicsi a világ ) és beszélgettünk egy laza 1.5 órát telefonon, többek között a fehér Giuról, amit R33Z (Zoli) árul.
Ha jók az értesüléseim, az autó nem xenonos.
Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy van e teljesen hivatalos út arra, hogy egy autót átépítsenek xenonsra?
Vagyis legyen benne kanyarkövetés, mosó és magasságállítás, plusz gondolom hozzá is kell programozni az ECU-t.

@Zoli:
Megkereshetnélek privátban?
Van email elérhetőséged?

Köszi
Dani
R33Z2020-11-05 15:22:16 // 17549
A turbine 18" hátsókon gyári szerelésben egyébként 255-ös gumi van.
Csabi2020-11-05 13:18:59 // 17548
Tényleg úgy van ahogy írtad, 8" az első és 225-ös gumikkal. Fel sem tűnt eddig. Ezért nincsenek megírva a téli kerekeim helyei, így egyértelmű, hogy hova kerülnek... :)
Csabi2020-11-05 12:47:39 // 17547
Azt nem néztem, a 9-es volt felül, de 18-as.
Az elsőt nem tudtam lefényképezni, útban volt a féknyereg :)
RomeoOne2020-11-05 12:38:33 // 17546
A turbinák 18"-asok? Most nem tudom, hogy abból is van-e kétszéles (staggered), de talán már 18"-ban is van. Ott is a hátsó lesz akkor 9" széles. Az elsőnek 8"-nak kell lennie, 225/45R18 mérettel (lehelettel kisebb a 159 235/45R18 méreténél).

Elöl is megnézted a felnit? Ott 9" vagy 8,5"?

Én utánanéznék, hogy a QV felnit érdemes-e Veloce-ra cserélni, milyen különbség van köztük. Mert, ha ugyanaz az anyag, akkor a QV felni nehezebb és indokolatlanul széles a Superre. A gyári 255/35R19 is elég kell legyen letenni az erőt (bár a 265-öt a 9"-esre is rá lehet tenni csak akkor /35-ös profillal érdemes)
Csabi2020-11-05 12:17:13 // 17545
Megnéztem QV felni 10" van hátul, a 265 tényleg a határ. Viszont megnéztem a gyári turbina felniket, meglepett a 9" szélessége, a 235-ös téli gumi nagyon a határ. Legközelebb min 245-ös gumi kell rá...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-05 10:52:56 // 17544
ott a kormányon lévő start gomb erre :DDD
Liquid2020-11-05 09:56:45 // 17543
2 percnél már lehet megéri, de ha nincs start-stop gondolom akkor is leállítod ilyen esetekben. (Ott ahol tudod, hogy soká fogsz várni.)
Nem tudom a Giulia hogyan kezeli, de ami start-stop-osat eddig vezettem az pont nem törődött olyan dolgokkal mint pl: hideg motor, izzó turbo
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-05 09:37:14 // 17542
elforgatott kormánynál, kisebb emelkedőn pl nem áll le :)
TtK2020-11-05 09:11:24 // 17541
Ma reggel direkt figyeltem, majdnem két percet álltam egy balra kanyarodó pirosnál. Nyilván kezelni kell útközben. A kormányon levő vakgombok közül az egyiket erre pl remekül lehetne használni.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-05 08:08:46 // 17540
rutinosan, mielőtt megállasz, kinyomod akkor müxik :DDD
Piritu - 1.000.0002020-11-05 07:55:05 // 17539
Hasonlóan használom én is, csak az a baj ha már áLlsz és akkor nyomod ki már nem állítja le a motort.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-05 06:39:56 // 17538
Pl vasúti átjáróban mikor pirosra vált mielőtt odaérek mindig vissza rakom, hogy leálljon :)))
Liquid2020-11-04 21:51:34 // 17537
Hááát, nem vagyok biztos abban , hogy bármilyen helyzetben műszakilag indokolható a start-stop... Ahhoz nagyon sokáig kell állni, és ugye a szerencsétlen vezérlő nem tudja előre meddig fog állni az autó.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-04 21:13:30 // 17536
Nyilván van ahol hasznos, egyébként minek lenne:-) Itt falun csak nézünk hogy minek XD
TtK2020-11-04 21:09:08 // 17535
Itt Kölnben hasznos. Iszonyú hosszú ideig tartanak a pirosok és sokszor piroshullám is van :/
G-MANN🍀2020-11-04 20:26:26 // 17534
Pontosabb=pirosabb 😂
G-MANN🍀2020-11-04 20:25:41 // 17533
Sima Rosso, sokan meg is lepődtek élőben, mert nagyon szép a sötét kiegészítőkkel, üveg tetővel. Ahogy megy le a nap, úgy lesz egyre sötét meggy pontosabb, az igaz, hogy van rajta egy szuper wax is👍😁
leopop32020-11-04 20:08:31 // 17532
Meg is csinálta egy olasz csávó ezt igaz neki dízel volt de ez is azt mutatja hogy akkor az összesen meg lehet csinálni.
Az olasz csávó instagramja ő mindent oda tesz fel: @ilkunafra
Csabi2020-11-04 19:16:22 // 17531
Így vettem már, egyébként Eibach.
denil12020-11-04 17:50:58 // 17529
Hadd kérdezzem meg tőled, hogy a Veloced az sima Rosso vagy a Competizione piros?
Nézegetem a képeket a HaHun és némelyik autónál tetszik a piros szín a másiknál nem és most néztem meg a konfigurátorban, hogy bizony 2 féle piros is létezik :)
G-MANN🍀2020-11-04 17:37:01 // 17528
Gyarilag, ha xeled a 19-es felnit, az mindig kétszéles lesz.
Utólag lehet venni 4 egyforma 19-es felnit, nekem az van télen 8*19
denil12020-11-04 17:22:20 // 17527
Milyen ültetőrugókat használtál?
RomeoOne2020-11-04 17:15:20 // 17526
A "Performance" meg a "Performance Dark", igen.
A Quadrifoglio-é meg "Q Stile bright" meg "Q Lusso" néven fut.

Van olyan setup, hogy körbe a 8" széles megy 225/40R19 gumikkal vagy ez előbbi csak elölre megy, hátulra 9" széles, 255/35R19-cel.

A Quadrifoglio-nál 245/35R19 elöl, és 8,5" széles felni, 285/30R19 hátul és 10" széles felni.

Attól függően, hogy melyikhez hasonlítjuk, Csabi 265/30R19-ese nagyon a váltóméret alsó határán táncol
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-04 16:24:26 // 17525
A Veloce felni az a Performance (dark) amit a Superre is lehet rendelni? A 8 vagy 9 coll mitől függ? Első /hátsó különbözik? Meg nem gondoltam, hogy ugyanaz a felni ennyiféle szélességben van. :-)
RomeoOne2020-11-04 15:41:01 // 17524
Azok még lehetnek Veloce felnik. A Veloce felnik 8" vagy 9" szélesek, a Q felnik 8,5" és 10". Majd, ha leveszed a kereket, nézd meg, hogy mi van beleütve a küllőbe.
Csabi2020-11-04 15:15:15 // 17523
Igen, különösen jól lehet vele indulni, amiben segít a 265, meg az 1365kg :)
Egyébként nincs probléma a fekvőrendőrökkel, nyilván óvatosan kezelem őket. A padkák nagyobb odafigyelést igényelnek az alacsony lökös miatt.
denil12020-11-04 13:43:46 // 17522
Nekem sem létszükség, de azért nem baj ha én eldönteni,h mikor akarom és mikor nem.
Városban néha azért jó lehet még akkor is ha keveset városozom.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-04 13:23:58 // 17521
A Giulietta tapasztalatok alapján én simán kikapcsoltatnám örökre a Stop-startot. Nincs az a szituáció hogy be akarnám kapcsolni, idegesítő.
denil12020-11-04 12:53:19 // 17520
Hihetetlen ziccer, hogy egy ilyen erős hátsókerekessel nem lehet "rajzolni".
Néha 1-1 kanyarban azért nem lenne rossz ha kiadná, de persze ez annyira kevésszer lenne, hogy nem szempont a vásárlásnál.

Átnyálaztam a squadra oldalát, valóban ott is a performance pakkot említik,h kell ahhoz,h a Race mód élvezhető legyen bizonyos paramétereknél.
Ott szerepel a Massimo tuning is ami elég csábító bár nekem nem kellene az,h teljes kikapcsolják a start / stop rendszert. Inkább legyen választható,h mikor akarom használni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.