RomeoOne2022-03-01 11:02:07 // 24794
Belenéztem abba a blogba, ott tényleg sok érdekesség van, még ez a műszerfal a legkevesebb :)
VKG231!!! (156+75)2022-03-01 10:50:08 // 24793
BeeGee blogjában elolvashatod a fejleményeket :))))))))))
tdemeter2022-03-01 09:56:34 // 24792
Az nagyon durván hangzik. És mi lett vele? Kicserélték komplett a műszerfalat?
denil12022-03-01 09:53:30 // 24791
Pont addig tartottam hülyeségnek amíg nem kezdtem el használni.
Főleg azért is jó, mert a fűtés ha alulra és középre van állítva, akkor egy ponton túl, a fenti részen hidegebb levegőt fúj és az a kezemre jön.
De az is igaz,h az ujjaim vége akkor is hideg marad, hiába megy a kormányfűtés :D
Az ülésfűtéssel pedig az a tanácsom,h kapcsold be 3-asra, fullra és kb 3 perc múlva már kapcsold is ki. Akkor még fog melegedni annyit,h kikapcsolva is érzni fogod, de nem csinál belőled ropogós csirkét. Állítólag egyébként sem egészséges ha túlzásba viszi az ember, szóval én nagyon óvatosan használom.
Főleg azért is jó, mert a fűtés ha alulra és középre van állítva, akkor egy ponton túl, a fenti részen hidegebb levegőt fúj és az a kezemre jön.
De az is igaz,h az ujjaim vége akkor is hideg marad, hiába megy a kormányfűtés :D
Az ülésfűtéssel pedig az a tanácsom,h kapcsold be 3-asra, fullra és kb 3 perc múlva már kapcsold is ki. Akkor még fog melegedni annyit,h kikapcsolva is érzni fogod, de nem csinál belőled ropogós csirkét. Állítólag egyébként sem egészséges ha túlzásba viszi az ember, szóval én nagyon óvatosan használom.
G-MANN🍀2022-02-28 23:10:16 // 24790
Amikor 2007-ben megjött az autóm és egy másik dízel Gt Q2, abban benzines műszercsoport volt és még az átadásnál sem vették észre 😂 csak a Vevő kérdezte utólag, hogy miért ilyen nagy a fordulatszám tartomány és miért az van ráírva az üzemanyag kijelzőnél, hogy benzina? 😁
Piritu - 1.000.0002022-02-28 21:34:39 // 24789
Nekem az a furi a kormányfűtésben hogy amit fogok meleg, de ettől kívül még lefagynak az ujjaim. Szerencsére reggelente garázsból indulunk...
Zselé2022-02-28 20:26:35 // 24788
Ma igencsak fáztam a télies, szeles időben este. Ahogy beültem, benyomtam az ülésfűtést, és az általam tiszta hülyeségnek vélt kormányfűtést.
Ez a kormány fűtés tök jó! :D Picit fura volt, de összességében komfortos. Az azért kár, hogy nekem inkább az ujjaim fáznak, mint a markom, dehát biztos én vagyok egy darwini selejt :)
Az ülésfűtés viszont elég fura. Egy ideig (3-4 perc) semmi… aztán úgy megindult, hogy azt hittem besz.rtam :D Kikapcsoltam, de még jó pár percig nem hűlt ki. Hát ez ilyen na.. :)
Ez a kormány fűtés tök jó! :D Picit fura volt, de összességében komfortos. Az azért kár, hogy nekem inkább az ujjaim fáznak, mint a markom, dehát biztos én vagyok egy darwini selejt :)
Az ülésfűtés viszont elég fura. Egy ideig (3-4 perc) semmi… aztán úgy megindult, hogy azt hittem besz.rtam :D Kikapcsoltam, de még jó pár percig nem hűlt ki. Hát ez ilyen na.. :)
denil12022-02-28 17:51:53 // 24787
Tudom. De mivel nekem nem jön az,h 100-nál még kapar a verda és betapad, ezért maradok a váltó rántásánál...szegény ember vízzel főz..meg rántással...:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-28 17:18:30 // 24786
Óó, látod, én arra a sima önzáró difire vágyok csak :-) Nekem ilyen rántások nem kellenek. Meg habarás se :-) Kikanyarodok, ellenkormányzok, nyomom neki, aztán kerek szemekkel figyelek, hogy ez az irgalmatlan gumiszag most tőlünk jön ? XDD Megtörtént eset alapján. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-28 17:13:06 // 24785
Igen, sajna ezt én is kikaptam.. ezt értelmezni sem tudom, hogy jut eszükbe ilyen? Inkább adták volna át koszosan.
Piritu - 1.000.0002022-02-28 14:38:45 // 24784
Már ott tartok hogy nekiállok és átkötöm a vezetékeit az öv csatlakozónak, Egy autó legyen csendben, nekem ne óbégasson.
RomeoOne2022-02-28 14:38:10 // 24783
Én msot nem a váltások miatti rántásra gondoltam, hanem van egy pont amikor betapad a kerék csúszkálás közben és az olyan, mnit egy rántás.
RomeoOne2022-02-28 14:37:28 // 24782
Nem lettem Stockholm szindrómás, nem hiányzik a sárga lámpa :D
denil12022-02-28 14:35:04 // 24781
Szegény Russel, nagyon szerencsétlen volt.
Ugyanígy megforgatta az autót Grosjean Bahrenbein 2018-ban Bakuban.
Senki sehol nem volt, a rádióban mondták,h szerintük Magnussen miatt volt :DD
Nekem kifejezetten tetszik,h magas fordulaton amikor váltok, akkor vannak rántások. Ez is hozzátesz az élményhez. Ma minimálisan meg lehetett forgatni a seggét ebben a nyálkás időben, de nem sokat enged sajna. Na majd egyszer egy squadra tuning...:)
Ugyanígy megforgatta az autót Grosjean Bahrenbein 2018-ban Bakuban.
Senki sehol nem volt, a rádióban mondták,h szerintük Magnussen miatt volt :DD
Nekem kifejezetten tetszik,h magas fordulaton amikor váltok, akkor vannak rántások. Ez is hozzátesz az élményhez. Ma minimálisan meg lehetett forgatni a seggét ebben a nyálkás időben, de nem sokat enged sajna. Na majd egyszer egy squadra tuning...:)
denil12022-02-28 14:31:51 // 24780
Egyébként tényleg működik :D
Ugyanúgy ahogy a bizt.öveket bekapcsoló rendszert elkezdték ellátni hangfigyelmeztetéssel is. Működik, mert idegesít ( más kérdés,h enélkül is bekapcsolnám, de jó az,h sípol ).
Mióta kész az autód, nincs hiányérzeted a sárga lámpákat illetően? :DD
Ugyanúgy ahogy a bizt.öveket bekapcsoló rendszert elkezdték ellátni hangfigyelmeztetéssel is. Működik, mert idegesít ( más kérdés,h enélkül is bekapcsolnám, de jó az,h sípol ).
Mióta kész az autód, nincs hiányérzeted a sárga lámpákat illetően? :DD
RomeoOne2022-02-28 14:24:16 // 24779
Ez az 510 ló egyébként tényleg brutál. Az autó igyekszik mindig irányítása alatt tartani a dolgokat. Ahogy egyszer R33Z is mondta, nehéz eldönteni, hogy hol hol végződik az ember és hol kezdődik az autó munkálkodása. Néha azért el lehet csípni, főleg iylen hűvösebb időben, amikor megpróbálom kihozni a sodrából. 90-100-ról indulva még nem lehet vele rendeset előzni, mert csak csúszkál egy nagyobb gázadásra.
Aztán egyszer csak megtalálja a tapadást, néha akkorát ránt olyankor, hogy és úgy elkezd tolni, hogy én is meglepődök. Legutóbb ezt egy enyhe íven sikerült elérni.
Egyből végiggondoltam, hogy mi is történt. Ha egy sima, mechanikus önzáró diffi lett volna alatta, lehet úgy jártam volna, mint Russel Imolában tavalyelőtt.
R-ben eddig sem nagyon volt, de nem is egyre kevesebb ingerenciát érzek hozzá. Majd talán nyáron, mikor lesz tapadás. Végre jönnek a jobb idők, sokat kell még autózni májkus közepéig, mielőtt 700 ft lesz a benzin :D
Aztán egyszer csak megtalálja a tapadást, néha akkorát ránt olyankor, hogy és úgy elkezd tolni, hogy én is meglepődök. Legutóbb ezt egy enyhe íven sikerült elérni.
Egyből végiggondoltam, hogy mi is történt. Ha egy sima, mechanikus önzáró diffi lett volna alatta, lehet úgy jártam volna, mint Russel Imolában tavalyelőtt.
R-ben eddig sem nagyon volt, de nem is egyre kevesebb ingerenciát érzek hozzá. Majd talán nyáron, mikor lesz tapadás. Végre jönnek a jobb idők, sokat kell még autózni májkus közepéig, mielőtt 700 ft lesz a benzin :D
RomeoOne2022-02-28 13:57:03 // 24778
Én a múltkor ki akartam kapcsolni, egyszerűen túl hamar kapcsol még érzéketlenre állítva is. Csak akkor meg folyton ott világít a műszerfalon a sárga lámpa, hogy nincs bekapcsolva. Rohadt pszichológiai hadviselés, végül inkább mégsem kapcsoltam ki... Elég volt ott egy sárga lámpát látni :DDD
denil12022-02-28 12:44:04 // 24777
De jo,h elforgatta a kepet…
Hatalmas pelyhekben hullott a ho, azert jelzett be.
Hatalmas pelyhekben hullott a ho, azert jelzett be.
denil12022-02-28 12:43:13 // 24776
Azert legyen jo dolog is, engem IT-s szakemberkent azert lenyugoz az,h milyen rovid ido alatt milyen magas technologiai szintre jutottak az autok. Nem volt azert olyan reg amikor meg az ABS volt a vivmany vagy a kozponti zar.
Most meg szol neked,h tisztitsd meg a szenzort, mert nem mukodik az FCW.
Lehet vitazni azon,h mennyire kell vagy sem, de az,h kepesek erre a mai autok ( sok mas biztonsagi es technologiai vivmannyal egyutt ) az szuper es bamulatos.
Most meg szol neked,h tisztitsd meg a szenzort, mert nem mukodik az FCW.
Lehet vitazni azon,h mennyire kell vagy sem, de az,h kepesek erre a mai autok ( sok mas biztonsagi es technologiai vivmannyal egyutt ) az szuper es bamulatos.
esvé2022-02-28 11:27:56 // 24775
mindenezeken felül még az is a kedvencem, hogy a hivatalos márkakereskedés gépi mosóval mosatja le az autót az átvétel előtt. Na meg a szervízek során is...
Kócosw2022-02-28 11:24:34 // 24774
megint ismétlem magam nem nyilatkozom,mert papirokat irtam alá 🤣🤣
esvé2022-02-28 11:22:05 // 24773
nevetséges, de tényleg ez történt...
RomeoOne2022-02-28 10:45:42 // 24772
Újra működik a konfigurátor az alfaromeo.hu-n.
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-28 10:35:45 // 24771
Nem csak az autóipar. Dácsia korszak lett, nem véletlenül megy felfelé minden régi elavult vacak ára. Nem csak autóra értendő. Mert mi van most? Veszek egy tetszőleges műszaki tárgyat. Kényelmesen használható, dizájnos, jó felhasználói élményt nyújt.. ha előbb szétszedem és megjavítom a gyári hibáit és rendesen összerakom. Hál az égnek az én Giuliám egyelőre hétfő délelőtti espresso utáni darabnak tűnik, még volt lendület, összerakták rendesen. Remélem így marad. Nyilván emberi hiba egy elcserélt ablak, ilyet robot nem képes csinálni a soron.
Szerintem a Giuliákkal még jól jártunk, a felhasznált anyagok, a műszaki színvonal azért még valóban prémium.
Szerintem a Giuliákkal még jól jártunk, a felhasznált anyagok, a műszaki színvonal azért még valóban prémium.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-28 10:34:36 // 24770
szerintem a teslások örülnének ha csak egy jeladójuk menne tönkre...nálam a 4 év hibalistája első spricni, külső hőmérséklet érzékelő, kijelző ... egyszer sem állt meg, nincs zörgés, kopogás...
RomeoOne2022-02-28 10:15:21 // 24769
Én pont azon röhögtem, hogy mikor pár éve megjelentek a Teslák, rohadt magas áron, meg nevetséges összeszerelési minőséggel, akkor azt hittük, hogy talán az áruk majd lemegy, a minőségük meg feljavul oda, ahol a jelenlegi autók vannak/voltak.
Ehelyett fordítva történt, a hagyományos autógyártók árai mentek fel és a minőségük romlott hozzá a Tesla szinthez... Nem erre számítottam :D
Ehelyett fordítva történt, a hagyományos autógyártók árai mentek fel és a minőségük romlott hozzá a Tesla szinthez... Nem erre számítottam :D
cspbravo2022-02-28 09:59:55 // 24768
A kereskedés tájékoztatása szerint náluk nem történt sérülés ezt írásban hajlandóak igazolni. Bekértek a szállító cégtől is minden dokumentációt újra, elvileg náluk sem történt sérülés.Az autót július 27-én gyártották és augusztus 10-én már a Pappas-nál volt, tehát abban bízok, hogy ennyi idő alatt szállítani is meg üveget is cserélni nem lett volna idejük... Ugyanakkor tény, hogy minden autószállító cégnek, minden nagyobb depójában (Győr, Bécs stb..) saját karosszéria és fényező műhelyük van! Vajon miért???
Tehát lehet egy eltitkolt sérülés is de simán lehet, hogy egyszerűen rossz üveget tettek bele! Tudok olyan új S osztályról amibe nem egyforma üléseket tettek Stuttgartban, de olyan X3-ról is amibe nem egyforma lámpákat Münchenben! A kérdés az, hogy ilyen hogy fordulhat elő? Gyártási folyamatról van szó tehát előfordulhat. Engem az zavar, hogy mint új autó vásárlót mi véd? Veszek egy új autót nem egyforma az üveg? Nem gond szétkapjuk cseréljük! Gázadásra check engine? Nem gond majd vársz amíg jó lesz! Veszel egy TV-t, hazaviszed valami gond van vele mit csinálsz? Vissza viszed és csere!!! Egyszerűen nonszensz amit az autóipar megenged magának! Hat év alatt ez a harmadik új autóm tudnék még mesélni!
Teljesen igazatok van, hogy ezeket egy nullrevízió hogy nem vette észre? Arra sem vették a fáradtságot, hogy a keréknyomást beállítsák, az összes kerék 4,9-en volt hagyva! Ma egy nem indulatos levélben meg is fogom kérdezni, hogy mire fizetettem ki az üzembe helyezés 100 ezer Ft-os díját? És hogyan gondolják ezt kompenzálni?
Tehát lehet egy eltitkolt sérülés is de simán lehet, hogy egyszerűen rossz üveget tettek bele! Tudok olyan új S osztályról amibe nem egyforma üléseket tettek Stuttgartban, de olyan X3-ról is amibe nem egyforma lámpákat Münchenben! A kérdés az, hogy ilyen hogy fordulhat elő? Gyártási folyamatról van szó tehát előfordulhat. Engem az zavar, hogy mint új autó vásárlót mi véd? Veszek egy új autót nem egyforma az üveg? Nem gond szétkapjuk cseréljük! Gázadásra check engine? Nem gond majd vársz amíg jó lesz! Veszel egy TV-t, hazaviszed valami gond van vele mit csinálsz? Vissza viszed és csere!!! Egyszerűen nonszensz amit az autóipar megenged magának! Hat év alatt ez a harmadik új autóm tudnék még mesélni!
Teljesen igazatok van, hogy ezeket egy nullrevízió hogy nem vette észre? Arra sem vették a fáradtságot, hogy a keréknyomást beállítsák, az összes kerék 4,9-en volt hagyva! Ma egy nem indulatos levélben meg is fogom kérdezni, hogy mire fizetettem ki az üzembe helyezés 100 ezer Ft-os díját? És hogyan gondolják ezt kompenzálni?
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-28 09:40:03 // 24767
lehet perelni bár ilyen esetben esélytelen... sajnos az EU-s garanciális törvények nem fogyasztóbarátok, törekedni kell a 2 hétre de ha 2 hónap akkor annyi, ha fél év akkor annyi, ráadásul a covid miatt bármit lehet mondani... nálad ugye az érzékelő ment tönkre amiatt nem fognak egy egész autó árát visszafizetni ...
Zoli222022-02-28 02:31:02 // 24766
Az a lényeg, ha már jó, akkor minden ok!
És tényleg nagyon ott van az Q!!
Otthagyni meg semmikép sem, kint állna egy udvaron áhhh megértem én ugyanígy vagyok. Tegnap véletlenül a térdem beleütöttem a rendszám szélébe és fél órát guggoltam a földön, hogy megbizonyosodjak, hogy nem a lökhárító volt :DD
És tényleg nagyon ott van az Q!!
Otthagyni meg semmikép sem, kint állna egy udvaron áhhh megértem én ugyanígy vagyok. Tegnap véletlenül a térdem beleütöttem a rendszám szélébe és fél órát guggoltam a földön, hogy megbizonyosodjak, hogy nem a lökhárító volt :DD
denil12022-02-27 23:34:09 // 24765
Lattam a kepeket es nem hittem a szememnek.
Ugyanabba az autoba eltero sorszamu es szigetelesu ablakok kerultek bele.
Komolyan felfoghatatlan…ennek nagyon aok helyen ki kellett volna buknia a rostan es nem..
En viszont eddig nem panaszkodom, nekem hibatlanul teszi a dolgat. A legtobb ami nagyon ritkan elojon az a kozponti media rendszer ujraindalasa. En csak megmosolygom IT-s srackent :))
Persze nem lenne oszinte a mosoly ha tul gyakran csinalna, de eddig szeptember ota 3x csinalta osszesen.
Ja, egyebkent imadok minden tukrot is irodahazat. Brutalisan jol nez ki ez az auto minden szogbol :)
Ugyanabba az autoba eltero sorszamu es szigetelesu ablakok kerultek bele.
Komolyan felfoghatatlan…ennek nagyon aok helyen ki kellett volna buknia a rostan es nem..
En viszont eddig nem panaszkodom, nekem hibatlanul teszi a dolgat. A legtobb ami nagyon ritkan elojon az a kozponti media rendszer ujraindalasa. En csak megmosolygom IT-s srackent :))
Persze nem lenne oszinte a mosoly ha tul gyakran csinalna, de eddig szeptember ota 3x csinalta osszesen.
Ja, egyebkent imadok minden tukrot is irodahazat. Brutalisan jol nez ki ez az auto minden szogbol :)
RomeoOne2022-02-27 22:46:16 // 24764
Én is gondolkodtam jogi úton, de a kereskedővel nem akartam pereskedni. Az importőrt viszont szívesen megkínáltam volna egy kártérítési perrel. Arra már csak jár valami, ha 7 hónapon keresztül nem tudják orvosolni a hibás teljesítést... De aztán nem volt energiám ebbe az irányba elmenni. Most meg, hogy jó már a kocsi, nem is akarok többet ezzel foglalkozni.
Meg mit tudtam volna vele elérni? Elállást lehet kérni, visszaadom az autót, ők meg a pénzt. Valószínűleg nem lett volna egyszerű menet, csakhogy nekem az autó kellett. Nincs még egy ilyen Giulia Q Mo.-on (de lehet a világon se sok), és nem is lett volna másik... Aztán sokra mentem volna, hogy ha vissza is kapom a pénzt. Kocsim nincs, ilyen már nem is lehetett volna, plusz, ami lehetett volna az is drágább az idő közbeni áremelések miatt.
Az sem segített volna valószínűleg, hogy nem hagytam ott a kocsit, erre biztos ráfogtak volna valamit. Pedig mondtam nekik, hogy bármi van, szóljanak és viszem. Csak azért nem hagyom ott, hogy hetekig felé se nézzenek. Kicsapva az udvarra, hóban, jégben. Tudtam, hogy nálam kell legyen, mert úgy senki nem fog rá vigyázni, mint én.
Továbbá, az nagyban segítette a helyzetet, hogy nekem volt egy kiolvasó adapterem az autóhoz, és telefonról tudtam hozzá csatlakozni. Ha bedobta a hibát, csak félrehúzódtam gyorsan, hibakód törlés és padlógáz tovább.
Rövid időn belül nagyon jól körbe tudtam határolni, hogy milyen szituációban dobja a hibakódot. Ilyen kitartott, közepes gázpedál állásnál, közepes gyorsulásnál volt baj. Ha keményen hajtottam, magasabb fordulaton, padlógázon soha nem dobott check engine-t. Így tehát élvezhető volt az autó és ha vészmódba rakta magát, akkor is gyorsan helyre tudtam hozni.
Ez volt az oka a türelmemnek, hogy tudtam a hiba mellett is 90%-ban használni a kocsit olyan módon, ahogy akartam. Nyilván ha ez nincs, csak folyton csökkentett módban tudok vele gurulgatni, már egy hónap után szétrobbant volna az agyam...
Ez amúgy nem nagy probléma, de nagyon idegesítő, hogy szerencse/szerencsétlenség kell ahhoz hogy pont egy ilyen gyári hibát fogj ki.
Nem, sajnos az utóbbi időben az Alfánál ehhez nem kell nagy "szerencse". Pont olyan most az Alfa, mint az "olaszos" híre... Sajnos
Meg mit tudtam volna vele elérni? Elállást lehet kérni, visszaadom az autót, ők meg a pénzt. Valószínűleg nem lett volna egyszerű menet, csakhogy nekem az autó kellett. Nincs még egy ilyen Giulia Q Mo.-on (de lehet a világon se sok), és nem is lett volna másik... Aztán sokra mentem volna, hogy ha vissza is kapom a pénzt. Kocsim nincs, ilyen már nem is lehetett volna, plusz, ami lehetett volna az is drágább az idő közbeni áremelések miatt.
Az sem segített volna valószínűleg, hogy nem hagytam ott a kocsit, erre biztos ráfogtak volna valamit. Pedig mondtam nekik, hogy bármi van, szóljanak és viszem. Csak azért nem hagyom ott, hogy hetekig felé se nézzenek. Kicsapva az udvarra, hóban, jégben. Tudtam, hogy nálam kell legyen, mert úgy senki nem fog rá vigyázni, mint én.
Továbbá, az nagyban segítette a helyzetet, hogy nekem volt egy kiolvasó adapterem az autóhoz, és telefonról tudtam hozzá csatlakozni. Ha bedobta a hibát, csak félrehúzódtam gyorsan, hibakód törlés és padlógáz tovább.
Rövid időn belül nagyon jól körbe tudtam határolni, hogy milyen szituációban dobja a hibakódot. Ilyen kitartott, közepes gázpedál állásnál, közepes gyorsulásnál volt baj. Ha keményen hajtottam, magasabb fordulaton, padlógázon soha nem dobott check engine-t. Így tehát élvezhető volt az autó és ha vészmódba rakta magát, akkor is gyorsan helyre tudtam hozni.
Ez volt az oka a türelmemnek, hogy tudtam a hiba mellett is 90%-ban használni a kocsit olyan módon, ahogy akartam. Nyilván ha ez nincs, csak folyton csökkentett módban tudok vele gurulgatni, már egy hónap után szétrobbant volna az agyam...
Ez amúgy nem nagy probléma, de nagyon idegesítő, hogy szerencse/szerencsétlenség kell ahhoz hogy pont egy ilyen gyári hibát fogj ki.
Nem, sajnos az utóbbi időben az Alfánál ehhez nem kell nagy "szerencse". Pont olyan most az Alfa, mint az "olaszos" híre... Sajnos
Zoli222022-02-27 22:12:03 // 24763
Most olvastam a blogodat és nekem pont ugyanez volt a probléma az Insigniával.
Először ott is ment a töketlenkedés, meghogy nem tudják mi lehet a baj.
Utána kértem egy időpontot a márkakereskedés tulajától és leültünk beszélgetni.
A beszélgetés felénél volt egy olyan pont, hogy majdnem mindketten felálltunk, mivel ő kerek perec megmondta, hogy hiába terelem jogi útra úgy sem lesz belőle semmi, mert nem vele fogok perben állni, hanem az importőrrel ott meg úgysem nyerhetek .LOL.
Én új autót akartam kérni arra azt mondta, hogy ne vicceljek :)
A vége az lett, hogy garanciában kicserélték a részecskeszűrőt benne a két érzékelővel (ebből az egyik volt a gyári hibás) és utána tényleg minden probléma megoldódott.
Soha többet nem jött elő.
Ez amúgy nem nagy probléma, de nagyon idegesítő, hogy szerencse/szerencsétlenség kell ahhoz hogy pont egy ilyen gyári hibát fogj ki.
Először ott is ment a töketlenkedés, meghogy nem tudják mi lehet a baj.
Utána kértem egy időpontot a márkakereskedés tulajától és leültünk beszélgetni.
A beszélgetés felénél volt egy olyan pont, hogy majdnem mindketten felálltunk, mivel ő kerek perec megmondta, hogy hiába terelem jogi útra úgy sem lesz belőle semmi, mert nem vele fogok perben állni, hanem az importőrrel ott meg úgysem nyerhetek .LOL.
Én új autót akartam kérni arra azt mondta, hogy ne vicceljek :)
A vége az lett, hogy garanciában kicserélték a részecskeszűrőt benne a két érzékelővel (ebből az egyik volt a gyári hibás) és utána tényleg minden probléma megoldódott.
Soha többet nem jött elő.
Ez amúgy nem nagy probléma, de nagyon idegesítő, hogy szerencse/szerencsétlenség kell ahhoz hogy pont egy ilyen gyári hibát fogj ki.
RomeoOne2022-02-27 21:50:44 // 24762
Igen, néztem is az időjárást, hogy bezzeg Debrecenben süt a nap, itt meg holnapra még havat is mondanak... :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-27 21:24:43 // 24761
Egy mit?😯 Mi itt keleten 10 fokban napozgattunk 😄
cspbravo2022-02-27 21:22:57 // 24760
Köszi Csaba!!!…:)
RomeoOne2022-02-27 20:46:31 // 24759
RomeoOne2022-02-27 20:32:27 // 24758
Bízok benne, hogy olajcserén kívül más miatt már nem kell majd hordanom a jövőben :)
zgi5212022-02-27 20:14:26 // 24757
atolvastam a blogot a zemarol,Te ezek utan meg mindig ide fogod hordani “szervizbe”..?
RomeoOne2022-02-27 19:56:08 // 24756
Igen, ez is igaz. Ahogy írtam is, itt az összes szint csődöt mondott.
RomeoOne2022-02-27 19:54:27 // 24755
Többször eszembe jutott nekem is. De úgy voltam vele, hogy ha tényleg az lenne a hiba, akkor gyorsan visszajönne az importőr mérnökétől vagy legkésőbb az olaszoktól, hogy a hibakód azt jelenti, amit a telós app-om jelez. Mivel ilyen nem történt, sőt másféle hibákat tartottak valószínűbbnek, nem láttam értelmét máshova menni újrakezdeni az egész folyamatot, ha már itt el volt indítva... Utólag már okos az ember :)
zgi5212022-02-27 19:51:50 // 24754
azt gondolnam egy vmit magara ado szerviznek es szerelonek eznagyobb kihivas mint egy Ducaton olajat cserelni..
de hogy nem hagyja fel evig szetfolyni a dolgot alap kellend legyen es nem azertmert ez egy draga auto
ha vmi baja lesz az autonak biztosan szettarjak a kezuket h te miert vitted el hibasan
szal bator voltal. teny
de hogy nem hagyja fel evig szetfolyni a dolgot alap kellend legyen es nem azertmert ez egy draga auto
ha vmi baja lesz az autonak biztosan szettarjak a kezuket h te miert vitted el hibasan
szal bator voltal. teny
zgi5212022-02-27 19:45:58 // 24753
“ ha a márkaszerviz kicsit jobban megnézi az elején a szenzort “
RomeoOne2022-02-27 19:41:55 // 24751
Hiába kerestem volna, ha egyszer a problémát úgyis magasabb szintre továbbítják és ott inkompetensek vannak. Ahogy írtam, még maga a gyártó is teljes dilettanciáról tett tanubizonyságot.
G-MANN🍀2022-02-27 19:39:59 // 24750
Bocs, hogy én válaszolok, csak pont egyeztettük korábban.
Nagyobb a szélzaj ezen az oldalon és más a felirat is az üvegen, leengedve a ragasztott üveg is más a hangszigetelt oldalon.
Peti majd részletesebben kifejti😉
Nagyobb a szélzaj ezen az oldalon és más a felirat is az üvegen, leengedve a ragasztott üveg is más a hangszigetelt oldalon.
Peti majd részletesebben kifejti😉
RomeoOne2022-02-27 19:39:25 // 24749
Nálam, ami hiba volt, az az egész Alfának minden szintjének a teljes inkompetenciáját mutatja meg. Jó, a márkaszervizben a diagnosztika nem ismerte fel a hibakódot. Utána tovább lett küldve az importőrnek, az sem tudott semmit mondani rá, onnan tovább lett küldve az olaszoknak, azoknak sem volt róla fogalma, hogy mi a hiba, majd törölték is a ticketet megoldás meg mindenféle értesítés nélkül. Leírtam ezt a blogomban. Lehet, hogy ha a márkaszerviz kicsit jobban megnézi az elején a szenzort és nem csak a csöveket nézi át, akkor már hamarabb kiderült volna a hiba, de erre az egész töketlenkedésre nincs magyarázat, az egész Alfa minden vertikális szinten egy hatalmas csődöt mondott.
zgi5212022-02-27 19:01:17 // 24748
a nemhang szigetelt oldalszelvedot hogy vetted eszre?
hiszen nem volt osszehadonlitasi alapod?
vmi azonosito alapjan?
ez kizart hogy a gyarban rontottak el!
inkabb szallitas, tarolas utan maxoltak ki..
hiszen nem volt osszehadonlitasi alapod?
vmi azonosito alapjan?
ez kizart hogy a gyarban rontottak el!
inkabb szallitas, tarolas utan maxoltak ki..
zgi5212022-02-27 18:55:28 // 24747
fura, az elso szeriakkal tenyleg nem volt gond. evekig..
csak a dicseret szolt. a klima kondenzviz es a hatul vmi kabelkoteg ujrarogzitese remlik
Feri helyeben biztos masik markaszervizt kerestem volna.
turelmes igazan :)
csak a dicseret szolt. a klima kondenzviz es a hatul vmi kabelkoteg ujrarogzitese remlik
Feri helyeben biztos masik markaszervizt kerestem volna.
turelmes igazan :)
G-MANN🍀2022-02-27 17:41:58 // 24746
Szia Peti, azért egy korrekt nullrevízió ezt mind kiszurta volna és átadás előtt megoldja (sztm), na jó a féket nem 😉 Remélem minden gyorsan megoldódik.
Nekem a régi Giulia-n pár dolog volt, azt gariban gyorsan cserélték. (Majdnem két évesen Multiair csere, fék"kocka" csere.)
Új Giulia-n fekete kipufogó vég csere a fényezés hibája miatt.
Egyenlőre ennyi, illetve a féktárcsán furcsa barázdák, azt most néztem. 14ekm van benne. 15- nél olajcsere, majd ott megnézetem. 😉
Egyébként egy álom! 🤩
Nekem a régi Giulia-n pár dolog volt, azt gariban gyorsan cserélték. (Majdnem két évesen Multiair csere, fék"kocka" csere.)
Új Giulia-n fekete kipufogó vég csere a fényezés hibája miatt.
Egyenlőre ennyi, illetve a féktárcsán furcsa barázdák, azt most néztem. 14ekm van benne. 15- nél olajcsere, majd ott megnézetem. 😉
Egyébként egy álom! 🤩
cspbravo2022-02-27 16:50:05 // 24745
Rám gondol esvé!!
Bal hátsó ajtón fekete díszléc elállt, csere
Kanyarkövető fényszóró nem volt aktiválva ( bár ez lehet a nullrevízió hibája)
Bal első ajtóba nem hangszigetelt szélvédő került, várom a cserét…
Tetőkárpit a hátsó naptetô bal oldalán lóg, zörög.
És tegnapi fejlemény, hogy kb 90 km/h felett fékezéskor dübörög a fék, mintha hullámos lenne a tárcsa..Nem lett nyúzva, nem lett elfékezve!
Fél éves autó 13500 km…,
Más márkánál értem már el peren kívüli egyezségben vissza vásárlást! Egy dolog tart vissza, hogy mindenre minimum fél évet kell várni!
Közel 20 évig volt olasz autóm ezért döntöttem a Giulia mellett…. 330e ellenében….
Ez van…
Bal hátsó ajtón fekete díszléc elállt, csere
Kanyarkövető fényszóró nem volt aktiválva ( bár ez lehet a nullrevízió hibája)
Bal első ajtóba nem hangszigetelt szélvédő került, várom a cserét…
Tetőkárpit a hátsó naptetô bal oldalán lóg, zörög.
És tegnapi fejlemény, hogy kb 90 km/h felett fékezéskor dübörög a fék, mintha hullámos lenne a tárcsa..Nem lett nyúzva, nem lett elfékezve!
Fél éves autó 13500 km…,
Más márkánál értem már el peren kívüli egyezségben vissza vásárlást! Egy dolog tart vissza, hogy mindenre minimum fél évet kell várni!
Közel 20 évig volt olasz autóm ezért döntöttem a Giulia mellett…. 330e ellenében….
Ez van…
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
461
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...