oldrepublic2024-01-22 20:53:49 // 33769
Igen! Az előző minden gond nélkül futotta le a távot. Szerintem egyébként az jobb minőségű volt. 2017 májusi. A második már bemutató autó volt. 2019-es. évjárat. De én csak 21 májustól kezdtem használni. Csillag garázs de arra mindig nagyon ügyeltem, hogy meleg olajjal toljam csak neki. Illetve hogy a turbo mindig legyen szépen visszahűtve. Persze volt néhány hosszú út. A leghosszabb egy negyven fok körüli július végi hazaút volt egy seggel a Milánói Alfa Romeo múzeumból. Úgy hogy óriási baleset miatt kellett kerülni közel háromszáz kilométert az osztrák határ felé. Napi használatban volt van közel 130 km naponta.
RomeoOne2024-01-22 20:23:43 // 33768
Ugyanez kiszámolva a Q-ra... :DDD
SD2024-01-22 20:09:32 // 33767
De mindig van egy ember aki fent tudja tartani épész keretek közt.
Az E39-es béjembéket is hajtják még:) Pedig az aztán nem fenttartható :D:D:D
Én az első fázison most lendültem át szerintem:
- első év, használni sokat hogy jöjjön ki ha valami gyári hibás
- most kb. látom mennyit kopott, mennyit használódott, és ebből már van egy képzetem hogy mit tudhat majd 5 éves korára, 10 éves korára...
- igazából ha az első évben elmegy mondjuk biztosításra benzinre, márkaszervízre 1.5m
ugyan ennyi pénzből később is fenttartható, csak 15 ezer helyett majd megy 8-at 5-öt stb.. ha két évig nem kotlik meg benne valami orror cucc már van rá keret:)
Kb ennyi a matek mágia.. ha mondjuk elkezdenek benne elpukkangatni a műanyag alkatrészek.. vagy megkopnak ilyen horror árú "hitdraulika nemtom" az nyilván nem öröm...
De olyan ez mint az áfa, fogyasztásarányos:D
A kéjenc ferrari érzés még akkor is meg tud lenni, hogy kap 5-8 ezrenként új olajat, kap egy "nagy" szervízt egy évben és az az ajándék ha csak megy.
De ha jól ráérez az ember egy autó lelkére bitang sokáig elmegy.. És az újkorában horror cuccokat meg megcsinálják majd ilyan olyan kóklerek hogy elmenjen megint 2-3 évet:))))
Jó ez nem egy újautós érzés már, de a 155-nek is hol adtam volna 30 évet, erre itt van és 30 éves:))) Hűtőt, kuplungot kellett benne cserélni motor bontatlan...
Jelen állás szerint az utastér és csomitartó műanyagok fos minőségűek, a kárpitok már kopnak, pattant el 1 év alatt több műanyag alkatrész vagy meglazult...
Az ülés bírja, a padlókárpiton látok kopást annak ellenére hogy a gyáriszőnyegen még gumiszőnyeg is van.
A külső hibátlan, hajszálkarcokon kívül, a fényszórón van pár kisebb kavics vagy bogár ráatomizálódva, a szélvédőn 2-3 kavicska, meg a sörét:D
Fékkel nem vergődtem zöldágra megtanultam úgy fékezni hogy ne karistoljon de csinálja... nem vagyok hajlandó kimosogoatni állandóan... és satuféket sem fogok nyomkodni 100-ról hogy kirobbantsa magából a koxot:P Így meg karistol ha erősebbet kell fékezni, 20-30 alatt...
Hmm mi van még.. Imádom, sose ilyen jó autóm még nem volt:)
Az E39-es béjembéket is hajtják még:) Pedig az aztán nem fenttartható :D:D:D
Én az első fázison most lendültem át szerintem:
- első év, használni sokat hogy jöjjön ki ha valami gyári hibás
- most kb. látom mennyit kopott, mennyit használódott, és ebből már van egy képzetem hogy mit tudhat majd 5 éves korára, 10 éves korára...
- igazából ha az első évben elmegy mondjuk biztosításra benzinre, márkaszervízre 1.5m
ugyan ennyi pénzből később is fenttartható, csak 15 ezer helyett majd megy 8-at 5-öt stb.. ha két évig nem kotlik meg benne valami orror cucc már van rá keret:)
Kb ennyi a matek mágia.. ha mondjuk elkezdenek benne elpukkangatni a műanyag alkatrészek.. vagy megkopnak ilyen horror árú "hitdraulika nemtom" az nyilván nem öröm...
De olyan ez mint az áfa, fogyasztásarányos:D
A kéjenc ferrari érzés még akkor is meg tud lenni, hogy kap 5-8 ezrenként új olajat, kap egy "nagy" szervízt egy évben és az az ajándék ha csak megy.
De ha jól ráérez az ember egy autó lelkére bitang sokáig elmegy.. És az újkorában horror cuccokat meg megcsinálják majd ilyan olyan kóklerek hogy elmenjen megint 2-3 évet:))))
Jó ez nem egy újautós érzés már, de a 155-nek is hol adtam volna 30 évet, erre itt van és 30 éves:))) Hűtőt, kuplungot kellett benne cserélni motor bontatlan...
Jelen állás szerint az utastér és csomitartó műanyagok fos minőségűek, a kárpitok már kopnak, pattant el 1 év alatt több műanyag alkatrész vagy meglazult...
Az ülés bírja, a padlókárpiton látok kopást annak ellenére hogy a gyáriszőnyegen még gumiszőnyeg is van.
A külső hibátlan, hajszálkarcokon kívül, a fényszórón van pár kisebb kavics vagy bogár ráatomizálódva, a szélvédőn 2-3 kavicska, meg a sörét:D
Fékkel nem vergődtem zöldágra megtanultam úgy fékezni hogy ne karistoljon de csinálja... nem vagyok hajlandó kimosogoatni állandóan... és satuféket sem fogok nyomkodni 100-ról hogy kirobbantsa magából a koxot:P Így meg karistol ha erősebbet kell fékezni, 20-30 alatt...
Hmm mi van még.. Imádom, sose ilyen jó autóm még nem volt:)
Zselé2024-01-22 19:41:56 // 33766
Feltétlen! Most volt váltócsere a 159-en, még gyári volt a kuplungja 395000 nél :D Ja, a számla a kocsi értékének a fele… az értéke pedig az újkori vételár 10%a kb.
Tuti recept a kiszállásra? Kb 4-5 éves korába veszed meg, és addig hajtod, míg szét nem rohad (23-27 évesen). De akkor meg ha ügyes voltál, már gyúrhatsz az OT-ra ;)
Tuti recept a kiszállásra? Kb 4-5 éves korába veszed meg, és addig hajtod, míg szét nem rohad (23-27 évesen). De akkor meg ha ügyes voltál, már gyúrhatsz az OT-ra ;)
Shadin2024-01-22 19:16:53 // 33765
Onnan jött az autó.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-22 19:11:16 // 33764
Nem az egy darab egymillás hibáért, hanem a többiért is ami jön sorba. Nyilván az egész cakkpakk úgy ahogy van nem éri meg. Mármint anyagilag. A Giulia szerencséje, hogy 2 év alatt több élmény adott mint az összes autóm előtte. Ha nem érezném egy varosi félórás kanyar alatt is, hogy ezt egyszerűen jól esik vezetni, valószínűleg már számolgatnám hogy mennyiért adom el a lízing végén, hogy jól szálljak ki belőle. Annak lenne értelme. Csak túlságosan megszerettem, erre az apróságra nem számítottam:-)
SD2024-01-22 18:54:28 // 33763
azért ha egy autóval mentél 175k-t
- olajcsere 10k 17db. (15k 11db.) 1.100.000 ft alaphangon
- benzin 8L 500ft 6.800.000 Ft
- Gumi két szett minima 500.000 Ft
- Mosás, pályamatrica, adók, biztosítás 1.000.000 minima
És erre dob egy 1milliós hibát, és akkor el kell adni mert olcsóbb 20-ért újat venni?
őőőő :)
Nem tudom csak kérdezem:)
Én régiautós vagyok csak még új a régiautóm:D
- olajcsere 10k 17db. (15k 11db.) 1.100.000 ft alaphangon
- benzin 8L 500ft 6.800.000 Ft
- Gumi két szett minima 500.000 Ft
- Mosás, pályamatrica, adók, biztosítás 1.000.000 minima
És erre dob egy 1milliós hibát, és akkor el kell adni mert olcsóbb 20-ért újat venni?
őőőő :)
Nem tudom csak kérdezem:)
Én régiautós vagyok csak még új a régiautóm:D
Kazes☻2024-01-22 18:34:28 // 33762
Mint tavaly ősszel nálunk a mikrót... 56e + 10e szerelésért akarták (panelcsere) megjavítani... aztán kis nyomozás és egy 80 Ft-os mikrokapcsoló házilag cseréjével azóta is köszöni, működik. (kopp - kopp) :)
G-MANN🍀2024-01-22 17:20:10 // 33761
Szia, sajnálom. (Csak egy kérdés, 5 év gariban nálam ez benne lenne, neked miért nem garanciális ez?)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-22 17:17:08 // 33760
Na ez honnan látszik 😃
Shadin2024-01-22 17:12:37 // 33759
Hannover közeli lehet ha valaki kiírta :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-22 16:50:16 // 33758
Sajnálom hogy így jártál. Az okulásunkra majd megírod hogy mit találtak? A Giuliaforums-on olvastam olyat, hogy gyári beszerelési hiba okozott bizonyos szériáknál ilyet, egész kis km-es Q4-nél.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-22 16:45:16 // 33757
Mégegy visszaigazolása a tézisemnek, 175e-nél legkésőbb el kell adni bármilyen autót. :-(
Piritu - 1.000.0002024-01-22 16:09:46 // 33756
Nem hinném, a másik használói végletnél is elment ennyi idő alatt mint nálam.
Inkább szerencse kérdése lesz - vagy az olajé.
Inkább szerencse kérdése lesz - vagy az olajé.
zgi5212024-01-22 16:00:00 // 33755
ez lehet hogy user hiba lesz? :) fura..
nem vicc, vannak tipikus rossz vezetői szokások, hiába "bolondbiztos" a jármű.
tudom, tudom millió km van a lábadban. :)
nem vicc, vannak tipikus rossz vezetői szokások, hiába "bolondbiztos" a jármű.
tudom, tudom millió km van a lábadban. :)
Piritu - 1.000.0002024-01-22 15:48:10 // 33754
Győrben is mondták hogy vannak kivételek. Volt ahol 3x ezernél szállt el volt ahol 200felett is jó volt.
Én másodszor is felültem erre a rollerre :-))
Én másodszor is felültem erre a rollerre :-))
SD2024-01-22 15:46:44 // 33753
184-k és eredeti multiair és ridegtartással?
benzines?
benzines?
oldrepublic2024-01-22 15:45:08 // 33752
Igazából mindkét autón alapvetően a fékbetétet és a féktárcsát kellett cseréltetni. Azt viszont elég gyakran!!! :-D :-D Nincs rendes motorfék sajnos :-) És szerintem egy Priuson a gumik is többet bírnak! :-D
A kötelezően karbantartandó alkatrészeken kívül. Olaj, szűrők, stb. Minden más szolgált hűen. Kb. mintha japán autó lenne.
Ezért is rázott meg ez a dolog.
A kötelezően karbantartandó alkatrészeken kívül. Olaj, szűrők, stb. Minden más szolgált hűen. Kb. mintha japán autó lenne.
Ezért is rázott meg ez a dolog.
Liquid2024-01-22 15:43:21 // 33751
ez alapvetően igaz, de nagyon sokszor az a gond hogy a 20ft-os kondi kicseréléséhez annyi munkaóra kell egy szakértőtől, hogy nem akarnánk kifizetni
oldrepublic2024-01-22 15:20:16 // 33750
Nyilván valami részegység a hibás.
Különben nagyobb baj lenne. Sajnos ilyena világ. Ameddig lesz a végén, aki fizet, addig ez a világ rohan ebbe az irányba.
Különben nagyobb baj lenne. Sajnos ilyena világ. Ameddig lesz a végén, aki fizet, addig ez a világ rohan ebbe az irányba.
quash2024-01-22 15:02:58 // 33749
Fogyasztói társadalom.
Nem megjavítunk, hanem cserélünk ....
Minden így működik a világon, tönkremegy egy TV, cseréljük, és lehet hogy egy 20ft-os kondi ment ki benne.
Nálad is simán lehet hogy csak egy szenzor a hunyó, de nincsen meg az a szakember réteg, aki ért annyira hozzá, hogy tudja diagnosztizálni.
Pedig lehet hogy pár mérés, etc ... és meg is van mi a hiba.
Nem megjavítunk, hanem cserélünk ....
Minden így működik a világon, tönkremegy egy TV, cseréljük, és lehet hogy egy 20ft-os kondi ment ki benne.
Nálad is simán lehet hogy csak egy szenzor a hunyó, de nincsen meg az a szakember réteg, aki ért annyira hozzá, hogy tudja diagnosztizálni.
Pedig lehet hogy pár mérés, etc ... és meg is van mi a hiba.
Liquid2024-01-22 14:59:39 // 33748
kérdés az hogy hogyan írták ki? :) Anno keresgéltem ezügyben sikertelenül. Viszont ha ezt ki lehet írni, akkor lenne még pár ötletem mit kéne kiiktatni, csak kontakt kellene :)
SD2024-01-22 14:51:32 // 33747
Benzines és 180k van benne?:)
Mit kellett eddig cserlni?
Mit kellett eddig cserlni?
oldrepublic2024-01-22 14:43:50 // 33746
Köszönöm a segítséget. Mivel céges a kocsim és flottás, így nyilván nem fognak felújítani. Kb ennyi az alkatrész és 100K köröli a munkadíj. Aztán mehet tovább.
Ami ijesztő. Főleg, hogy nem tudom, mi ment tönkre, mechanikus, vagy elektronikus a hiba. De ebben a relációban ezzel nem fog senki sem foglalkozni. Inkább csak érdemes felkészülni a saját tulajdonban lévő kocsinál, mert ez így nagyon súlyos lehet!
Úgy gondolom, kell vele foglalkozni itt a fórumon, főleg, ha már valaki elkezdett alkatrészt előállítani hozzá.
Szerintem a szekszerviz nem mer ezzel az alkatrésszel szórakozni, inkább egyben csere. majd ha elhozom, megpróbálok utána érdeklődni!
Az a vicces, hogy nem eszi az olajat és nem is utal semmi sem hibára, mechanikusan. Amikor üzemmeleg lesz abban a pillanatban check engine és motorerőt elvesz. Nem gondoltam, hogy ekmkora gond lehet. Lehet, hogy csak egy bágyadt mágnesszelep a felelős, vagy egy szenzor? Persze ünnepek között történt mindez...
Amúgy ez a második Giuliám, az előző 184.000 ment, ebbe most jön a 180.000 km és nem volt semmi gondon vele soha.
Így még jobban megérint a dolog.
Ami ijesztő. Főleg, hogy nem tudom, mi ment tönkre, mechanikus, vagy elektronikus a hiba. De ebben a relációban ezzel nem fog senki sem foglalkozni. Inkább csak érdemes felkészülni a saját tulajdonban lévő kocsinál, mert ez így nagyon súlyos lehet!
Úgy gondolom, kell vele foglalkozni itt a fórumon, főleg, ha már valaki elkezdett alkatrészt előállítani hozzá.
Szerintem a szekszerviz nem mer ezzel az alkatrésszel szórakozni, inkább egyben csere. majd ha elhozom, megpróbálok utána érdeklődni!
Az a vicces, hogy nem eszi az olajat és nem is utal semmi sem hibára, mechanikusan. Amikor üzemmeleg lesz abban a pillanatban check engine és motorerőt elvesz. Nem gondoltam, hogy ekmkora gond lehet. Lehet, hogy csak egy bágyadt mágnesszelep a felelős, vagy egy szenzor? Persze ünnepek között történt mindez...
Amúgy ez a második Giuliám, az előző 184.000 ment, ebbe most jön a 180.000 km és nem volt semmi gondon vele soha.
Így még jobban megérint a dolog.
SD2024-01-22 14:21:00 // 33745
Most már alakulnak ezek az alternatív beszerzési útvonalak. Ahogy nő a még jó karban lévő de már idősebb Giuliák száma, lesz ennek megoldása.
De nem szeretem az 1 milliós nem tudjuk mitől kotlott meg alkatrészeket:D
De nem szeretem az 1 milliós nem tudjuk mitől kotlott meg alkatrészeket:D
Shadin2024-01-22 14:18:24 // 33744
"E" szerint a gyári ekvivalens Pierburg am.-ben töredék áron beszerezhető.
quash2024-01-22 13:05:11 // 33743
az oké, de ha tényleg közel 1M a pumpa, de léteznek hozzá alkatrészek, akkor valószínűleg felújítható.
A kérdés az hogy ki tudja megcsinálni a felújítást?
Persze az is lehet, hogy csak cikkszámok formájában van alkatrész, valóságban nem beszerezhető.
Nekem 4 hete 3-4 alkalommal dobott légtőmegmérő hibát (ez az első hiba 2 év alatt).
Google: ~35e, itthon megkérdeztem 105e. őőőő, google ismét, ja a bontott a ~35e.
Fogtam, kivettem, alkohollal kitakarítottam, meg is szűnt a hiba.
A kérdés az hogy ki tudja megcsinálni a felújítást?
Persze az is lehet, hogy csak cikkszámok formájában van alkatrész, valóságban nem beszerezhető.
Nekem 4 hete 3-4 alkalommal dobott légtőmegmérő hibát (ez az első hiba 2 év alatt).
Google: ~35e, itthon megkérdeztem 105e. őőőő, google ismét, ja a bontott a ~35e.
Fogtam, kivettem, alkohollal kitakarítottam, meg is szűnt a hiba.
Shadin2024-01-22 12:42:56 // 33742
Szakavatott cartás szerint, akármi is a hiba, az autó elejét szét kell bombázni, tehát sok munkadíj van benne, és hát az alkatrész meg akkor derül ki ha már szét van szedve :-(
quash2024-01-22 12:32:33 // 33741
Shadin screenshotok alapján lehet alkatrészeket is rendelni hozzá!
Ki kell venni, meg kell nézni mi a rossz, és csak azt cserélni.
Viszont ez több idő, és aki nézi, annak tudnia kell hibát keresni.
Ki kell venni, meg kell nézni mi a rossz, és csak azt cserélni.
Viszont ez több idő, és aki nézi, annak tudnia kell hibát keresni.
quash2024-01-22 12:31:07 // 33740
Eleforg-tól kérj árat!
Ha nem is nagyságrendekkel, de valószínűleg olcsóbb lesz!
Ha nem is nagyságrendekkel, de valószínűleg olcsóbb lesz!
Shadin2024-01-22 12:12:36 // 33738
Alvázszám alapján az egész Pierburg olajszívattyú is "csak" 160e Ft, de lehet alkatrészenként is venni, pl. nyomásvezérlő mágnesszelep ami meg pláne nem milliós tétel. Aki szerint egy milla a javítás oda biztosan ne vidd, mert vagy fogalma sincs, vagy kamuzik kimaxolva a szopásfaktort és azt az árba bebeforgatja :-(
Kompletten:
Szivattyú
Nyomásszabályozó:
Szelep
Kompletten:
Szivattyú
Nyomásszabályozó:
Szelep
Shadin2024-01-22 11:56:38 // 33737
Nem világít a kapcsolón a led alapból, de ha megnyomom, akkor igen.
De nincs jelentősége, mert a még nem érted el (egyszer) a 10 Km/h-t. feltételnek nem tud megfelelni. Sztem ez a paraméter csak szoftveresen tud nem működni.
Diagoltam menet közben és ez a paraméter az állandó hiány a működéshez.
Láttam még olajhőfokot is mint az OFF-olás okát, de a sebesség feltételnél tovább nem tud jutni, itt még az akku állapota sem játszik, ami a MES meg az IBS szerint jó. Kivéve az áramerősséget, mert az mindig irreális.
De nincs jelentősége, mert a még nem érted el (egyszer) a 10 Km/h-t. feltételnek nem tud megfelelni. Sztem ez a paraméter csak szoftveresen tud nem működni.
Diagoltam menet közben és ez a paraméter az állandó hiány a működéshez.
Láttam még olajhőfokot is mint az OFF-olás okát, de a sebesség feltételnél tovább nem tud jutni, itt még az akku állapota sem játszik, ami a MES meg az IBS szerint jó. Kivéve az áramerősséget, mert az mindig irreális.
oldrepublic2024-01-22 11:55:12 // 33736
Sziasztok!
Még mindig az olajpumpáról szeretnék kérdezni!
Próbáltam utánanézni, hogy mi okozhatta a bajt, de más fórumon sem találtam ilyet. A szeviz szerint a teljes egységet cserélni kell, ami közel 1 millió Ft lesz! Ez így is elég durva, de szeretném tudni, hogy mi okozhatta, hogy legalább ne következzen be újra!
van valakinek hasonló tapasztalata, vagy bármilyen ötlete, vagy egyáltalán hallott valaki arról, hogy így beadja az egység a kulcsot?
A fotóim közé feltettem a kiolvasott hibalistát! Sárgával a problémás rész!
Köszönöm a figyelmeteket!
Még mindig az olajpumpáról szeretnék kérdezni!
Próbáltam utánanézni, hogy mi okozhatta a bajt, de más fórumon sem találtam ilyet. A szeviz szerint a teljes egységet cserélni kell, ami közel 1 millió Ft lesz! Ez így is elég durva, de szeretném tudni, hogy mi okozhatta, hogy legalább ne következzen be újra!
van valakinek hasonló tapasztalata, vagy bármilyen ötlete, vagy egyáltalán hallott valaki arról, hogy így beadja az egység a kulcsot?
A fotóim közé feltettem a kiolvasott hibalistát! Sárgával a problémás rész!
Köszönöm a figyelmeteket!
Shadin2024-01-22 11:49:23 // 33735
Kiírni szoftveresen lehet, nem tudom visszakapcsolni.
Vagy amit Liquid ír, az meg egy kütyü ami beépíthető és megfordítja a rendszert,
indításnál kikapcsolja az S/S-t de ha megnyomod a gombot akkor visszakapcsol.
Nekem is van egy ilyen a polcon, terveztem betenni, de így minek :-)
Vagy amit Liquid ír, az meg egy kütyü ami beépíthető és megfordítja a rendszert,
indításnál kikapcsolja az S/S-t de ha megnyomod a gombot akkor visszakapcsol.
Nekem is van egy ilyen a polcon, terveztem betenni, de így minek :-)
Liquid2024-01-22 11:01:50 // 33734
A kütyü csak a "gombot nyomja meg", legalábbis ami nekem van. De a másik (amit valaki nemrég belinkelt) is a gomb állásával játszik, szóval ha OFF, akkor a LED--nek világítania kellene.
SD2024-01-22 10:59:52 // 33733
Ez jó cucc hogy lehet ezt kiírni kütyü nélkül?:)))
És bekapcsolni be tudod amúgy?
És bekapcsolni be tudod amúgy?
Shadin2024-01-22 10:05:17 // 33732
SD2024-01-22 09:36:14 // 33731
Random töltést? Egy autóban csak random töltés van:))) Ha mész tölt ha nem mész nem tölt:)
Shadin2024-01-22 09:14:22 // 33730
Függetlenül attól, h mindenki kikapcsolja, ezt a random töltést az S/S hogy tolerálja?
Shadin2024-01-22 09:13:10 // 33729
Megfigyeltem és valóban kikapcsol a kocsi bezárását követően X idővel, nincs állandó villany az USB-ben.
Én azért vettem kari akcióban a CarlinKit-et, mert az függetlenül tudja az AA-t és a ACP-t is.
Be van dugva fixen, mire indítom az autótm, már csatlakozik is, nagyon gyors.
Én azért vettem kari akcióban a CarlinKit-et, mert az függetlenül tudja az AA-t és a ACP-t is.
Be van dugva fixen, mire indítom az autótm, már csatlakozik is, nagyon gyors.
Shadin2024-01-22 09:02:56 // 33728
RomeoOne2024-01-22 08:24:02 // 33727
Érdemes ilyenkor is lecsukva tartani a gépháztetőt (persze nem teljesen, hanem 1 kattanásig), mert a teleszkóp szabadon lévő része ilyenkor kiszárad, aztán nyikorog, mikor legközelebb megmozdul.
aranytl2024-01-21 23:43:38 // 33726
Liquid2024-01-21 22:53:08 // 33725
SD2024-01-21 19:22:10 // 33723
Én rázárom a csomitetőt;) :D a kis kendővel:)
SD2024-01-21 19:21:24 // 33722
Mosópénz, gokart maszk, telefonkábel::)
Wirelessbe megy az android vagy asszony telefonja.
A kábelre van dugva az enyém mindig bedugom.
Valami mindig elindul, előb vagy utóbb:D
Töltő: rutin szerűen a gyári csatlakozóval hátra bedugva, mindig így áll.
Ha egy napot ha 1 hetet akkor is:) villanyautó ja:D
Szemüge, tokban, ott a helye:)
Ezt meg csak így meglesem és örülök:))
RomeoOne2024-01-21 19:20:30 // 33721
Nincs itt semmi probléma, az bőven bele van számolva a mérnöki ráhagyásba :DDD
Liquid2024-01-21 19:15:16 // 33720
bölcsész a csávó, ne bántsad! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.