Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-28 17:18:48 // 3901
faxa cikk, sok igazság van benne, mint pl a rákkeltő delej autók vs sült kruplee amivel persze senki nem foglalkozik :P
és a legjobb a Halesz által brutálisan terjedő elektronyos autók 0,0006%-os részesedése a hazai gépjármű piacon :DDDDDD
RomeoOne2018-01-28 10:32:14 // 3900
Ja, mint tehénen a gatya :DDD

Amúgy nem csak az a baj, hogy elrondítja a diffúzort. A diffúzor nem optikai elem, hanem segít abban, hogy az átáramló levegő áramlása lamináris maradjon és ne váljon turbulenssé, ne legyen örvényleválás. Így fejtve ki a leszorító erőt, ami nagyobb sebességnél az útra nyomja a kocsit. Aki a diffúzorral b.szakszik, az a kocsi aerodinamikájába nyúl bele és valszeg elrontja a leszorító erőt. Én nem mernék egy szétvágott diffúzoros Giuliával túl nagy sebességgel kanyarodni.
PBali2018-01-28 09:36:36 // 3899
És akkor ha Alfa vonalon gondolkodunk, ráfűznék azzal, hogy a “megfizethető” árú autóknál (új Giulia és Stelvio kizárva) lévő benzin motorok közül egyedül a Tbi-t ajánlja pl. Csöri is a Backstage-ben. 159-es vonatkozásban a szintén ajánlott 2.0jtdm lényegesen olcsóbb és nem biztos, hogy rosszabb...Én is benzinesre vágytam, de Ti Berlinából 1 év alatt kb egy korábbi totálkárosra tört eladó autó volt csak eladó a hahu-n, így maradt a dízel,ha már ez volt az álomautóm.
Azóta is sokat agyalok rajta, hogy jó döntés volt-e, pláne mert igy sem volt olcsó, sőt...
PBali2018-01-28 09:29:46 // 3898
Sziasztok! Egy véleményem szerint elég jó cikk a korábbi “vitaindítóhoz”...
Mi lesz a dizel autókkal...

Személy szerint engem is erősen foglalkoztat a dolog és azért az itt is látszik, erősen többről van szó, mint “csak” a dízel autók károsanyag kibocsátásáról...
Giuntini2018-01-27 23:15:50 // 3897
Ez az autó nem erre való! Elrondítja diffúzort!
Jani72122018-01-27 22:04:53 // 3896
én már meg is rendeltem
Liquid2018-01-27 21:31:45 // 3895
jólvan srácok, csak poénkodtam :)
Zsoltikj ૐ2018-01-27 20:24:14 // 3894
Vagy fordítva, vagy egyik sem az eredeti
Zsoltikj ૐ2018-01-27 20:19:11 // 3893
A kép alapja meg ez 😉
Chianti2018-01-27 19:54:27 // 3892
Abszolút egyetértek. Erre az autóra egyszerűen nem való ilyesmi. Arra ott a Stelvio.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-27 19:43:26 // 3891
Bűn kivágni a műanyag diffúzort, nincs rá normális megoldás....
Liquid2018-01-27 19:38:32 // 3890
Veloce-re is felrakjam a kedvedért? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-27 19:12:14 // 3889
nem illik rá :( csúfítja a diffúzort
Liquid2018-01-27 18:48:32 // 3888
Sztem jól néz ki :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-27 18:36:02 // 3887
Veloce-ra biztos nem lehet vonóhorgot felrakni
droberto2018-01-27 15:26:29 // 3886
A vonóhorog nemcsak trágyahordásra és építkezésre való.
Lehet a drivernek más hobbija is.:
Kerékpározás, motorozás, hajózás, lakókocsizás...stb.
Meg ha fel lehet a horgot normálisan is szerelni:

Sajnos alfákra nem nagyon van profi befordulós ne adj isten elektromosan működtetésű horog.
Jani72122018-01-27 15:20:47 // 3885
Akkor ez nem csak nekem tetsző rèszlet :)
tirex2018-01-27 14:54:58 // 3884
Meg e lássak Giuliát vonóhoroggal mert mind a két oldalát végighúzom csavarhúzóval! :)))) Giulia qv-be a baltát is belevágom!! 😂
tirex2018-01-27 14:47:25 // 3883
3.3 millió autó fut magyarországon, az 600 db amit tavaly eladtak kb vicc. Van itt pénz?! Hol? Jártál már vidéken?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-27 14:45:25 // 3882
azért olvass egy picit utána a GDP-jük 33%-át a kőolaj export adja ... 1960-ig egy kecskeb@szó pásztor ország volt aztán a rohadt nagy szerencséjük, hogy találtak kőolajat ... jah igen még van exportra mily meglepő földgáz, hal meg datolya ...
Norvégia, Svájc, Arab Emírségek, stb könnyen gazdag úgy, hogy igazán nem kellett tenniük semmit, hogy azok legyenek... bár nálunk találnának bármit az egyből Orbánia vagy a hángérian Forest Gump alias Mészárosé lenne ....
csokagm2018-01-27 14:38:09 // 3881
Nem csak az araboknak de amerikanak es oroszországnak is jelentos bevetele van olajbol. Szerinted Putyin meddig menne el?
tirex2018-01-27 14:36:58 // 3880
Giulia vonóhoroggal!? Nemáá
tirex2018-01-27 14:31:12 // 3879
Könnyen fektetnek be 95%ot mikor alattuk a tenger olaj! Amíg van olaj lesz benzines és dízel autó is. Arra azért kiváncsi lennék hogyha egyszer elfogy az olaj amiből pofátlanul dúskálnak a jóban, hány év kell hogy letérdeljenek. Szerintem nem sok, mert ezt a fényüzést másból lehetetlen fedezni.Az meg hogy nem lehet bemenni németország tökömtudja melyik városába ilyen autókkal pont lesz.rom. Akkor oda nem megyek. Norvégia csak elktromos autókat akar? Oda se megyünk, saját magukkal is kicsesznek ezzel.
RomeoOne2018-01-27 08:55:38 // 3878
Jó, abban igazad van, hogy abban túloztam, hogy semmit nem fektetnek be, mert azért ők is gondolnak a jövőre.
Az eredeti hozzászólásomban azonban inkább arra akartam kitérni, hogy mekkora befolyása is van az araboknak. Lényeg, hogy nem akkora, hogy ők meg tudjanak akasztani bármilyen technológiai fejlődést is...
'''''2018-01-27 08:32:32 // 3877
Mit akarsz majd húzni vele?Motorszállítót? :-)
Haddel2018-01-27 08:26:07 // 3876
Köszi!😃
pettinke2018-01-27 00:31:04 // 3875
Vontatható tömeg [kg]
– fékezett utánfutó 1600
– fék nélküli utánfutó 745
Haddel2018-01-26 22:19:30 // 3872
A Giulia hány kg-ot vontathat?
Piritu - 1.000.0002018-01-26 22:09:45 // 3871
Hogy on is legyen
Piritu - 1.000.0002018-01-26 22:03:00 // 3870
Azonos a lépték. Az egyik csak nappal termel villanyt, a másik éjjel nappal
Piritu - 1.000.0002018-01-26 21:29:37 // 3868
Nagyon OFF
"Szóval kb pont le fogják tojni, ha egyszer elfogy olaj, addigra ők már rég felkészülve várják majd az új időket :)" - arra azért kíváncsi lennék, hogy a Dubai szélén lévő 14 kőolaj alapú erőművet mivel fűtik majd, hogy a városban legyen villany a klímáknak...
WarbiRunner (Gyuri)2018-01-26 21:07:33 // 3867
Ebben a versenyben nem igazán lehet lemaradni. A technológia végtelenül primitív ami egy villanyautóhoz kell, a rendszer elemeket pedig meg lehet majd venni a beszállítóktól. Bosch, Continental, ki tudja ki.
Terjed, mert divat, de senki nem tudja, hogy valójában mit hoz a jövő. Szerintem a Fiat csoport csinálja jól, nem ül fel a hülyeség hullámra, szépen megvárják, hogy hová vezet ez az egész.
Az Alfa Romeo pedig saját magát szúrná tökön egy villany Giuliettaval. A villanyautó az ingermentes A-ból B-be jutás eszményképe. Tényleg ezt várjuk az Alfától?
Az Alfa csak gyártson gyönyörű autókat, amik egytől egyig a vezetés élményét, az ember gép kapcsolatát ünneplik. Ha erre nem lesz már igény, akkor az Alfa Romeora nincs igény.
Tommi2018-01-26 20:05:17 // 3866
OFF, csak egy apró megjegyzés a témához :)

A többi közel-keleti országot nem tudom, de az Emirátusok hosszú évek óta rohadtul tudatosan építkezik az olaj utáni időkre. A bevételeiknek már most is kevesebb, mint 10%-át adja az olaj, a többi pedig turizmus, pénzügyi szolgáltatások, tech cégek, K+F és hasonló vonalról jön.

Néhány éve kint voltam Abu Dhabiban a Forma-1-en és volt szerencsém beszélgetni a dubai uralkodócsalád egyik pénzügyi tanácsadójával, érdekes dolgokat mesélt... Náluk az az alap, hogy ha van 100 dollárunk, abból 95-öt fektessünk be, forgassuk meg és hozzunk létre olyan dolgot, ami hosszú távon rentábilis/profitábilis befektetés. Képesek évtizedekben gondolkodni és nemcsak pár éves távlatokban látják/tervezik a jövőt. Elsődleges szempont, hogy a tágabb értelemben vett gazdaságnak, az országnak hogyan és miért lesz jó egy-egy projekt és ha valamiről kimatekozzák, hogy nem buli, akkor lefújják. Persze náluk is megvannak a "hülyeségek", melléfogások, mint pl a világtérkép szigetek, ami csúfos bukás lett és természetesen ott is megy az uralkodócsalád berkein belül a könyöklés meg az egyéni érdekek érvényesítése, de alapvetően képesek az országért és a hosszú távú jó befektetésekért dolgozni.

Mesélt arról is, hogy amikor Dubai kezdett felfutni, megjelentek a magyar üzletemberek náluk (és nemcsak a kispályás szerencsevadászok, hanem a 100-as lista első feléből is többen) és azzal kezdték, hogy kinek mennyit kell visszaosztani, kit kell megvenni, hogy zöld utat kapjon egy-egy üzlet. A dubaiak meg felhúzott szemöldökkel kinéztek a fejkendő alól és nem értették a dolgot, aztán finoman elmagyarázták a hungarian businessmen brigádnak, hogy itt egészen másképp működnek a dolgok és nem ez a mentalitás a divat :)

Szóval kb pont le fogják tojni, ha egyszer elfogy olaj, addigra ők már rég felkészülve várják majd az új időket :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-01-26 18:17:06 // 3865
nekünk Ampera a másod autó csak városi használatra vettük arra jó, télen tud 42km-et tisztán elektromosan, nyáron meg 70-et, a benya motor az akkut tölti amikor beindul végül is nincs terhelése a motornak... magán embernek szerintem rohadtul nem éri meg ez az autó a használt ára 4,5 milla egy normális példánynak eléggé drága nekünk is cégen van...
CseBali2018-01-26 17:24:09 // 3864
... az insta-n van egy kép... Sztem az lesz az:
Halesz2018-01-26 14:11:56 // 3863
Megkérdezem ezt Neked :)
Zsolt1552018-01-26 13:53:18 // 3862
Az is kérdés, hogy az i3-ból tisztán elektromos, vagy a REX változattal együtt adtak el 127 darabot. Mert abban is van belsőégésű motor, mint az Év Zöld autójának választott Ampera-ban is.
Giuntini2018-01-26 13:41:34 // 3861
Szerintem a Giulietta utódját egyből ki kéne hozni tisztán elektromos hajtással is.
Zsolt1552018-01-26 13:35:57 // 3860
Vannak itt az Amore-n olyanok, akik használnak tisztán elektromos meghajtású autót. Ha túllépnének azon, hogy azért jók ezek a gépjárművek, mert a munkahelyen ingyen tudják tölteni, akkor jó lenne ha megosztanák a tapasztalataikat az autó használatával kapcsolatosan.

A következő Backstage-ben akár beszélhetnétek vele, ezzel kapcsolatosan. Vagy megoszthatná a tapasztalatait.
Zsolt1552018-01-26 13:30:18 // 3859
Helyesen:

3,3 millió darab volt = 3,3 millió darab személyautó volt forgalomban.
Zsolt1552018-01-26 13:29:12 // 3858
"... összességében 600+ full elektromos autó fogyott 2017-ben ..." A Magyarországon 2016-ban a KSH szerint több, mint 3,3 millió darab volt. A Leaf-ből az angliai gyártás megkezdése óta Európában 85.000 darabot adtak el. Ha mindet csak nálunk adnák el, akkor is minimum 30 év kellene a teljes járműpark lecseréléséhez.

Szerintem nem biztos, hogy rossz politikát folytat a FIAT az elektromos meghajtású autók tekintetében. Lehet, hogy kivárásra taktikáznak és megvárják, amig kiforrja magát ez a technológia. Sajnos a jelenlegi akkumulátorok jelentik a korlátot és így az autók a mobilitásukat vesztik el.
Lehet, hogy a Toshiba új akkuja lesz a befutó, de az is lehet, hogy a Toyota rendszere.
Giuntini2018-01-26 13:24:45 // 3857
Ezt én is osztom!
Halesz2018-01-26 13:04:56 // 3856
Egyébként a régióban nálunk van a legtöbb elektromos autó - nyilván köszönhető ez a jóféle kormányzati támogatásnak (ebben pont ritkán jól és előremutatóan léptek véleményem szerint).

Csak i3-masból eladtak 127-et tavaly... Nissan Leafből 200 fölött, aminek persze nagy része taxinak megy, a VW e-Upokat meg azért nem számolnám (130+) mert azokat a Greengo meg a MOL vette meg a carsharinghez. De összességében 600+ full elektromos autó fogyott 2017-ben.

Szóval van itt pénz, persze elektromos autót főleg cégre éremes venni az adókedvezmények miatt... én is gondolkoztam egy elektromos 500-ason, aztán másfele vitt az utam...

A lényeg, hogy piszkosul terjed - dumálhattok ellene :) De nekem az a véleményem, amit ugye hallhattatok már a Backstage-ben is többször, hogy ha a Fiat-csoport lemarad ebben a versenyben, nagyon csúnyán fog járni...
RomeoOne2018-01-26 12:39:14 // 3855
Nem is hasonlít :)
pettinke2018-01-26 12:27:35 // 3854
szerintem a 18"-as LUSSO :-)
PBali2018-01-26 12:06:32 // 3853
Jogos...de a mondanivaló a lényeg :-)
RomeoOne2018-01-26 11:52:37 // 3852
Mi a tök az a felni? :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.