Fórum >> Típusok >> Giulia

gecsa2018-05-23 19:05:00 // 4822
Mert a hétköznapi user nem nyitja fel a géptetőt sem. Így legalább van visszajelzése.
'''''2018-05-23 18:43:17 // 4821
Meg kevesebb súly. Igy +1 lóerő! :-) Persze a qv-n sajna van! :-)))
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-23 18:40:09 // 4820
Hát szerintem ez autónként legalább 5 euro megspórolását jelenthette ;)
----2018-05-23 18:15:50 // 4819
Az elektronika el tud romlani, ezt mindenki tudja. Azt pedig a tervezőmérnököktől kérdezd, hogy mi volt a szándékuk a nívópálca kiiktatásával. :)
Jani72122018-05-23 18:15:46 // 4818
a dizelben van, de a fedélzeti is méri, viszont nekem már a bmw-nél is érthetetlen hogy miért nem tartották fontosnak...
gecsa2018-05-23 17:36:39 // 4817
Dízelnek mindegy. :D
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-23 17:16:40 // 4816
Igazán nem rosszindulatból, de mint 26 éve olaszautó-használó azért én látok rá valamiféle kicsinyke kis esélyt, hogy elromlik a jeladó. Vagy kontaktos lesz. Vagy elszakad a vezeték. Vagy...
:))))
(A 75ben is volt check control... a 155ben is :) Csak néha volt kontakthiba :))

Tudom mekkora poén amikor kiírja, hogy insufficient oil level :) Aztán a nívón mégiscsak ugyanannyi van, mint 2 napja :)))) Aztán elfelejti ezt az információt, és újra "Massimo livello olio" van :) (Ezt a sportwagon játssza el félévente 1x)

De nem, ez új korszak, sose romlik el a visszajelző. Ugye? :)
----2018-05-23 16:10:21 // 4815
Lehet, csak nem akárhogyan, ezért aztán otthon nem annyira egyszerű a művelet. :) Az aktuális szintet is a fedélzetiről mérik, de nem szemre, hanem minden rátöltés és leolvasás után le kell nullázni, s újratölteni az adatokat. Annak aki dohányzik, egy-két plusz cigi belefér. :P
RomeoOne2018-05-23 15:40:26 // 4814
A betöltőnyílást azért nem spórolták le :)

Tommi2018-05-23 15:36:34 // 4813
Utántölteni azért lehet? :)))
RomeoOne2018-05-23 15:26:29 // 4812
Nézd a jó oldalát. A nívópálca tömítésnél nem fog szivárogni az olaj :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-23 15:25:29 // 4811
azt tudom, mutatták mikor átvettem :) Csak akkor is naaa...
----2018-05-23 12:36:48 // 4810
Nem vagy, tényleg nincs. A fedélzeti számítógépen tudod nyomon követni az olajszintet.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-23 11:13:06 // 4808
jót vettem no para, ez legalább nem tilt le tartaléknál :DDDDDDD
'''''2018-05-23 10:40:26 // 4807
Rossz autót vettél! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-23 10:01:55 // 4805
Én vagyok ilyen vakegér vagy tényleg nincs nívópálca?
VV62018-05-22 22:08:50 // 4804
Most már kíváncsi vagyok, hányszor próbálod még megszerezni az "utolsó szót" ?
'''''2018-05-22 18:06:55 // 4803
Lesz csak valószínű kivárom a gari végét.
Jani72122018-05-22 09:16:45 // 4802
Èn most rendeltem az enyèmre qv szàrnyat az hàny plusz LE? :)
gecsa2018-05-22 06:30:59 // 4801
Teljesen felesleges a vita! Csippeltegykilenccel elverem mindkettőt, még a QV-t is! :D
----2018-05-22 04:43:34 // 4800
Ne erolkodj már ennyit, viszont olvass figyelmesebben.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-21 22:31:16 // 4799
Squadra, mi más. No 10,5l a fogyni vegyesben ebból a fele pálya 150nel
tirex2018-05-21 22:19:07 // 4798
QV + tuning? Az szép lesz! :)
VV62018-05-21 22:14:02 // 4797
Mondtam volna, hogy nem...? Nem hinném.
VV62018-05-21 22:12:16 // 4796
dave, nézd már meg a múltkori linken a két autót 80-180.as gyorsulásban...EZ a tény, nem az, hogy egyszer látsz egy ilyen autót az utcán és megelőzöd.
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-21 21:57:28 // 4795
Olvastam valahol, hogy az új 1.33-as turbót akarják bele új alapmotornak...
De ez akkor játszana igazán, ha 7 mill alatt meg lehetne kapni úgy, ami szerintem kizárt dolog.
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-21 21:55:39 // 4794
Nagyon félek tőle, hogy amikor nekem kell, nem találok sperrdifiset-pirosat-tetőablakosat... :)))
R33Z2018-05-21 20:47:16 // 4793
A gyári "280" lovas programmal tudja az RWD verzió a 321 lovas E36 M3 menetteljesítményeit, csak valamivel rugalmasabb. Amerikába nem is vitték a butított "200"-as modell, ott csak RWD 280, AWD 280 és QV a kínálat.
R33Z2018-05-21 20:34:20 // 4792
Szerintem is a legjobb vétel.
Én csak gari lejárta után mókolok bele, a Squadra és https://www.pogea-racing.com/ a két legjobb opció szerintem, persze BOX-ok is vannak már hozzá bőven.
Haddel2018-05-21 20:23:27 // 4791
Jaja ,én is a sima 200 lovast akarom ,mert annak itt kb 50€-val olcsóbb a havi biztositása ,mint a 280 lovasnak,aztán kap egy fasza boxot 😃
Jani72122018-05-21 19:50:48 // 4790
milyen box lesz benne?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-21 15:03:17 // 4789
Ezért is vettem csak a mezei 200-ast, majd kap boxot :)))
VKG699!!! (4x156+75)2018-05-21 14:17:42 // 4788
Squadra chippel 320 lóerő???
Sztakrva.........

Magyarul 10 mill egy pár évvel ezelőtti m3 tudású autóért, ami emellé kényelmes is...
Gyakorlatilag rablás szerintem, az Alfának vissza kéne perelni az autókat és 20ért árulni őket :)))
R33Z2018-05-21 13:33:57 // 4787
Az van, hogy a benzines 2.0 modellekbe jó 20-30 lóerővel és 50Nm-rel több van, mint a katalagós adatokban. Többen megmérték már padon. Többek közt emiatt is mennek annyira jól.
https://www.squadra-tuning.nl/chiptuning/alfa-romeo/giulia/2-0-turbo-200-pk/
----2018-05-21 10:15:37 // 4786
Kár álom-, meg hitvilágot emlegetni, miközben tényekkel hadakozol. :)
VV62018-05-21 09:15:19 // 4785
Jól van, én senkinek nem akarom elvenni a hitét. Egyébként Stelvióról volt szó :)
Haddel2018-05-20 21:18:12 // 4784
Ez egy idióta..
berobbantam2018-05-20 20:12:34 // 4783
A realitás az,hogy a giu is viszonylag kis súlyú autó elég nagy nyomatékkal és piszok gyors váltóval.Az igazi különbségek 200 felett jönnek ki,de ezt kis hazánkba elég nehéz kiautózni.Én az 1.9 156-al is tudok néha meglepit okozni ha ugy alakul.A multkor egy a6 próbált be 80-nál.4.-be voltam és löktem egy padlót.180-ig nem ment el.Utána én kisoroltam a lassítóba.Ő is.Viszont ami meglepett,hogy fékkel se nagyon győzte.2-szer sorolt vissza mire a kihajtóhoz értünk.
VV62018-05-20 18:07:25 // 4782
Nyilván gyors meg jó autó, de azért nem kell álomvilágot építeni köréje. A realitás is elég szép.
----2018-05-20 16:44:21 // 4781
Pontosan, S van egy sorom rá, H a Giu is jobbat megy a gyarinal.
'''''2018-05-20 16:28:27 // 4780
0-100 az 5.45? Gyári adat nem több ennél?
----2018-05-20 16:08:16 // 4779


Éppen tegnap mértük. 8-120 kerek 3 sec, plusz 85 kilóval. Érdekességként.
----2018-05-20 15:36:40 // 4778
Pályán nyilván más a helyzet, de ennek ellenkezőjét meg sosem allitottam. :)
----2018-05-20 15:34:09 // 4777
0-80 nincs eltérés, 80-120 dettó, a saját linked szerint. Akkor miért hitetlenkedsz? :) Közúton éppen ezeket ertekek számítanak.
VV62018-05-20 15:15:20 // 4776
Azért ez elég valószínűtlen, nézd:

http://www.zeperfs.com/en/duel6600-3632.htm

...bár 0-80kmh között együtt mennek ;)

Talán nem vett észre :)
----2018-05-20 13:36:39 // 4775
Éppen tegnap egy 750 li-vel hozott össze a sors. Erősebb volt valamivel, de megelőzni nem tudott. Csuda jó gép ez a Stelvio, tipikus olasz abból a szempontból is, hogy "kis" motorból bitang erő jön.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-05-20 11:33:34 // 4774
Inkább adok egy teli 10l-es kannát vésztarcsinak :)))
'''''2018-05-20 10:45:04 // 4773
Szerintem valami nagy benyás lehetett.Nem füstölt. :-)
Tényleg meglepően jól ment.Nem ezt vártam egy ekkora autótól.Egyből valami tuningon gondolkodtam megint. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.