Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2018-11-26 07:52:24 // 7132
Most kicsit utánanéztem a dolgoknak, mert a múltkor sem értettem, hogy miért mondod, hogy Corsa van rajta, mikor mintája alapján az 1 generációval ezelőtti (de még kapható) sima P Zero (kép). Meglepett, de tényleg van majdnem ugyanilyen mintával Corsa is (kép). A Pirelli angol honlapján, ahol nézni szoktam, ott meg nincs semmi erről a mintáról. A Corsával kapcsolatban csak az új Corsa gumit és a Corsa System-et említi. A magyar honlapon most megtaláltam ezt is. Azért gondoltam jó alternatívának a Vredit, mert minta alapján azt hittem hogy a sima P Zero van rajta, ahhoz képest meg nem olyan nagy az ár meg (gondolom) a minőségbeli különbség. Persze, a Corsa az jóval drágább gumi.
De a 295 széles Michelin-t továbbra sem tartom jó ötletnek. Bárhol nézem, a 10" széles felnire az már sehol nem ajánlott. Meg Tomi már egyszer pórul járt azzal, hogy nem méretet akart a kocsira venni :D
R33Z2018-11-25 22:00:34 // 7131
Azert maradjunk a realitasok talajan, egy 50 ezres es egy 100 ezres gumi kozt komoly kulonbseg van. Ez a P Zero olyat tapad ha fel van melegitve, h beszarsz, a vredestein olyat soha nem fog. Erre az autora, csak ilyesmi gumi valo. Felreertes ne essek, fel lehet gumizni akar 2k-bol is, csak nem erdemes, foleg ha kemenyen is hasznalja az ember. A Corsakkal nyugodt szivvel ki lehet menni egy Hring nyilt napra. Ha komoly autod van, a feken es gumin soha sem szabad sporolni.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-25 21:08:21 // 7130
3 nagynév közül szerintem mind1...
'''''2018-11-25 20:11:25 // 7129
Csak nem mindegy,hogy tapad.Túl könnyű hibázni vele. :-)
tirex2018-11-25 19:39:46 // 7128
Ja bocs, a qv tulajnak szántam! :))
tirex2018-11-25 19:38:07 // 7127
Nem mindegy milyen gumit veszel? Úgyse fog sokáig tartani! :))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-25 18:45:05 // 7126
Stelvio szerencsére nem zabálja a gumit simán el fog menni még 3 szezont :P
'''''2018-11-25 17:20:11 // 7125
Még gyűjtöm az infókat gumi ügyben. :-)
RomeoOne2018-11-25 17:02:49 // 7124
Akkor már lehet, hogy inkább a Vredestein Ultrac Vorti-t ajánlanám. Abból van méret is (azért 10" széles felnire a 295 már sikítós), meg már láttam is ilyet Giulia QV-n, asszem valami videóban. Plusz, amikor voltam Ferrarit vezetni, a Californián is Ultrac Vorti-k voltak. Mondta a fazon, hogy ezeket kapják tesztelésre a Vredi-től, értékelniük kell, de amúgy elégedettek vele. Sőt, én is ilyeneket használok most a sajátomon. Nem lehet zavarba hozni azzal sem, ha a 40es kanyarba 90 körül esik bele az ember. És még olcsóbb is sztem mint a Michelin vagy a Pirelli.
R33Z2018-11-25 16:42:15 // 7123
A legtobben ha elkopik a gyari P Zero Corsa, Michelin Pilot Sport 4S-re valtanak. Allitolag joval tobbet elmegy, valamivel olcsobb, de hasonloan jol tapad. Annyi van, hogy ebbol hatra csak 295/30/19 meret elerheto, de nincs vele kulonosebb gond, nem nyalodik sehova.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-25 13:55:30 // 7122
nem valami nagy az emelő pont az autón, térkő kellett az emelő meg az autó közé :)))
Morfiusz Cédula2018-11-25 10:46:01 // 7121
Óriási! :))
'''''2018-11-25 08:24:49 // 7120
Lilában kicsit durva! :-)
Piritu - 1.000.0002018-11-24 22:04:09 // 7119
Megnyugodhatnak a 166 tulajok. A Giulia is elég öreg már, így belépett a kendácsolós korba :-DDD
tdemeter2018-11-24 21:56:19 // 7118
Szabolcs 1592018-11-24 20:17:50 // 7117
Mi már túl vagyunk a 31 ezren is a stelvio val, giulia lassan 29 ezer
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-24 19:29:21 // 7116
10e km átlépve, tökéletes az autó, jó választás volt
'''''2018-11-24 10:52:42 // 7115
Vannak ám problémáid! :-)))
RomeoOne2018-11-24 10:11:37 // 7114
Nyilván nem látod úgy a kerekeket, mint egy terepjárónál, semmilyen személykocsinál, főleg nem a QV-nál. De ha kitekert első kerekekkel állsz meg a parkolóban, vagy épp hátulról közelítesz hozzá, pl. ebből a szögből, azért látszik az.
Persze ízlés kérdése, hogy ez kit mennyire érdekel
'''''2018-11-24 07:49:13 // 7113
Giuliának nem is látod.Alá kellett feküdjek,hogy lássam a profilmélységet.
RomeoOne2018-11-23 23:10:48 // 7112
Persze, vártam, hogy visszakérdezel, hogy a szoknyám színét is szoktam-e egyeztetni a retikülömével, de na, a gumi mintázata egy esztétikai kérdés :DDD
Haddel2018-11-23 22:54:58 // 7111
Ne kényeskedj már!😃
RomeoOne2018-11-23 22:02:37 // 7110
Jajj, annak annyira prosztó mintája van, fel nem tenném a kocsira :DDD
Haddel2018-11-23 21:42:06 // 7109
Nekem pzero nero gt volt a 159-en . Elég jól tapadt😃
RomeoOne2018-11-23 21:36:49 // 7108
Nem a Corsa-t szokták a QV-re tenni, hanem az előző generációs sima P Zero-t.
Én az új P Zero mintájába szerettem bele, de nem tudom ajánlani Tominak, mert ahogy néztem, sajnos nincs a QV méretében (245/35R19 még van, de 285/30R19 nincs)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-23 19:35:40 // 7107
ahol nyomaték van ott gumikopás is ... 400 ló felett egy idény ... ez ilyen majom mellé banán is kell :P
R33Z2018-11-23 19:28:36 // 7106
Ezen nem nagyon van mit csodalkozi, P Zero Corsa elettartama eleve 15-20e km. Ez egy semi slick szeru keverek, ami a maximalis tapadasra van optimalizalva, ellenben kopik, mert puha.
Szabolcs 1592018-11-23 19:08:50 // 7105
És az első tengely hátsó még rosszabb
'''''2018-11-23 18:59:03 // 7104
Ez sajnos ismerős nekem is. :-)))
El kell kezdjek nyári gumikat nézni lassan.
Szabolcs 1592018-11-23 17:49:01 // 7103
elfogyott a gumi qv giulia német ismerősöm
R33Z2018-11-23 17:07:05 // 7102
Németeknél én bennük bíznék:
Pogea Racing GmbH

Így viszont a gyári SW frissítéseket ki kell hagyni.
Giuntini2018-11-23 08:09:45 // 7101
Ez ami nagyon jó!
TtK2018-11-22 22:35:36 // 7100
Nem fölösleges az M, mert ha D-ben váltasz bele a fülekkel, akkor egy idő után megint magától kezd váltani. Ki is írja a kijelzőre a D-t. Ha beleváltasz a fülekkel kiírja az aktuális fokozatot. Ha M-be húzod nem áll vissza D-re. A legviccesebb, ha kihúzod M-be és a fülekkel N-be rakod (egyszerre kell húzni a két fület hozzá). Ilyenkor a váltókar visszaugrik D-be. :)
Én általában hagyom D-ben és nem nyúlok bele. A gázpedállal szépen lehet szabályozni; ha jobban odalépsz tovább forgatja. Leginkább előzés előtt szoktam kézzel visszagangolni egyet-kettőt, erre tökéletesek a fülek.
(Most jövök rá, hogy tök zavaró, hogy a váltó P-R-N-D, a D-N-A kapcsolón meg ugyanazok a betűk vannak..)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 22:24:23 // 7099
Fincsi kereskedés van választék Alfákból
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 20:12:05 // 7098
Nem vagyok ebben a témában otthon :-) Sose voltam még semmilyen teszt vezetésen. Nem tudom hogy megy ez, de amíg nem vagyok biztos benne, hogy eljött az új autó ideje, nincs képem bazgatni a dilereket hogy adjanak alám egy autót :-) Persze, értem, így nincs ami győzködjön. Majd rászánom magam, ha itt az ideje :-) Van amúgy is most annyi projekt és változás körülöttem, hogy győzzem feldolgozni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 20:06:21 // 7097
Ezt jó olvasni, így megértem :-)
'''''2018-11-22 20:03:23 // 7096
Nem is tudtam,hogy ennyi kiegészítő van már a Giuliára.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 19:46:06 // 7095
nos kipróbáltam 1.4 140 nyiha, nincs az a nagy vehemencia persze a Stelvio után mit várjon az ember, szép belül, kívül sokkal jobb, mint a sima 500-as viszont felszereltség területén elég gyér sajnos nem is tudom mihez hasonlítsam, mondjuk szebb a belső, mint egy Vitara az viszont jobban húz mivel könnyebb, ugyan azon az áron viszont a Vitara halára veri felszereltségben... amúgy csajos autó, a legújabbakban már van persze holtér figyelő, led lámpa stb, stb bő 1 millával drágábban :(((
R33Z2018-11-22 19:45:02 // 7094
Kizarolag elvezetbol, mert iszonyat jo :) Fulecskek nelkul a Giulia, nem Giulia. Van, hogy kicsit sietosebb es nincs kedvem addig forgatni, amig az aut. egyebkent elvinne, inkabb roviditem. Ha nyugi van, normal haladas, vagy pofazok utkozben (ami nalam eleg gyakori) nem piszkalom, mert tokeletes. Ez a valto nagyon ott van, 10 evvel ezelotti versenytechnikak is megirigyelnek.
RomeoOne2018-11-22 19:13:08 // 7093
Ez valami törött autó? Az első lökhárító meg a bal első sárvédő között van egy Grand Canyon-nyi távolság. 0:34-nél meg 1:54-nél is kiszúrja a szemem, de látszik a kocsi oldalára rakott GoPro-s felvételeknél is.
zgi5212018-11-22 19:07:46 // 7092
'''''2018-11-22 18:49:25 // 7091
Olaszautók házában van Giulia tesztautó szerintem.Miért nem próbálsz egyszer egyet?Mondjuk egy napra?
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:40:03 // 7090
Igen, ezzel teljesen tisztában vagyok :-) A 159 az első automatás autóm, jobb és gyorsabb,mint bármi más automata amit régebben vezettem. De tudom a gyengéit :-) Ma ez már nem gyors, és kicsit buta. Az egyik legnagyobb vonzerő nekem a Giulia-ban a váltója. És még nem is próbáltam :-) A 159-ből nagyon hiányolom az instant érzést a fül meghúzásakor. Nem sok idő telik el váltásig, csak soknak érződik :-)
'''''2018-11-22 18:26:42 // 7089
Látod,megint egy jópont a Giuliának! :-)
Egyébként a két autó váltója,vagy inkább váltás élménye fényévekre van egymástól és ezt most nem lenézésből írtam.
Lehet,jobb is,hogy nem próbálod ki valami kanyargós hegyi úton mert a végén ki sem akarnál szállni belőle. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:15:27 // 7088
Nem DNA az :-)

N - üres,
D - drive, ilyenkor automatán csinál mindent, váltogat a programja szerint, de ha van kormányfül, bele tudsz nyúlni és elváltani tetszőleges irányba, ha belül vagy az engedélyezett fordulat tartományon. Gondolom ez is csak csipog és nem vált, ha túl magas, vagy túl alacsony lenne a fordulat a váltás után.
M - Manual, ilyenkor nem vált automatikusan, csak ha a fordulat nagyon leesik, vagy nagyon elforgatod (159-nél, de gonsdolom itt is). Egyébként abban a sebességben marad, ahova épp kapcsoltad, neked kell váltogatni fel-le. Ezt lehet a bot előre-hátra tologatásával is.
Mivel a Giulia-nál D-ben felül tudod bírálni az automatát, az M mód nagyjából értelmét vesztette, tök felesleges küzdeni vele :-)
A 159-nél még nincs lehetőség D-ben beleváltani, csak M-ben reagál a fülekre.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:06:41 // 7087
Ez érdekes amit írsz, hogy a 2.0-nál városban belenyúlsz. A 159-nél pont városban nem sok szükség van rá, ott tudja a dolgát, mozgástér meg nincs, egy morajlás és már sok a tempó. Próbáltam, hogy kézi módban városozok, de 3km alatt D-ben felejtődött végül :-) Kíváncsi lennék, hogy a Giulia miért igényli a belenyúlást? Mondjuk az, hogy bele lehet szólni simán D-ben, és pláne azokkal a szép fémdarabokkal, az nyilván hamar függőséget okoz :-)
Városon kívül, kanyargós úton, nem is kérdés, ott nagyon bírnám a mostani autómban is, ha nem kéne kitolni M-be hogy belenyúljak :-)
'''''2018-11-22 17:19:40 // 7086
Én is folyamat belepiszkálok. :-)
R33Z2018-11-22 17:11:24 // 7085
Pedig RACE mode-ban ki is írja nagy sárga betűkkel : "Best race experience with shifter in manual" ;)

Én ha automatában is használom, kb. 60%-ban felülbírálom a váltásokat, főleg városban.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 15:33:18 // 7084
lehet kihúzod magad felé és lehet le-fel pöckölni...
'''''2018-11-22 15:14:31 // 7083
Igen.Lehet automatában használni de bele is tudok nyúlni a váltófülekkel
Lehet manuálisan is használni.Akkor csak a váltófülekkel kapcsolok.Magától nem vált el.Ezt nem szoktam használni.
(Azt még nem is néztem,hogy a váltóval is lehetne-e gangolni.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.