Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002018-11-24 22:04:09 // 7119
Megnyugodhatnak a 166 tulajok. A Giulia is elég öreg már, így belépett a kendácsolós korba :-DDD
tdemeter2018-11-24 21:56:19 // 7118
Szabolcs 1592018-11-24 20:17:50 // 7117
Mi már túl vagyunk a 31 ezren is a stelvio val, giulia lassan 29 ezer
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-24 19:29:21 // 7116
10e km átlépve, tökéletes az autó, jó választás volt
'''''2018-11-24 10:52:42 // 7115
Vannak ám problémáid! :-)))
RomeoOne2018-11-24 10:11:37 // 7114
Nyilván nem látod úgy a kerekeket, mint egy terepjárónál, semmilyen személykocsinál, főleg nem a QV-nál. De ha kitekert első kerekekkel állsz meg a parkolóban, vagy épp hátulról közelítesz hozzá, pl. ebből a szögből, azért látszik az.
Persze ízlés kérdése, hogy ez kit mennyire érdekel
'''''2018-11-24 07:49:13 // 7113
Giuliának nem is látod.Alá kellett feküdjek,hogy lássam a profilmélységet.
RomeoOne2018-11-23 23:10:48 // 7112
Persze, vártam, hogy visszakérdezel, hogy a szoknyám színét is szoktam-e egyeztetni a retikülömével, de na, a gumi mintázata egy esztétikai kérdés :DDD
Haddel2018-11-23 22:54:58 // 7111
Ne kényeskedj már!😃
RomeoOne2018-11-23 22:02:37 // 7110
Jajj, annak annyira prosztó mintája van, fel nem tenném a kocsira :DDD
Haddel2018-11-23 21:42:06 // 7109
Nekem pzero nero gt volt a 159-en . Elég jól tapadt😃
RomeoOne2018-11-23 21:36:49 // 7108
Nem a Corsa-t szokták a QV-re tenni, hanem az előző generációs sima P Zero-t.
Én az új P Zero mintájába szerettem bele, de nem tudom ajánlani Tominak, mert ahogy néztem, sajnos nincs a QV méretében (245/35R19 még van, de 285/30R19 nincs)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-23 19:35:40 // 7107
ahol nyomaték van ott gumikopás is ... 400 ló felett egy idény ... ez ilyen majom mellé banán is kell :P
R33Z2018-11-23 19:28:36 // 7106
Ezen nem nagyon van mit csodalkozi, P Zero Corsa elettartama eleve 15-20e km. Ez egy semi slick szeru keverek, ami a maximalis tapadasra van optimalizalva, ellenben kopik, mert puha.
Szabolcs 1592018-11-23 19:08:50 // 7105
És az első tengely hátsó még rosszabb
'''''2018-11-23 18:59:03 // 7104
Ez sajnos ismerős nekem is. :-)))
El kell kezdjek nyári gumikat nézni lassan.
Szabolcs 1592018-11-23 17:49:01 // 7103
elfogyott a gumi qv giulia német ismerősöm
R33Z2018-11-23 17:07:05 // 7102
Németeknél én bennük bíznék:
Pogea Racing GmbH

Így viszont a gyári SW frissítéseket ki kell hagyni.
Giuntini2018-11-23 08:09:45 // 7101
Ez ami nagyon jó!
TtK2018-11-22 22:35:36 // 7100
Nem fölösleges az M, mert ha D-ben váltasz bele a fülekkel, akkor egy idő után megint magától kezd váltani. Ki is írja a kijelzőre a D-t. Ha beleváltasz a fülekkel kiírja az aktuális fokozatot. Ha M-be húzod nem áll vissza D-re. A legviccesebb, ha kihúzod M-be és a fülekkel N-be rakod (egyszerre kell húzni a két fület hozzá). Ilyenkor a váltókar visszaugrik D-be. :)
Én általában hagyom D-ben és nem nyúlok bele. A gázpedállal szépen lehet szabályozni; ha jobban odalépsz tovább forgatja. Leginkább előzés előtt szoktam kézzel visszagangolni egyet-kettőt, erre tökéletesek a fülek.
(Most jövök rá, hogy tök zavaró, hogy a váltó P-R-N-D, a D-N-A kapcsolón meg ugyanazok a betűk vannak..)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 22:24:23 // 7099
Fincsi kereskedés van választék Alfákból
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 20:12:05 // 7098
Nem vagyok ebben a témában otthon :-) Sose voltam még semmilyen teszt vezetésen. Nem tudom hogy megy ez, de amíg nem vagyok biztos benne, hogy eljött az új autó ideje, nincs képem bazgatni a dilereket hogy adjanak alám egy autót :-) Persze, értem, így nincs ami győzködjön. Majd rászánom magam, ha itt az ideje :-) Van amúgy is most annyi projekt és változás körülöttem, hogy győzzem feldolgozni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 20:06:21 // 7097
Ezt jó olvasni, így megértem :-)
'''''2018-11-22 20:03:23 // 7096
Nem is tudtam,hogy ennyi kiegészítő van már a Giuliára.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 19:46:06 // 7095
nos kipróbáltam 1.4 140 nyiha, nincs az a nagy vehemencia persze a Stelvio után mit várjon az ember, szép belül, kívül sokkal jobb, mint a sima 500-as viszont felszereltség területén elég gyér sajnos nem is tudom mihez hasonlítsam, mondjuk szebb a belső, mint egy Vitara az viszont jobban húz mivel könnyebb, ugyan azon az áron viszont a Vitara halára veri felszereltségben... amúgy csajos autó, a legújabbakban már van persze holtér figyelő, led lámpa stb, stb bő 1 millával drágábban :(((
R33Z2018-11-22 19:45:02 // 7094
Kizarolag elvezetbol, mert iszonyat jo :) Fulecskek nelkul a Giulia, nem Giulia. Van, hogy kicsit sietosebb es nincs kedvem addig forgatni, amig az aut. egyebkent elvinne, inkabb roviditem. Ha nyugi van, normal haladas, vagy pofazok utkozben (ami nalam eleg gyakori) nem piszkalom, mert tokeletes. Ez a valto nagyon ott van, 10 evvel ezelotti versenytechnikak is megirigyelnek.
RomeoOne2018-11-22 19:13:08 // 7093
Ez valami törött autó? Az első lökhárító meg a bal első sárvédő között van egy Grand Canyon-nyi távolság. 0:34-nél meg 1:54-nél is kiszúrja a szemem, de látszik a kocsi oldalára rakott GoPro-s felvételeknél is.
zgi5212018-11-22 19:07:46 // 7092
'''''2018-11-22 18:49:25 // 7091
Olaszautók házában van Giulia tesztautó szerintem.Miért nem próbálsz egyszer egyet?Mondjuk egy napra?
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:40:03 // 7090
Igen, ezzel teljesen tisztában vagyok :-) A 159 az első automatás autóm, jobb és gyorsabb,mint bármi más automata amit régebben vezettem. De tudom a gyengéit :-) Ma ez már nem gyors, és kicsit buta. Az egyik legnagyobb vonzerő nekem a Giulia-ban a váltója. És még nem is próbáltam :-) A 159-ből nagyon hiányolom az instant érzést a fül meghúzásakor. Nem sok idő telik el váltásig, csak soknak érződik :-)
'''''2018-11-22 18:26:42 // 7089
Látod,megint egy jópont a Giuliának! :-)
Egyébként a két autó váltója,vagy inkább váltás élménye fényévekre van egymástól és ezt most nem lenézésből írtam.
Lehet,jobb is,hogy nem próbálod ki valami kanyargós hegyi úton mert a végén ki sem akarnál szállni belőle. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:15:27 // 7088
Nem DNA az :-)

N - üres,
D - drive, ilyenkor automatán csinál mindent, váltogat a programja szerint, de ha van kormányfül, bele tudsz nyúlni és elváltani tetszőleges irányba, ha belül vagy az engedélyezett fordulat tartományon. Gondolom ez is csak csipog és nem vált, ha túl magas, vagy túl alacsony lenne a fordulat a váltás után.
M - Manual, ilyenkor nem vált automatikusan, csak ha a fordulat nagyon leesik, vagy nagyon elforgatod (159-nél, de gonsdolom itt is). Egyébként abban a sebességben marad, ahova épp kapcsoltad, neked kell váltogatni fel-le. Ezt lehet a bot előre-hátra tologatásával is.
Mivel a Giulia-nál D-ben felül tudod bírálni az automatát, az M mód nagyjából értelmét vesztette, tök felesleges küzdeni vele :-)
A 159-nél még nincs lehetőség D-ben beleváltani, csak M-ben reagál a fülekre.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 18:06:41 // 7087
Ez érdekes amit írsz, hogy a 2.0-nál városban belenyúlsz. A 159-nél pont városban nem sok szükség van rá, ott tudja a dolgát, mozgástér meg nincs, egy morajlás és már sok a tempó. Próbáltam, hogy kézi módban városozok, de 3km alatt D-ben felejtődött végül :-) Kíváncsi lennék, hogy a Giulia miért igényli a belenyúlást? Mondjuk az, hogy bele lehet szólni simán D-ben, és pláne azokkal a szép fémdarabokkal, az nyilván hamar függőséget okoz :-)
Városon kívül, kanyargós úton, nem is kérdés, ott nagyon bírnám a mostani autómban is, ha nem kéne kitolni M-be hogy belenyúljak :-)
'''''2018-11-22 17:19:40 // 7086
Én is folyamat belepiszkálok. :-)
R33Z2018-11-22 17:11:24 // 7085
Pedig RACE mode-ban ki is írja nagy sárga betűkkel : "Best race experience with shifter in manual" ;)

Én ha automatában is használom, kb. 60%-ban felülbírálom a váltásokat, főleg városban.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 15:33:18 // 7084
lehet kihúzod magad felé és lehet le-fel pöckölni...
'''''2018-11-22 15:14:31 // 7083
Igen.Lehet automatában használni de bele is tudok nyúlni a váltófülekkel
Lehet manuálisan is használni.Akkor csak a váltófülekkel kapcsolok.Magától nem vált el.Ezt nem szoktam használni.
(Azt még nem is néztem,hogy a váltóval is lehetne-e gangolni.)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 14:49:38 // 7082
kb 5 óra volt a csere... kicserélték a komplett vezeték rendszert is ami a lökösnél megy... egyéb iránt szerintem ezzel javították már átadás előtt is mivel a lökös szerelve volt átadás előtt, nem jött össze...
RomeoOne2018-11-22 14:15:28 // 7081
Na, ez a része nem világos :D Tehát a DNA(R) kapcsolón kívül még lehet állítani, hogy automata vagy félautomata legyen? És az utóbbi esetben csak a kar húzására vált el?
'''''2018-11-22 13:37:24 // 7080
Én mindig automatában használom csak a módokat változtatom.
Szépen váltogat.
Hidegen valamiért tovább huzatja de akkor belenyúlok.Nem is értem,hogy miért pont hidegen basztatja.Mondjuk hidegen érzetre még a váltó is lassabb.
Gyorsulásnál néha 7400-ig is elengedi. :-)
Zolibácsi2018-11-22 10:34:14 // 7079
majd számolj be milyen volt az 500x
TtK2018-11-22 10:30:34 // 7078
Nem rájöttem, hanem elolvastam a manualban. Én vagyok olyan perverz, hogy használati utasítást olvassak. :)
zgi5212018-11-22 10:11:33 // 7077
jahh, láttam már, de megint feldobta a napomat :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 10:05:57 // 7076
Ugyan az csak most értem rá (ez nem igaz)... Spricni meg tükör csere
RomeoOne2018-11-22 10:04:24 // 7075
Mi baja már megint a kocsinak? :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 09:59:32 // 7074
Nem én voltam, de látszik, hogy ez is fejlődött :-) Nekem a hangvezérlés még idegen dolog, a 159-cel sem szeretek beszélgetni. Nyilván haladni kell a korral és annyit minimum meg kell oldani, hogy a sofőrnek semmilyen körülmények között ne jusson eszébe telefont bazgatni menet közben. De alapvetően EZ a reklám ugrik mindig be. Nem mai, linkeltem is már, de nagy kedvencem :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-22 09:55:54 // 7073
Itt ülök a szalonban autón garis javítás... Stelvio letakarva átadás előtt, mindjárt megyek tesztvezetésre 500Xszel...
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-22 09:42:07 // 7072
Szuper...akkor úgy látom ennek is fejlődni kell még. Látni már láttam működés közben, de még nem használtam ilyet. Amit írtok az alapján még ez nem kiforrott dolog.
Fura, mert ha belegondolok, veszek egy külön 3/4G képes tabletet saját adat SIM-mel, arra aztán mehet mindenféle app, lejátszó, dashcam (akár tolatóradar nagy felbontásban) ami az autóba kellhet. Még az udvari okos izzók szoftverét is feltenném, de okos relével gyakorlatilag bármit vezérelhet (pl garázskapu nyitás). A zenét is simán át lehet küldeni ezerféle módon, a direkt BT kapcsolattól kezdve a jack kábelen át az USB/BT DAC-ig. Kicsit az az érzésem, hogy az autóipar sosem éri utol az aktuális kütyüarzenált és a Banggood/Gearbest/Wish kínálatát. Értem én, hogy integrálva van az autó ilyen-olyan rendszereivel a gyári cucc, csak minek :-) Kb a hátramenet jel kell a tolatókamerának, a többi feleslegesen van egy rendszeren.
Nem beszélve arról, hogy az Android Auto is elfut egy filléres Raspberry-n, és még open project is van rá (Cramkshaft OpenAuto). :-)
zgi5212018-11-22 09:38:12 // 7071
azt hiszem Te kérdezted a hangvezérlést, próbáltam utánanézni a user manual -okban (lásd lentebb)
én időnként használom telefonhívásra, megy a telo, a navi vagy rádió is..
nekem angolra van állítva a sw, elég pontosan kell mondani a hívott nevét pl a ''call" voice cmd után.




VOICE COMMANDS -
PRACTICAL USE
Voice commands can be used for most
functions of the main applications of
the Information and Entertainment
System ("RADIO", "MEDIA",
"NAVIGATION", "TELEPHONE").
Voice commands may be simple
instructions, such as “Help”, “Show
contacts”, or instructions with a variable
part according to the phonebook,
connected peripheral devices, available
radio stations or navigation addresses.
For example, the commands with
variables are: “tune to 95.6”, “Navigate
to 221B, Baker Street, London”.
The “complex” instructions can also be
performed using a simple command
that starts the two-step dialogue in
which the system asks to specify the
variable. (“step by step” method).
For example, using the "call number"
command, the system asks to specify
the number to call; using the “play
album" command (or “genre” /
“author” / “artist” / “playlist” / “song”),
the system asks to pronounce the
desired title of the album (or the
genre/author etc.).
A help will appear on the screen
suggesting the most common
commands for the current application
and the main command for the other
applications if a voice session is opened
and either no command is uttered or
the command is not understood.
To access detailed help, say “Help” and
follow the instructions.
The system can understand a number
of synonyms for each command. For
instance, you can say “play track”
or “play song”; or you can say “show
contacts” or “view contacts” or
“contact list”.
The following charts show the main
word for each command.
53
Information And Entertainment System
RADIO AM/FM/XM VOICE COMMANDS
Control
Parameter
Example/variable
TUNE
TO STATION
Radio 24
TO FREQUENCY
97.6 FM
ADD
TO FAVORITES
SHOW
FAVORITE STATIONS
AVAILABLE STATIONS
FM
AM
SiriusXM***
*** According to the country and the versions.
54
Information And Entertainment System
MEDIA VOICE COMMANDS
Control
Parameter
SHOW/PLAY
ALBUMS
ARTIST
COMPOSER
GENRE
PLAYLIST
PLAY
SONG
PLAY ALL
VIEW ALL
ALBUMS
ARTISTS
COMPOSERS
GENRES
PLAYLISTS
SONGS
ENABLE/DISABLE
SHUFFLE
GO TO...
AUX
USB 1
USB 2
BLUETOOTH
55
Information And Entertainment System
NAVIGATION VOICE COMMANDS
Control
Parameter
Example/variable
NAVIGATION
-
NAVIGATION CONTROLS
-
FAVORITE
MOTHER
(previously set address)
NAVIGATE
HOME
(previously set address)
SET
2D MAP
DETAILED 3D MAP
TOP VIEW
START / STOP
NAVIGATION
REPEAT INSTRUCTIONS
SHOW MAP
FIND NEAREST...
Hospital
The command "Enter country" is also available and it starts a step-by-step interaction to add the navigation address by
specifying city, street, street number. If the country has already been entered, you can use "enter city" and if this has already
been entered, use directly the command "Enter street".
Note:
The “Enter country” command depends on the voice system language. Using Italian, it is possible to enter only (Italy),
Switzerland, San Marino and Vatican City.
56
Information And Entertainment System
PHONE VOICE COMMANDS
Control
Parameter
Example/variable
PHONE
-
PHONE COMMANDS
-
DIAL
-
800042653***
CALL
-
John Smith
SHOW
CONTACTS
REDIAL
SHOW
MISSED CALLS
ALL CALLS
SEARCH
-
John Smith
*** Phone numbers must be pronounced one digit at a time: for example 02 444 12 045 will be pronounced as: "zero two four
four four one two zero four five".
57
Information And Entertainment System
zgi5212018-11-22 09:04:36 // 7070
arra rájöttél már, hogy (hol) lehet némítani egy gombnyomásra? :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.