A gyári 200 lovas 2.4-ek nincsenek 200 lóerősek, a 210-es tán megvan, de abban se vagyok biztos. Neked is csippelt van, sokat számít ám érzetben, én próbáltam az enyémet gyári programmal, és igencsak kiábrándító volt.
A 210 lovas négyhengeres kb. olyan mint egy kellően felpaprikázott 159 2.0, mint mondjuk Shadiné volt, ráadásul a Giulia könnyebb is. Esélye se lenne egy 2.4 159-nek...
Liquid2019-08-29 23:35:39 // 10844
Giuntini2019-08-29 23:15:36 // 10843
Ez egy tévhit, tudja a 200 lovat, ez a vesszőparipa, mert a Q4-nél ekkora a veszteség. Én azt hittem, hogy a 180 ló a súlyelőnnyel odabasz a 2,4-nek. Hát nem tette, a hangja meg kimondom, idegesítő. Kellemetlen, magas hangon adja a dízel kopogást. Shadin barátom az ő 170 lovas 2,0-val hasonlította össze. Hetekig azt hitte, jogy a 150 lovasat vezette. Nem, az a 180 lovas volt.
Az a 210 lovas 4 hengeres nem tud helyettesíteni egy 5 hengeres vagy V6 dízelt. A motor működés kulturája egészen más.
Az a 210 lovas 4 hengeres nem tud helyettesíteni egy 5 hengeres vagy V6 dízelt. A motor működés kulturája egészen más.
G-MANN🍀2019-08-29 22:20:50 // 10842
Alap hifi egy álom, jó minőségű zenét kell berakni és aki eddig nálam meghallgatta, az elámult, majd megmutatom, persze érdemes beállítani a magasat és mélyet is, nem alapon hagyni. Abszolút megfelelő. HK 450+200 együtt rendelhető a kilincs világításos csomaggal sztm luxus, a HK burkolat a hangszórón szuper, de ennyit sztm nem ér, meghallgattam, szép tiszta, de....🤐
VKG231!!! (156+75)2019-08-29 20:05:05 // 10841
Még egy adalék, a 159 benzines eredeti motorjai szintén racionálisak voltak, hiszen a 2.2 7 ló híján tudta azt, amit a 2.5 a 156-okban...
Csak iszonyú olcsó lehetett gyártani a Bussohoz képest.
Csak iszonyú olcsó lehetett gyártani a Bussohoz képest.
VKG231!!! (156+75)2019-08-29 20:03:37 // 10840
A Giuliában 210 lovat tud...
Azért ne mondd, hogy 40 ló nem sok plusz...
Azért az alu blokk sokat számít, az egyik legnagyobb szar az pl az én 156-omban, hogy viszi el az orrát a nagy súly.
A Giu dízele azt tudja, amit a 159 2.4-ese tudott facelifttel... 200 köbcentivel kevesebből... (és azt se tudja a 159...)
Padon a 200 lovas 159-ek 185 lovakat tudnak gyáriban a tapasztalat szerint...
Szóval van fejlődés, legalábbis a számok terén.
Azért ne mondd, hogy 40 ló nem sok plusz...
Azért az alu blokk sokat számít, az egyik legnagyobb szar az pl az én 156-omban, hogy viszi el az orrát a nagy súly.
A Giu dízele azt tudja, amit a 159 2.4-ese tudott facelifttel... 200 köbcentivel kevesebből... (és azt se tudja a 159...)
Padon a 200 lovas 159-ek 185 lovakat tudnak gyáriban a tapasztalat szerint...
Szóval van fejlődés, legalábbis a számok terén.
esvé2019-08-29 18:58:10 // 10839
valszeg a 159es fejlesztésekor a dízel-mánia felfutóban volt, a Giulia-nál már már a dízel volt maga a patás ördög:D
esvé2019-08-29 18:56:23 // 10838
egyetértek, a HK baromira nem éri meg az árát. Ráadásul ha jól emlékszem csomagban kell rendelni....vicc. Annak viszont örülök, hogy az "alap" zene milyen jól szól...:)
Szuper dolog az audofil-ség, de véleményem szerint az autó nem erre van (talán max vmi Rolls-ban:).
Szuper dolog az audofil-ség, de véleményem szerint az autó nem erre van (talán max vmi Rolls-ban:).
esvé2019-08-29 18:51:17 // 10837
Egy passat 2.0pdtdi-hez tudtam hasonlítani...lehet ezzel érdemesebb összemérni. Sajnos a Guilia alulmúlta hangban. Csodálkoztam, h Giovanniék ezt így befejezettnek tekintették.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-29 18:50:02 // 10836
Ki beszélt hifis cégről? Olvasd el figyelmesen amit írtam... A Bravoban lévő Bose sem szól jobban, mint itt az alap egy mélynyomóval pl.. és az ott plusz pénz, itt is 30e egy láda
Giuntini2019-08-29 18:01:21 // 10835
Én azt latom, a Giuliánál ellenkezőleg történt a fejlesztés mint a 159-nél. Ott a dízelt fejlesztették erősen, a benzines teljesen háttérbe került, a Giulianál mindent a benzines motorokba raktak, a dízel viszont nem lett igazán korszerűbb a 2,0-nál. Teljesítményben az is 170 lovat tudott, fogyasztasa meg tuti volt. Alu vagy nem alu???
VKG231!!! (156+75)2019-08-29 17:25:09 // 10834
Csak mert az az alublokk az esélye nálam a dízel Julisnak :)
Giuntini2019-08-29 17:21:31 // 10833
Én vezettem vadiúj VW CC-t, annak valóban randa a hangja. Én olyannak találom a Giulia hangját mint a BMW 320d-ét, nem jobbnak, nem rosszabbnak. De az is kiábrándulást okozott. Egy új Alfának sokkal jobbnak kell lennie egy BMW-nél, ha olyat gyárt, az bukta. Én a Stelvióban ültem Erhard autójában, az a benzines sokkal jobb mint egy hasonló X3. Ilyet kellett volna gyárzani dízel fronton. A 159-ben az 1,9-esek tökéletes motorok voltak, a korai 2,4 hf repedésektől eltekintve az 5 hengeres egy űber motor!
Szabolcs 1592019-08-29 17:12:10 // 10832
Azért írtam hogy majdnem
tdemeter2019-08-29 17:08:58 // 10830
Ha belegondolsz, akkor ez tök logikus, minek kellene újra feltalálni a spanyol viaszt? Biztosa n hozzá igazították a kor elvárásaihoz, de kb ennyi.
VKG231!!! (156+75)2019-08-29 17:08:05 // 10829
Szerintem nem egyezhet meg, mert a 2.2 alublokkos, nem?
Szabolcs 1592019-08-29 17:06:51 // 10828
Minden ember más, anno mikor a 159 1,9 vettem akkor 2,4 akartam de le beszéltetek róla hogy nem a legjobb így lett 1,9 , most van stelvio 280 le és egy Giulia 180 Le 2,2, Kósa barátom volt Hollandiaba a squadra tuning cég nél teljesen más lett Giulia mintha nem is ugyan az a kocsi lenne még a motor hang is finomabb volt szerencsém kipróbálni
tdemeter2019-08-29 17:00:53 // 10827
"az alap 4x100W kb olyan, mint egy olcsóbb autóban a hifi plusz pénzért:)))"
Ez sajna nagyon nem így van. Fel is tenném a kérdést, hogy hány ilyet csináltál már végig?
Nem kötözködésből, de a hifis cégek által épített hifik fényévekre vannak ezektől az alap szettektől. Sajnos a HK-tól is.
El is kezdtem írni már erről egy blogot, lehet be kéne fejeznem...
Ez sajna nagyon nem így van. Fel is tenném a kérdést, hogy hány ilyet csináltál már végig?
Nem kötözködésből, de a hifis cégek által épített hifik fényévekre vannak ezektől az alap szettektől. Sajnos a HK-tól is.
El is kezdtem írni már erről egy blogot, lehet be kéne fejeznem...
zgi5212019-08-29 16:57:52 // 10826
nem értek egyet.
én rendszeresen járok 1.6 vw csalóssal (octavia). ne hasonlítsuk már, mert tényleg tudom zongorázni a különbséget, vicc , de komolyan! :)
én rendszeresen járok 1.6 vw csalóssal (octavia). ne hasonlítsuk már, mert tényleg tudom zongorázni a különbséget, vicc , de komolyan! :)
zgi5212019-08-29 16:55:34 // 10825
a facebook Alfa Romeo Giulia World Club -on már több olyan post megjelent, hogy sok százezer km után sincs komolyabb gond a 2.2 -vel. sőt 0. (itt sem olvasunk ilyet x éve..)
én is kizárólag maxxmotion -al járok egyébként. nekem napi 120 kilim van pálya+abszurdisztán..
a dizel hang nekük autóbuzerátoroknak tűnik fel, ahogy említettem a laikus sem az alufelnit sem az dizel keregést nem veszi észre.
a szépsége után viszont megfordul kerregéstől függetlenül :) :)
én is kizárólag maxxmotion -al járok egyébként. nekem napi 120 kilim van pálya+abszurdisztán..
a dizel hang nekük autóbuzerátoroknak tűnik fel, ahogy említettem a laikus sem az alufelnit sem az dizel keregést nem veszi észre.
a szépsége után viszont megfordul kerregéstől függetlenül :) :)
esvé2019-08-29 16:49:14 // 10824
a Guilia dízelek hangja szerintem is alulmúlják amit egy AR-tól elvárna az ember. Én is próbáltam és nagyon nyers volt, elnézést kérek mindenkitől előre, de rosszabb volt mint a VW dizele.
Jól megy, a ZF-fel nagyon jól használható, de nyers a hangja, engem nagyon zavart. Dolgozhattak volna még vele a "hangmérnökök";)
Én is hiányolom a nagy dízelt a kínálatból, 5 v 6 hengerest.
Jól megy, a ZF-fel nagyon jól használható, de nyers a hangja, engem nagyon zavart. Dolgozhattak volna még vele a "hangmérnökök";)
Én is hiányolom a nagy dízelt a kínálatból, 5 v 6 hengerest.
Szabolcs 1592019-08-29 16:47:22 // 10823
Giulia 2,2 motorja majdnem szögre megegyezik a 159 2,0 jtdm el Erhard tudja
Giuntini2019-08-29 16:35:02 // 10822
Értem amit mondasz és el is fogadom, mert én is dízelpárti voltam, de ez mostanában erősen megingott.
91-ben az első dízelem egy 75 lovas 2,5 l-es szívódízel volt (Fiat Croma), amelyiknek szeme volt. Messziről meglátta az emelkedőt 1300 kilójával, pláne ha a klíma be volt kapcsolva. Volt olyan az Appenineken, hogy emelkedőn vissza kellett kapcsolni 3-ba. Ellenben az a motor hozzányúlás nélkül elment 6-700 ezer km-t, az utána következő TD-t 500 ezerrel adtam el. A kereskedő visdzatekerte 150 ezerre, mert olyan állapotú volt az a motor.
Csak sajnos a dízelmotorok élettartama, igénytelensége nagyon megváltozott, zsebbenyúlósabb mint a benzines.
Én csakis prémium gázolajat tankolok, és akkor hol van az előny? A folyamatos városi használat megöli a dízelt. Aki viszont sokat utazik autópályán, nincs a mai napig alternatívája a dízelnek. Gazdaságilag is gond van, mert eddig a dízel tartotta az árát, a benzines meg vesztette. Most nézzük meg a használt Giulia árait, vagy a 159 dízel vs TBI...
Visszatérve a Giuliára! Abban nincs igazad hogy a hangot nem veszed észre. Kívül is jól hallható az 5 hengeres hang, belül meg egy kellemes frnyegető moraj gázadásra, autópályán még 180-nál is hangtalan, pedig ebben 6 sebességes az automata, nem 8.
Igaz, én kézi váltós 2,2-es 180 lovas dízelt próbáltam. Városban mindenhol tolakodó a hang, ami elfedte a motor nyomatékosságát, ami valóban kiváló. A rosszul hangolt Start-stop meg az idegeimre ment.
Az Alfa ott tévedett hatalmasat, hogy nem tartotta be igéretét! Beigérte a V6 dízelt, a Ghibli motorját, és aztán nem rakták bele. Így hogy akarnak vevőket elvenni a BMW-től? Ott a 3-asban is van 6 hengeres dízel? Az egy igazi jó alternatíva lenne, ha olyan lenne, a Giuliát csakis azzal a motorral választanám! De nincs! Ez olyan tévedés, mint hogy nem készül Sportwagon!!!
Abban tökéletesen igazad van, hogy a dízel nyomatékossága veri a benzineseket, és ez igazán autópályán, nagy utazáskor élvezhető. Én nem is azt mondom, hogy ma a dízel annak éri meg, aki évi 30 ezret megy minimum. A taxisok is sokat mennek városban, mégis kikoptak a dízelek. Autópályás, hosszú távokra való a dízel, sajnos a város megöli.
Mi annak idején, mikor az 59-eseket vettük, akkor még max 6 évesek voltak, azt hittük, hogy az istenkirályság van a kezünkben. Addig semmi baj nem volt velük. Aztán előjöttek azok a hibák, amik "programozott avultatásnak" definiálnak. Most még senki sem tudja, de kíváncsian várom, hogy a 150 ezret futott Giuliákon hogy jönnek elő a típushibák, mint ahogy az 59-nél jelentkeztek. Én gyanítom, hogy nem lesz különbség. Ki számított arra, hogy a 2,4-eknél 200 ezer fölött sorban repedtek a hengerfejek. Ezt még a Giuliáknál nem tudjuk.
91-ben az első dízelem egy 75 lovas 2,5 l-es szívódízel volt (Fiat Croma), amelyiknek szeme volt. Messziről meglátta az emelkedőt 1300 kilójával, pláne ha a klíma be volt kapcsolva. Volt olyan az Appenineken, hogy emelkedőn vissza kellett kapcsolni 3-ba. Ellenben az a motor hozzányúlás nélkül elment 6-700 ezer km-t, az utána következő TD-t 500 ezerrel adtam el. A kereskedő visdzatekerte 150 ezerre, mert olyan állapotú volt az a motor.
Csak sajnos a dízelmotorok élettartama, igénytelensége nagyon megváltozott, zsebbenyúlósabb mint a benzines.
Én csakis prémium gázolajat tankolok, és akkor hol van az előny? A folyamatos városi használat megöli a dízelt. Aki viszont sokat utazik autópályán, nincs a mai napig alternatívája a dízelnek. Gazdaságilag is gond van, mert eddig a dízel tartotta az árát, a benzines meg vesztette. Most nézzük meg a használt Giulia árait, vagy a 159 dízel vs TBI...
Visszatérve a Giuliára! Abban nincs igazad hogy a hangot nem veszed észre. Kívül is jól hallható az 5 hengeres hang, belül meg egy kellemes frnyegető moraj gázadásra, autópályán még 180-nál is hangtalan, pedig ebben 6 sebességes az automata, nem 8.
Igaz, én kézi váltós 2,2-es 180 lovas dízelt próbáltam. Városban mindenhol tolakodó a hang, ami elfedte a motor nyomatékosságát, ami valóban kiváló. A rosszul hangolt Start-stop meg az idegeimre ment.
Az Alfa ott tévedett hatalmasat, hogy nem tartotta be igéretét! Beigérte a V6 dízelt, a Ghibli motorját, és aztán nem rakták bele. Így hogy akarnak vevőket elvenni a BMW-től? Ott a 3-asban is van 6 hengeres dízel? Az egy igazi jó alternatíva lenne, ha olyan lenne, a Giuliát csakis azzal a motorral választanám! De nincs! Ez olyan tévedés, mint hogy nem készül Sportwagon!!!
Abban tökéletesen igazad van, hogy a dízel nyomatékossága veri a benzineseket, és ez igazán autópályán, nagy utazáskor élvezhető. Én nem is azt mondom, hogy ma a dízel annak éri meg, aki évi 30 ezret megy minimum. A taxisok is sokat mennek városban, mégis kikoptak a dízelek. Autópályás, hosszú távokra való a dízel, sajnos a város megöli.
Mi annak idején, mikor az 59-eseket vettük, akkor még max 6 évesek voltak, azt hittük, hogy az istenkirályság van a kezünkben. Addig semmi baj nem volt velük. Aztán előjöttek azok a hibák, amik "programozott avultatásnak" definiálnak. Most még senki sem tudja, de kíváncsian várom, hogy a 150 ezret futott Giuliákon hogy jönnek elő a típushibák, mint ahogy az 59-nél jelentkeztek. Én gyanítom, hogy nem lesz különbség. Ki számított arra, hogy a 2,4-eknél 200 ezer fölött sorban repedtek a hengerfejek. Ezt még a Giuliáknál nem tudjuk.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-29 16:27:10 // 10821
az alap 4x100W kb olyan, mint egy olcsóbb autóban a hifi plusz pénzért:))) tökéletesen megfelel nekem a célnak még dobtam be egy aktív ládát és ennyi, nekem többet nem ér a hangzás..
Szabolcs 1592019-08-29 16:10:39 // 10820
HK hifi nem nagy szám csak annyiba különbözik az alaptól hogy szépen tisztán szól,
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-29 14:39:23 // 10819
Több vélemény szerint felesleges a HK hifit megrendelni, mert nem sokkal jobb, mint az alap. Erre gondoltam :-) Egyébként nekem egész biztosan felesleges, mert nem igazán hallgatok autóban zenét. A motor hangja és az autó műszaki zajai nálam egy egész más kategória, de tudjátok szerintem. A legkisebb oda nem illő klattyogás, zizegés kikészít :-) És a 159 az első olyan autóm, ahol 3 éve nincs gondom a "hangokkal", mert ilyen szempontból tökéletes. Négyhengeres dízelt én kizárólag a hangja miatt nem szeretnék többet, és ezért a 2.2-es Giulia semennyire nem mozgat meg. Nem tudnám érte odaadni a 2.4-emet, bármilyen jó az a futómű alatta. Értem én persze a dízelezés előnyeit (zgi521 cartársnak reagálva), hiszen 12 éve dízelben ülök. Észben is tartom ezt is, amikor a cserén gondolkodok.
Az idejétmúlt autók vezetési élménye pedig külön téma :-) Nem véletlenül éli reneszánszát a youngtimerezés.
Az idejétmúlt autók vezetési élménye pedig külön téma :-) Nem véletlenül éli reneszánszát a youngtimerezés.
zgi5212019-08-29 14:19:26 // 10818
én próbáltam anno mindkettőt. sőt, 2.0 nem volt az országban, fél évet várni kellett a tesztautóra -megtettem. engem a 2.2 nyomatéka győzőtt meg. a hang egy dízelnél nekem másodlagos,nem erről szól -nekem. de ha ezen múlt volna a volvo 5hengeresét veszem.a körúton egy laikus beszállva nem hallja, bent ülve már szintén nem. autópálya tempónál nem mond igazat, aki szerint jóval hangosabb a dízel 2000 körüli fordulaton 8.- ban. :)
tankoláskor a hatótáv 1050km.. :)
tankoláskor a hatótáv 1050km.. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-29 14:13:21 // 10817
Szerintem nagyon rosszul jósolnánk egymás gondolatait abban a topicban :-D
Az írásos eszmecsere hátránya, hogy a másik írásába a saját elképzelésünket vetítjük bele. Mire gondolhatott a szerző ugye :-) És ilyenkor saját magunkból indulunk ki.
Hogy jól csinálom e, nem tudom, de nekem ez nem kínlódás, semmiféle vívódást nem okoz, még ha ez így is tűnik. Van egy tervem, hogy mikor szeretném a 159-et logikus indokok alapján lecserélni. És ez már rég nem a 2.4 para (inkább könyvelési, értékvesztési, stb) :-) Nyilván, ha új autóban gondolkodok, nem egy esetleges turbócsere, vagya akár hengerfejezés fog földhöz vágni. Akkor rossz helyen keresgélnék az újjal, ebben a kategóriában.
Ismerem az érzést, ahogy Alfát vesz az ember. Nálam ezt mindig megelőzi az, hogy végiggondolom, műszakilag ismerkedek vele. A legelső Alfámat is így vettem. Még az index fórumon kérdeztem ki kb mindenkit aki él és mozog a 146-okról. Onnan indultam, hogy dízelt soha. Aztán fél év múlva bekedvenceltem egy ezüst jtd-t a ha.hu-n. Szemeztem vele tovább (majd egy évig), kérdezősködtem tovább.
Aztán egyszer nagyon felqrta az agyamat a meglévő Fabiank, és meghirdettem, hogy vigyék, ne lássam. Pár nap alatt elvitték, én meg elmentem megnézni az ezüstöt. Megláttam és tudtam, hogy jön velem :-)
A 159 hasonló sztori. Csak Tbi SW-t kerestem. De vesztemre kaptam pár képet az autóról, másnap elmentem megnézni és még mielőtt feleszmélhettem volna, hogy "Te hülye, ez egy 2.4 automata", már hazafelé gurultunk. Szóval tudom milyen. A Giulia is ilyen lesz :-D
Az írásos eszmecsere hátránya, hogy a másik írásába a saját elképzelésünket vetítjük bele. Mire gondolhatott a szerző ugye :-) És ilyenkor saját magunkból indulunk ki.
Hogy jól csinálom e, nem tudom, de nekem ez nem kínlódás, semmiféle vívódást nem okoz, még ha ez így is tűnik. Van egy tervem, hogy mikor szeretném a 159-et logikus indokok alapján lecserélni. És ez már rég nem a 2.4 para (inkább könyvelési, értékvesztési, stb) :-) Nyilván, ha új autóban gondolkodok, nem egy esetleges turbócsere, vagya akár hengerfejezés fog földhöz vágni. Akkor rossz helyen keresgélnék az újjal, ebben a kategóriában.
Ismerem az érzést, ahogy Alfát vesz az ember. Nálam ezt mindig megelőzi az, hogy végiggondolom, műszakilag ismerkedek vele. A legelső Alfámat is így vettem. Még az index fórumon kérdeztem ki kb mindenkit aki él és mozog a 146-okról. Onnan indultam, hogy dízelt soha. Aztán fél év múlva bekedvenceltem egy ezüst jtd-t a ha.hu-n. Szemeztem vele tovább (majd egy évig), kérdezősködtem tovább.
Aztán egyszer nagyon felqrta az agyamat a meglévő Fabiank, és meghirdettem, hogy vigyék, ne lássam. Pár nap alatt elvitték, én meg elmentem megnézni az ezüstöt. Megláttam és tudtam, hogy jön velem :-)
A 159 hasonló sztori. Csak Tbi SW-t kerestem. De vesztemre kaptam pár képet az autóról, másnap elmentem megnézni és még mielőtt feleszmélhettem volna, hogy "Te hülye, ez egy 2.4 automata", már hazafelé gurultunk. Szóval tudom milyen. A Giulia is ilyen lesz :-D
tdemeter2019-08-29 13:48:25 // 10816
Sajnos nem volt lehetőségem még dízellel menni, de a benzinesnek szerintem fenomenális hangja van. Persze 2005-ben vezettem azelőtt utoljára benzines autót, de volt pár bérautó azóta a fenekem alatt, ami totál érdektelen volt, annak ellenére, hogy benzint kellett beletenni.
A giulia más, a legkisebb benzines is ad érezhető élményt hangban, nekem nem kell több. Biztosan lehet még másik kipufogó rendszerrel tovább tolni az élményt, de nekem pont elég az ami gyárilag adott. Nem üvölt (arra ott a qv) de szépen, kulturáltan adja elő, hogy ez egy alfa romeo...
A giulia más, a legkisebb benzines is ad érezhető élményt hangban, nekem nem kell több. Biztosan lehet még másik kipufogó rendszerrel tovább tolni az élményt, de nekem pont elég az ami gyárilag adott. Nem üvölt (arra ott a qv) de szépen, kulturáltan adja elő, hogy ez egy alfa romeo...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-29 13:41:47 // 10815
én azt az elvet vallom, hogy amit ma megehetsz, ne halaszd holnapra :P
Giuntini2019-08-29 13:40:31 // 10814
Sok mindenben nem értek egyet veled. A HK hifi szerintem egyáltalán nem hülyeség, egyszerűen tisztán és jól szól. A mindent a szemnek és semmit a fülnek megközelítés nálad sem állja a helyét, mert akkor nem érdekelne az 5 henger hangja, hanem vettél volna egy gazdaságosabb 4 hengerest.
Mikor én kipróbáltam a Giuliát, nem fogott el a katartikus érzés, hogy nekem ilyen kell. Természetesen tudom, hogy egy lépcsőfokkal előrébb van mint a 159, futóműve, hátsókerék hajtása, kormányzása jobbá teszik. De ha a fület nézzük, a 2,2-es dízel nagyot vett el a fül érzéséből, ami pedig a szemnek, a mai modern technika elveszi a vizuális élményt. A három körműszer a középkonzolon hiányzik. Idejétmúlt? Lehet. De Shadin idejétmúlt 145-öse milyen vezetési élményt ad. Ha kritikus szemmel nézzük a Giuliát, technikailag sokkal előrébb van mint a 159, de méreteiben, és bizonyos anyagok minőségében nincs nagy előrelépés (bizonyos dolgokban inkább visszalépés. Tomi QV-je teljesen más, az egy külön típus. Valószínűleg teljesen más véleményen lennék, ha egy benzinest próbálhattam volna ki. De a dízel, az a motorhang amit sokszor leírtunk, az sok mindent elvesz a hangélményből.
Mikor én kipróbáltam a Giuliát, nem fogott el a katartikus érzés, hogy nekem ilyen kell. Természetesen tudom, hogy egy lépcsőfokkal előrébb van mint a 159, futóműve, hátsókerék hajtása, kormányzása jobbá teszik. De ha a fület nézzük, a 2,2-es dízel nagyot vett el a fül érzéséből, ami pedig a szemnek, a mai modern technika elveszi a vizuális élményt. A három körműszer a középkonzolon hiányzik. Idejétmúlt? Lehet. De Shadin idejétmúlt 145-öse milyen vezetési élményt ad. Ha kritikus szemmel nézzük a Giuliát, technikailag sokkal előrébb van mint a 159, de méreteiben, és bizonyos anyagok minőségében nincs nagy előrelépés (bizonyos dolgokban inkább visszalépés. Tomi QV-je teljesen más, az egy külön típus. Valószínűleg teljesen más véleményen lennék, ha egy benzinest próbálhattam volna ki. De a dízel, az a motorhang amit sokszor leírtunk, az sok mindent elvesz a hangélményből.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-29 13:40:19 // 10813
dehogy idegesít, jó látni mások kínlódását :DDD viccet félre téve azért ez nem egy kifli vásárlás én megértem, hogy vannak ilyen típusú emberek is, akik nehezen döntenek.
tdemeter2019-08-29 13:35:32 // 10812
Tetszik a gondolat olvasás topic ötlete :) Egymásról alkotott vélemények alapján kellene a másik gondolatát előre leírni egy adott témában :)
Másfelől nem jól csinálod, nem bonyolult ez ennyire. Be kell menni és rendelni egyet. Aztán majd gondolkozol rajta, hogy jó ötlet volt-e:)
Én mikor elkezdtem árulni a 159-et, elvittem lefotózni. Kivittem a Duna partra és a lencsén keresztül néztem az őszi napfényben a lemosott,csillogó, elképesztő formát. Azt mondtam, hogy nem vagyok normális...
De ma már eszembe sem jut, ahogy elvitték,el is felejtettem. :(
Szóval válasz már régen ott van benned is, 10x is átrághatod magad, úgyis ugyan az a vége...(szerintem)
Másfelől nem jól csinálod, nem bonyolult ez ennyire. Be kell menni és rendelni egyet. Aztán majd gondolkozol rajta, hogy jó ötlet volt-e:)
Én mikor elkezdtem árulni a 159-et, elvittem lefotózni. Kivittem a Duna partra és a lencsén keresztül néztem az őszi napfényben a lemosott,csillogó, elképesztő formát. Azt mondtam, hogy nem vagyok normális...
De ma már eszembe sem jut, ahogy elvitték,el is felejtettem. :(
Szóval válasz már régen ott van benned is, 10x is átrághatod magad, úgyis ugyan az a vége...(szerintem)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-29 13:18:25 // 10811
Szólj ha idegesít hogy itt írogatok :-) Abbahagyom.
El fog jönni... az előző autómat mondjuk 9 év után cseréltem, úgyhogy egy 4 év még benne van ebben a sztoriban XD
El fog jönni... az előző autómat mondjuk 9 év után cseréltem, úgyhogy egy 4 év még benne van ebben a sztoriban XD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-29 12:53:54 // 10810
várom mikor jön el a "justmost" pillanat :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-29 12:52:01 // 10809
Ugyan..vége sem lett. Hol van az még :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-29 12:50:58 // 10808
Szerintem nyissunk egy gondolatolvasás topicot :-D De nem, nem nyert.
Nálam minden autócsere így születik meg. lassan, de biztosan. Érvek vannak mellette, ellene. Szeretem a mostanit, vágyok valami másra. Nincs lángoló szerelem egyik irányban sem, szóval mérlegelés van, hogy mi van most, mire cserélem, azzal mit nyerek, mit vesztek. Nem nagy dilemma, tényleg eljátszok a gondolattal csak. Addig, amíg ki nem kerekedik a megfelelő megoldás. Sosem gondolkozok most azonnal dolgokban.
Amúgy egyszer tényleg összemérhetnénk azt a csomagtartót. A múltkori centizés alapján azt mondom, hogy vagy a 159 405l-es adata kamu, vagy a Giulia-é. :-)
Nálam minden autócsere így születik meg. lassan, de biztosan. Érvek vannak mellette, ellene. Szeretem a mostanit, vágyok valami másra. Nincs lángoló szerelem egyik irányban sem, szóval mérlegelés van, hogy mi van most, mire cserélem, azzal mit nyerek, mit vesztek. Nem nagy dilemma, tényleg eljátszok a gondolattal csak. Addig, amíg ki nem kerekedik a megfelelő megoldás. Sosem gondolkozok most azonnal dolgokban.
Amúgy egyszer tényleg összemérhetnénk azt a csomagtartót. A múltkori centizés alapján azt mondom, hogy vagy a 159 405l-es adata kamu, vagy a Giulia-é. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-29 12:44:22 // 10807
kezdődik :))) Kóla, popkorn bekészítve :P
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-29 12:43:47 // 10806
Én is erre tippelek. Sőt, ettől tartok XD
Szegény 159-em egy új autó hibamentességét próbálja produkálni, miközben vigyáz mint egy testőr, én meg felelős családfőként nem hogy örülnék ennek, hanem valami őrültebb gépre vágyok. Tiszta hülyeség :-)
A 159 olyan szinten adja elő a higgadt testőr szerepet, hogy nem lehet nem észrevenni. Mindentől véd , miközben az utastérben csend és nyugalom. Olyan szinten, hogy szerintem lopakodó fényezés is van rajta. Három trafipaxról tudok csak mostanában , amivel farkasszemet is néztem. Érdekes módon eleve nem idegesített a dolog, bebuktam, ennyi.. Erre egyikről se jött papír. Valami jedi mester lelke van belehegesztve :-D
Szegény 159-em egy új autó hibamentességét próbálja produkálni, miközben vigyáz mint egy testőr, én meg felelős családfőként nem hogy örülnék ennek, hanem valami őrültebb gépre vágyok. Tiszta hülyeség :-)
A 159 olyan szinten adja elő a higgadt testőr szerepet, hogy nem lehet nem észrevenni. Mindentől véd , miközben az utastérben csend és nyugalom. Olyan szinten, hogy szerintem lopakodó fényezés is van rajta. Három trafipaxról tudok csak mostanában , amivel farkasszemet is néztem. Érdekes módon eleve nem idegesített a dolog, bebuktam, ennyi.. Erre egyikről se jött papír. Valami jedi mester lelke van belehegesztve :-D
tdemeter2019-08-29 12:37:55 // 10805
Én közben kinyomoztam, hogy az új MaxCare garit nem lehet megvenni már utólag a vasra, viszont a gyakorlatban elenyésző különbség van a MaxCare és a korábbi ProCare között. Vagyis a MAX sem mindenre terjed ki, az is limitált.... Ha valakit érdekelne...
tdemeter2019-08-29 12:34:42 // 10804
Rosszul gondolod. Gyuri csak szórakozik kicsit, aztán a végén közli, hogy a 159-et se tudja kihasználni és különben is:)
Gyuri, ha egyszer eljönnél már végre és csinálnánk egy csomagtartó összehasonlító tesztet, akkor mehetsz egy kört az enyémmel is:)
Gyuri, ha egyszer eljönnél már végre és csinálnánk egy csomagtartó összehasonlító tesztet, akkor mehetsz egy kört az enyémmel is:)
Lev2019-08-29 12:22:15 // 10803
Bár én még a Super akció ideje alatt konfigurálgattam,de a Veloce nagyon sokkal drágábbra jött ki (nyilván más szintet is képvisel). Abban viszont egyetértek, hogy a B-tech nagyon nyerő kiindulási alap.
Lev2019-08-29 12:16:05 // 10802
Én,így látatlanban arra tippelek(az írásaid alapján),hogy egy esetleges próba a hezitálás végét jelentené:) persze ez csak egy megérzés ,de ha jól szűrtem le a számodra fontos dolgokat egy autó vezetésével/vezethetőségével kapcsolatban,akkor szerintem téged is megfogna. Mondom ezt úgy,hogy még én is csak ideig-óraig próbáltam és nincs meg a saját.
Kazes☻2019-08-29 11:43:02 // 10801
Me' az csak júzer volt... biztos. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-29 11:34:35 // 10800
Amúgy nézegettem a konfigurátort.. hát érdekes. Kb. ugyanazt megpróbáltam összerakni , Super, B-Tech és Veloce szintről. A B-tech nagyon nyerő kiindulási alap, a Super-nek meg semmi értelme, ha az ember komolyabban extrázni próbálja. A Performance dark felni muszáj kategória (a konfigurálás még ingyen van :-)), és a B-Technél ez is jobb árban van. A Super végül kb ugyanoda jött ki árban, mint a Veloce (pontosat nem tudok, mert belehülyült a szoftver a végére). Szóval sok értelme nincs, idétlen extra kapcsolások vannak. A Veloce csomaghoz linkelve a fél millás üvegtető (ami nem kéne).
A Veloce-nél idegesít, hogy ha bőr műszerfalat választok, kell hozzá a felesleges HK hifi. MInek? Miért? Én a szemnek szépre gondoltam, nem a fülnek... olasz logika.
A B-Tech-be viszont a Veloce ára alatt pár százassal belefér a Veloce csomag, és a sperr difi is, úgy, hogy alapból ad telefontükrözést is pl, viszont nincs navi kényszer (ami felesleges ugye :-D). Nos.. el lehet lenni ezzel jól XD
A Veloce-nél idegesít, hogy ha bőr műszerfalat választok, kell hozzá a felesleges HK hifi. MInek? Miért? Én a szemnek szépre gondoltam, nem a fülnek... olasz logika.
A B-Tech-be viszont a Veloce ára alatt pár százassal belefér a Veloce csomag, és a sperr difi is, úgy, hogy alapból ad telefontükrözést is pl, viszont nincs navi kényszer (ami felesleges ugye :-D). Nos.. el lehet lenni ezzel jól XD
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-29 11:17:56 // 10799
Ennyire nem vészes a dolog :-) Ha már égne a talpam alatt a talaj, biztosan elmentem volna Bp-re is teszt vezetni. Nem vagyok türelmetlen alkat, majd összejön.
Mostanában megint kezd érdekelni a téma, de majd alább hagy XD
Lehet hogy nem is tetszene :-) Ismerek olyat aki próbálta, és nem jött be neki. Pedig volt pár Alfája. Szóval ki tudja.. :-)
Mostanában megint kezd érdekelni a téma, de majd alább hagy XD
Lehet hogy nem is tetszene :-) Ismerek olyat aki próbálta, és nem jött be neki. Pedig volt pár Alfája. Szóval ki tudja.. :-)
VKG231!!! (156+75)2019-08-29 09:49:00 // 10798
Vagy le kell vadászni valakit az úton, esetleg ráállítani a rendőröket közúti ellenőrzésnél... :D (Ha nem kerregő Giuliával találkozol, azonnal vidd be a fogdára! :D )
petbalog2019-08-29 09:26:00 // 10797
Valaki debreceni cartárs segítsen már Gyurin! :D Szoktam látni a városban szürkét, sötétkéket, Misano Velocét, piros QV-t... senki sincs ide beregisztrálva?
R33Z2019-08-28 20:06:59 // 10795
A QVnal jatszottak a rugohosszal. Az elso evjaratban volt a legrovidebb es a 2018as modellekben a leghosszabb. Allitolag sok tulajdonosi visszajelzes nyomasara terveztek at. Aztan 2019 gyartasban ujra rovidebbek lettek valamivel. A 2018as tesztauto tenyleg magasabb volt elol, meg szemre is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.