Fórum >> Típusok >> Giulia

2 db csevegős hozzászólás elrejtve
R33Z2019-09-01 14:47:33 // 10892
Szerkezetileg kb. nincs egy azonos alkatresz sem a ket autoban.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2019-09-01 13:17:58 // 10890
Usa import. Ott van 280 lo rwd
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 13:15:54 // 10889
Én is magasabbat szeretnék, az a bő 15 centi már tökéletes hasmagasság ami a Veloce - nak van. Viszont RWD-ben volna jó, ha létezik ilyen konfig. Megpróbálom kideríteni.
RomeoOne2019-09-01 13:09:00 // 10887
Kiiratod a menetstabilizatort es utana mehet körbe összezárt diffivel a körforgalomban keresztbe? :D
sas-1592019-09-01 12:42:08 // 10886
Én örülök hogy magasabb a Veloce. A 159-nél már kezdtem unni, hogy mindenhol a taknyán csúszik. Most voltam Olaszországban, a 159-nek már nem lenne eleje, olyan volt a garázs.
Szűk, meredek lejtő után egy szűk kapun derékszögben kellett beállni. 5x oda-vissza tolatás. De még a garázsban is csak becsukott tükrökkel fért be a helyére. Aztán ugyanez tolatva kifelé. Haver 3 beállásból 2x meghúzta a Ford Kugáját. Én ki sem álltam 1 hétig az 1 hetes Giuliával.
Kb 3 Giut, köztük egy rendőrt, és 3 Stelviot láttam. Olaszokat. Meg sok 159, Mito, 147-et.


WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 11:41:20 // 10885
Megpróbálom itt is:-)
Kroszter2019-09-01 11:39:06 // 10884
Esetleg itt tudnak valamit mondani

http://www.alfaromeo.hu/lepjen-velunk-kapcsolatba
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 11:35:53 // 10883
Az Alfa Romeo-nak van valami technial supportja? Vagy van itt valaki, aki ismer valakit aki ki tudja deríteni az igazságot a hasmagasságról? :-) Engem nagyon érdekelne.
Az egyértelmű, hogy a Veloce magasabb. Viszont képeken a Veloce csomagos RWD-k is mind magasabbnak tűnnek..de a kép az csak kép. A Veloce csomag tartalmaz is egy "technikai kód" nevű opciót, ami akár ez is lehet, de más is. Utána lehet ennek járni valahol?
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-31 15:43:25 // 10882
Tudja valaki, hogy a QV és az alap Giulia-hoz rendelhető aktív felfüggesztés ugyanaz? Mennyire tartós szerkezet egy ilyen állítható lengéscsillapító? Nem nagy vágyam, viszont a Q2 difi az, és csak együtt elérhetők sajnos. Ha elpusztul cserélhető sima mezei lengéscsillapítóra?
Golyszi2019-08-31 12:21:41 // 10881
Csak viccelek 😁
De 220 felett lesz.
Golyszi2019-08-31 12:17:01 // 10880
http://www.turbochargerworld.it/alfa-giulia-2-2-180cv-300cv.html
tdemeter2019-08-31 11:52:12 // 10879
Benzinesítés?:)
Golyszi2019-08-31 11:28:50 // 10878
Nem, dehogy. Az autó marad.
Más terveim vannak. 😉
Norby2019-08-31 10:32:56 // 10877
Már el is ment az autó?
Golyszi2019-08-30 21:21:26 // 10876

Eladó a novitec boxom. Ha valakit érdekelne, írjon rám.
Szabolcs 1592019-08-30 20:53:29 // 10875
nem tudom mennyire jó ez a program de ez sikerült vele
Szabolcs 1592019-08-30 20:51:15 // 10874
Hozza szépen Giulia automata 2016 évjárat 6,5 másodperc a 100
esvé2019-08-30 20:29:24 // 10873

Bocsesz a reklámért...:)
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2019-08-30 12:58:21 // 10869
Én sokszor Rómába, egyszer-kétszer Nápolyig toltam le egy seggel dejzellel, nincs alternatívája a hosszú távú autózásnak.
10 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 11:57:12 // 10858
Én autópályán akadtam össze már kettővel is. 130 fölött kezd a 2.4 nyeregben lenni, onnantól egyértelműen jobban megy (megírva persze). Így kívülről megítélve a 2.2 olyan 170-nél fogy ki a szuflából. Megy még jól, de nem ugyanaz a töretlen tolás. Országúton is mentem egyszer egy 2.2D mögött, ott is éreztem, hogy előzésekkor kb 100 ig hirtelenebb a Giulia, aztán szépen átbillen a dolog a 2.4 javára. Pirosnál nem gyorsulnék Giulia ellen, az tuti :-) Vagy ha igen, buknám.
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2019-08-30 11:35:49 // 10853
Ezzel nem tudok vitatkozni:)
Az igazi összehasonlítás nekem egy automata próbája lett volna! Ma mar nem díjazom a kézi váltót.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 11:26:35 // 10851
Nem tudják gyárilag a 200 lovat. A KKK-s motorváltozat gyári programja vacak. Az én szememmel nézve vacak :-) Biztos teljesít ügyesen minden kritériumot amúgy. Csak gyenge, roszul regaál, rossz helyen vannak az égési időpontok (ahhoz képest, ahol ténylegesen zenél ez a motor). A 200 lovast gyári programon egész biztosan megeszi alap a Giulia, ezen kár vitázni. Megírva más kérdés, ez örök viták indítója, hogy akkor a Giulia-t is megírva nézzük stb. Nyilván egy modernebb motor. És nyilván felhasználták a know-how-t, szóval nem meglepő, ha a 2.0jtdm-ből származik. A többi egyéni preferencia.
Én tudom, hogy a gépi zajokra érzékeny fülemnek egy leírhatatlan boldogság 5 hengert hallgatni. Nem presztízs részemről, hanem a borzalmas/kellemes kontraszt. Igen, van 4 hengeres dízelem, annak se szép a hangja (mégis nagyon más mint egy CR 4 hengeres), de nem is ezért szeretem. Teljesen egyetértek abban, hogy egy 4 hengeres soha nem tud helyettesíteni egy több hengeres dízelt. Nekünk Emil, biztos nem :-D Én azt is tudom, utca tapasztalatból, hogy megírva a 2.4 hogy megy, egy Giulia-hoz képest is akár. Nagyon.. Pálya tempón jön elő, hogy mit tud. Elég magabiztosan azt csinálsz amit akarsz. Az esetek nagy részében :-)

Ettől a Giulia dízel egy modernebb, kiforrottabb konstrukció, elsősorban sokkal jobb fogyasztással, jobb egr/DPF rendszerrel, jobb súlyeloszlással. Hogy kinek mi döntő érv egy autó mellett, teljesen egyéni. Nekem és Neked is a hang egy döntő érv. Volt 4 hengeres jtd-m, a Giulia-ban egy az egyben felismertem a hangját... kb a 146-omnak :-D Kár egyébként, mert alapvetően a dízellel szerintem semmi baj. Nekünk marad opciónak a Ghibli XD
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 08:27:12 // 10850
Oké, hogy nem bravúr, de ez az alu blokk komoly újdonság, pláne, hogy teljesítménynövekedéssel is járt, duplaturbó nélkül...

Meg azért brutáljó fogyikat mondanak itt a cartársak, a 156 multijet ezt nem tudja!
Giuntini2019-08-30 08:04:18 // 10849
Ez így van! A dízel bennem is úgy él, igénytelen hosszútávfutó, ami ha megkapja ami jár neki, elnyűhetetlen. A Croma TD 116 lóerejével mimdent, és minden helyzetet megoldott.
A dízel piacát teljesen tönkretették, mert nem a helyén kezelték. Mondenkit dízelbe ültettek, a benzinmotorok fejlesztése megállt. Mindenki minél gyorsabban és minél olcsóbban akart közlekedni. Aztán túlszárnyalta a dízel a benzinesek teljesítményét, Le Mans-t dízelek nyerték. Óriási pénzeket áldozott a VW, hogy mindenkit dízelekbe ültessenek, aztán itt van.... Egy tollvonással megölik őket.
Én csak azt mondom, az Alfa Romeo (Fiat) mindig élen járt a dízelek feklesztésében. A világ leggyorsabb dízele, amelyik először lépte át a 200-as végsebességet, a 164 volt. Az első közvetlen befecskendezéses dízel a Fiat Croma TD i.d. volt. Az első CR dízel a 156-ban volt. Ezt fejlesztették tovább a 159-ben az Mjet rendszerrel. A Giulia dízel ehhez viszonyítva semmi dobást nem hozott. Addig minden dízel motorban volt valami technikai bravúr, ami átírta a dízel világot. A Giulia dízel motorja semmi újat nem hozott. A stagnálást ha át gondoljuk hogy a 159 és a Giulia fejlesztése között 10 év telt el, dízel fronton visszalépésnek definiálnám.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2019-08-30 00:29:03 // 10846
Várj, Csabinak a 2,4-ese gyári proramos, KKK turbós volt kézi váltóval, és 2 éve mikor kipróbáltam a 170 lovas 2,0 59-esét, saját bevallása szerint érezhető a 30 ló plusz. Igen az enyém is chipelt, erősebb mint a gyári programmal, de emlékeim szerint a 180 lovas dízel nem hozta városi forgalomban a 2,4 erejét. Jó lett volna automatát kipróbálnom.
De igazából nem innen indultunk el. Méltatlanul csúnyán kerreg a 2,2 dízel, én ezt még a tesztek eredményétől függetlenül tapasztaltam, majd később a KUL-on ugyanez volt Haleszék tapasztalata, és még a minden elhivatottsággal rendelkező Alfás szakújságírók is ezt nehezményezték.
Ennél semmi több, mert semmivel sem rosszabb mint egy 320d vagy egy VW kerregése. Az utóbbinál sokkal jobb, xsak egy új Alfában már ne így legyen! Érdekes, a korábbi dízeleknél, a 4 hengereseknél sem voltak ilyen kritikák.
Liquid2019-08-29 23:38:15 // 10845
A hengerszám inkább presztizskérdés, aminek egyre kevesebb szerepe van az átlagautóknál (értsd, bármi ami nem full-full). Az embereket nagyon nem érdekli hány hengerből, jön ki a ménes, csak menjen jól
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.