Giuntini2019-05-21 19:33:07 // 9728
	Nem! Álló helyzetben igen, de mikor elindulsz, ahogy vált az automata, mások a hanghatások. Máshogy fújtat a turbó, automatánál olyan mintha lefújószelep lenne benne.
	
G-MANN🍀2019-05-21 19:25:24 // 9727
	Az automata teljesen másként vált, akkor álom, ahogy eldurran, gurgulázik egy jó kipufogó:-):-)
	
RomeoOne2019-05-21 18:52:40 // 9726
	Már a végén nem voltam ott, amikor bőgettétek, mert hamarabb elindultunk. De így külön-külön nekem semmi nem tűnt fel.
	
'''''2019-05-21 18:51:26 // 9725
	Múltkor egyébként hallhattad a hangját együtt az enyémnek meg Csabi verdájának. :-)
	
RomeoOne2019-05-21 18:50:05 // 9724
	Már írtam neki, hátha. Ha minden igaz Chabbi is lejön, szóval aznap akkor már lenne lent 3 QV. TreOlivi-t kéne még elhívni, úgy tűnt, hogy ő is vevő lehet az ilyen talikra. Azért négy QV egy helyen már egész jól hangzik :DDD
	
'''''2019-05-21 18:43:12 // 9723
	Szombati nap leszek a VTT-n.Csábítsd oda Zolit is és akkor meghallgathatod. a 2016 és 2019 közti különbséget. :-)
	
RomeoOne2019-05-21 16:59:58 // 9722
	De miért nem? Intuícióm azt mondaná, hogy hanghoz csak annak van köze, hogy mi van a leömlő meg a kipufogóvég között. Egy szűrőről tudom feltételezni ,hogy beleszól, de a sebváltó? Max azért, mert más fordulattartományokon tartja, de ha odaforgatod, akkor úgy szól a manual is. Mi lenne amúgy más?
	
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-21 16:42:31 // 9721
	Pedig nem :-)
	
zgi5212019-05-21 16:21:38 // 9720
	elhiszem neked, csak konstatáltam, h jó kis újítás :)
	
Jani72122019-05-21 16:09:34 // 9719
	Majd hagyom, hogy lemenjen escsinalok pár képet a fokozatokról. A régi telomban vannak képek a fogyasztásrol. Amikor hazamentem családdal fullra pakolva, tempomattal normálisan 5.1-es fogyasztás volt. A trip B már bőven 35000km felett jár az 6.4-et mutat. Elég sportosan vezetek ezt mutatta is a fékek elkopása is :)
	
zgi5212019-05-21 15:27:22 // 9718
	Jani ez érdekes, hogy színt vált a tankolás figyelmeztetés..
mondjuk nem szoktam megvárni, két szegmensnél tankolok már.
de a manuál sem írja :(
egyébként 58L a benzina, 52L a diesel térfogata :)
	
mondjuk nem szoktam megvárni, két szegmensnél tankolok már.
de a manuál sem írja :(
egyébként 58L a benzina, 52L a diesel térfogata :)
zgi5212019-05-21 15:23:24 // 9717
	én ennyire cizelláltan még nem néztem. nagyon, nem látom értelmét.
volt benzines turbós autóm (olasz :-)) annak átlaga 7.4 volt
a nejemnek vettünk egy off autót, ezres, turbós, 101LE (nem japán :))
a Julisnál jobban fogyaszt! :) lassan lehet cserélek vele :P
	
volt benzines turbós autóm (olasz :-)) annak átlaga 7.4 volt
a nejemnek vettünk egy off autót, ezres, turbós, 101LE (nem japán :))
a Julisnál jobban fogyaszt! :) lassan lehet cserélek vele :P
droberto2019-05-21 15:12:31 // 9716
	Nem baj. 🙂
Talán erről még nem volt szó.
Az 59 150 ló.
@Gps 130: ~6,3
@140: ~6,5
@150: ~6,8-7 l/100km
	
Talán erről még nem volt szó.
Az 59 150 ló.
@Gps 130: ~6,3
@140: ~6,5
@150: ~6,8-7 l/100km
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 15:09:01 // 9715
	a Stelvionak 64L-es a tankja 58L-nél még nem sikerült többet tankolni pedig akkor már pirosan világított a szintjelző...
	
zgi5212019-05-21 15:05:40 // 9714
	az automata 8. -ban 170-nél cirka 2100-at forog :)
ha ennél lassabban mész visszatermel :P
nekem az átlagom 6.1 -re betonozódott -télen-nyáron.
BÁRMIT csinálok, BÁRHOGYAN megyek, BÁRHOL (értve pálya v. város) vele, javarészt N-ben.
	
ha ennél lassabban mész visszatermel :P
nekem az átlagom 6.1 -re betonozódott -télen-nyáron.
BÁRMIT csinálok, BÁRHOGYAN megyek, BÁRHOL (értve pálya v. város) vele, javarészt N-ben.
Liquid2019-05-21 14:33:02 // 9712
	sztem tökugyanolyan :)
	
Giuntini2019-05-21 14:19:11 // 9711
	Minden automata váltós autónak jobb hangja van a kézi váltósnál. A 2,4 Q-tronic-nak is jobb hangja van a kézinél.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 14:00:35 // 9710
	mert hallottuk, más a hangja az is krva bizsergető meg bőven jobb, mint bármi más de az automata még durvább...
	
RomeoOne2019-05-21 13:52:57 // 9709
	Úgy gondolom, hogy igazad van. Sztem sincs ebben eget verő különbség, csak kíváncsi lennék, hogy konkrétan mennyi. A manual Giuliának miért nincs olyan jó hangja? Tudtommal csak annyi a különbség, hogy nem durrog annyira váltásnál, mint az AT
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 13:41:14 // 9708
	elmesélem a kézi váltós QV-nak nincs olyan jó hangja, mint az automatának de nem sírnék a volán mögött egy olyannak sem szóval amin aggódsz az nagyjából kimeríti a szőrszálhasogatást csúnyábban kifejezve a fingreszelés fogalmát.... :)))
	
RomeoOne2019-05-21 13:31:32 // 9707
	Gondoltam itt lehet a Giuliával kapcsolatos témákat feldobni, ha már Giulia van a topic fejlécére írva :)
Nyilván, ha kérdést teszek fel, akkor az olyan, amiről nem nagyon találni infot, nem olyat, amire fél perc alatt megvan a válasz :)
	
Nyilván, ha kérdést teszek fel, akkor az olyan, amiről nem nagyon találni infot, nem olyat, amire fél perc alatt megvan a válasz :)
droberto2019-05-21 13:30:01 // 9706
	Egyébként a dízel mennyit eszik pályán 130-140-150-nnél?
	
droberto2019-05-21 13:09:09 // 9705
	A lényeg a meghúzási nyomaték. Nálam ez 110 Nm max. Igazán elégedett vagyok vele (Farad). Egy kis odafigyelést azért igényel.
A gumisoknak nem való (tisztelet a kivételnek). Azok legtöbbször rohannak és vagy nem teszik rá jól a fejet, vagy túlhúzzák a légkulccsal.
Egyszer nyúlt a 8 év alatt gumis defekt miatt az enyémhez. Még nézni is rossz volt, ahogy kapkodott. Rendesen felállt a szőr a hátamon. Aztán sikerült is rosszul rárakni a fejet, és utána nem bírta leszedni utána róla. Már nekiesett volna fogóval, azt finoman elkértem tőle a szerszámát, mielőtt összeb@szza volna és leszedtem szépen. Utána tűreszelővel otthon megigazítottam, hogy ismét jó legyen. Azóta eltelt 4 év és köszöni jól van.
Szóval a lényeg a nyomaték betartása, és hogy jól tedd rá.
Állítólag a McGuard is jó.
	
A gumisoknak nem való (tisztelet a kivételnek). Azok legtöbbször rohannak és vagy nem teszik rá jól a fejet, vagy túlhúzzák a légkulccsal.
Egyszer nyúlt a 8 év alatt gumis defekt miatt az enyémhez. Még nézni is rossz volt, ahogy kapkodott. Rendesen felállt a szőr a hátamon. Aztán sikerült is rosszul rárakni a fejet, és utána nem bírta leszedni utána róla. Már nekiesett volna fogóval, azt finoman elkértem tőle a szerszámát, mielőtt összeb@szza volna és leszedtem szépen. Utána tűreszelővel otthon megigazítottam, hogy ismét jó legyen. Azóta eltelt 4 év és köszöni jól van.
Szóval a lényeg a nyomaték betartása, és hogy jól tedd rá.
Állítólag a McGuard is jó.
Piritu - 1.000.0002019-05-21 12:28:22 // 9704
	Semmi különös, csak a Cartárs irigyli a problémáidat :-D
	
tdemeter2019-05-21 12:03:53 // 9702
	;)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 12:02:07 // 9701
	ez komoly?
	
RomeoOne2019-05-21 11:30:07 // 9700
	Az más tészta, ő átalakította a kipufogórendszert. A kipuff rendszert nagy munkával behangolták az eredeti QV-ben, most ha oda beraknak plusz elemeket, az biztos, hogy módosítani fog rajta. Kérdés, hogy mennyit dolgoztak azon, hogy a hang az továbbra is olyan maradjon...
	
tdemeter2019-05-21 11:27:15 // 9699
	Hallottam milyen hangja lett Sporter kocsijának, teljesen más mint az enyém. A dobon múlik, nem a szűrőn - szerintem.
	
RomeoOne2019-05-21 11:18:51 // 9698
	Igazából, ami érdekelne, hogy a QV hangjára milyen hatással van. R33Z az elején mondta, hogy más hangja van, mint a tesztautónak, ami nála volt (ami gondolom E6B volt). Azóta nem nyilatkozott róla, a neten meg nehéz találni erről infot. Youtube-ot túrtam ezzel kapcsolatban, de nem tudom mennyire sikerült jó példákat találni.
Itt van például ez: link
Ennek semmi gond a hangjával. A video szerint 2018-as a kocsi, ami alapján akár lehet E6D is, de simán lehet, hogy ez E6B szóval ez alapján nem lehet ítélni.
Itt ez a másik. Erről annyit lehet tudni, hogy friss a videó, de hogy a kocsi mikori? A Race módhoz tartani kell a kapcsolót és D-ben is bőgeti, ahol már az új modelleknél szintén nyitva van a pillangószelep. Nem tudom, hogy ebből mennyire következik, hogy ez E6D lenne, de azért gyanús, hogy ez az. A hangja mindenesetre ennek is jó, ami megnyugtató. Bár, mint ha nem lenne annyira mély, öblös. Franc tudja így videón ezer dologtól függhet, hol a mikrofon, milyen minőség, milyen a környezet stb.
Ezt a Stelvio Q-t találtam még, sztem ez is E6D. Ennek, mint ha más hangja lenne. De lehet itt is csak különböző peremfeltételek...
Remélem R33Z lehozza az övét VTT-re és meg lehet majd hallgatni őket egymás mellett. :)
	
Itt van például ez: link
Ennek semmi gond a hangjával. A video szerint 2018-as a kocsi, ami alapján akár lehet E6D is, de simán lehet, hogy ez E6B szóval ez alapján nem lehet ítélni.
Itt ez a másik. Erről annyit lehet tudni, hogy friss a videó, de hogy a kocsi mikori? A Race módhoz tartani kell a kapcsolót és D-ben is bőgeti, ahol már az új modelleknél szintén nyitva van a pillangószelep. Nem tudom, hogy ebből mennyire következik, hogy ez E6D lenne, de azért gyanús, hogy ez az. A hangja mindenesetre ennek is jó, ami megnyugtató. Bár, mint ha nem lenne annyira mély, öblös. Franc tudja így videón ezer dologtól függhet, hol a mikrofon, milyen minőség, milyen a környezet stb.
Ezt a Stelvio Q-t találtam még, sztem ez is E6D. Ennek, mint ha más hangja lenne. De lehet itt is csak különböző peremfeltételek...
Remélem R33Z lehozza az övét VTT-re és meg lehet majd hallgatni őket egymás mellett. :)
tdemeter2019-05-21 10:42:54 // 9697
	Nem akarlak elkeseríteni, de lehetsz kíváncsi, akkor sem fogsz észre venni semmit sem belőle. 
És szerintem ez a normális, nem az, ha ilyeneken kell aggódni.
	
És szerintem ez a normális, nem az, ha ilyeneken kell aggódni.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 10:18:46 // 9696
	egy offosnál úgy működik, hogy jelzi mikor megtelt és a menüben lehet aktiválni a pucolást... eddig a legértelmesebb megoldás
	
RomeoOne2019-05-21 09:51:42 // 9695
	A benzines részecskeszűrőről viszont azt olvastam, hogy passzívan regenerál, aktívra akkor van szükség, ha folyton hidegen üzemel (városi/ovijárat). Kíváncsi leszek.
	
Jani72122019-05-21 09:44:23 // 9694
	Nem is az időtartam a gond, hanem az az idő amíg a regenerálas körülményei eloallnak. Főleg hidegben képtelen a dpf nem tud felmelegedni és nem is inditja el a regent.
	
RomeoOne2019-05-21 09:39:01 // 9693
	Nem is tart olyan sokáig a regen
	
Giuntini2019-05-21 09:09:32 // 9692
	A 159 2,4-nél 11-12 perc. Abszolút nem ideális a helye a dpf-nek, távol a leömlőtől. A 2,0-nál márjó volt.
	
Jani72122019-05-21 07:42:36 // 9691
	Nekem még egyszer sem világított a dpf ikon, innen a fórumról tudtam meg, hogy van olyan is :) megneztem  a multiecu programmal és már tudom, hogy nekem is van. Egyébként a napi 2x23km munkaba járás alatt is simán leregenerálja, ha jól emlékszem kB 5 perc sincs egy ciklus. Ezeknél már a dpf helye is idealisabb zárt helyen a motorhoz közel.
	
zgi5212019-05-21 07:13:18 // 9690
	én egyetlen 1x láttam a dpf ikont, mikor elhoztam az autót.  :) azóta sem láttam, de nem is érzékeltem semmit. lehet a napi pályázás alatt elintézi..
	
Jani72122019-05-20 23:06:52 // 9688
	a julis egyébként relatív sűrün regenerál kb 2-300km intervallumban és viszonylag rövid ideig, ezért nem is nagyon veszed észre a pillanatnyi fogyasztáson sem.
	
Jani72122019-05-20 23:04:20 // 9687
	megmondom őszintén nem tudom, de először sárga lesz aztán piros és akkor írja ki, de talán az utolsó kis kockánál.
	
Giuntini2019-05-20 22:58:15 // 9686
	Adom! Most is 160 utazóztam autópályán, bár tegnap este sokszor volt fék-gáz, az M7-esen, és 8,5 a fogyasztás, regenerálás 650km után. A dízel élettere most már az autópálya, nincs is más alternatíva, annyira próbálják a városokban ellehetetleníteni...
	
Zolibácsi2019-05-20 22:28:16 // 9685
	én is azt látom, hogy aki pályázik, annak még mindig a dízel éri meg jobban :-)
	
RomeoOne2019-05-20 22:27:25 // 9684
	És mikor írja ki a limited cruising range-et?
	
Jani72122019-05-20 22:17:56 // 9683
	ha már világít masszívan akkor megy bele 49L
	
Jani72122019-05-20 22:13:10 // 9682
	úgy érzem a 1.5Literes fogyasztáskülönbség-álom kezd szertefoszlani... XD
	
tdemeter2019-05-20 21:15:29 // 9681
	Asszem 58
	
Piritu - 1.000.0002019-05-20 20:39:37 // 9680
	Mekkora a tankja? 50?60?
	
tdemeter2019-05-20 20:21:14 // 9679
	Egyébként a tank azzal is kisebb lett, hogy többet fogyaszt a vas.
Ez először nekem is fura volt, de már fel sem tűnik. Valaki írta itt korábban, hogy kb 600 km hidalható át kényelmesen,ezt meg tudom erősíteni.
Pl olyan nem volt még, hogy autópályán ne álltam volna meg mondjuk 200 km-enként, szóval szerintem nem para.
	
Ez először nekem is fura volt, de már fel sem tűnik. Valaki írta itt korábban, hogy kb 600 km hidalható át kényelmesen,ezt meg tudom erősíteni.
Pl olyan nem volt még, hogy autópályán ne álltam volna meg mondjuk 200 km-enként, szóval szerintem nem para.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
0
		Vendég0
363
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05