Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212018-05-02 17:15:30 // 4679
Szerintem az alapverziok is elvarazsoljak az atlagos autost Misi :-)
zgi5212018-05-02 17:13:46 // 4678
ezt az olaszok altal hangolt valtot folyamatisan dicserik. Annak ellenere hogy alapbol a dizelhez szantak..
R33Z2018-05-02 17:03:10 // 4677
Azt nem tudom, de biztosan megoldják előbb-utóbb, ha kellő mennyiségű visszajelzés, adat érkezik. Ha az EU verziókkal is lenne ilyen, arról biztosan lenne szó a fórumokon. Nem látok bele az ECU-ba, de a szervízben azt állították, mindent loggol.

A-ban nem jó, jóval gyengébbnek tűnik, ott olyan mint átlagos 200 lovas kocsi.
A váltó sokat hozzátesz, múlthéten jöttem haza pályán tempomat max / 180km/h 2800at forog.
Rohodi Mihály2018-05-02 12:54:14 // 4676
Pár napig volt szerencsénk tesztelni a GQ-t, automata váltóval.
Mindenkinek csak annyit kívánok, hogy nyújtson neki hasonlóan életre szóló élményeket egy Alfa Romeo, ez valami atom szuper..
Ha értékelni kell, az automatával 10/10. De nem szabad RACE üzemmódot kapcsolni :-)



zgi5212018-05-02 10:01:47 // 4675
mi lehet az a generális különbség a motorvezérlésben, ami ennyi hibára ad okot?
el nem tudom képzelni. :(

nyilván a nagyobb halmazból adódóan alakul/hat ez így Európához képest..

lszi A- ban is menj egy tankot, az már a hibrid szint lesz.. :P
Jani72122018-05-01 11:59:39 // 4674
nálam a nagy átlag 6,5.Próbálnék én is normálisan közlekedni, de ez nem arra van :) Mióta a 18-as kerekek fent vannak meg van marhulva a kanyarokban. Alig várom, hogy kanyargós részekhez érjek, lazán üti az eddigi autóimat, még a q4-et is, hihetetlen stabil és könnyű ez az autó
R33Z2018-04-30 18:02:59 // 4673
USA-ban nincs Diesel, a benzines pedig csak a 280 HP verzióban létezik (RWD vagy AWD kivitelben), plusz természetesen a QV AT8.

USA verzióknál, mindig van valami eltérés az EU verziókhoz képest, bármelyik modern autó nézzük és szvsz a leírt jelenség a motorvezérlőben keresendő. Szerintem ez így számunkra (szerencsére) irreleváns infó.

Európai fórumokon nem nagyon láttam ismert vagy általános problémát. Nagy az elégedettség és a szervizekben sem tudnak típushibákról.

Az enyém is 17000km felett már, 100%-os az elégedettség. Indul, dudál, világít :) Nem az első új autóm, de kimerem jelenteni, hogy utcai autókból magasan az eddigi legjobb, igazi szerelem minden tekintetben. Nagyon magasra tette a lécet, akármibe beülök azóta csúnya kimondani, de minden más technikailag elavultnak érződik. Nem is vágyom másra, csak egy QV-ra ugyanebből.
Most azon kísérletezek, hogy egy tankot elmegyek N-ben, viszonylag óvatosban, finom kigyorsítások, sebességhatárokat nagyjából betartva. 300km vegyes használat után 7.5-ön áll a fogyasztás eddig, ilyet is tud.

Vigyázzatok, hogy ne legyen gomb hátul a nadrágotokon... Tegnap hirtelen behuppantam és egy kiba@ gomb felsértette az ülést... (Super kivitel műbőr+szövet) Nem nagy tragédia, az oldaltámasznál kb. 1 mm2-es darabon sértette fel a varrásnál, más észre sem venné. Mindenesetre jobb az elővigyázatosság, nem örök élet + 1 nap a műbőr kivitel.
'''''2018-04-30 14:02:06 // 4672
Köszi. :-)
pettinke2018-04-30 10:13:15 // 4671
Szerintem nem te, hanem valaki más, de nincs :-)
Szabolcs 1592018-04-30 08:47:53 // 4670
gépek
'''''2018-04-29 09:03:09 // 4669
Azt még nem is kérdeztem,hogy magyar menü van a Giuliákhoz?
AdiArsenal2018-04-29 07:30:39 // 4668
AdiArsenal2018-04-29 07:13:14 // 4667
Főleg amerikai fórumokon olvasni problémákról, egyik oldalon volt kérdőív, hogy ki robbant már le vele, voltak sokan, akiket megszivatott a technika, van, aki vissza is akarja vásároltatni a kereskedéssel, azt nem tudom, hogy amerikában árulnak-e a dízelt, de ott mindenkinek a benzinessel gyűlt meg a baja.
----2018-04-28 20:56:22 // 4666
Pár ezer már van benne. Eddig megy, nem kell a patás a falra. :)
zgi5212018-04-27 12:48:17 // 4665
örülök, mennyi van már benne? pár ezer után változni fog :)
----2018-04-27 11:41:01 // 4664
Szerelők mondták, hogy az elektronyos nyavajákat nagyon nehéz kiszűrni, plusz aprólékos, pepcselős meló, a ráfordított idő és munka értéke pedig rendre meghaladja a fizetendőt. Nekem 4 év hibátlan freemontozás után volt hasonlóm. Zárlatos volt egy vezérlő, ami miatt szabálytalan időközönként 0-ra merült az akku, sokszor még bikázni sem volt könnyű, menet közben leállt az autó, s ilyenek. A kiskunhalasi KB Autoteamnek hála, ma már tökéletesen megy, de egy évig jártam szervizről szervizre, s mindenhol mindenféle nevetséges dolgot "találtak", mint "hibaforrást". Az a könnyebb ellenállás, nah.

(A Stelviom meg hibátlanul megy.)
zgi5212018-04-27 08:36:29 // 4663
tudtommal amerikába szállítják legnagyobb példányszámban a Giu-t, ezért az ottani visszajelzéseket is figyelembe kell venni.
már linkeltem máskor is a sráctól.. szereti az autóját, kapott Julis hideget, meleget is tőle.
most eléggé elkeseredett.. :(
pettinke2018-04-25 08:48:33 // 4662
oké, akkor nézze :-)

minden márkánál igaz, hogy az egyetlen hivatalos, aktuális és igaz szentírás az az árlista.
vzsiros2018-04-24 23:27:59 // 4661
Miért ne nézhetné a konfigurátort? Nem jó válasz, hogy az egy fosch. Ha más márka meg tudja oldani, az alfa miért nem? Annak működnie KELL. És jól.
pettinke2018-04-24 23:24:05 // 4660
Nemtom mit nézel, de NE a konfigurátort nézd, hanem az árlistát.
tekerj le a Giuliáig

vzsiros2018-04-24 23:22:08 // 4659
Én amúgy sűrűn nézem a konfigurátort, mert a lehetséges behozandó Giuliákat szoktam összeállítani, hogy lássam miből engednek kb.

Szóval sűrűn hibás.
vzsiros2018-04-24 23:18:14 // 4658
Nem először rontják el az oldalt. Sajna bármit is változtatnak, az kettő hibát okoz. Utóbbi 2 hónapban azt hiszem ez a 4edik ilyen v. hasonló hiba.

Minden kapható amúgy, csak a konfigurátor rossz adatokkal van feltöltve. Iszonyú bénák. (Itt jegyzem meg, h ilyen és ennyi hibát egy skoda sem enged meg magának...)
Stef2018-04-24 22:41:28 // 4657
Időnként ránézek az alfaromeo.hu-s Giulia konfigurátorra. Ma ismét meglepetés ért. Minimum 14 millió egy csupasz Giulia? Mire teszek bele valamit, már 16,5! A Super változat eltűnt? Már csak Veloce létezik?
Jani72122018-04-24 21:43:50 // 4656
köszönöm
'''''2018-04-24 21:18:52 // 4655
Nekem tetszik ez a felni.
Jani72122018-04-24 20:55:48 // 4654

Ilyen lett a felni, márcsak a felniközép matrica hiányzik, de már úton van :) (köszi GT!)
Jani72122018-04-22 09:22:46 // 4653
Garis, de én 10 ezrenként cserélek olajat, ezért minden második lesz szervizes a közteseket meg megcsinálom én
'''''2018-04-22 09:15:32 // 4652
Egyébként nem garis a gép?Te cserélsz olajat?
Jani72122018-04-22 09:13:53 // 4651
sok hagyományhoz ragaszkodnak az Alfáéknál, pl a szűrő elhelyezése ennél is k. sz@r helyen van :)
'''''2018-04-22 09:08:14 // 4650
Az a matricamaradvány az asszonyén hat év után is ott van ahogy a tiedén is elöl a lökös alján. :-)))
Jani72122018-04-22 09:05:37 // 4649
olajat cseréltem :)
'''''2018-04-22 07:21:14 // 4648
Mi van vele?
Jani72122018-04-21 21:07:10 // 4647

Alacsonyan szállnak az Alfák :)
zgi5212018-04-20 22:06:35 // 4646
Like ;-)
Jani72122018-04-20 21:41:57 // 4645

nem tudok betelni vele :)
zgi5212018-04-20 21:07:13 // 4644
Ez jo hir es nagyobb elismeres mintha az ev autoja lett volna, talan
Kazes☻2018-04-20 20:54:08 // 4643
Jani72122018-04-19 17:02:27 // 4642
Na igen, tipikus modern dizel, tèlen nem akart melegedni, de most jol èrzi magàt :)
zgi5212018-04-19 15:11:27 // 4641
másik..
végre egy olyan autó, ahol álló helyzetben nem bömböl a hűtőventillátor. nyilván ennek is lesz (a forróságban) több fokozata, de most még elég diszkrét. jó pont az olaszoknak. :)
zgi5212018-04-19 15:09:38 // 4640
nekem a dízelnél 4 egységnél áll(t) középen és időnként most az 5.
R33Z2018-04-19 14:37:57 // 4639
Télen 3 egység fölé nem ment, most 3-4 közt váltakozik. Én is rögtön észrevettem ahogy jött a jobb idő.
zgi5212018-04-19 12:29:25 // 4638
..az ingre csatolt órával :ooo
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 12:15:13 // 4637
Elengedett kormánnyal 250-nel :-)
pettinke2018-04-19 12:14:15 // 4636
aki sokat látott Alfettát :-)))
zgi5212018-04-19 11:42:49 // 4635
hát igen..! akinek jó a szeme :)
zgi5212018-04-19 11:42:08 // 4634
@Jani
a meleg beköszöntével nem csak a gumi melegszik jobban.. :) az eddigi konstans olajhőmérséklet középről fel-fel kúszik időnként egy szegmenst, ha nagyobb a terhelés. aztán visszahűl. Te hogy látod?
pettinke2018-04-19 08:55:30 // 4633
hát a bal oldali az egy Alfetta, nem egy régi Julis :-) de a kép jópofa
zgi5212018-04-19 07:15:05 // 4632
Jani72122018-04-18 14:01:57 // 4631
Itt a nèmet bamba szakemberekkel nehèz, a gumis csàkònak fèl óràba telt felfogni mièrt van kèt szelep lyuk, aztan elsőkènt a keskenyebb gumit rakta a szèlesebb felnire...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.