Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-16 18:16:03 // 14242
Megállsz mert pittyeg utána csak a féket felengeded, mikor fullban sípol utána nekem nem megy tovább
G-MANN🍀2020-02-16 18:01:53 // 14240
Ennyi lóval ez álom!!!!😉👍🍀
tdemeter2020-02-16 18:01:20 // 14239
Pont ez az, hogy az én parkradarom megállítja. Lehet, hogy csak 2019-es modelleknél van így?
G-MANN🍀2020-02-16 18:01:02 // 14238
Melyik város? 😂😉 Biztos nem Budapest, vagy, ha igen akkor este 23h után, akkor nekem is kijön a 10,7 átlag 👍🤗
zgi5212020-02-16 17:48:05 // 14237
mitől várod, hogy megálljon? a parkradar nem állítja meg.
az ütközésvédelem 7km/h és 200km/h között működik.
az ütközésvédelem 7km/h és 200km/h között működik.
tdemeter2020-02-16 17:32:48 // 14236
Folyamatos sípoló hangot adott közben?
'''''2020-02-16 17:14:32 // 14235
Ma kipróbáltam,hogy megáll-e ha valami előtte van.Normál módban volt.Lányomat kocsi elé állítottam. :-))) Nem állt meg,tolta el a lábát. Meg kéne álljon?
Olyan volt már,hogy biciklis miatt belefékezett.
Olyan volt már,hogy biciklis miatt belefékezett.
carver2020-02-16 14:49:47 // 14234
Egye fene akkor elengedem, egyszer már nekem is sikerült 8 alatt menni országuton, feladat kipipálva, hadd fusson a ménes szabadon :)
'''''2020-02-16 13:49:19 // 14233
Az a szokásom,hogy tankolás előtt megnézem az addigi átlagot aztán nullázom.
Igazából nem érdekel.Egyszerűen nem tudok normálisan menni vele. :-)
Igazából nem érdekel.Egyszerűen nem tudok normálisan menni vele. :-)
Liquid2020-02-16 13:12:23 // 14232
Az a durva hogy a Tibor is 11 körül fogyaszt nálam, pedig a tiédben kissé több a póver :)
Lev2020-02-16 12:58:53 // 14231
Nálam is legalább ennyit fogyaszt,biztos,hogy nem velünk van a baj,szerintem ez a szín, ilyen felnivel ennyit tud :D az elején megnéztem párszor kíváncsiságból,a 4-esen családdal tudott 8 alatt,csak Budapest esetén 10-12 között mozog,de már nem szoktam nézni, ha szól, hogy szomjas,megtankolom és megyünk tovább:)
sas-1592020-02-16 12:08:27 // 14230
Nálam a Veloce átlag 10,7.
Sok várossal. Azon kívül pedig tempós (nem tempomatos) haladással.
Sok várossal. Azon kívül pedig tempós (nem tempomatos) haladással.
carver2020-02-16 10:59:23 // 14229
Nem panaszkodok az Alfa fogyasztása miatt, ha mondjuk 148-ra állítanam be az autópályán a tempomatot 5 emberrel, teli síboxszal egy 9,9-es átlag teljesen jó, főleg úgy hogy az út végen 1000 méterrel magasabban áll meg az ember, közben több hegyet megjárva . Inkább arról van szó hogy tolni tudom neki, de a normál vezetésnél (ami nalam legalább 80%-a az autóban eltöltött időnek) biztos nehezebb a lábam mint sok másnak, ott (is) biztos lehet még fejlődni...
(De persze sose bennünk van a hiba, igazaból az a "baj" hogy az auto nem úgy lett kitalálva hogy fogyasztás optimalizálasra buzdítsa az embert :)
(De persze sose bennünk van a hiba, igazaból az a "baj" hogy az auto nem úgy lett kitalálva hogy fogyasztás optimalizálasra buzdítsa az embert :)
Shadin2020-02-16 10:28:25 // 14228
Ehhez még jön pár paci abból a 9 gépsárkányból :-)
'''''2020-02-16 08:00:39 // 14227
Egyszer Bonyhád-Eger távot főleg pályán 140km-el sikerült 9.1-el letudni.Nem tudom hogyan.Azóta a pálya is inkább 11.Nagy átlag 13.7 körül van tempósan.
Szerintem ennyi lóval ez egész jó.
Szerintem ennyi lóval ez egész jó.
droberto2020-02-16 05:46:02 // 14226
Ősszel tető alá hozzuk szerintem.
Van már a fejemben egy lehetséges programterv...
És abban is lenne igazi olasz pizzázó.
Van már a fejemben egy lehetséges programterv...
És abban is lenne igazi olasz pizzázó.
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:52:39 // 14225
ez a látogatás még előttünk áll :-)
itt csak a biztonságiak jöttek ránk :-)
itt csak a biztonságiak jöttek ránk :-)
tdemeter2020-02-15 22:46:59 // 14224
Ahh, megnyugodtam 😃 pakson eddig egyszer jártam életemben, erőműben pedig sohasem pláne atomban 😃 remélem nem maradok le róla
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:38:51 // 14223
Jó példa hogy az Alfa fejleszt elektromos autót...
...ráadásul a képen lévő autókat nézve csak az nem jutna az ember eszébe hogy ez egy 159 találkozó volt :-DDD
...ráadásul a képen lévő autókat nézve csak az nem jutna az ember eszébe hogy ez egy 159 találkozó volt :-DDD
RomeoOne2020-02-15 22:36:04 // 14222
A képen kb. 2 700 000 lóerő látható - tisztán villanyból :D
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:34:53 // 14221
RomeoOne2020-02-15 22:33:10 // 14220
Ez még a tavalyelőtt őszi Paks
tdemeter2020-02-15 22:29:20 // 14219
Paks mikor volt? Arról egy invit levelet kaptam, írtam hogy mennék de más infó nem jött róla..
Liquid2020-02-15 22:25:28 // 14218
Szépen összefoglaltad.
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:23:20 // 14217
Magyarázatként egy kis történelem...
Anno 156 tulajként belecsöppentem egy topikba ahol tök jó fejek voltak és jókat dumáltunk a világ dolgairól.
Aztán többen váltottak (én is) és egy csomóan átkerültünk a 159 topikba. Ott összejött egy csapat, akik összehozták a VTT-t, a közös bowlingozást, Pityukoma sírjának látogatását, Paksot, látogatást az Alfa múzeumba (és még sok minden mást).
Páran közülük váltottak Giuliára és ez a csapat azokkal együtt akik szeretnének (vagy nem szeretnének) Giuliát átköltözött ide.
A helyzet az hogy már nagyon régóta ez a topik se egy Alfa típusról szól, hanem rólunk.
Anno 156 tulajként belecsöppentem egy topikba ahol tök jó fejek voltak és jókat dumáltunk a világ dolgairól.
Aztán többen váltottak (én is) és egy csomóan átkerültünk a 159 topikba. Ott összejött egy csapat, akik összehozták a VTT-t, a közös bowlingozást, Pityukoma sírjának látogatását, Paksot, látogatást az Alfa múzeumba (és még sok minden mást).
Páran közülük váltottak Giuliára és ez a csapat azokkal együtt akik szeretnének (vagy nem szeretnének) Giuliát átköltözött ide.
A helyzet az hogy már nagyon régóta ez a topik se egy Alfa típusról szól, hanem rólunk.
carver2020-02-15 22:14:55 // 14216
Piritu, én meg most jöttem vissza olaszországi síelésből, de lehet a vezetéstechnikai térning helyett inkább tőled veszek órákat mert nekem épp hogy sikerült 10 alatt tartani a fogyasztást...
engem meg vsz átvágtak valami olcsó benzinnel mert hazafele sem fogyasztott látványosan kevesebbet...
engem meg vsz átvágtak valami olcsó benzinnel mert hazafele sem fogyasztott látványosan kevesebbet...
carver2020-02-15 22:11:17 // 14215
egy hét kihagyás és látom zajlik az élet :D
Sztem sikerült túltolni a dolgot... (mondjuk a lényegről pont kevés szó esett - hogy akkor miről is kéne szólnia a Giulia topicnak, nem idevágó postokat hogy érdemes egy jól eltalált mondattal/linkkel a megfelelő helyre terelni stb)
Sok céges bullshit tréningen azért néha egy-két értelmes dolog is elhangzott én oéldául próbálom betartani hogy soha nem az embert kritizálom/minősítem mert az mindig zsákutca, legfeljebb arra próbálok (konstruktív) visszajelzést adni amit valaki tesz /mond stb
Ha elkerüljük a személyeskedést (és persze nem vesszük személyes támadásnak ha valaki kritikát fogalmaz meg) akkor bármit meg lehet vitatni, ritka esetben akár közös nevezőre is lehet jutni :)
(még mielőtt valaki kérdezné, NEM, nem kommunikációs tréningeket tartok csak fogékony vagyok a bullshitre )
Sztem sikerült túltolni a dolgot... (mondjuk a lényegről pont kevés szó esett - hogy akkor miről is kéne szólnia a Giulia topicnak, nem idevágó postokat hogy érdemes egy jól eltalált mondattal/linkkel a megfelelő helyre terelni stb)
Sok céges bullshit tréningen azért néha egy-két értelmes dolog is elhangzott én oéldául próbálom betartani hogy soha nem az embert kritizálom/minősítem mert az mindig zsákutca, legfeljebb arra próbálok (konstruktív) visszajelzést adni amit valaki tesz /mond stb
Ha elkerüljük a személyeskedést (és persze nem vesszük személyes támadásnak ha valaki kritikát fogalmaz meg) akkor bármit meg lehet vitatni, ritka esetben akár közös nevezőre is lehet jutni :)
(még mielőtt valaki kérdezné, NEM, nem kommunikációs tréningeket tartok csak fogékony vagyok a bullshitre )
tdemeter2020-02-15 22:11:04 // 14214
Jah, az enyém is megáll, nem megy tovább amikor már folyamatosan sípoló hangot ad... Jó feature
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:09:33 // 14213
Amúgy le a kalappal Giulia előtt.
A legnagyobb hóviharban, szélben úgy falta a km-eket hogy közben békésen üldögéltem egy fotelben, miközben "Égésteret" hallgattam és a legnagyobb problémám az volt hogy 24 vagy 25 fokra állítsam a klímát, vagy hogy kicsit döntsek-e még a háttámlán...
Amikor kellet letörölte az ablakot, felkapcsolta a lámpát, váltott, szólt hogy elhagyom a sávot (amit nem is lehetett látni a hóviharban), és mindenki másnál jobban vette a kanyarokat...
A legnagyobb hóviharban, szélben úgy falta a km-eket hogy közben békésen üldögéltem egy fotelben, miközben "Égésteret" hallgattam és a legnagyobb problémám az volt hogy 24 vagy 25 fokra állítsam a klímát, vagy hogy kicsit döntsek-e még a háttámlán...
Amikor kellet letörölte az ablakot, felkapcsolta a lámpát, váltott, szólt hogy elhagyom a sávot (amit nem is lehetett látni a hóviharban), és mindenki másnál jobban vette a kanyarokat...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 22:06:55 // 14212
Jobb kézzel húzok vagy 200kgot tudod mi nem kamugyúrósok vagyunk :))))
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:01:34 // 14211
Miért kellene fékeznie?
A fékezés a gyávák fegyvere :-DD
A fékezés a gyávák fegyvere :-DD
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:00:34 // 14210
Hmmm...
Szerdán kiszaladtunk németbe.
Egy kis ellenszél fúj, nem sok csak úgy 70-90 km/órás. Ellenszélben, esőbe, viharban a "szar magyar E10 benzinnel" 8,4-es átlaggal keltünk át a sógorék országán. Németben ez a hiányzó sebességhatárok miatt 9,1 lett E5-el.
Hazafelé szélcsendben, száraz időben 7,1 lett E5-el.
Egyértelmű hogy a nyugati üzemanyag jobb :-DD
u.i.
Érdekes hogy a német kutakon lehet választani hogy E5-öt vagy E10-et tankol az ember.
E5-el egyértelműen "kerregősebb" a motor mint a 10-el. Jó lenne ha itthon is lehetne választani.
Szerdán kiszaladtunk németbe.
Egy kis ellenszél fúj, nem sok csak úgy 70-90 km/órás. Ellenszélben, esőbe, viharban a "szar magyar E10 benzinnel" 8,4-es átlaggal keltünk át a sógorék országán. Németben ez a hiányzó sebességhatárok miatt 9,1 lett E5-el.
Hazafelé szélcsendben, száraz időben 7,1 lett E5-el.
Egyértelmű hogy a nyugati üzemanyag jobb :-DD
u.i.
Érdekes hogy a német kutakon lehet választani hogy E5-öt vagy E10-et tankol az ember.
E5-el egyértelműen "kerregősebb" a motor mint a 10-el. Jó lenne ha itthon is lehetne választani.
RomeoOne2020-02-15 21:56:19 // 14209
Ilyenkor nem félsz, hogy egy satufékkel lebontod a középkonzolt? Vagy raktál elé valamit?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 21:39:40 // 14208
Munkalap :)))
Piritu - 1.000.0002020-02-15 21:35:12 // 14207
Így van! Kellene már egy moderátor :-))
Te se írsz semmit a Giuliával kapcsolatban! Hogy gondolod ezt???
:-DD
Te se írsz semmit a Giuliával kapcsolatban! Hogy gondolod ezt???
:-DD
Piritu - 1.000.0002020-02-15 21:33:33 // 14206
Hogy jössz ide a Giulia topikba egy Stelvio képpel? Nem beszélve a szalagparkettáról? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 21:20:18 // 14205
Akkor még egy újabb indok miért nem rakták az alap modellbe a kikapcsoló gombot :)))
'''''2020-02-15 21:14:41 // 14204
Még nem próbáltam,hogy megáll-e.Most persze megint Race módban volt.Szerintem abban mindent kikapcsol.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 21:08:28 // 14203
A fekete részt le tudod fújni plasty dippel folyékony fólia és nem látszik a karc....
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 21:05:48 // 14202
Korral jár rá no para de ettől még idegesítő az ember saját balfaxsága... egyébként nem állt meg mikor érzékelte az előtte lévő akadályt? Jó múltkor álltam be parkolóba előttem volt egy oszlop csak a fékkel játszottam ugyi és a végén megállt hiába engedtem fel a féket nem kúszott tovább az autó de nem is ment neki az oszlopnak...
'''''2020-02-15 20:54:01 // 14201
Múlt héten siettem haza.Dupla garázsom van de szűken kell beállnom,hogy asszonypajti kényelmesen ki tudjon szállni.Ilyenkor már az oldalsó radar csipog aztán vállt az elsőre.Most már nem volt ideje rá mert már bele is mentem az előttem lévő garázsfalba.Legszívesebben tökön rúgtam volna magamat!A pajzs mellett a lökösön felfelé látszik egy 3mmx8cm-es csík ami nincs festék meg az emblémát is kicsit megsértettem.
Majd csinálok képet és berakom ide.Megnézettem már de fújatni vagy javító festékezni kéne.Van egy srác itt Bonyhádon aki matricázással foglalkozik és elvileg tud tervezni is kép alapján.Gondoltam szólok neki,hogy nézzük meg virtuálisan,mi mutatna jól karbon matricával.
Lehet,hogy korral jár de mostanában elég sok balf@szságot sikerül összehozzak. :-)
Majd csinálok képet és berakom ide.Megnézettem már de fújatni vagy javító festékezni kéne.Van egy srác itt Bonyhádon aki matricázással foglalkozik és elvileg tud tervezni is kép alapján.Gondoltam szólok neki,hogy nézzük meg virtuálisan,mi mutatna jól karbon matricával.
Lehet,hogy korral jár de mostanában elég sok balf@szságot sikerül összehozzak. :-)
'''''2020-02-15 20:37:29 // 14200
Ezerrel dolgoztam épp amikor felmerült az a kérdés.Figyelmetlen voltam és ide írtam.
Sajna törölni meg nem tudtam.(Lehet egyáltalán?)
Engedjük el!
Sajna törölni meg nem tudtam.(Lehet egyáltalán?)
Engedjük el!
berobbantam2020-02-15 18:15:12 // 14199
Jó kis közösség ez. 2 oldalt írni a semmiröl🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Fornitore2020-02-15 16:11:53 // 14198
Szerintem egyszerű.Alfázás egy hobby ennek az oldalnak az olvasása és a rajta való beszélgetés is az. Én ezt gondolom vagyis mindenki kikapcsolódik itt nem pedig idegeskedni akar.Örüljünk hogy van egy ilyen brigád is😉.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 11:51:12 // 14197
Nem hát itt a Stelvio :)))))
Giuntini2020-02-15 11:33:32 // 14196
SW?????:( Ugye nem kell???!!!
Lev2020-02-15 10:50:51 // 14195
Az a két párna hozzánk is beférne:D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 10:45:30 // 14194
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-15 09:56:32 // 14193
Tibi, ez így volt régen. Ez cél volt a tudástárral együtt.Nézd meg GTPeti blogját, milyen részletes tudásanyag van ott részletesen leírva. Ő sincs már itt, kapott ő is hideget, meleget, aztán úgy gondolom feladta. Van aki még nem adta fel hogy ez egy minőségi oldal maradjon, van aki meg nem is érti ezt a célt. Erről szól szerintem a 'háború'. Illetve másik szálon (amit én inditottam) az egymás minimális tszteletéről. Szándékosan nem is foglaltam állást offtopic ügyben, látod, mégis kapom én is a kiát mazdát.:-) Ez a valódi gond. Nyilván nem veszem fel Erhard megjegyzését, mert találkoztunk párszor, ismerem a stílusát, nem fog összeomlani a világom ettől :-)
És valahol ezt kéne. Robi ahányszor hevesen a 159-et védi, nekem az a jó lelkű srác van a szemem előtt akit mrgismertem. Mindegy mit ír.
Kazest véleményét sem védem. Igaza van kicsit neki is, kicsit az ellen oldalnak is. Nézőpont kérdése. De talán agresszió nélkül, emberi módon is lehet véleményt alkotni. Én ismerem Zolit is, és ugyanúgy magam elé tudom képzelni miközben a sorait olvasom. És nem, nem az a kényszeres piszkálódó valaki, akinek ti elképzelitek.
Itt egyedül Tomi (Alfa159) reagált emberi módon. Bár gondolom (remélem) nem volt cél hogy meg kelljen itt alázkodnia, elnézést kérnie, de mintha egyedül ő fogta volna az egész üzenetét..
És valahol ezt kéne. Robi ahányszor hevesen a 159-et védi, nekem az a jó lelkű srác van a szemem előtt akit mrgismertem. Mindegy mit ír.
Kazest véleményét sem védem. Igaza van kicsit neki is, kicsit az ellen oldalnak is. Nézőpont kérdése. De talán agresszió nélkül, emberi módon is lehet véleményt alkotni. Én ismerem Zolit is, és ugyanúgy magam elé tudom képzelni miközben a sorait olvasom. És nem, nem az a kényszeres piszkálódó valaki, akinek ti elképzelitek.
Itt egyedül Tomi (Alfa159) reagált emberi módon. Bár gondolom (remélem) nem volt cél hogy meg kelljen itt alázkodnia, elnézést kérnie, de mintha egyedül ő fogta volna az egész üzenetét..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.