Fórum >> Típusok >> Giulia

'''''2020-02-16 13:49:19 // 14233
Az a szokásom,hogy tankolás előtt megnézem az addigi átlagot aztán nullázom.
Igazából nem érdekel.Egyszerűen nem tudok normálisan menni vele. :-)
Liquid2020-02-16 13:12:23 // 14232
Az a durva hogy a Tibor is 11 körül fogyaszt nálam, pedig a tiédben kissé több a póver :)
Lev2020-02-16 12:58:53 // 14231
Nálam is legalább ennyit fogyaszt,biztos,hogy nem velünk van a baj,szerintem ez a szín, ilyen felnivel ennyit tud :D az elején megnéztem párszor kíváncsiságból,a 4-esen családdal tudott 8 alatt,csak Budapest esetén 10-12 között mozog,de már nem szoktam nézni, ha szól, hogy szomjas,megtankolom és megyünk tovább:)
sas-1592020-02-16 12:08:27 // 14230
Nálam a Veloce átlag 10,7.
Sok várossal. Azon kívül pedig tempós (nem tempomatos) haladással.
carver2020-02-16 10:59:23 // 14229
Nem panaszkodok az Alfa fogyasztása miatt, ha mondjuk 148-ra állítanam be az autópályán a tempomatot 5 emberrel, teli síboxszal egy 9,9-es átlag teljesen jó, főleg úgy hogy az út végen 1000 méterrel magasabban áll meg az ember, közben több hegyet megjárva . Inkább arról van szó hogy tolni tudom neki, de a normál vezetésnél (ami nalam legalább 80%-a az autóban eltöltött időnek) biztos nehezebb a lábam mint sok másnak, ott (is) biztos lehet még fejlődni...

(De persze sose bennünk van a hiba, igazaból az a "baj" hogy az auto nem úgy lett kitalálva hogy fogyasztás optimalizálasra buzdítsa az embert :)
Shadin2020-02-16 10:28:25 // 14228
Ehhez még jön pár paci abból a 9 gépsárkányból :-)
'''''2020-02-16 08:00:39 // 14227
Egyszer Bonyhád-Eger távot főleg pályán 140km-el sikerült 9.1-el letudni.Nem tudom hogyan.Azóta a pálya is inkább 11.Nagy átlag 13.7 körül van tempósan.
Szerintem ennyi lóval ez egész jó.
droberto2020-02-16 05:46:02 // 14226
Ősszel tető alá hozzuk szerintem.
Van már a fejemben egy lehetséges programterv...
És abban is lenne igazi olasz pizzázó.
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:52:39 // 14225
ez a látogatás még előttünk áll :-)
itt csak a biztonságiak jöttek ránk :-)
tdemeter2020-02-15 22:46:59 // 14224
Ahh, megnyugodtam 😃 pakson eddig egyszer jártam életemben, erőműben pedig sohasem pláne atomban 😃 remélem nem maradok le róla
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:38:51 // 14223
Jó példa hogy az Alfa fejleszt elektromos autót...
...ráadásul a képen lévő autókat nézve csak az nem jutna az ember eszébe hogy ez egy 159 találkozó volt :-DDD
RomeoOne2020-02-15 22:36:04 // 14222
A képen kb. 2 700 000 lóerő látható - tisztán villanyból :D
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:34:53 // 14221
Amikor ezt ettem :-)

hogy mikor ettem? 18.11.02-án
...amikor az Alfások "úgy vették be a kanyart mintha nem lenne holnap" :-DDD
RomeoOne2020-02-15 22:33:10 // 14220
Ez még a tavalyelőtt őszi Paks
tdemeter2020-02-15 22:29:20 // 14219
Paks mikor volt? Arról egy invit levelet kaptam, írtam hogy mennék de más infó nem jött róla..
Liquid2020-02-15 22:25:28 // 14218
Szépen összefoglaltad.
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:23:20 // 14217
Magyarázatként egy kis történelem...
Anno 156 tulajként belecsöppentem egy topikba ahol tök jó fejek voltak és jókat dumáltunk a világ dolgairól.
Aztán többen váltottak (én is) és egy csomóan átkerültünk a 159 topikba. Ott összejött egy csapat, akik összehozták a VTT-t, a közös bowlingozást, Pityukoma sírjának látogatását, Paksot, látogatást az Alfa múzeumba (és még sok minden mást).

Páran közülük váltottak Giuliára és ez a csapat azokkal együtt akik szeretnének (vagy nem szeretnének) Giuliát átköltözött ide.
A helyzet az hogy már nagyon régóta ez a topik se egy Alfa típusról szól, hanem rólunk.
carver2020-02-15 22:14:55 // 14216
Piritu, én meg most jöttem vissza olaszországi síelésből, de lehet a vezetéstechnikai térning helyett inkább tőled veszek órákat mert nekem épp hogy sikerült 10 alatt tartani a fogyasztást...

engem meg vsz átvágtak valami olcsó benzinnel mert hazafele sem fogyasztott látványosan kevesebbet...
carver2020-02-15 22:11:17 // 14215
egy hét kihagyás és látom zajlik az élet :D

Sztem sikerült túltolni a dolgot... (mondjuk a lényegről pont kevés szó esett - hogy akkor miről is kéne szólnia a Giulia topicnak, nem idevágó postokat hogy érdemes egy jól eltalált mondattal/linkkel a megfelelő helyre terelni stb)

Sok céges bullshit tréningen azért néha egy-két értelmes dolog is elhangzott én oéldául próbálom betartani hogy soha nem az embert kritizálom/minősítem mert az mindig zsákutca, legfeljebb arra próbálok (konstruktív) visszajelzést adni amit valaki tesz /mond stb

Ha elkerüljük a személyeskedést (és persze nem vesszük személyes támadásnak ha valaki kritikát fogalmaz meg) akkor bármit meg lehet vitatni, ritka esetben akár közös nevezőre is lehet jutni :)

(még mielőtt valaki kérdezné, NEM, nem kommunikációs tréningeket tartok csak fogékony vagyok a bullshitre )
tdemeter2020-02-15 22:11:04 // 14214
Jah, az enyém is megáll, nem megy tovább amikor már folyamatosan sípoló hangot ad... Jó feature
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:09:33 // 14213
Amúgy le a kalappal Giulia előtt.
A legnagyobb hóviharban, szélben úgy falta a km-eket hogy közben békésen üldögéltem egy fotelben, miközben "Égésteret" hallgattam és a legnagyobb problémám az volt hogy 24 vagy 25 fokra állítsam a klímát, vagy hogy kicsit döntsek-e még a háttámlán...
Amikor kellet letörölte az ablakot, felkapcsolta a lámpát, váltott, szólt hogy elhagyom a sávot (amit nem is lehetett látni a hóviharban), és mindenki másnál jobban vette a kanyarokat...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 22:06:55 // 14212
Jobb kézzel húzok vagy 200kgot tudod mi nem kamugyúrósok vagyunk :))))
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:01:34 // 14211
Miért kellene fékeznie?
A fékezés a gyávák fegyvere :-DD
Piritu - 1.000.0002020-02-15 22:00:34 // 14210
Hmmm...
Szerdán kiszaladtunk németbe.
Egy kis ellenszél fúj, nem sok csak úgy 70-90 km/órás. Ellenszélben, esőbe, viharban a "szar magyar E10 benzinnel" 8,4-es átlaggal keltünk át a sógorék országán. Németben ez a hiányzó sebességhatárok miatt 9,1 lett E5-el.
Hazafelé szélcsendben, száraz időben 7,1 lett E5-el.
Egyértelmű hogy a nyugati üzemanyag jobb :-DD

u.i.
Érdekes hogy a német kutakon lehet választani hogy E5-öt vagy E10-et tankol az ember.
E5-el egyértelműen "kerregősebb" a motor mint a 10-el. Jó lenne ha itthon is lehetne választani.
RomeoOne2020-02-15 21:56:19 // 14209
Ilyenkor nem félsz, hogy egy satufékkel lebontod a középkonzolt? Vagy raktál elé valamit?
Piritu - 1.000.0002020-02-15 21:35:12 // 14207
Így van! Kellene már egy moderátor :-))
Te se írsz semmit a Giuliával kapcsolatban! Hogy gondolod ezt???
:-DD
Piritu - 1.000.0002020-02-15 21:33:33 // 14206
Hogy jössz ide a Giulia topikba egy Stelvio képpel? Nem beszélve a szalagparkettáról? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 21:20:18 // 14205
Akkor még egy újabb indok miért nem rakták az alap modellbe a kikapcsoló gombot :)))
'''''2020-02-15 21:14:41 // 14204
Még nem próbáltam,hogy megáll-e.Most persze megint Race módban volt.Szerintem abban mindent kikapcsol.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 21:08:28 // 14203
A fekete részt le tudod fújni plasty dippel folyékony fólia és nem látszik a karc....
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 21:05:48 // 14202
Korral jár rá no para de ettől még idegesítő az ember saját balfaxsága... egyébként nem állt meg mikor érzékelte az előtte lévő akadályt? Jó múltkor álltam be parkolóba előttem volt egy oszlop csak a fékkel játszottam ugyi és a végén megállt hiába engedtem fel a féket nem kúszott tovább az autó de nem is ment neki az oszlopnak...
'''''2020-02-15 20:54:01 // 14201
Múlt héten siettem haza.Dupla garázsom van de szűken kell beállnom,hogy asszonypajti kényelmesen ki tudjon szállni.Ilyenkor már az oldalsó radar csipog aztán vállt az elsőre.Most már nem volt ideje rá mert már bele is mentem az előttem lévő garázsfalba.Legszívesebben tökön rúgtam volna magamat!A pajzs mellett a lökösön felfelé látszik egy 3mmx8cm-es csík ami nincs festék meg az emblémát is kicsit megsértettem.
Majd csinálok képet és berakom ide.Megnézettem már de fújatni vagy javító festékezni kéne.Van egy srác itt Bonyhádon aki matricázással foglalkozik és elvileg tud tervezni is kép alapján.Gondoltam szólok neki,hogy nézzük meg virtuálisan,mi mutatna jól karbon matricával.
Lehet,hogy korral jár de mostanában elég sok balf@szságot sikerül összehozzak. :-)
'''''2020-02-15 20:37:29 // 14200
Ezerrel dolgoztam épp amikor felmerült az a kérdés.Figyelmetlen voltam és ide írtam.
Sajna törölni meg nem tudtam.(Lehet egyáltalán?)
Engedjük el!
berobbantam2020-02-15 18:15:12 // 14199
Jó kis közösség ez. 2 oldalt írni a semmiröl🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Fornitore2020-02-15 16:11:53 // 14198
Szerintem egyszerű.Alfázás egy hobby ennek az oldalnak az olvasása és a rajta való beszélgetés is az. Én ezt gondolom vagyis mindenki kikapcsolódik itt nem pedig idegeskedni akar.Örüljünk hogy van egy ilyen brigád is😉.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 11:51:12 // 14197
Nem hát itt a Stelvio :)))))
Giuntini2020-02-15 11:33:32 // 14196
SW?????:( Ugye nem kell???!!!
Lev2020-02-15 10:50:51 // 14195
Az a két párna hozzánk is beférne:D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 10:45:30 // 14194
Tudom sokkal szebb a Giulia, mint a Stelvio de azért ez csak ebbe fért el :)))
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-15 09:56:32 // 14193
Tibi, ez így volt régen. Ez cél volt a tudástárral együtt.Nézd meg GTPeti blogját, milyen részletes tudásanyag van ott részletesen leírva. Ő sincs már itt, kapott ő is hideget, meleget, aztán úgy gondolom feladta. Van aki még nem adta fel hogy ez egy minőségi oldal maradjon, van aki meg nem is érti ezt a célt. Erről szól szerintem a 'háború'. Illetve másik szálon (amit én inditottam) az egymás minimális tszteletéről. Szándékosan nem is foglaltam állást offtopic ügyben, látod, mégis kapom én is a kiát mazdát.:-) Ez a valódi gond. Nyilván nem veszem fel Erhard megjegyzését, mert találkoztunk párszor, ismerem a stílusát, nem fog összeomlani a világom ettől :-)
És valahol ezt kéne. Robi ahányszor hevesen a 159-et védi, nekem az a jó lelkű srác van a szemem előtt akit mrgismertem. Mindegy mit ír.
Kazest véleményét sem védem. Igaza van kicsit neki is, kicsit az ellen oldalnak is. Nézőpont kérdése. De talán agresszió nélkül, emberi módon is lehet véleményt alkotni. Én ismerem Zolit is, és ugyanúgy magam elé tudom képzelni miközben a sorait olvasom. És nem, nem az a kényszeres piszkálódó valaki, akinek ti elképzelitek.
Itt egyedül Tomi (Alfa159) reagált emberi módon. Bár gondolom (remélem) nem volt cél hogy meg kelljen itt alázkodnia, elnézést kérnie, de mintha egyedül ő fogta volna az egész üzenetét..
tirex2020-02-15 09:49:13 // 14192
Mondjuk az is furcsa hogy az "50" emberből senkit nem zavart hogy Tomi ide írt,sőt készségesen válaszoltak,egy kivétellel.
tdemeter2020-02-15 09:34:44 // 14191
Hagy szálljak be én is a háborúba kicsit :) Olvasgatom és igazából értetlenkedve nézem a felmerült problémákat, leírom hát, hogy én hogy gondolom! Ha valaki nem akar a témában olvasni, hát nyugodtan ignorálja ezt a postot.

Kedves Kazes!
Szerintem is masszívan túltoltad ezt a kérdést, ami egyrészt felesleges másrészt pedig káros is.
Én az "élni és élni hagyni" szellemiségében hiszek inkább. Hagy válaszoljak itt, ha már ezen a fórumon jött fel a feszzkó a témában, hagy legyek renitens én is kicsit !
Kemény leszek és őszinte, de nem érdekel.

A következőt gondolom: valahol mindenkinek igaza van. Viszont 2 probléma is van, ami miatt egyikőtöknek sincsen.

Az egyik az, hogy a közösség, ami itt van jelen így hasra ütve max 50 ember lehet. (Halesz, cáfolj meg kérlek, ha tévedek!)
És még lehetnek a read-only userek, akik mivel csak olvassák ezt a fórumot, de ugye ők most kimaradnak ebből a kérdésből.
Szóval van ez a fórum, ami egy istenverte régi, egyedi fejlesztésű, - a visszajelzések alapján 1000 sebből vérző ,állandóan bugos - elavult motorra épül és ezt ez a néhány ember még így is hajlandó használni.
Szóval ez az 50 egy annyira kis szám, hogy kis túlzással el lehetne mondani, hogy az itt jelenlévő aktív emberek kvázi mindegyike ismeri már egymást. Vagy személyesen, vagy virtuálisan. Hiába vannak tematikák, hiába vannak fórumok, az alacsony felhasználószám miatt az egész ebben a formában jelentéktelen. Ha holnap a csajos fórumba írok majd az alfa 147-ről, azt is ugyanazok fogják olvasni, mint a többit.
A dolognak, amire hivatkozol akkor lenne valami értelme, ha az oldal modern elgondolás szerint adott témában engedne téma szerint egyedi topicokat keresni.
Ennek több előnye is lenne. Egyrészt az így összegyűlt anyag a későbbiekben valódi tudástár lenne.

Lásd pl giuliaforums.com vagy stelvioforums.com

Tematikus weboldal > altémák | topic1|topic2|topic n

Addig, amíg ez nem változik, amíg az oldal fenntartói nem végzik el ezeket a modernizálásokat, fejlesztéseket, addig a felhasználószám sem fog érdemben nőni soha.
Az, hogy 2020-ban nincs az oldalnak mobilnézete, de ellenben van rajta 200 db reklám ami asztali pc-n való megjelenítésre van optimalizálva, igazából nem segít újabb aktív felhasználókat szerezni. Az is vicc valahol, hogy tényleg nem lehet privát üzenetet írni, mert az is publikus, pedig szerintem 2020-ban ennek is lenne helye bőven már.
Pl. próbálj már meg rákeresni a 3.5 hónappal ezelőtti, gipsz jakab cartárs bejegyzésére amit mondjuk a 159 váltójáról írt. Nem tudsz? Akkor meg nem mindegy, hogy melyik topicban volt ?
A többség betartja azt az íratlan szabályt, hogy témába vágó topicokban teszik fel a kérdéseiket, de a kis közösség miatt nincs effektív előnye a dolognak.A néhány kivétel pedig bele kell, hogy férjen, különben azt a néhány kitartó ember, aki még hajlandó idejárni infóért is elmegy majd máshová.

Szóval fejleszteni kéne, rendszert kellene alkotni és akkor lenne több user, lenne több téma és AKKOR lehetnének pl moderátorok is, akik feladata nem a lebaszás jellegű megfenyítés, hanem az oldal ezen irányú használatára való buzdítás lenne építő jelleggel.
Atesz1592020-02-15 08:42:47 // 14190
Ja,a kölcsönösség nekem is hiányzik a történetből.Mert mennyivel is odailőbb a 159 topicban arról olvasgatni,hogy az érdi bontóban letámasztott 146-ot meg kellene venni/menteni,mielőtt széteszi a rozsda.
Klikkesedésről meg felesleges beszélni,mert egy nagy klikk van/kellene hogy legyen,dehát ki mit gondol ugye...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 07:53:55 // 14189
Nincs is ezzel semmi baj, ha valaki betartatja a rendet és nem akar olvasni a Giulia topicban Renaultról, SWről, nyígásról vagy a Stelvioról, de ha már állítólag klikkesedünk és zsandárkodunk akkor mi meg a Mazdáról és KIÁról sem szeretnénk, mert ez így úgy jön le vagy hogy valaki eldönti ki a jó vagy a rossz kommunista....
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-15 07:42:45 // 14188
Az eddigi összes Alfámon amin volt ülésfűtés nagyon lassan melegedett be, ez a cég sajátja :))) A kormányfűtés villámgyors és ugyi hozzá adják az ablaktörlő fűtés is, télen hasznos dolog
Lev2020-02-15 00:27:35 // 14187
Szia.
Én is nagyon szeretem,nekem sokat áll szabad ég alatt,így télen jelentősen javít a komfortérzeten beülés után, sokszor el is felejtem kikapcsolni :) először nem éreztem fontosnak,de így, hogy használom, csak ajánlani tudom. Ha jól emlékszem,a téli csomag része.
droberto2020-02-14 23:48:32 // 14186
Tényleg jó lenne feloldani az ellentétet meg a feszkót.
Csald el magaddal 7-én. :)
RomeoOne2020-02-14 23:42:47 // 14185
Nem gondoltam, hogy egyszer nekem kell Kazes mellett felszólalnom - bár nem is igazán gondolom, hogy ez egy felszólalás lenne mellette - de szerintem ne fújjuk tovább ezt a lufit. Nekem sem szimpatikus sokszor az, amit csinál, de semmilyen szívfájdalmat nem okoz, hogy továbbgörgessem és ignoráljam, ha olyat ír, ami nem tetszik. Szerintem másnak sem kéne, hogy ez gondot okozzon.
És nem ő az egyetlen, aki úgy tud reagálni kommentben, ami bicskanyitogató lehet, - hogy önkritikát gyakoroljak - én is elég g.ci módon tudok reagálni néha, de azért Liquid Sanyit sem kell félteni, ha odaszúrogatásról van szó vagy Erhardnak sem mindig épp az "Asszertív kommunkikáció" c. könyv esik ki a kezéből, mielőtt a billentyűzethez nyúl, meg Warbi Gyurinak is voltak már elég durva megszólalásai.
A személyes ismeret általában megoldja ezeket a dolgokat, Kazes viszont nem nagyon jár egy csapatba az itteni társaság nagy részével. A segítőkészsége sem igazán világlik meg fórumon keresztül, de azért, ha valaki nézegeti, feltűnhet a statisztikáknál, hogy mindig az ő adatlapja a legjobban látogatott, ami valószínűleg a sok üzenőfalon keresztüli kommunikáció miatt van. Feltehetőleg tehát azért sok emberrel szót ért. Én pl. itt jöttem rá, hogy nem csak kötekedésből áll.
Szerintem ő is próbál visszavenni amúgy, mert amit én az eredeti vitarobbantó hozzászólásából kiolvastam az az volt ,hogy már ő is érezte, hogy ingoványos talajra téved, mert 2 sor szabadkozással kezdte. És bár nem értettem vele egyet akkor sem, ami lett ebből az még rosszabb lett. Mert ez már tényleg közösségromboló. Ha mindenki csak továbbgörgette volna, hogy "jól van, gondolj, amit akarsz, meg lehet a véleményed, de majd mi eldöntjük hogy akarunk fórumozni" akkor nem lett volna ebből az egészből semmi.
Tényleg azon feszül be bárki is, hogy egy ismeretlen mit írt a fórumon? Tartsátok szem előtt a jól ismert mondást: "Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia..." :)
(ha vki mégse ismerné, guglizza ki:) )
sas-1592020-02-14 23:41:34 // 14184
Szia!
Kormányfűtés gombja középkonzolon, a bal oldali klíma hőfok tekerő mellett van. Ülésfűtés, mellette kormányfűtés gomb.
Nekem nagyon bevált. Meglepően gyorsan bemelegszik a kormány és sokat számít a hőérzet szempontjából. Ha kint áll az autó vagy csak tető alatt, akkor télen nagyon hasznos. Az ülés sokkal lassabban melegszik be, addig felmelegít a kormány.
Szerintem ülésfűtéssel egy csomagban van, de ez nem tuti.

A lenti sárdobálással kapcsolatban meg szégyellje magát az összes hozzászóló!!!

Hallom ahogy fogynak a Giulia topik olvasói, a hozzászólókról nem is beszélve. Erre senki nem kíváncsi.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.