Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2021-09-29 10:42:09 // 22283
Ez így van👍
RomeoOne2021-09-29 10:39:03 // 22282
Hát ott én sem. De amikor üres az út... :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-29 10:32:30 // 22281
én ilyenekbe nem megyek bele... szigorúan 5-ről gyorsítottam 65-ig ... városban nem száguldozok, minek...
RomeoOne2021-09-29 10:26:34 // 22280
Én még augusztusban jártam így. Mentem országúton olyan 120 körül Enying felé, erre egy motoros elhúzott mellettem olyan 160-170 körül... Mondom, oké, nézzük meg mennyire tud menni. Gyors visszaváltás, padlógáz, pillanatok alatt 200 felett voltam, aztán elég gyorsan kezdtem ráérkezni hátulról. Láttam, hogy egyre rémültebben nézegeti a visszapillantót, erre valószínűleg nem számított...
Aztán inkább elengedtem. Ha elesik ott előttem 200 körül, az nem a hosszú élet receptje. Főleg, ha utána még én is átmegyek a nyakán :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-29 10:01:25 // 22279
látod Stelvion elfér gond nélkül csak rá kellett hajlítani az ívekre :)))
De engem ez nem is nagyon érdekel ami mosolyt csal az arcomra pl a mai forgalmi helyzetben a párhuzamos úton kellett egy cikk-cakkot csinálni, mert ugye sokan vannak hogy satufék és irányjelzés, majd kanyarodás ... nagy gáz, mivel mögöttem meg jött egy motoros, majd a lámpánál a motoros mellém gurul és mondja ez nagyon gyorsul... ezért is vettem Alfát :DDD
denil12021-09-29 09:13:02 // 22278
várd ki a végét!
Én a levél után már nézegettem egy szimpatikus lámpavasat :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-29 08:56:34 // 22277
2 opció van, majd ha döntöttem leírom
RomeoOne2021-09-29 08:55:52 // 22276
Mindig csak bal oldalról közelítik meg a kocsit, hogy ne nagyon lássák 😅
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-29 08:17:42 // 22274
októberben olajcsere...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-29 07:19:32 // 22273
Én megkérdezném azt a több száz Giulia tulajt, hogy tudnak élni B rendszám nélkül, hogy nem lettek öngyik... 🤣🤣🤣
Angelo Bianco2021-09-28 20:53:21 // 22272
Szimplán kérj egy szemlét a helyi közlekedési felügyelettől telefonon. Rosszabb esetben buksz ezer egynéhány száz forintot ha nem engedélyezi az illető... Ha ott a szemlén megtudod magyarázni akkor nyert ügyed van!
denil12021-09-28 20:47:19 // 22271
Mondjuk tovabbra sem ertem,h D-t miert ne lehetne feltenni, de mar kezdek megbaratkozni a gondolattal,h felteszem naturba keretek nelkul.

A szomszed is annyit jegyzett meg mikor latta az autot,h egy baja van csak…a rendszamtabla..mondom nekem ne is mondd! :)
denil12021-09-28 20:46:02 // 22270
A titkot is elmondod vagy a teljes Alfas kozossegnek kell dorombolnie az ajtodon? :DD
denil12021-09-28 20:45:30 // 22269
A kis “kezitcsokolom” azt kerte tolem,h emailben totlsem ki a papirokat stb.
Azt hittem,h ez csak a szemlehez kell amibmajd helyszini lesz.
Meglepodtem,h erre emailben “szemleztek” es kaptam egy elutasito levelet.
G-MANN🍀2021-09-28 19:34:16 // 22268
A leírtak alapján kezdek büszke lenni magamra, hogy hivatalosan két Giulia Veloce-ra is sikerült elintéznem a B-t. Hozzá teszem valóban nem volt egyszerű és én is majdnem bevettem egy sanaxot. 🙂🙈
RomeoOne2021-09-28 16:34:11 // 22267
Írásban ne is várj mást. Nekem is ezt mondták és a probléma, hogy valójában ez így is van. Lehet nem hangsúlyoztam eléggé, de ebben a helyzetben az FCA Magyarország a hibás, abból a szempontból, hogy ha már a szabályok ilyenek, ők egy minimális erőfeszítéssel elintézhetnék, hogy a B vagy a D rendszám is kérvényezhető legyen.
De akinek volt már velük dolga, tudja, hogy azoktól kár is bármit várni, a minimumot sem szívesen teljesítik...

Ha el akarod intézni a rendszámot, sok módja van, ami működhet, de az emailezgetés nem tartozik közéjük :)
leopop32021-09-28 16:09:42 // 22266
Nemrég láttam instán ezeket a képeket! 😁😉🍀
denil12021-09-28 16:07:02 // 22265
Köszi az infót.
Tegnap szereltettem be egy komolyabb riasztót az szintén tudja ezen feature-ök egy részét:)
denil12021-09-28 16:06:08 // 22264
Persze nem vártam csodát, de a válasz igen viccesre sikerült.
Beadtam a kérelmet a B típúsúra ( bár hozzátettem azt is,h D is jó lenne ), néhány érvelést felhasználtam RomeoOne listájából. A válasz a következő:

"A forgalmi engedélyben feltüntetett általános forgalomba helyezési engedély alapján az üzemben tartásában szereplő járműre A-A típusú rendszám adható, gondolom azzal is van szerelve. Amennyiben a felsorolt hibák fennállnak, érdemes lenne szakszervizzel kivizsgálni, hogy valóban a rendszám elhelyezés okozza a problémát és javasolni a vezér képviseletnek rendszám típus módosítását."

Igazából még elrágok pár levél sanaxot aztán utána eldöntöm, hogy egyáltalán érdemes e válaszolnom rá vagy hagyjam a balkáni bürokráciát a francba.
Liquid2021-09-28 10:55:25 // 22263
lehet, már nem emlékszem
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-28 10:41:17 // 22262
jaja a német is kisebb, mint a magyar szóval nem egységes a méret...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-28 10:39:40 // 22261
nem azzal magyarázták, hogy a trafi nem látja? valami bődületes baromsággal indokolták, miért nem lehet...
RomeoOne2021-09-28 10:35:49 // 22260
Most is kéne, hogy legyen :D
RomeoOne2021-09-28 10:35:38 // 22259
Olaszok is EU-sok, mégis van ott is ilyen rsz., pl. 21983 hsz.
Liquid2021-09-28 10:26:31 // 22258
bizony-bizony :)
Az EU-n kívüliségnek van egy ilyen előnye:)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-28 10:14:26 // 22256
nálunk is volt ilyen kicsi rendszám matricában de akkor Te még a tapsikolós lepkét tologattad ... :D :D :D
RomeoOne2021-09-28 10:13:18 // 22255
Bezzeg Svájcban is van értelmes méretű rendszàm elölre. Épp csak egy szépségpötty, mint Cindy Crawford szájszegletènèl az anyajegy.
(Te jó ég, Cindy Crawford? Ki emlékszik már rá, ebből is látszik, hogy öregszem😅)

carver2021-09-27 21:45:57 // 22254
én 2 éve használom, de a használat nálam is legtöbbször az induláskori kikapcsolásban merül ki. Nem tudom változtattak-e rajta de MY19 start-stop beállítása és a budapesti araszolás összeférhetetlen. Leállás után 3-5 másodperccel elindulni szerintem még a környezetnek is nagyobb terhelés, nem csak az autónak. Ha meg akkor kapcsol ki amikor át akarsz csusszanni a kereszteződésen két autó között akkor még veszélyes is.

Amikor nem dugóban állsz meg lámpáknál akkor viszont tud jól működni, ha ilyen helyeken közlekedsz arra biztos jó, de engem a motor beröffenése sem arra a könnyed pöccintésre emlékeztet, úgyhogy nem erőltetem.
G-MANN🍀2021-09-27 20:12:16 // 22253
Én nem használom.
leopop32021-09-27 19:36:51 // 22252
Konkrétan ezt kezdtem el leírni mikor láttam hogy te már leírtad, az azért ez durva :DD
leopop32021-09-27 19:34:47 // 22251
Akkor nem csak en gondolkodom így :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-27 18:36:13 // 22250
Igen, kicsit körülményes volt aktiválni, de telfonról látod az autó helyét, tudod nyitni-zárni, korlátozásokat tudsz beállítani, és a jármű állapotról ad pár infót.
tdemeter2021-09-27 14:50:40 // 22248
Mázlista, nekem nem adtak olyat :)
denil12021-09-27 14:22:58 // 22247
Közben kaptam egy emailt,h aktiváljam az Alfa Connect Service-t.
Ezt használja valaki?
Van értelme?
Mit ad?
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-27 13:41:58 // 22246
Engem a működése is zavar, úgyhogy nálam nem kérdés. Letelik az 5 év, és örök kikapcs.
Amúgy nyilván hosszú távon jön ki a különbség. Én úgy vagyok ezzel, hogy ha emiatt tartósabbra építették az önindítót, jobb a főtengely kenése, az nekem hosszú távú garancia arra, hogy ezekkel a dolgokkal sosem lesz bajom. Mivel a tervezési igénybevételnek a közelében sem használom. Ha véletlenül rajtam ragad az autó örökre, hamarabb porlad el, minthogy önindítót kelljen cserélni XD A mérnököknek szabad hinni, csak a mérnökök kezét értelmetlen szabályok kötik meg sajnos.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-27 13:35:57 // 22245
100e alatt mitől lene? Ez hosszabb távon derül ki. Nagy százalékban ez nem az első tulaj problémája lesz.
tdemeter2021-09-27 13:26:36 // 22244
Az offosban 100.000 km van, az is leáll állandóan, kutya baja sincs emiatt. 5 éves, gyári akkuval, szerintem erre azért gondolt a gyártók többsége
denil12021-09-27 13:20:56 // 22243
Hasonló véleményen vagyok én is, de próbálom megtalálni az aranyközéputat aközött,h hiszek a mérnököknek és aközött,h azért mégis csak kop(hat)nak az alkatrészek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-27 12:19:54 // 22242
Soha. Mindkét autóban az első dolgom kikapcsolni. Nagyon zavar. Baja biztos nem lesz a gar.időn belül semminek, úgy van az méretezve.
Egyébként szemléletesen, járó motornál a főtengely egy olyajfilmen úszik. A főtengely csapágy csúszócsapágy, ez az olajfilm biztosítja, hogy tartósan működjön. Minden leállításnál a főtengely leül erre a fém felületre. Fém a fémmel érintkezik. Persze minden motort leállítunk, beindítunk, pár tízezer indítást elszenved egy motor az élettartama során. Egy start-sopos pedig pár százezret.
Nyilván a főtengely csapágy anyagával és a megválasztott olajjal igazodnak ehhez az igényhez. Az én szememben akkor is a mechanikus alkatrészek felesleges terhelése. :-)
denil12021-09-27 12:19:48 // 22241
Leírás szerint néhány km/h csordogálással nem áll le.
Illetve ma azt is észrevettem, hogy ha túl sűrűn lenne a lekapcs akkor nem teszi meg.
Tehát volt,h fölé mentem a megadott limitnek és bár lekapcsolhatott volna de csak néhány mp telt el az előző leállás óta és hagyta járni a motort.
tdemeter2021-09-27 11:44:28 // 22240
Akkor használom, ha van értelme. Amikor araszolsz a dugóban akkor használhatatlan. (Nem is értem, hogy miért nem ismeri fel, hogy 10 méter alatt 3x állt már le, talán nem kéne....)
Ha normál közlekedsz (haladsz, majd jön egy lámpa) és ezt ismételgeted egy értelmes intervallumban, akkor mindig hagyom, hogy csinálja, mert szerintem úgy teljesen vállalható és a célja is ez kb. Az akkut nem tudod tönkretenni vele, sem pedig az önindítót, mert erre a terhelésre van kitalálva.Ha nincs elég töltöttség akkor nem csinálja.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-27 09:38:39 // 22239
én max akkor használom, ha ismerős helyen tudom, hogy pirosat kapok és az 2-3 perc pl. araszolásnál kikapcsolom nem kell, hogy 5 perc alatt 10x leálljon ...mai 15 km táv 40 perc volt ... erre lenne jó egy elektromos de nem annyiért amennyi...
denil12021-09-27 09:20:50 // 22238
Ma reggel muszáj voltam korán kelni (:D) és végigsz*ni a dugót a városban, így végig használtam a Start / Stop rendszert.
Biztos vagyok benne, hogy okos mérnökök ezt kitalálták és már maga a technológia sem új, de van itt közülünk akik évek óta rendszeresen használja?

Mennyire terheli az akksit és az egyéb alkatrészeket?
Vagy esetleg alapból mindenki azonnal nyúl a gombhoz és kikapcsolja?
Itt főleg azokra a helyzetekre gondolok amikor dugóban / városban kell menni és akár egy 1 órás út alatt is nagyon sokszor leáll és beindul a motor.
denil12021-09-27 09:18:40 // 22237
huh, na akkor nálad sem a 2000-es fordulatszámtartomány a jellemző :D
G-MANN🍀2021-09-27 06:33:59 // 22236
Gratula!🙂
RomeoOne2021-09-26 23:47:30 // 22235
Nincs ott semmi baj élvezd ki rendesen! :DDD Nálam 3 nap alatt ment el 3 teli tank :DDD (és az enyémnek nagyobb a tankja és csak a 100ast szereti ;) )
RomeoOne2021-09-26 22:57:33 // 22234
Nagy gratula! :)
Egyszer mentem, de azt hittem, hogy állok és rányitottam az ajtóra. Veszélyes dolog ilyen lassan haladni :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.