WarbiRunner (Gyuri)2021-11-30 12:01:07 // 23299
Ez korrektül néz ki! Én sem szeretem amikor lógnak a zsinórok, és feltűnően ott egy oda nem illő lom az ablakban :-)
tdemeter2021-11-30 11:56:34 // 23298
Ilyet láttatok már?
Ez eddig a legszimpibb kamerás megoldás nálam.
Ez eddig a legszimpibb kamerás megoldás nálam.
bonyesz2021-11-29 19:35:46 // 23297
Sziasztok használ valaki a Giuliához tetócsomagtartót?59-en volt de eladtam vele.Úgy néztem hasonlóan lehet rászerelni!!!
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-29 11:28:18 // 23296
Venni tudom hol kell tuning fájlt ;-)
G-MANN🍀2021-11-29 11:25:53 // 23295
+1
19" nekem hibátlan
Q hasmagassággal meg álom :-)
19" nekem hibátlan
Q hasmagassággal meg álom :-)
leopop32021-11-29 11:18:07 // 23294
Erhard a 2.0 Turbót a LA chiphez vitte és elvileg egész jól felhúzták neki.
Ha esetleg nem szeretnél annyi időt eltölteni vele. Rendes pados mérés is van náluk.
Ha esetleg nem szeretnél annyi időt eltölteni vele. Rendes pados mérés is van náluk.
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-29 11:14:56 // 23293
Dízel tuningot sem csináltam másoknak, pedig abból még meg is lehet élni. :-)
RomeoOne2021-11-29 10:24:05 // 23292
Sztem amúgy sincs semmi baj a kerékjárati ívvel. A Giuliának egyébként az össz kerékátmérője kicsit kisebb, mint a mai, hasonló méretű autókon. A 159-é is nagyobb volt. De mit számít ez? Erre a 19-es pont ideális, mnit legnagyobb felni. 20-assal már a Q is béna kicsit. A 19-est még a vasfék is egész jól kitölti, de a 20-asban már a karbon sem villan akkorát optikailag. A Stelvio Q 21 collos felnijeiben pedig már kicsit komikusnak is hat a vasfék mérete ránézésre...
G-MANN🍀2021-11-29 10:21:03 // 23291
ja és kinek mi tetszik sztm :-)
lehet 22-es felni is gumi nélkül egy szilikon csíkkal :-) és arra jól ráültetve, és biztos nem állok be be a feljárón és nem is megyek az autóval, csak nézegetem az udvaron :-)
lehet 22-es felni is gumi nélkül egy szilikon csíkkal :-) és arra jól ráültetve, és biztos nem állok be be a feljárón és nem is megyek az autóval, csak nézegetem az udvaron :-)
RomeoOne2021-11-29 10:18:59 // 23290
Vedd fel a cég profilba ezt is, és akkor már is nem hobbiból megy rá az idő, hanem pénzt is keresel vele, rátöltöd másoknak is a programot. Lesz egy WarbiTuning trademark vagy vmi ilyesmi xD
G-MANN🍀2021-11-29 10:15:46 // 23289
nem értem pontosan amit írtál?
igen a 20-as felni gumi nélkül nagyobb, mint a 19,
de a teljes felni+gumi átmérő nem nagyobb, ha váltóméretet raksz fel (ahogy kell), pár mm eltérés lehetne csak
vagy akkor most kell a 19-re egy magas dömper gumi, ami nem váltóméret és kész is a kerékjárati ív kitöltés....
igen a 20-as felni gumi nélkül nagyobb, mint a 19,
de a teljes felni+gumi átmérő nem nagyobb, ha váltóméretet raksz fel (ahogy kell), pár mm eltérés lehetne csak
vagy akkor most kell a 19-re egy magas dömper gumi, ami nem váltóméret és kész is a kerékjárati ív kitöltés....
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-29 10:14:53 // 23288
Igazából idő kérdése. A gyári file letölthető, és pénzért lehet venni ú.n. "damos"-t, ami lényegében dekódolja, hogy melyik táblázat pontosan mi benne. Egyszerűbb már az élet mint régen. A dízelhez még eleinte a hexa file mintázatából kellett kitalálni, hogy melyik, milyen tábla lehet :-) Aztán keresni kellett hozzá tengelyeket, ami nem mindig a tábla mellett volt. Aztán szorzókat, amivel értelmezhető mértékegységekké váltak a számok. Mókás és időigényes kódfejtés volt, megfelelő fórumokon aztán csereberélgették az információkat, tábla címeket. A 105 jtd-t még így írtam meg.
A damos nékül szerintem ma már nem menne, bonyolultabbak is a vezérlők, a 159-ben már 3500 map volt. Ennek nyilván töredékéhez kell hozzányúlni, de elképesztő dolgok voltak már abba is beleprogramozva. Szóval ha megvan a damos, már csak sok sok idő (és bátorság) kell kitalálni és kipróbálni, hogy mit érdemes módosítani. A táblákat excelbe kiszedni, feldobni a görbéket és gondolkozni, hogy mit és miért csinál. Az igazi know-how a multiair vezérlés megfejtése lenne. A táblák biztosan ott vannak, csak el kell kezdeni értelmezni őket. A főtengely aktuális szögelfordulását, a vezérműtengelyek nyitását be kell vinni excelbe és hozzá nézni a multiair várhatóan milisec-ben megadott értékeit. Onnan már látnánk is, hogy milyen üzemállapotokban nyit nagyon korán a szívóoldal. Borítékolható, hogy gyorsításkor EGR-ként funkcionálva nyit rá a kipufogó ütem végére, motorféknél pedig még komolyabban belenyit, hogy jó sok oxigént betoljon a GPF-nek. Ezért nincs motorfék. Egy damos segítségével 99% hogy meg tudnám fejteni, viszont időm az sajnos nincs igazán rá. Elég rendesen időigényes feladat egy ilyet excelbe tenni, megillesztgetni, és pláne felfogni, hogy mi mit csinál :-)
A damos nékül szerintem ma már nem menne, bonyolultabbak is a vezérlők, a 159-ben már 3500 map volt. Ennek nyilván töredékéhez kell hozzányúlni, de elképesztő dolgok voltak már abba is beleprogramozva. Szóval ha megvan a damos, már csak sok sok idő (és bátorság) kell kitalálni és kipróbálni, hogy mit érdemes módosítani. A táblákat excelbe kiszedni, feldobni a görbéket és gondolkozni, hogy mit és miért csinál. Az igazi know-how a multiair vezérlés megfejtése lenne. A táblák biztosan ott vannak, csak el kell kezdeni értelmezni őket. A főtengely aktuális szögelfordulását, a vezérműtengelyek nyitását be kell vinni excelbe és hozzá nézni a multiair várhatóan milisec-ben megadott értékeit. Onnan már látnánk is, hogy milyen üzemállapotokban nyit nagyon korán a szívóoldal. Borítékolható, hogy gyorsításkor EGR-ként funkcionálva nyit rá a kipufogó ütem végére, motorféknél pedig még komolyabban belenyit, hogy jó sok oxigént betoljon a GPF-nek. Ezért nincs motorfék. Egy damos segítségével 99% hogy meg tudnám fejteni, viszont időm az sajnos nincs igazán rá. Elég rendesen időigényes feladat egy ilyet excelbe tenni, megillesztgetni, és pláne felfogni, hogy mi mit csinál :-)
Liquid2021-11-29 10:09:39 // 23287
+1
Mindegyik autómon alufelni van / volt télen nyáron. Soha semmi gond nem volt velük, ellenben a vasfelnikkel, amikkel azért kellett törődni. Ráadásul télen is jól néz ki az autó :)
Mindegyik autómon alufelni van / volt télen nyáron. Soha semmi gond nem volt velük, ellenben a vasfelnikkel, amikkel azért kellett törődni. Ráadásul télen is jól néz ki az autó :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-29 09:52:26 // 23286
Kb 20 éve télen-nyáron alufelnit használok (még a Wartburgon is), azóta nem kell kinlódni rozsdátlanítással, lezsírozással XD Egyiket se ette meg a só. Az autóim aljával ellentétben..
Nekem már sokkal nagyobb parám az, hogy elkezd rohadni az autó, a maiak 10 évesen már rügyeznek, vagy lerohad róluk a futómű bölcső.. sajnos.
Nekem már sokkal nagyobb parám az, hogy elkezd rohadni az autó, a maiak 10 évesen már rügyeznek, vagy lerohad róluk a futómű bölcső.. sajnos.
carver2021-11-28 14:59:53 // 23285
amikor apám 1500-ösével verettem a Salgó rally szakaszain azt is élveztem pedig az sokkal hamarabb elszállt a virsli gumijain mint a Giulia :)
A gumi minőség biztos csökkent az élvezeten valamennyit, de az élvezet lényege abból van hogy közelebb autózol a határhoz (de nem léped át mert ott ugye vége az élvezetnek) és hogy az autó mennyire képes azt csinálni amit te szeretnél. Vagy valami egész másból, gondolj csak Piritu roadtripjeire... Ezeket mind el lehet érni sokféle gumival.
A gumi minősége - szerintem - két esetben fontos (és most nyilván nem azt mondom hogy a legalja is megfelel, a felső középtől a prémiumig nyúló kategóriára gondolok)
- ha óra ellen mész
- extrém szituációkban (hó, sok víz, vészfék, stb)
És még az extrém helyzetekben is a gumi csak töredéke lesz annak hogy mi történik, ott van a vezetési tudás, reakció idő stb...
A 1-2 éve még én is a 4 évszakosok ellen voltam. Főleg azért mert csak a kerékcsere árát spórolod meg. Most meg a szaladgálósra 4 évszakos vettem, mert normál közlekedésnél elhanyagolható a különbség a téli/nyárihoz képest.
Persze a Giuliára továbbra sem veszek 4 évszakost mert egyrészt szeretem a jó minőségű dolgokat (egye kevesebb van belőle) meg mert járunk vele síelni és azért én még mindig kíváncsi vagyok, hogy ha hóban hólánc nélkül akarok felmenni egy meredekebb úton akkor a hátsó kerék + kipörgésgátló kapcsoló hiánya elég lesz-e a boldogsághoz...
A gumi minőség biztos csökkent az élvezeten valamennyit, de az élvezet lényege abból van hogy közelebb autózol a határhoz (de nem léped át mert ott ugye vége az élvezetnek) és hogy az autó mennyire képes azt csinálni amit te szeretnél. Vagy valami egész másból, gondolj csak Piritu roadtripjeire... Ezeket mind el lehet érni sokféle gumival.
A gumi minősége - szerintem - két esetben fontos (és most nyilván nem azt mondom hogy a legalja is megfelel, a felső középtől a prémiumig nyúló kategóriára gondolok)
- ha óra ellen mész
- extrém szituációkban (hó, sok víz, vészfék, stb)
És még az extrém helyzetekben is a gumi csak töredéke lesz annak hogy mi történik, ott van a vezetési tudás, reakció idő stb...
A 1-2 éve még én is a 4 évszakosok ellen voltam. Főleg azért mert csak a kerékcsere árát spórolod meg. Most meg a szaladgálósra 4 évszakos vettem, mert normál közlekedésnél elhanyagolható a különbség a téli/nyárihoz képest.
Persze a Giuliára továbbra sem veszek 4 évszakost mert egyrészt szeretem a jó minőségű dolgokat (egye kevesebb van belőle) meg mert járunk vele síelni és azért én még mindig kíváncsi vagyok, hogy ha hóban hólánc nélkül akarok felmenni egy meredekebb úton akkor a hátsó kerék + kipörgésgátló kapcsoló hiánya elég lesz-e a boldogsághoz...
tirex2021-11-28 14:54:32 // 23284
Nagyobb lesz a huszas kerék, jobban néz ki vele sokkal. Persze picit rá kell ültetni mert különben bután fog kinézni.
RomeoOne2021-11-28 14:23:18 // 23283
Nekem is ez a bajom, hogy a hardveres része még az egyszerűbb fele lenne a dolognak. De kéne valaki, aki úgy tud belenyúlni a computerbe (ráadásul lehet, hogy többe is bele kell), hogy az ne dobja magát hanyatt a hardveres átalakítástól. Na ilyenről nem tudok jelenleg az országban (vagy a szomszédos országokban), Európa nyugati felére meg még nincs kedvem emiatt egy túrát tenni.
De ha esetleg megtalálod a 2.9T motorhoz is a programot, akkor azt is megfaraghatod, aztán az enyémen kipróbáljuk :D
De ha esetleg megtalálod a 2.9T motorhoz is a programot, akkor azt is megfaraghatod, aztán az enyémen kipróbáljuk :D
carver2021-11-28 14:22:42 // 23282
ha egyszer megtalálod a vezérlőprogramok grálját, ne felejts el szólni ( még egy év a gari + lízing ;)
G-MANN🍀2021-11-28 08:08:11 // 23280
Veloce gyárilag magasabb (Q4 miatt), mint a Super.
De 20-as felnivel is ugyanakkora lesz a távolság, mert váltóméret esetén csak a gumi oldalfal magassága lesz kisebb a nagyobb felnin, a teljes kerék átmérő azonos marad. 🙂
De 20-as felnivel is ugyanakkora lesz a távolság, mert váltóméret esetén csak a gumi oldalfal magassága lesz kisebb a nagyobb felnin, a teljes kerék átmérő azonos marad. 🙂
G-MANN🍀2021-11-28 08:01:59 // 23279
Én nem sajnálom, lemosom és kész és szép 🙂
leopop32021-11-28 00:27:11 // 23278
Pont egy ilyen van az én fateromnak is.
308 SW 1.6 dízel ezzel járok akkor amikor a Brerát nem szeretném elővenni
308 SW 1.6 dízel ezzel járok akkor amikor a Brerát nem szeretném elővenni
leopop32021-11-28 00:23:33 // 23277
Viccen kívül ezt en is tartom. Télre el van téve és esőben sem használom.
leopop32021-11-28 00:19:25 // 23276
Én is ezt tettem volna fel a tulajnak 😅
quash2021-11-27 23:03:38 // 23275
Sziasztok!
Ma hazahoztuk Júliát (párom elnevezte, én még ízlelgetem) P-vel. Duna Autónál lett volna itthon forgalomba helyezve de 1+ hónapra tudtak csak honosításra időpontot foglalni, nagyon sanszos volt hogy csak jövőre került volna rá rendszám. Itt helyben, ha jól megy akkor a jövő hét második felében már használhatom is.
Elég sok mindennek elkezdtem utána járni, de az egyik legfontosabb kérdés a garancia.
2019. 06 havi, 105e kilométerrel, ez alapján már nincsen garancia.
Viszont Alfától még itthon is látható módon, van rá 2+2 év Allianz Extension Premium Plus garancia. Erre Duna Autónál nem tudtak mit mondani, látják hogy van ilyen, de hogy ez mi arról már nem volt infó. A külföldi fórumok szerint, létezik, ország független, annyi lehet hogy ha gond van akkor előre meg kell itthon finanszírozni a javítást, és majd utólag rendezik.
Hallott már valaki esetleg erről a garanciális formáról? Itthon melyik forgalmazót/szervizt lenne érdemes megkeresni, ahol normális emberekkel lehet egyeztetni?
Ha élő garancia, akkor annak örülünk, viszont pár dolgot csak szerviz csinálhat meg.
P-s rendszám miatt full szabályosan jöttem végig (~200km), de már most kimerem jelenteni hogy szerelem lesz. Nem csak külsőleg, de vezetés szempontjából is nagyon jó! Akik pedig az miatt szidták hogy kevés a segéd, azokat nem értem. Automata váltó + adaptív tempómat, ennél több nem kell, az pedig tökéletes!
Ma hazahoztuk Júliát (párom elnevezte, én még ízlelgetem) P-vel. Duna Autónál lett volna itthon forgalomba helyezve de 1+ hónapra tudtak csak honosításra időpontot foglalni, nagyon sanszos volt hogy csak jövőre került volna rá rendszám. Itt helyben, ha jól megy akkor a jövő hét második felében már használhatom is.
Elég sok mindennek elkezdtem utána járni, de az egyik legfontosabb kérdés a garancia.
2019. 06 havi, 105e kilométerrel, ez alapján már nincsen garancia.
Viszont Alfától még itthon is látható módon, van rá 2+2 év Allianz Extension Premium Plus garancia. Erre Duna Autónál nem tudtak mit mondani, látják hogy van ilyen, de hogy ez mi arról már nem volt infó. A külföldi fórumok szerint, létezik, ország független, annyi lehet hogy ha gond van akkor előre meg kell itthon finanszírozni a javítást, és majd utólag rendezik.
Hallott már valaki esetleg erről a garanciális formáról? Itthon melyik forgalmazót/szervizt lenne érdemes megkeresni, ahol normális emberekkel lehet egyeztetni?
Ha élő garancia, akkor annak örülünk, viszont pár dolgot csak szerviz csinálhat meg.
P-s rendszám miatt full szabályosan jöttem végig (~200km), de már most kimerem jelenteni hogy szerelem lesz. Nem csak külsőleg, de vezetés szempontjából is nagyon jó! Akik pedig az miatt szidták hogy kevés a segéd, azokat nem értem. Automata váltó + adaptív tempómat, ennél több nem kell, az pedig tökéletes!
denil12021-11-27 22:42:20 // 23274
Más téma.
Továbbra sem értem, hogy miért csinálták olyan a kerékjárati ívet amilyenre.
Egyszerűen túl nagy és túl széles. Nyilván olaszék nem felejtettek el autót rajzolni, a 159 gyönyörűen ült rá a 19"-es kerékre, de itt a Giuban még a 19" is szinte nevetségesen néz ki.
Szerelőm a Velocéját leültette, de azzal meg az a bajom, hogy csak a kerékjárati ív teteje került közelebb a kerékhez, a két széle az nem. Továbbra sem szép látvány.
Tényleg csak az segít,h 20"-ra vált az ember? Egyáltalán miért csinálták ilyen magasra az autó ezen részét?
Továbbá az is fura, hogy némelyik Giu modellen rendesen ülnek a kerekek az ívben, míg más modelleknél nem. Azt nem tudom,h van e különbség évjáratok között, de egyértelmű a különbség.
A kép csak illusztráció.
Továbbra sem értem, hogy miért csinálták olyan a kerékjárati ívet amilyenre.
Egyszerűen túl nagy és túl széles. Nyilván olaszék nem felejtettek el autót rajzolni, a 159 gyönyörűen ült rá a 19"-es kerékre, de itt a Giuban még a 19" is szinte nevetségesen néz ki.
Szerelőm a Velocéját leültette, de azzal meg az a bajom, hogy csak a kerékjárati ív teteje került közelebb a kerékhez, a két széle az nem. Továbbra sem szép látvány.
Tényleg csak az segít,h 20"-ra vált az ember? Egyáltalán miért csinálták ilyen magasra az autó ezen részét?
Továbbá az is fura, hogy némelyik Giu modellen rendesen ülnek a kerekek az ívben, míg más modelleknél nem. Azt nem tudom,h van e különbség évjáratok között, de egyértelmű a különbség.
A kép csak illusztráció.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-11-27 22:24:21 // 23273
Na meg hiába a tél akkor is lemosom az autót csak alul is leveretem...
Roll19832021-11-27 22:21:33 // 23272
Én arra használtam asszony 207CC-jét, hogy rossz időben ne kelljen a garázsból kivennem az Alfát. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-11-27 22:13:49 // 23271
Egy döglött 🦁 308 😎
denil12021-11-27 21:49:08 // 23270
Mondjuk attól függ milyen autó.
Ha egy cabrió, akkor megértem apudat :DD
Ha egy cabrió, akkor megértem apudat :DD
denil12021-11-27 21:48:43 // 23269
Azt gondolnám, hogy az autó alja jobban fel van készítve a viszontagságokra mint egy sima lakkozott alufelni. Persze lehet én óvatoskodom túl, de fájna ha a gyári felnit javíttatnom kellene 2-3 évente.
denil12021-11-27 21:47:44 // 23268
Nekem se. Egyértelműen nem használnék lemezfelnit, de ha 2 különböző alufelnit használok akkor elveszik a 4 évszakos lényege. Ezért kérdeztem,h akkor ki hogyan használja a felniket.Egyelőre nem téma nálam, mert most vettem frissen mindent, de azt hiszem akkor marad is így. Ha már fel vannak szerelve a gumik, akkor egyébként le szoktam cserélni magamnak itthon.
farki2021-11-27 21:33:17 // 23267
Agyarországban akkor sem sóznak, ha van hó…🤷🏼
Erhard 242 (Pure Energy)2021-11-27 21:19:12 // 23266
És az autó alját nem félted? Apám olyan, hogy nem veszi elő az autót, ha esik az eső... mert megázik, hiába mondom neki ezért van, hogy ne Te 🤣🤣🤣
Piritu - 1.000.0002021-11-27 20:40:38 // 23265
Sokat jártam a Covid előtt a sógoréknál a sózott utakon, a 159-en 5 tél után se látszott semmi. A Giuliánál se.
Eszembe se jutna vasfelnin járni, túl ronda ahhoz.
Eszembe se jutna vasfelnin járni, túl ronda ahhoz.
denil12021-11-27 20:33:26 // 23264
Nemcsak akkor sóznak ha hó van.
Piritu - 1.000.0002021-11-27 20:26:57 // 23263
Így van :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-11-27 19:59:15 // 23262
Nem sajnálom ...semmi baja nem lesz az alufelninek, ráadásul se hó, se latyak, se só...max eső
denil12021-11-27 19:53:57 // 23261
Józan határokon belül. Szerintem nem vagyok egyedül,h a józan határokat sokszor túllépjük :DDD
Én szeretek néha határon kanyarodni, nem tudom,h a 4 évszakos mennyire bírná, de mondjuk ha a gumikeverék jó, akkor közvetlen csúszás előtt már lehet érezni,h meddig lehet menni és mikortól van túlfeszítve a húr :)
Én szeretek néha határon kanyarodni, nem tudom,h a 4 évszakos mennyire bírná, de mondjuk ha a gumikeverék jó, akkor közvetlen csúszás előtt már lehet érezni,h meddig lehet menni és mikortól van túlfeszítve a húr :)
denil12021-11-27 19:49:55 // 23260
Nálam is gumihotel van, habár nem lett volna kötelező. Fillérekért tárolják a Pappasnál.
A 18-as felni pedig nálam is befért úgy ahogy mondtad, zacskózva ahogy kell így semmilyen kosz nem keletkezett az autóban.
Kérdés, hogy vajon a felszerelt 19-es elfér e ugyanígy az autóban. Ha igen, akkor hazahozom őket jövőre.
A 18-as felni pedig nálam is befért úgy ahogy mondtad, zacskózva ahogy kell így semmilyen kosz nem keletkezett az autóban.
Kérdés, hogy vajon a felszerelt 19-es elfér e ugyanígy az autóban. Ha igen, akkor hazahozom őket jövőre.
denil12021-11-27 19:46:33 // 23259
Megnéztem a linkelt videót amiben 3 gumit hasonlítanak össze.
Már-már majdnem elgondolkodtam a 4 évszakos gumikon majd egyszer, akik ilyet használnak azok télen is a nyári felnivel gurulnak?
Nem sajnáljatok a hóban, sóban, latyakban?
Már-már majdnem elgondolkodtam a 4 évszakos gumikon majd egyszer, akik ilyet használnak azok télen is a nyári felnivel gurulnak?
Nem sajnáljatok a hóban, sóban, latyakban?
WarbiRunner (Gyuri)2021-11-27 16:18:23 // 23258
Ez nekem is megfordult a fejemben. Sőt, már kutakodtam 2.0 gme damos fájlok után, szívesen megírnám ennek is a szoftverét a saját ízlésem szerint :-) Gpf ki, a kat részemről maradhat. Megkapná a 280 lovas programot és aztán abba belenyúlnék könyékig :-) Pláne a multiair részbe. Belső egr-t kiprogramoznám, gpf plusz levegőt ki, és fullosan hatásfokra hangolnám az egészet, nem emisszióra. Csinálnék gázreakciót, hogy csak úgy röffenjen.
Sajna egyelőre kb nulla infót találtam az ecu térképekről.
Sajna egyelőre kb nulla infót találtam az ecu térképekről.
RomeoOne2021-11-27 13:37:22 // 23257
Attól kell megkérdezni, aki tuningolja az 500 lovas gépét 😂
Mondjuk egy katalizátor+GPF off-ot én is el tudnék képzelni. Nem is a plusz teljesítmény, hanem a műszaki "letisztulság" miatt
Mondjuk egy katalizátor+GPF off-ot én is el tudnék képzelni. Nem is a plusz teljesítmény, hanem a műszaki "letisztulság" miatt
Erhard 242 (Pure Energy)2021-11-27 13:11:33 // 23256
Itt egy fontosabb kérdés merül fel, mire nem elég az 500 ló amiért 600 kell...?
RomeoOne2021-11-27 13:05:09 // 23255
Olyan nincs😀
Erhard 242 (Pure Energy)2021-11-27 13:03:37 // 23254
Rendes mérőpad van ott...
RomeoOne2021-11-27 12:52:12 // 23253
Nincs jelentősége mennyit mér, ahany pad, annyiféle eredmény lesz. Ez az egész dyno-zás csak arra jó, hogy tuningolásnál az előtte-utána arány látszódjon, az ertéknek magának azonban nincs jelentősége, az csak saccolás.
leopop32021-11-27 09:23:46 // 23252
De akkor gondolom ismered is a kocsit
R33Z2021-11-27 09:02:23 // 23250
2019.12, ez még a jobbik fajtából való.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.