Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-28 09:40:03 // 24767
lehet perelni bár ilyen esetben esélytelen... sajnos az EU-s garanciális törvények nem fogyasztóbarátok, törekedni kell a 2 hétre de ha 2 hónap akkor annyi, ha fél év akkor annyi, ráadásul a covid miatt bármit lehet mondani... nálad ugye az érzékelő ment tönkre amiatt nem fognak egy egész autó árát visszafizetni ...
Zoli222022-02-28 02:31:02 // 24766
Az a lényeg, ha már jó, akkor minden ok!
És tényleg nagyon ott van az Q!!
Otthagyni meg semmikép sem, kint állna egy udvaron áhhh megértem én ugyanígy vagyok. Tegnap véletlenül a térdem beleütöttem a rendszám szélébe és fél órát guggoltam a földön, hogy megbizonyosodjak, hogy nem a lökhárító volt :DD
denil12022-02-27 23:34:09 // 24765
Lattam a kepeket es nem hittem a szememnek.
Ugyanabba az autoba eltero sorszamu es szigetelesu ablakok kerultek bele.
Komolyan felfoghatatlan…ennek nagyon aok helyen ki kellett volna buknia a rostan es nem..

En viszont eddig nem panaszkodom, nekem hibatlanul teszi a dolgat. A legtobb ami nagyon ritkan elojon az a kozponti media rendszer ujraindalasa. En csak megmosolygom IT-s srackent :))
Persze nem lenne oszinte a mosoly ha tul gyakran csinalna, de eddig szeptember ota 3x csinalta osszesen.

Ja, egyebkent imadok minden tukrot is irodahazat. Brutalisan jol nez ki ez az auto minden szogbol :)
RomeoOne2022-02-27 22:46:16 // 24764
Én is gondolkodtam jogi úton, de a kereskedővel nem akartam pereskedni. Az importőrt viszont szívesen megkínáltam volna egy kártérítési perrel. Arra már csak jár valami, ha 7 hónapon keresztül nem tudják orvosolni a hibás teljesítést... De aztán nem volt energiám ebbe az irányba elmenni. Most meg, hogy jó már a kocsi, nem is akarok többet ezzel foglalkozni.

Meg mit tudtam volna vele elérni? Elállást lehet kérni, visszaadom az autót, ők meg a pénzt. Valószínűleg nem lett volna egyszerű menet, csakhogy nekem az autó kellett. Nincs még egy ilyen Giulia Q Mo.-on (de lehet a világon se sok), és nem is lett volna másik... Aztán sokra mentem volna, hogy ha vissza is kapom a pénzt. Kocsim nincs, ilyen már nem is lehetett volna, plusz, ami lehetett volna az is drágább az idő közbeni áremelések miatt.

Az sem segített volna valószínűleg, hogy nem hagytam ott a kocsit, erre biztos ráfogtak volna valamit. Pedig mondtam nekik, hogy bármi van, szóljanak és viszem. Csak azért nem hagyom ott, hogy hetekig felé se nézzenek. Kicsapva az udvarra, hóban, jégben. Tudtam, hogy nálam kell legyen, mert úgy senki nem fog rá vigyázni, mint én.

Továbbá, az nagyban segítette a helyzetet, hogy nekem volt egy kiolvasó adapterem az autóhoz, és telefonról tudtam hozzá csatlakozni. Ha bedobta a hibát, csak félrehúzódtam gyorsan, hibakód törlés és padlógáz tovább.

Rövid időn belül nagyon jól körbe tudtam határolni, hogy milyen szituációban dobja a hibakódot. Ilyen kitartott, közepes gázpedál állásnál, közepes gyorsulásnál volt baj. Ha keményen hajtottam, magasabb fordulaton, padlógázon soha nem dobott check engine-t. Így tehát élvezhető volt az autó és ha vészmódba rakta magát, akkor is gyorsan helyre tudtam hozni.

Ez volt az oka a türelmemnek, hogy tudtam a hiba mellett is 90%-ban használni a kocsit olyan módon, ahogy akartam. Nyilván ha ez nincs, csak folyton csökkentett módban tudok vele gurulgatni, már egy hónap után szétrobbant volna az agyam...

Ez amúgy nem nagy probléma, de nagyon idegesítő, hogy szerencse/szerencsétlenség kell ahhoz hogy pont egy ilyen gyári hibát fogj ki.

Nem, sajnos az utóbbi időben az Alfánál ehhez nem kell nagy "szerencse". Pont olyan most az Alfa, mint az "olaszos" híre... Sajnos
Zoli222022-02-27 22:12:03 // 24763
Most olvastam a blogodat és nekem pont ugyanez volt a probléma az Insigniával.
Először ott is ment a töketlenkedés, meghogy nem tudják mi lehet a baj.
Utána kértem egy időpontot a márkakereskedés tulajától és leültünk beszélgetni.
A beszélgetés felénél volt egy olyan pont, hogy majdnem mindketten felálltunk, mivel ő kerek perec megmondta, hogy hiába terelem jogi útra úgy sem lesz belőle semmi, mert nem vele fogok perben állni, hanem az importőrrel ott meg úgysem nyerhetek .LOL.
Én új autót akartam kérni arra azt mondta, hogy ne vicceljek :)
A vége az lett, hogy garanciában kicserélték a részecskeszűrőt benne a két érzékelővel (ebből az egyik volt a gyári hibás) és utána tényleg minden probléma megoldódott.
Soha többet nem jött elő.
Ez amúgy nem nagy probléma, de nagyon idegesítő, hogy szerencse/szerencsétlenség kell ahhoz hogy pont egy ilyen gyári hibát fogj ki.
RomeoOne2022-02-27 21:50:44 // 24762
Igen, néztem is az időjárást, hogy bezzeg Debrecenben süt a nap, itt meg holnapra még havat is mondanak... :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-27 21:24:43 // 24761
Egy mit?😯 Mi itt keleten 10 fokban napozgattunk 😄
cspbravo2022-02-27 21:22:57 // 24760
Köszi Csaba!!!…:)
RomeoOne2022-02-27 20:46:31 // 24759
Mai autózgatás. Persze az autópályán pont utolértem egy sószórót. Tisztes távból követtem 50-el, majd mikor egy benzinkút jött, ott a parkolón keresztül megelőztem a teherautót. Azért jól lemostam az alját is a kocsinak, ne maradjon tiszta só.

RomeoOne2022-02-27 20:32:27 // 24758
Bízok benne, hogy olajcserén kívül más miatt már nem kell majd hordanom a jövőben :)
zgi5212022-02-27 20:14:26 // 24757
atolvastam a blogot a zemarol,Te ezek utan meg mindig ide fogod hordani “szervizbe”..?
RomeoOne2022-02-27 19:56:08 // 24756
Igen, ez is igaz. Ahogy írtam is, itt az összes szint csődöt mondott.
RomeoOne2022-02-27 19:54:27 // 24755
Többször eszembe jutott nekem is. De úgy voltam vele, hogy ha tényleg az lenne a hiba, akkor gyorsan visszajönne az importőr mérnökétől vagy legkésőbb az olaszoktól, hogy a hibakód azt jelenti, amit a telós app-om jelez. Mivel ilyen nem történt, sőt másféle hibákat tartottak valószínűbbnek, nem láttam értelmét máshova menni újrakezdeni az egész folyamatot, ha már itt el volt indítva... Utólag már okos az ember :)
zgi5212022-02-27 19:51:50 // 24754
azt gondolnam egy vmit magara ado szerviznek es szerelonek eznagyobb kihivas mint egy Ducaton olajat cserelni..

de hogy nem hagyja fel evig szetfolyni a dolgot alap kellend legyen es nem azertmert ez egy draga auto

ha vmi baja lesz az autonak biztosan szettarjak a kezuket h te miert vitted el hibasan
szal bator voltal. teny
zgi5212022-02-27 19:45:58 // 24753
“ ha a márkaszerviz kicsit jobban megnézi az elején a szenzort “
zgi5212022-02-27 19:44:49 // 24752
ertem, koszi 😔
RomeoOne2022-02-27 19:41:55 // 24751
Hiába kerestem volna, ha egyszer a problémát úgyis magasabb szintre továbbítják és ott inkompetensek vannak. Ahogy írtam, még maga a gyártó is teljes dilettanciáról tett tanubizonyságot.
G-MANN🍀2022-02-27 19:39:59 // 24750
Bocs, hogy én válaszolok, csak pont egyeztettük korábban.
Nagyobb a szélzaj ezen az oldalon és más a felirat is az üvegen, leengedve a ragasztott üveg is más a hangszigetelt oldalon.
Peti majd részletesebben kifejti😉
RomeoOne2022-02-27 19:39:25 // 24749
Nálam, ami hiba volt, az az egész Alfának minden szintjének a teljes inkompetenciáját mutatja meg. Jó, a márkaszervizben a diagnosztika nem ismerte fel a hibakódot. Utána tovább lett küldve az importőrnek, az sem tudott semmit mondani rá, onnan tovább lett küldve az olaszoknak, azoknak sem volt róla fogalma, hogy mi a hiba, majd törölték is a ticketet megoldás meg mindenféle értesítés nélkül. Leírtam ezt a blogomban. Lehet, hogy ha a márkaszerviz kicsit jobban megnézi az elején a szenzort és nem csak a csöveket nézi át, akkor már hamarabb kiderült volna a hiba, de erre az egész töketlenkedésre nincs magyarázat, az egész Alfa minden vertikális szinten egy hatalmas csődöt mondott.
zgi5212022-02-27 19:01:17 // 24748
a nemhang szigetelt oldalszelvedot hogy vetted eszre?
hiszen nem volt osszehadonlitasi alapod?
vmi azonosito alapjan?

ez kizart hogy a gyarban rontottak el!
inkabb szallitas, tarolas utan maxoltak ki..
zgi5212022-02-27 18:55:28 // 24747
fura, az elso szeriakkal tenyleg nem volt gond. evekig..

csak a dicseret szolt. a klima kondenzviz es a hatul vmi kabelkoteg ujrarogzitese remlik

Feri helyeben biztos masik markaszervizt kerestem volna.

turelmes igazan :)
G-MANN🍀2022-02-27 17:41:58 // 24746
Szia Peti, azért egy korrekt nullrevízió ezt mind kiszurta volna és átadás előtt megoldja (sztm), na jó a féket nem 😉 Remélem minden gyorsan megoldódik.
Nekem a régi Giulia-n pár dolog volt, azt gariban gyorsan cserélték. (Majdnem két évesen Multiair csere, fék"kocka" csere.)
Új Giulia-n fekete kipufogó vég csere a fényezés hibája miatt.
Egyenlőre ennyi, illetve a féktárcsán furcsa barázdák, azt most néztem. 14ekm van benne. 15- nél olajcsere, majd ott megnézetem. 😉
Egyébként egy álom! 🤩
cspbravo2022-02-27 16:50:05 // 24745
Rám gondol esvé!!
Bal hátsó ajtón fekete díszléc elállt, csere
Kanyarkövető fényszóró nem volt aktiválva ( bár ez lehet a nullrevízió hibája)
Bal első ajtóba nem hangszigetelt szélvédő került, várom a cserét…
Tetőkárpit a hátsó naptetô bal oldalán lóg, zörög.
És tegnapi fejlemény, hogy kb 90 km/h felett fékezéskor dübörög a fék, mintha hullámos lenne a tárcsa..Nem lett nyúzva, nem lett elfékezve!
Fél éves autó 13500 km…,
Más márkánál értem már el peren kívüli egyezségben vissza vásárlást! Egy dolog tart vissza, hogy mindenre minimum fél évet kell várni!

Közel 20 évig volt olasz autóm ezért döntöttem a Giulia mellett…. 330e ellenében….

Ez van…
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-27 16:44:25 // 24744
Nálad ami hiba volt az tényleg a márkaszerviz töketlwnsége, érdekes egy pár ezeres progi megmondta egyből mi a baja, azt nem értem hogy az érzékelő hogy esett át a meon a gyárban gondolom Conti gyártmány Veszprémben készül ...
esvé2022-02-27 15:52:52 // 24743
nem akartam többet mondani, ui fórumtársunkról van szó és nem tudom akarja-e itt vagy máshol megosztani nyilvánosan "élményeit".

Olyan hibák (többes szám!) fordultak elő, amelyekkel már egy alapszintű minbizt rendszer is megfogja még a gyárban az autót! Hibák mindenhol előfordulhatnak, de meglepő, hogy így is elengedik és átadják az autót...

Másrészt tényleg érdekes, hogy a régebbi autóknál ilyen szinte nem is volt
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-27 15:45:40 // 24742
Érdekes, hogy itt azért nem hallani annyi rossz autóról. A Tiednél sem a hiba volt komoly, inkább a hozzá nem értés. Na de az nagyon..Tény, hogy az a mondás járja, hogy a márka mindegy, olyan új autót vegyél, amit árulnak és szervizelnek a városodban. Legutóbb itt Debrecenben egy közel 30 millás BMW-ről hallottam hasonló sztorit, haza se tudta vinni az illető, hiába ment oda boldogan családostul. De szinte bármely márkánál előfordul sajnos.
Piritu - 1.000.0002022-02-27 14:54:29 // 24741
...és még dolgoznia kell a "legjobb" autóm címre, mert a Giulietta 90-nél szorult először garanciális javításra...
Piritu - 1.000.0002022-02-27 14:51:09 // 24740
Az én példám meg egy másik, 86e km alatt semmi :-P
RomeoOne2022-02-27 14:26:05 // 24739
Nem tudom kit említesz, de jópár példát tudnék sorolni csak Mo.-ról, de a külföldi fórumok is ezzel vannak tele. Elég csak megnézni jobb oldalt az "Új tagok"-nál felülről a 3. tagunk bemutatkozóját. És ez csak egy a sok közül.
RomeoOne2022-02-27 14:24:22 // 24738
Pedig nagyon nem rózsás a helyzet. A tied még nem ez a széria, ez inkább az utóbbi 1-2 év inkább, amiről beszélek. A korábbiakban még inkább a "gyermekbetegségek" voltak, amiket idővel javítottak.
esvé2022-02-27 14:20:13 // 24737
sajnos tényleg nincs minőségbiztosítás vagy nagyon kezdetleges, messze nem prémium kategória. Fórumtársunk új autójával is olyan hibákba futott bele, ami hihetetlennek tűnik már ebben a században....
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-27 13:22:34 // 24736
Azért ennyire nem látom elátkozottnak, nálam apróbb hibák voltak azt megcsinálták azóta semmi baja...szóval én meg mindenkinek ajánlom a márkát, mert alapvetően jó, a legjobb...az megint más kérdés, hogy most annyira elmásztak az árak, hogy egy felszerelt, kevés méteres Giu/Suv alig olcsóbb, mint az új
RomeoOne2022-02-27 11:21:52 // 24735
Én is azt hittem, de ahogy Erhard is írja, a garancia addig jó, amíg nincs ténylegesen szükség rá. Aztán kiderül, hogy mennyit ér :)

Nem vigasztal, de ez van. Ma már egy új autóhoz is ugyanúgy szerencséd kell, hogy jó legyen, mint ha használtat veszel. Nem tudom, hogy másoknál milyen az Alfánál különösen rossz a helyzet. A külföldi fórumokon konkrétan arról beszéltek, hogy a minőségbiztosítás gyakorlatilag nem létezik már náluk. Egyik fazon elment gyári új, raktári autókat nézni, hogy vegyen, a 3. lett csak hibátlan, amit nézett.

Nagyon sok Alfást ismerek, akik úgy vették át a Stelvio vagy Giuliájukat, hogy minden baja volt a kocsinak, aztán hónapokig tartott, mire rendberakták.

Jelen helyzetben, ha valaki megkérdezné tőlem valaki, hogy merjen-e Alfát venni, mert tetszik neki, meg jókat hallott róla... Nem tudnám neki ajánlani, csak ha nem zavarja a sz.pás, amire jó esély van.

Én most is ezt venném, mert amit tud, azt nem tudja más autó megadni. De valószínűnek tartom, hogy nagyon-nagyon kevesen mosolyognának őszintén, ha az új autójuk hónapokig, fél évekig használhatatlan :)
denil12022-02-27 10:24:48 // 24734
Mire leirtam, mar rajottem. A leiras szerint ez 4db felni, de valojaban csak 1db.
Ugyanez az elado 256k-ert adja ugyanezt a felnit amibol mar valoban 4db van.
denil12022-02-27 10:22:24 // 24733
Hogy kerulhet ennyibe 4db felni?
Es miert 44-es at ET hatul?
Full pozitiv a feedback az eladora.

Felni
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-27 07:57:03 // 24732
Teljesen mindegy mit veszel és mennyiért a garancia egy szépen csengő szó amivel a saját lelkedet nyugtatod ... mostanában ugye a merci is öngyulladó lett dízel fronton a 40 millás tulajok is csak egy levelet kapnak mivel alkatrész nincs ezért lehetőleg ne használják az autót...
Morfiusz Cédula2022-02-27 07:25:34 // 24731
Ebben a sztoriban nekem az a meglepő, hogy én naivan azt gondoltam, hogy ha vesz az ember harminc milla környékén egy autót, akkor komolyabb supportot kap hozzá. De ezek szerint tévedtem.

Az vigasztaljon, hogy nem csak az Alfáék ilyen impotensek. Pár hete láttam egy orosz youtuber videóját, aki a (valami szintén nem alapmodell) Mercedesét tolta ki a mezőre és gyújtotta fel pár kanna benzin rálocsolása után a youtube nyilvánossága előtt, a gyenge support miatti tiltakozásul.
Morfiusz Cédula2022-02-27 07:14:28 // 24730
Nem Samsungos Androidosoknak meg ott van ugyanerre a Tasker nevű alkalmazás. A 159-ben nekem is be volt állítva, hogy ha a telefon blutoothon kapcsolódik a fejegységhez, automatikusan indítsa a wifi hotspotot, hogy a fejegységnek legyen netje. A végén meg ki.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-26 22:48:53 // 24729
Ma le kellett szaladnom Földvárra menet közben találkoztam egy fehér Mustánggal kék csíkos kivitelben jó hangja volt de szerintem csak a 2.3as előztük a sort aztán közeledtem rá elég szépen...mondjuk nehezebb, mint a suv 😁
Piritu - 1.000.0002022-02-26 22:08:45 // 24728
Nekem viszont ez a "Bixby Routines" új, ki is fogom próbálni...
DKori2022-02-26 21:23:49 // 24727
Bakker akkor ez nagyon félre ment (pedig szoktalak Titeket read onlyban olvasni mert érdekel a Giulia, na meg méginkább a Stelvio - és esetleg mostmár a Tonale is :) ), sorry! :)
Zselé2022-02-26 20:43:04 // 24726
Szia, én az Almás vagyok :) Tehát nálam Carplay van ugye. Azzal nincs is semmi gond. A telefon állandóan connected, de a carplayt ritkán használom. Szoktam viszont BT-n zenét hallgatni róla. De nem is a Carplay indul el, hanem simán a média BT-n
DKori2022-02-26 19:41:49 // 24725
Bocs, hogy belevau, de hátha segít: AA-val kapcsolódás utánntapasztaltad ezt? Mert ha igen akkor az van amit Piritu ír, normális jelenség és ezt az "autoplay"-t ki tudod az AndroidAutoban kapcsolni. ;)

Ui.: még egy esetleg hasznos tipp Samsung tulajoknak > a Samsung telefonokon van egy Bixby Routines nevű rendszeralkalmazás amivel különböző szabályokat tudsz létrehozni (akár azt, hogy ha bluetoothon kapcsolódik a telefon az autódhoz akkor automatikusan indítsa el valamelyik zenédet, vagy kapcsolja be a mobilneted stb. és ha lekapcsolódsz akkor befejezi ezeket szépen...), esetleg hasznos lehet! ;) OFF de nekünk utólagos Androidos fejegyég van az autóinkban (azaz a Cromáé még a polcon várja, hogy beszereljem ;) ) aminél ugye úgy teljes az élmény ha adsz a fekegységnek a telefonodról hotspoton mobilnetet > ezzel a Bixby Routines-el meg tudtam mondani a telefonnak, hogy ha Bluetooth-on párosodik az autóval akkor kapcsolja be a wifi hotspotot majd ha lekapcsolódik az autóról akkor kapcsolja le >>> tök faja, elő se kell venni a telefont és kap netet az autóban a fejegység, tudok waze-zni, spotify-zni (Radio Italia olasz rádióállomásokat hallgatni) stb. :)))

Hátha valakinek segít ez a pár sor! :)
Zselé2022-02-26 17:15:39 // 24724
De pont az a baj hogy nem az ment. Rádió ment, de telefonról folytatja
Piritu - 1.000.0002022-02-26 16:02:12 // 24723
Így van, az okos Android ezt is tudja :-))
pettinke2022-02-26 15:52:48 // 24722
Arra van beállitás az AA-ban emlékeim szerint. Ha autó nélkül elindítod az appot a telódon, akkor feljönnek a beállítások, "Automatically start media"
Piritu - 1.000.0002022-02-26 15:13:57 // 24721
Az android auto is elindítja csatlakozás után ami utoljára ment még akkor is ha rádióval kapcsoltam le. Szerintem a telefon indítja automatikusan a lejátszást ha érzékeli a kocsit...
Zselé2022-02-26 12:11:20 // 24720
Átlag évi 35-40 ezret szoktam menni, de sok volt most a dolog szerte az országban. Azért remélem beáll a szokott trend, mert ez kb 55 ezer/év lenne, azaz 5 évesen 275000 km :D
zümi1662022-02-26 09:42:43 // 24719
Uhh, csapatod rendesen, nekem ennyi idősen még ötszáz sem volt benne :-)
Most másfél éves, alulról karcolgatjuk a 12 ezer km.-t :-))
Zselé2022-02-26 08:24:11 // 24718
Sziasztok! Másnak is csinálja azt a Connect, hogy véletlenszerűen az FM rádió helyett beindítás után a BT-n csatlakoztatott telefonról kezd lejátszani? Pedig FM-en lett leállítva, és nem kértem, hogy telóról játszon zenét

Egyébként ma egy hónapos a drága, 4613 km van benne :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.