Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2022-12-12 13:55:33 // 27952
Új kulcs hátlapom lett az autó színében:


Most már van egy piros és egy zöld - elnézést, egy rosso és egy verde -, mehetek mindig az alkalomhoz illővel :DDD
Vagy beszerzek még egy kék és egy srága hátlapot is és majd egy kulcshoz egy DNA-R állás fog tartozni :DDD
SD2022-12-12 12:30:04 // 27951
az enyémen pl. biztos nem:)
pettinke2022-12-12 12:21:31 // 27950
az szerintem nem mindegyiken fűthető, a Téli csomag része.
amúgy v.színűleg a hátsó ablak + tükörfűtéssel együtt megy csak, járó motorral.
HA elég combos az akku, mert a Giulia nem szeret fűteni, ha úgy érzi, gyenge az akku.
SD2022-12-12 12:08:39 // 27949
asszem el kell már raknom a kerti slagot is:D azon nincs fűtés:D
SD2022-12-12 12:07:59 // 27948
csak tipp: tükörfűtés? magyarul hátsó ablak fűtés csak járó motornál megy
Zselé2022-12-12 11:39:02 // 27947
Ma befagyott az ablakmosó fúvókám. Ez elvileg fűthető. Tudja valaki, hogy kell fűteni? :D
Giuntini2022-12-12 10:07:23 // 27946
A legnagyobb csoda a Bologna-Firenze közötti autópályaszakasz!
Azt tedd meg! Most már két autópálya van egymás mellett, az új szélesebb kevesebb kamyarral és még jobban át van fúrva az Appeninek algútakkal. Idén az új szakaszon mentem, biztonságosabb gyorsabb, de ha Te még nem jártál ott, mindenképpen az Autostrada Panoramicón tedd meg ezt az utat! Kanyarok, alagutak, viaduktok tömkellege. A kamionok most már az új szakaszon mennek.
Régen a régi autópálya iszonyúan veszélyes volt, keskeny és szűk, a kamionok átlógtak a kanyarokban a belső sávba, de most az új elkészültével kevésbé forgalmas.
SD2022-12-12 09:59:44 // 27945
Ki mit vár az autótól kérdésre: itt a válasz:D:D:D

Azt mondja nem tudom vezetni a saját autómat?
Nem az ön autója inkább egy playmouth vagy egy studebaker LOL:D:D:D

Meg kell nézzem megint ezt a filmet!!
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-12 09:27:14 // 27944
Eltünteti a.. na mit? .. A sebességet XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-12 09:26:19 // 27943
A 159 2.4 automata tényleg kiváló autópályás autó, értem Emilt. Nyilván a Giulia egy újabb konstrukció, simán tudja ugyanazt az élményt autópályán, sőt ugyanannyit is fogyaszt. A 159 a tömege és a kőkemény Ti futóműve miatt rezzenéstelenebb érzés voltautópályán. A Giulia viszont kezesebb és rugalmasabb, és még jobban eltünteti a . Szerintem nagyobb tempón halkabb is, de lehet csalnak az emlékeim.
SD2022-12-12 09:12:11 // 27942
Miért írok ilyet hogy “kifelyezetten” ? :D aztamindenit:D
SD2022-12-12 06:46:36 // 27941
Nekem a D egyértelműen az autó szerű viselkedés, az N inkább a nagypapás közlekedéshez jó. A meg kifelyezetten max dugóban araszoláshoz..

De most próbálgattam manuálban is buli, természetes D és manual;) körforgalom előtt M2 aztán kifele ha nem tapad be az is jó muri:D 200Le -nél azért nem csak rárugok és bárhol forog:D ki kell tapasztalni;)

A-ban amúgy a nyomatékot is maximálja, ez ugye a havon elinduláshoz lett kitalálva anno.
SD2022-12-12 06:40:35 // 27940
A fékezgetése eleinte nekem is feltűnt, de leginkább lefele.

Nekem autópályán a két vonal tűnik hasonlónak ahogy én vezetek.
1 vonallal már annyira közel megy az előttem lévőhöz hogy nem látok semmit.
De alsóbb rendű utakon, most volt hogy felraktam 4 vonalra hogy ne érezze az előttem lévő hogy tolom.

Na meg aztán máshogy működik rossz időben, kiszámíthatalanabb..
Száraz időben mindig pont egy pár pillanattal előbb fékezet mint mikor én tettem volna lassításnál, de most havas esős időben vagy kétszer nekem kellet mert nem akartam megvárni mikor veszi észre:D

A pályás párhuzamos közlekedés szintén érdekes mert pl van olyan tempomat amibe be van programozva hogy jobbról ne előzzön:D ebbe nincs :D

A parkoló autóknál nálam még a lekanyarodóknál is úgyvette hogy majd kikerülöm:D

Egy keresztbe lassan guruolónál fékezett egy nagyobbat most, de az csak elővigyázatosság.

Ha nem látja jól a sávokat akkor bizonytalanabb, azt meg ugye a kamerán nézi, az is lehet koszos.
RomeoOne2022-12-11 23:40:13 // 27939
N-be csak akkor teszem, ha üres a pálya és utazó 160-nal megyek 8.-ban. D-ben akkor nyitva lenne a front splitter, de mivel nem nagyon van szükség egy egyenletes tempójú autópályázáshoz leszprító erő növelésére, így inkább felcsukom, hogy ne fogyasszon többet feleslegesen a nagyobb légellenállás miatt.
RomeoOne2022-12-11 23:36:19 // 27938
Sajnos 2020-tól a "D" az új "N". Ez még a Q-nál is így van. Pedig vártam nagyon, hogy megtapasztaljam, amikről olvastam sokat előtte, hogy N-ben szinte szívó karaktere van, jól adagolható gázpedállal, felól leadott teljesítménnyel, D-ben meg harap bárhol... De ebből az lett, hogy N-ben sz@r, D-ben meg jó. A-ról szót sem érdemes ejteni, szinte nem is különbözik az N-től.
Ahogy Gyuri is mondta, az autó D-be állítása indulásnál kötelező mozdulat, mint a SS kikapcsolása.
Liquid2022-12-11 22:57:03 // 27937
Ugye-ugye, nagyon jó dolog a Q4, a legjobb havas úton lámpától kilőni :) Egy dologra kell figyelni, hogy meg is kell állni. Egyszer majdnem elkottáztam még a 159-cel.
carver2022-12-11 22:51:19 // 27936
nem a benzines vs dízelt akarom tolni még akkor sem ha úgy tűnik. Tudom hogy van olyan ember, felhasználás akinek, amire a mai napig jobb a dízel.

De a benzines Giluliával autópályázni nem különbözik lényegesen az (én általam ismert, nem Alfa) dízelektől. Persze lehet hogy valamivel kevesebbet megy el - mondjuk elmegy bőven 700 felett, szerintem még 800-at is - ok elmenne ha nem én vezetném, mert én nagyobb sebességnél jobban tudok figyelni (ok, ok tudom Gyuri ez is egy gyenge lábakon álló magyarázat :) bár tény hogy 150 fölött érezhetőbbé válik a fogyasztás többlet tehát ha nyomod akkor még mindig jobban jársz a dízellel, de ha 130-140-nél nem akarsz többet akkor - a mai dízeláraknál - nem lesz óriási a különség. Nem számolgattam csak tippelek 10%-kal többet fizetsz a gázolajért, 20%-kal kevesebbet fogyasztasz. Amikor még normál ember tudott autót venni, fizettél 400.000-rel többet a dízelesért, ha sokat jártál visszajött.

De a nyugalom, a mindig elegendő tartalák az előzéshez, az ugyanúgy megvan a benzines Giuban, tehát minden mást ugyanúgy megkapsz.

Tavaly közel 5000 km-et letekertünk egy francia körúton, és a nyugalmat, a tájba merülést csak egy rövid időre vette át az izgalom (az is inkább a család egyes tagjainál, nálam inkább a teli szájjal vigyorgás) mert amíg nem tapasztaltam meg testközelből a Monacóból Genova felé vezető autópályát addig nem tudtam, hogy autópályán is lehet reprodukálni a szerpentines élményautózást...
Piritu - 1.000.0002022-12-11 22:38:33 // 27935
No, holnap reggel leteszem Júliát egy kis festésre Riegleréknél és élem a villanyautósok életét...
Piritu - 1.000.0002022-12-11 22:27:25 // 27934
Lehet, de 110-140 környékén rohadtul nem mindegy hogy stabilan ugyan annyival mész vagy szinte folyamatosan fékezgetsz majd gyorsítasz. A tempomat lényege pont az lenne hogy a stabil sebességgel a gyorsításra nem kell energiát fordítani. Ráadásul a Veloce még 100 kilóval nehezebb is.
Piritu - 1.000.0002022-12-11 22:23:22 // 27933
A másik hogy a facelifttel nagyon elszúrták az "N" fokozatot. Nagyon kelletlenül gyorsul a pályán.
Kéne vissza a 2019-es gázreakciója, meg a vitorlázás is sz@r :-(

A fél utat "D"-ben jöttem hazafelé a pályán, az lesz a nyerő. Kezdem érteni azokat akik azt mondják hogy az "N"-et el lehet felejteni.
carver2022-12-11 22:19:34 // 27932
oda vissza nekem még egy autpályán sem sikerült ugyanazt mérni és ez szerintem nem a tempomat miatt van. Domborzat, uralkodó szélirány, napsugárzás stb. Többször próbáltam M1,M7, M7 az egyik irány stabilan magasabb a másiknál.
Piritu - 1.000.0002022-12-11 22:18:26 // 27931
Hazafelé egy csíkra (a legkisebb követési távolságra) állítottam, így már sokkal élhetőbb lett.
A szomszéd sávban menőket is sikerült megoldani úgy hogy próbálok a sáv bal oldalán menni. Ellenben ha ő vezet, akkor a pont a sáv közepén megy :-D
RomeoOne2022-12-11 21:25:08 // 27930
Az enyémmel nincsenek ilyen bajok. Sosem keverte még össze a különböző sávokban lévő autókat. Azt hittem kanyarban majd zavarban jön, hogy ha egy balos íven a külsőben lévő pont előttem van, de ez sem okoz neki problémát.
Az igaz, hogy néha túl hamar lassít be, de én azt vettem észre, hogy a sebességkülönbségre érzékeny. Ha jóval lassabb az elöl lévő autó, akkor nagyon hamar beavatkozik, nem foglalkozik azzal, hogy simán kikerülhető.
Piritu - 1.000.0002022-12-11 20:20:05 // 27929
Próbáltam lemenni vele a pályáról, de amikor elkezdett íves lenni a lehajtó visszaadta.
Jó játék :-)
SD2022-12-11 20:13:51 // 27928
Nem a leginteligensebb, de használható:) Először én is mindenhol bekapcsolgattam, még körfogarmakba is azzal mentem:D De aztán most már csak tiszt a forgalmi szituációban, arra való:) Ha besorolás vagy káosz van akkor át kell venni:)
Piritu - 1.000.0002022-12-11 19:56:46 // 27927
Amúgy félelmetes hogy a Q4 a hólatyakos pályán mekkorát lép :-)

Reggel kicsit le volt fagyva az se volt akadály :-)
Piritu - 1.000.0002022-12-11 19:54:53 // 27926
Ez nem tanul, ez sz@r.
A szomszéd sávban menőre nem szabadna lassítania.
A lekövetésnek nem abból kellene állnia hogy befékez majd rágyorsít.

...ellenben a sávtartó nagyon szépen elkormányoz az útépítésnél lévő szűkített (2,1m) sávban. Csak az útépítés végénél lévő visszaterelésnél adja vissza a kormányzást mert összekeveredik a sárga és fehér vonalak közt (ami szerintem természetes).
SD2022-12-11 18:47:53 // 27925

Q4 hótálca installálva:D

Körforgalomban powerslide 1-es szint abszolválva;)))

A gyerekek könyörögtek hogy autózzunk még;D
SD2022-12-11 18:43:33 // 27924
Megszokod:D ő is tanul, te is:D
Forgalom és helyzetfüggő mikor segít:)
Amikor nyugodtabban beállsz egy sávba akkor kiváló, gyorsítani tudsz azt nem írhatja felül, fékkel meg a gombbal meg tudod deaktiválni.
Amúgy 8,5 az ilyen épp sebeséghatér teteje plusz pár gyorsítás kb;)
Piritu - 1.000.0002022-12-11 17:41:12 // 27923
No megjöttünk, az autópályázást és a nagyvárosi mászkálást 8,2-vel (comp szerint 8,4-el) zártuk.

Aki a távolságtartós tempomat programját írta még nem sokat mehetett tempomattal. Odaúton bő fél literrel magasabb átlagot produkált a felesleges lassításaival és gyorsításaival. A másik meg hogy autópályán nem sok különbség van a 4 követési fokozat közt, nagyon nehéz olyan korán kielőzni hogy ne fékezzen be.
Autópályán sokszor a szélső sávban éppen előzött autót - főleg ha közel megy a szaggatotthoz - is "leköveti" és belassít a tempójára. A legjobb a városban volt amikor az út szélén álló autóra besatuzott mert meg akart állni mögötte, holott éppen kikerültem, nem is voltam mögötte.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-11 14:05:56 // 27922
Nagyon köszönöm! :-)
SD2022-12-11 06:50:28 // 27921

NAGYJÁBÓL:)
vmisi12022-12-10 23:32:09 // 27920
Hali, az enyémet kipróbálhatja, XI. kerület vagy hétköznap Dunaharasztiban.
Liquid2022-12-10 22:17:24 // 27919
én nem aggódtam érte városban se csak éreztem, hogy nagyon nem optimális, de ha automata lett volna valószínűleg simán elnyomja ezt az érzést
Giuntini2022-12-10 21:00:51 // 27918
Azt vedd figyelembe, hogy egy új és garanciális autóról beszélsz. A 159 abból a szempontból különleges, hogy behatárolt a használhatósága....
Az aggódásról... Olaszországban egyetlen másodpercre sem aggódtam! Minden porcikáján érezhető volt, hogy ez az autó erre született.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 20:25:35 // 27917
Emil, a Giulia tudja azt a csodát, hogy beülök, és elfelejtem az árát. Nem jut eszembe egy pillanatra sem hogy félteni kéne, vagy hogy bármi alkatrésze épp amortizálódik.
Ez nagyon 159 specialitás, hidd el nekem. Pont így éreztem Zen esetén és lényegében a végére alig használtam. Az egyszerűbb szerkezetben persze kevesebb romlandó alkatrész van, de ott az 1.4 Multiair. Attól sincs rajtam az elromlás para úgy, mint a 2.4 miatt volt. Pedig napi nyúzást kap. Halkan mondom, a konstrukciós bajok mellett az amore topic tehet erről főleg szerintem 😄
Zen pedig azért lett Zen, pontosan a nyugalom miatt amit árasztott.
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 20:11:23 // 27916
Hol láttál ilyet? Részemről pont mindegy milyen autót akarsz. Az egyetlen amit nem fogadok el, az érvelésed. De nem baj, nem megy át, hagyjuk... kár erre több betű.
leopop32022-12-10 19:58:51 // 27915
Igen jól fogalmazta meg főleg a lényeget: “Csak a többieknek kell ezt elfogadni, ami néha nehezen megy” 😁😜
Giuntini2022-12-10 19:22:03 // 27914
Engedjétek meg, hogy beleszóljak ebbe a dízel kontra benzin és automata kontra kéziváltó vitába mint 159 és MiTo tulaj.
A 159 2,4 automatánál nehéz jobb hosszútávra való utazóautót találni. A hangja fenomenális, az a mérhetetlen nyugalom amit áraszt magából az párját ritkitja. Nincs olyan benzines ellenfél amely egy 800 km hosszú utat egyhuzamban ilyen fölényesen teljesítené. Nincs fáradás, az automata tökéletes partner. Ugyanakkor ott van a városi használat, a motor karaktere nem teszi igazán partnerré a városban, hiába árasztja magából a nyugalmat. Érezni lehet minden egyes városi kilométernél a költségek, a meghibásodás lehetőségének drasztikus emelkedését.
Nem jobb a városban egy egyszerű szerkezet, könnyű kuplungú manuális váltóval? Fürgébb, olcsóbb, és legfőképpen megbízhatóbb, emellett egy drágán javítható autót sokkal jobban lehet félteni.
Egy új Giuliát iszonyúan lehet félteni, egy 280 lovas benzines használata egy budapesti dugós forgalomban szerény véleményem szerint egyszerűen ugyanolyan pazarlás, mint egy 5 hengeres automata dízel, amelyikkel körülményes a jasználat, pláne ha hozzávesszk a sűrűbb regenerálási igényt.
Nem akarom magam példaként állítani, de egy egyszerű szívó benzinessel el lehet felejteni az aggodalmaskodást, hogy mi játszódik le a motor illetve az automata váltó belsejében.
Persze ez valóban úgy éri meg, ha sokat használja a kisautót az ember a városban, nagy dízelt meg megéri tartani a gyakori hosszabb utak miatt.
Én javaslom mindenkinek, aki nagyvárosban él, vegyen egy egyszerű motorizáltságú kis benzinest, és sokkal nyugodtabban éli meg a nagyvárosi stresszes közlekedést. Nekem nem számít hogy nincs benne ülésfűtés és egyebek ha a motor három km-en belül bemelegszik, míg a 2,4-nek tíz km is kell a hidegben.
Jó hogy az Alfának volt egy ilyen egyszerű típusa mint a 77 lovas 1,4 szívó. Egyszerűbbé teszi az életet az egyszerűségével.
Viccesen mondva egy Alfánál csak egy jobb dolog van; a két Alfa😊
SD2022-12-10 18:55:24 // 27912
Egyépként én kifejezetten utáltam a dízeleket, de aztán volt egy és ráadásul automatás és nagyon élhető gépek.. nem váltogat, csak tol:)

A benzines megcsinálja hogy megy ja nem vissza na most:D

De én akkor is benzin párti vagyok, de egye fene Stelvio-ból lehet dízelt vennék:)
Liquid2022-12-10 18:21:29 // 27911
Én képtelen vagyok / lennék a nromális közlekedésre :) A tempomatot is max. pályán tudom elképzelni, min. 150-es értékkel :D
Liquid2022-12-10 18:20:11 // 27910
Gondolom mert még mindig menő a kéziváltó hátsókerék combo :) Persze pályanapozás ilyesmi esetén biztos jobb tud lenni a manuális, de végülis a váltófülek pont megadják ezt a lehetőséget, ami úgyis csak igen ritkán kell, viszont a mindennapokban nagyon jó társ az automata.
zgi5212022-12-10 18:08:39 // 27909
papiron a dizel 0-60 kozott jobb!
csak szolok 😀
SD2022-12-10 18:06:05 // 27908
Hmm mennyire számít a kvázi hideg, mert tempomattal Velencére 55-ös átlag jött ki a régi hetesen, 7,5 körül fogyasztott.. Normal-ban Neutralban:D Nemtudom miben:D

És ha picit normálisabban közlekedek ugrik fel 8,5-9-re:P

Most elrontottam vagy mi? Hogy voltak ilyen 6,5 meg hasonlók vagy azt csak pályán 90-110 körül?

Amúgy meg egy subarus ismerősömet idézném:
Mennyit eszik?
Amennyir akar:D
Az összeset:P
SD2022-12-10 18:01:20 // 27907
Jóvanna csak nem hagyhattam ki, 7-et az enyim is gyorsul:D :D :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 18:00:21 // 27906
Tesóm kézi váltó, rwd elképzeléssel indult, szerintem így egy manuál Giulia és egy kézis 136lovas BMW után kezdi feladni. Úgyhogy jelenleg az rwd az egyetlen fix paraméter 😄
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-10 17:57:29 // 27905
Hát persze ..😂
Megy az ha kell, elvileg 7-et gyorsul kb. szóval lassúnak nem kéne lennie.
Mondjuk a manuális az volt, de kisebb is a nyomatéka papíron is.
Zselé2022-12-10 17:46:59 // 27904
:DDD
SD2022-12-10 16:28:22 // 27903
Berakod A-ba a benzinest és ott a dízel:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.