Fórum >> Típusok >> Giulia

G-MANN🍀2023-03-03 19:41:40 // 29584
A kevés km sokat segít 😊
SD2023-03-03 19:36:24 // 29583
mondjuk ez bajt nem okoz.. max hibakódot.. de viszont ha az 5.2-ből fogy, az már lehet baj:P
SD2023-03-03 19:35:53 // 29582
mondanám hogy a Giulia gyári olaj feltöltése 5.5L volt, és 5.2 lett:)
VKG699!!! (4x156+75)2023-03-03 19:30:46 // 29581
Lásd még 159 dízel olajajánlás... :D
SD2023-03-03 19:21:53 // 29580
de ezek az olaszok komolyan mondom:D

kihoznak egy fasza autót rossz beállításokkal:D

aztán mire már senkit nem érdekel jó lesz:D
VKG699!!! (4x156+75)2023-03-03 19:01:49 // 29579
Csodák nincsenek, csatolt lengőkar keményre hangolva.

A nagyobb baj az, hogy gyárilag az elején rosszak voltak a futóműbeállítási értékek előre, ezért szaglászik folyamatosan....
De már elmúlt :D
VKG699!!! (4x156+75)2023-03-03 19:00:05 // 29578
Pontosan, de azért a 20 millás alapáron már lehet keresni is gondolom... :D
SD2023-03-03 18:56:54 // 29577
és a mito-ról amit írtak hogy bénán dobja a seggét?
Shadin2023-03-03 18:38:04 // 29576
Én is rohadtul nem szerettem a Giulietta-t, de a múltkor az Érdi Turul utcai bontó előtt bambultam egy fehéret (egyhelyben állt) unalmamban, míg Petire vártam és simán megtaláltam azt a nézetet, ahonnan egyáltalán nem volt zavaró a lámpája. Sőt véltem benne felfedezni azt amiről formázták.

Az a baj, hogy minden fotó a Giulietta-ról (meg úgy általában) ugyanabból a perspektívából készül, áll előtte a nepper és "széles" módban fentről lefelé 35-45°-ban kapja le mobiltelefonnal (mobiltelefon, mint a neve is mutatja, telefonálni való, fényképezőgép meg ezzel szemben fényképet készíteni :-) )

Ha ezt a nézetet tudatosan kerülöd és laposabban és oldalabbról nézed, akkor kiadja (nekem). Így lapos és széles az orra és sokkal jobban néz ki. (pláne ha mozgásban van, mert annak dinamikájával megint egy kombinált perspektívát kapsz, többet a forgó kerekeknél)

Mindamellett állítom, hogy nekem van igazam és a Giulietta-t nem lehet a 159-cel összehasonlítani, más kategória, más kor, más koncepció stb.

Egyik autóm sem volt olyan könnyed, mint a patkány, mai napig visszasírom, én nem éreztem benne Warbi által vélt tohonyaságot, vagy akár a súlyát stb. :-(

De az biztos, hogy a Ti ülés nekem sem volt a szívem csücske, hosszú távon biztosan nem.

Giulietta tengelytávja, súlya miatt könnyedebb, de ez igaz egy Golfra is, vagy bármi kompaktra.

Ja igen, Metaxa-t ittam...


Ja MiTo, csajos macipofa, de keményebb autó az annál, csak nem a külsőség alapján kell ítélni :-)

Giulietta ue.

Megyek inni...
carver2023-03-03 18:37:24 // 29575
Alapesetben nem kell.

Helyi hóviszony esetén vannak utak ahova kirakják a kötelező hólánc táblát, oda nem is mehecc be mással (és nem is érdemes, ezt tanúsítom).

Országos helyzet esetén már a határon sem mehetsz be hólánc nélkül, de nagyon valószínű hogy nem fogják megnézni hogy passzol-e.

Azért én télen akkor érzem magam biztonságban ha van (jó) hólánc. Lehet hogy egy kezemen meg tudom számolna hányszor használtam hóláncot, de ha akkor nem lett volna akkor sokáig ott ültem volna a többiekkel az út szélén.

A hegy nem viccel, Alpokban pillanat alatt leszakadhat 15 cm hó, sőt az alföldön is kerülhet az ember olyan hóátfúvásba ahova kell a cucc (vagy térkő + lapát).

Mondjuk lehet hogy az 2022 előtt volt amikor télen még nem 12 fok volt az átlaghőmérséklet...
SD2023-03-03 18:32:36 // 29574
nem tűnik még vállasnak:))
carver2023-03-03 18:22:52 // 29573
"én eleve nem értem hogy miért kell egy Alfának prémiumnak lenni:D"

ez szerintem amolyan kényszerű reverse engineering. Feladtuk hogy többet adjunk el 35 ezernél, de akkor legalább legyen prémium, akkor legalább lesz rajta haszon is...
Shadin2023-03-03 18:21:29 // 29572
Egy újabb kiinduló alap csak egy jó vitázáshoz, amiben mindenki ugyan azt mondja, de mindenki IS máshogy érti :-)
Shadin2023-03-03 18:20:39 // 29571
valami sárgás cimkés 5 csillagost :-)
RomeoOne2023-03-03 17:59:43 // 29570
Olyan szép... Csak cserélni ne kelljen :DDD

Kazes☻2023-03-03 17:49:38 // 29569
Úgy is van! Nekem volt is és nagyon jó volt vele haladni! Kívülről meg nem nagyon nézegettem... nem az a típus volt, amire visszanézel még kétszer a parkolóban. 😁
Giuntini2023-03-03 16:32:12 // 29568
De jó!
Liquid2023-03-03 16:29:28 // 29567
Na a MITO még megosztóbb :)
VKG699!!! (4x156+75)2023-03-03 16:06:50 // 29566
Semmi baj nincs az arnával.

Senki soha nem vette figyelembe, hogy azt az autót a 33 alá pozicionálták, igyekeztek a legtöbbet spórolni rajta, de saját motorokat kapott, egy Ti-vel nem sokkal lehet kisebbet autózni, mint egy 33-mal...

Le lehet éppen szólni, de akkor az összes csicsafiatot is, aminek szerintem semmi értelme.
pettinke2023-03-03 15:52:24 // 29565
ne feledd, hogy Alfa boxer van benne.
https://youtu.be/8p_hkr13UmU
Giuntini2023-03-03 15:27:33 // 29564
Egy kivétel azért van!:) Az Arna, abban semmi alfás értéket nem találni!
Giuntini2023-03-03 15:24:53 // 29563
Én értem hogy mit akar mondani Shadin! A MiTo tényleg férfias játékszer. Annak idején mikor Zoliét kipróbáltam, engem kilóra megvett a 135 lovas Multiair. Én is vettem egyet, igaz az enyém csak a 77 lovas Junior, mert városi strapabíró autó, de futóműve ugyanaz. Hihetetlen stabil, a városi szűk kanyarokban tűpontosan lehet vele nagy sebességgel kanyarodni. A MiTo-t elkönyvelték női autónak, de azok a csajok akik vezetik, nincsenek tisztában vele hogy ez az autó mit tud, mert sohasem próbálták. Erhard is vett egyet, és ő is megállapította, "ezt nem gondoltam volna róla". GT meg egyenesen el van halva a QV-től.
Minden Alfában megvan az érték, a Sudtól kezdve a Tonaléig!
SD2023-03-03 14:31:08 // 29562
ilyenkor bukunk le hogy milyen olvasótábor van:D
Liquid2023-03-03 14:26:35 // 29561
mit fogyasztottál? :D
Shadin2023-03-03 14:14:06 // 29560
Ha már pariba raktátok a 159-et és a Giulietta-t, akkor meg kell jegyeznem, hogy a MiTo férfias, a GT egy gyönyörű hintaló az S-Max pedig hosszában fekete...
:-)
Liquid2023-03-03 14:10:51 // 29559
"cinkes elem" lesz mindegyiken. Majd az idő eldönti mi lesz az. Így előre nem lehet látni milyen lesz a jövő, gondolj csak a 70-80-as évekbeli scifikre :)
Zsolt1552023-03-03 13:37:08 // 29558
Dettó!👍😉
SD2023-03-03 13:33:23 // 29557
nekem a giulia mikor megjelent, nem is tetszett..., aztán elmentem Hondával alfa találkozóra, megnéztem beleültem... szorított az ülés... az áráról ne is beszéljünk:D
Utána letoltam még egy részleges házfelújítást Passattal:D

És beütött a vírus, nem az... az Alfa:D és úgy mentem át minden addig áttörhetetlennek vélt falon, mint a kés a vajban... és most imádom, tényleg, tesztvezetés nélkül vettem meg és csodás!

5 év alatt nem tudtam kizsarolni senkiből hogy oda engedjen a volánhoz... Tudod az ilyen kapcsolatoknak házasság a vége, az meg hosszú mint az orosz tél :D
pettinke2023-03-03 13:26:21 // 29556
hogy őszinte legyek: a 159 formája marha nagy fless volt annak idején. a Giula formára - nekem - nem akkora durranás, de ahogy vezetni lehet, az kenterbe ver mindent :)
Liquid2023-03-03 13:24:57 // 29555
Az a maga módján jól néz ki, főleg az első gen. :)
SD2023-03-03 12:59:38 // 29554
eszemben sincs lefikázni a 159-et, nem csúnyúl, nem öregszik csak patinásodik, most már jobban néz ki mind újonan, nekem akkor annyi pénzért megmunkálatlan volt a belseje.
De ez szubjektív, aki akkor tartott ott hogy olyat vegyen annak ássz ajánlat volt nyilván.

A Giulietta ugyan az, a formája ma is ássz, ami meg kicsit az akkori techno irány mára megöregedve az minden autón ilyen lesz azt nem lehet megúszni.

A Giuliában nekem az tetszik hogy most nem látok rajta olyan elemet ami később cinkesen béna lesz, ez már most future classic:)
Piritu - 1.000.0002023-03-03 11:57:54 // 29553
Nálam a "B" fut. Még a 146-hoz vett hóláncot viszem. 10 éve ki se nyitottam a táskáját. :-)
Most meg már a Q4 csak segít ha kell...
pettinke2023-03-03 11:50:07 // 29552
erősen bal lábbal keltél, ugyanis azt elfelejted, hogy ez a műszerfal - kormány - középkonzol kombó 2005-ben született. akkoriban marhára jól nézett ki, annyira, hogy az akkori 3-as Bömbit lekörözte. (onnan tudom, hogy végigültem az akkori párhuzamos márkákat, mikor 2008-ban cégautót kellett választanom).
az akkori automatát se a mostani ZF-hez hasonlítsd, mert akkor az nem volt.

a 159 a maga korában nagyon jó volt, de most azért az a konstrukció meg dizájn 2023-2005=18 éves! és igen, kívülről valóban merész az eleje még mindig (nagyon jól öregedett) de az autóipart továbblépett.
SD2023-03-03 11:08:52 // 29551
2021-ben tervezett GUI felületre jön nekem egy 1980-at idéző valami szarral és kérdezi hogy tervezzem újra mert nem elég jó,.. mondom haver a terven 4 éve mi volt????:D
SD2023-03-03 11:07:55 // 29550
lehet ballábbal keltem, ma szétharaptam már pár kollégát is:D
SD2023-03-03 11:07:25 // 29549
Nem leszek most népszerű:))

- kormány? mint a gyerek fajátékai:)))
- közékonzol ? ez is terven jól nézett ki.. de inkább lefóliáznám feketére:D
- váltó??? hát a VW konszern tiptronic-ja ami egy vicc az műremek hozzá képest
- a mellszívó vezérlő gombokkal kell kapcsolni a klímát?

kb design szempontjából pont annyi a különbség mint egy ferrari és egy mustang közt:)

nem csúnya de nekem nem ez a szép...
SD2023-03-03 10:55:33 // 29547
az autó súlya kategória megint olyan hogy 400kg többlet az pont egy teli utastér.. azt meg ne kelljen már magyarázni mennyivel jobb egymagában csapatni mint fullra pakolva:D
Villanyautókról ne is beszéljünk:D
Giuntini2023-03-03 10:54:07 // 29546
Ez az! Ezt éreztem vele tavaly Olaszországban is! Menni vele megállás mélkül a világ végéig hihetetlen biztonságban. Végig az volt az érzésrm, VIGYÁZ RÁM.
SD2023-03-03 10:53:34 // 29545
És veszek egy ilyen pillanatszorítós marék szart... az meg arra jó lesz ha tényleg elakadnék valaha valahol:D
SD2023-03-03 10:52:11 // 29544
Ausztiába kell hólánc? ha arra járnék?


Az ilyen láncos szaroktól a hideg kiráz hogy szétveri a kasznit meg a felnit...

Opció B. berakom a régit (Michelin easy grip vagy mi) ami ugyan a Giuliára nem jó, de akkor legalább van:D
Megvettem sosem használtam:D
Megnézik hogy jó-e rá?:D
SD2023-03-03 10:47:36 // 29543
Hát nekem a 155 bele ami azért valljuk be nem egy műszaki remek inkább olyan pipa készvan kategória, és a Giulia is nagyságrendekkel felülmúlja a 159-est:)))

A 159-en tipikusan látszódnak a nem megmunkált arányok, és ki nem használt felületek, mindez design szempontból értem.

A megmunkálás minőségére nem tudok mit mondani, én eleve nem értem hogy miért kell egy Alfának prémiumnak lenni:D

Meg is vettem a Giuliát szövetüléssel fapaddal, nekem így tökéletes, de a 159 ami kívülről iparművészeti műremek, az ülések is ok, de a műszerfal már megbocsáss... olyan mint a bangle 5-ös bmw, kívülről az is egy "gyönyör" belül meg mint egy kivénhedt corsa:D

Énkérek elnézést:)))
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 10:15:26 // 29542
A 159 beltere szerinem is egy külön szint, nem is hasonlítható máshoz. Alapvetően a műanyagjai szerintem közepesek, az óracsoport kialakítása talán kevésbé Alfás, de az összhatás az nagyon jó, szándékosan hagyományos. A turbónyomás óra a mai napig hiányzik :-) A bőrök pedig tényleg komoly minőséget adtak a beltérnek. Nálam minden bőrözött volt, fantasztikus élmény volt az a beltér. Az ajtópanelokon a barna bőrbetét, a harmonikus színösszeállítás, nekem az nagyon adta. A Giulia összeállításánál nagy fejvakarás volt ez nekem, magamtól nem is tudtam elrugaszkodni tőle.
A bőrök minősége is kiváló volt. Annyit hozzátennék, hogy a Giulia bőrök minőségén javítottak 2020-tól, láttad, érezted Te is. Az alap ülések is talán vastagabbak (vagy még nem ültem szét), de a Veloce üléseknek olyan kellemes "cipőbolt" illatuk van, amire előzőleg nem emlékszem a Giulia mustrákról.
A BMW-knek meg pont a 2004-től futó e90 -esek műszerfala nekem fura. Újkorában biztos ütött, de rémesen elavult. És nem műszakilag értem, hanem látványra, érzésre. Tudom, a szomszédnak ilyen is van XD Nekem annál jobban bejön az e46, az legalább még olyan BMW-s, sofőr felé fordulós.
A súllyal meg az a helyzet, hogy a többiek jobban leplezték, plusz az elvárás egy Alfától nem ez volt. Az autó hangolása kelti a mégnagyobb súly érzetét, ebben biztos vagyok. Egy Stelvio tuti könnyebbnek érződik, mert élénkebbek a reakciói, jobb a tömegeloszlás. Az összhatás adta ki a súly érzetet, mert meg akartak felelni egyszerre mindennek is. Igazából nem sikerült, nem lett egy sokoldalú hangolás. Egy dologra jó, arra nagyon, jó messzire menni menni menni.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-03 09:51:33 // 29541
Lehet ezeért? A semmiből is beleállsz.. csak minek XD
Giuntini2023-03-03 09:25:22 // 29540
Gondoltam hogy ezekre a megállapításaidra nem válaszolok, de nem bírtam megállni. Mondjatjátok, hogy miért nem fogom be a szám, hiszen nekem nincs Giuliám. Igen, én 159 imádó vagyok, de úgy hogy ismerem a hibáit és hátrányait.
Leírod hogy a súlytöbblet elriasztó. Ezt már ezerszer átbeszéltük, hogy minimális a súlytöbblet a konkurenciához viszonyítba. Az akkori BMW-k, Mercik, Audik (természetesen a középkategória) hasonló súllyal bírtak. Ezt az idióta "szak"újságírók találták ki. Hogy lehetett volna könnyebb, hiszen az akkori legmerevebb, legbiztonságosabb és legstabilabb karosszériával a 159 rendelkezett. A másik amit a motorokról írtál. Igazad van, a benzinmotorok magy része nem illett a 159 karakteréhez, kivéve a TBI-t illetve talán a V6-ot, bár a Busso kózelében nem volt.
Akkoriban a középkategória prémium szegmensének 80%-a dízelmotorokkal került forgalomba, a benzineseket nem igazán fejlesztették. Az autó fejlesztése hatalmas költség volt, egyszerűen leemelték a GM polcról átalakításokkal a meglévő blokkokat. Viszont a dízelek előremutatóbbak voltak, a részecske szűrőkkel már megfeleltek volna az Euro 5-nek is. Pont emiatt voltak azokkal a dízelekkel a problémák, amiket rövid távolra használtak.
De ami nálam kiverte a biztosítékot a minimál Bangle féle belső. Meg kell nézni a3-as Bangle BMW-t! Arra jó ez a megállapítás. A 159 belseje szerintem gyönyörű! A műszerek szépsége, a középkonzol körműszerei, a valódi alu dekorelemek, mind izlésesek, szépek, és magyon retro, visszatekintés a régi Alfákra. A kör szellőző rostélyokat aztán a Mercedes is lemásolta. Ami pedig a bőrt illeti, abban mindent felülmúl, el kell ismerni, sokkal minőségibb a Giuliánál, főleg az FL előttiek. A legminőségibb Poltrona Frau, 16 év után is érződik az eredeti bőr illat mikor beülsz. Én megtapogattam a Giulia bőr üléseit, sajnos már nem az a minőség, lejet hogy már nem is Poltrona Frau ülések.
Én nagyon szeretem a Giuliát, fantasztikus autó, modernebb sokkal mint a 159, de annak bája, szépsége enteriőrje szerintem megismételhetetlen.
Nem akartam veled egyáltalán vitatkozni, csak egy kicsit helyre akartam tenni a dolgokat.
Zselé2023-03-02 20:02:02 // 29539
Én igen, vettem. És nem is kényszerhelyzetben. A Multiplát XDDD
leopop32023-03-02 19:55:47 // 29538
Erre nagyon sok példát tudnék én is írni (Velem is volt ilyen bármit mondtam rossz volt 😅)
leopop32023-03-02 19:53:26 // 29537
Óriási +1
SD2023-03-02 12:46:44 // 29535


na megtaláltam a probléma innen indult, aztán ráharapott a piac mert könnyű gyártani, és a gazdák meg vakok:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.