Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002023-12-02 16:23:19 // 32898
Így van, hóban mindegy, de amúgy stabilabb vele.
A gumiárakról meg nem is érdemes beszélni, talán jobban elszálltak mint a kocsiárak.
A Doblóra akartam venni télit (vagy 4 évszakost) egy viszonylag kommersz méretben és inkább úgy döntöttem hogy téli viszonyoknál itthon marad :-D
Shadin2023-12-02 16:15:50 // 32897
carver cartárs által linkelt videón a havas teszteken hátsókerekes autón nem hozott előnyt a széles gumi. Nálunk azért nem jellemző a komoly hó, ha úgy nézzök a kétszéles konfiguráció amellett, hogy jobban néz ki, színhóban nem jelent plusszt, viszont latyakban, vízen ill. hidegben szárazon már feltehetőleg jobban teljesít.
Más oldalról meg a keskenyebb új gumi ára barátságosabb,
ez előny lehet, ha azt nézzük, hogy én simán használtat vennék a 255-ösből.
Piritu - 1.000.0002023-12-02 16:06:24 // 32896
Mivel a Super csak hátul kapar, egyforma kerekkel sokkal inkább érezni a kitörési hajlamot. Főleg elsőkerekes vas után. Anno sikerült egy háromnegyed fánkot is összehozni vele. A kétszélessel sokkal semlegesebben viselkedik az autó, azzal esélyem se volt.
A Q4-en szinte tökmindegy mi van, egyformákkal is hihetetlenül semleges.
Shadin2023-12-02 15:45:53 // 32895
Köszi! Bárcsak már ott tartanánk, nehogy korán igyunk a medve bőrére :-(
Shadin2023-12-02 15:44:48 // 32894
Hát ez tanulságos, de nem igazán segített a választásban :-)

Lehetne egy jó megoldás ez a felni 225/50 r17 gumikkal.
Lev2023-12-02 15:43:19 // 32893
Jó ötlet, csak egy kicsit későn jött,gyorsabbak voltunk:))
Lev2023-12-02 15:41:22 // 32892
Gyönyörű, gratulálok!:)
carver2023-12-02 15:11:50 // 32891
a keskenyebb vs szélesebb (és a kétszéles) téligumi témához:

wide vs narrow winter tires tested

Kicsit rontja az eredményeket hogy a legkeskenyebb téli gumi más típusú volt mint a többi, de a konklúzió szerintem magáért beszél: a széles és a keskeny gumi közötti különbség eltörtpül a jó és a rossz téli gumi közötti különbséghez képest.

És még valami amiről nem beszélnek a tesztben: annyi hó amit a tesztben láttuk nálunk elenyésző mennyiségben lesz, a tél java részében nedves, sőt sokszor száraz felületen járunk és ott már egyértelműen a szélesebb gumi felé billen a mérleg...

Arra viszont nagyon jó a videó hogy instant csillapíthatatlan vágyakozás fogjon el egy jó havas csapatás után :)
G-MANN🍀2023-12-02 14:59:37 // 32890
Álom! Gratulálok! (Lev segítségével kormányváltó is hamar összejöhet 😉)
carver2023-12-02 14:34:20 // 32889
jó tipp, kipróbálom!
carver2023-12-02 13:34:11 // 32888
Gratula, nagyon szép az autó, és nagyon jó a konfig. Gyurihoz csatlakoznék, csak a váltófül kell még rá és több mint fullos!
carver2023-12-02 13:26:19 // 32887
nekem is 55 körül cserélték a féket, én is meglepődtem, a felhasználástól is függ, de a szervízben azt mondták a fékek anyaga is puhább lett, gyorsabban kopik mint régebben.

Ja és a bordás szíjat is cserélték, annak is utánanéztem, az is jogos, ezt ajánlják nem csak a Giura.
sas-1592023-12-02 13:25:43 // 32886
Szerintem Manuális módban, fülekkel váltogatva jobban engedi megcsúszni a hátulját.
carver2023-12-02 13:18:47 // 32885
+1, ugyanaz a helyzet nálam is, 2019-es, az N a legtöbb helyen elég, de ha Giuliakonform úton megyek akkor megy D-be (vagy ha lecsapódik egy kis pára és jön a körforgalom)

Ezt már többször beszéltük Gyurival, hogy MY21-től valamit elcs...változtattak a DNA-n és az N lustább lett.

Amit eddig ritkán használtam de mostanában néha átkapcsolom az az M...

Annyi a különbség hogy én gyakran használom a Tempomatot is, ha több mint fél órát megyek pályán akkor ahogy kiérek a német autópályára berakom 158-ra és megy a touring feeling. Persze ezt egy M1, M3 Hatvanig, M7-en akkor sem lehetne megcsinálni ha lehetne akkora a forgalom...
Shadin2023-12-02 09:50:56 // 32884
25W-os xenon van benne. Viszont az furi, hogy Erhard alvázszám alapján performance gátlókat lát hozzá, de erről nincs semmi a leírásában, meg a piktogramm sem látszik a kapcsolón.
Shadin2023-12-02 09:49:06 // 32883
Köszi mindenkinek!
Zselé2023-12-01 23:30:20 // 32882
Nagyon szép, gratula!! :)
Liquid2023-12-01 21:58:24 // 32881
Zsír! gratula!
Piritu - 1.000.0002023-12-01 21:54:24 // 32880
A vezetéssegítőkről megint Csikós 17-es írása ugrott be, aki még nem olvasta: Egy csodás nap - 2043-ban
Piritu - 1.000.0002023-12-01 21:21:11 // 32879
Akárhogy nézem jó kombó. Az N még használható, telőtükrözés már van, vezetéssegítők még nincsenek, rendes tempomat van benne. A szín is baba. Csak hátul kapar, amitől kiváló játszós is tud lenni :-)
Szóval gratula! Mikor ér haza?

Milyen a lámpa? Nem látom a mosót a lökösön, akkor sima vagy kis xenon lehet.
RomeoOne2023-12-01 19:54:01 // 32878
Na, gratula! Sajnos nincs már ePer-em. Ha lesz megint, majd szólok :D
RomeoOne2023-12-01 19:53:29 // 32877
Én azért erősen ellenjavallanám, hogy behunyd a szemed, ha már a féket mellőzöd :D Szükség lesz rá, hogy megtaláld az íveket :D
Fornitore2023-12-01 19:07:02 // 32876
Gratulálok! Balesetmentest!
Piritu - 1.000.0002023-12-01 18:30:40 // 32875
Nekem innen van a kétszéles 18-as szettem.
SD2023-12-01 18:11:19 // 32874
Én mindig bajban voltam a Giulia gyári felnikkel amíg csak nézegettem aztán mi lett, ampera:D Na ez nem átlagos az tuti:D

Ráadásul találtam még egy szettet olyan áron hogy ááá:D

A lényeg hogy neked ha ez jön be akkor ennyi:))

Még számolj a szelepekre is az sem két fillér.
8db.-ot megismer a computer úgy tudom tanítás nélkül.
Ha gyárit veszel ha meg univerzál akkor talán valamit kell okítani.. klónozni nem tudom..
SD2023-12-01 18:07:01 // 32873
Nekem a 7" télin nem terpeszt a Bridgestone:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-01 18:02:55 // 32872
Még majd a váltófülekre tartalékolj, azokat nagyon nagyon megéri beépíteni. Minden más elég fullos a verdában ahogy látom :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-01 18:00:55 // 32871
Olyan mint az én télim (Luxury), még szerintem Föckösnek van új.
Shadin2023-12-01 17:53:31 // 32870
Most éppen én is kétszélest nézek, Angoloktól a 18-as turbina garn. itthon lenne ~230e Ft-ban.
Shadin2023-12-01 17:51:48 // 32868
Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-01 17:51:34 // 32867
Én nagyon ragaszkodtam ehhez a 18-as kétszéles kombóhoz télre, nyárra. Hátránya nem igazán van szerintem. Már csak a látványért is megéri, ha belefér a keretbe, nagyon mutatós a Giulia alatt a széles hátsó kerék. Így nem az van, hogy várom hogy múljon már el a tél, hanem minden kerékcsere izgalmas, mindkét szettel baromira jól néz ki XD
Shadin2023-12-01 17:51:23 // 32866
Azért terpeszt, mert így sporti :-) Gyári 255/40 R18 a hátsó gumi a 9"-os felnin
Elől meg a 225/45 R18 szntén gyári méret. A gumi márkáját nem tudom, de nem nagyon akarok nagyobbat nyárinak, így a téli alternatíván gondolkodom csak jelenleg.
Nekem tetszik az a felni ami rajta van :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-01 17:42:54 // 32865
Széles felnis, gyári Eagle F1 gumival sem egyenes az oldalfal.
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-01 17:41:10 // 32864
Ez menő :-) Nagyon szép, gratula!
SD2023-12-01 17:25:15 // 32863
És hatalmas gratula!!!!!!!!!
SD2023-12-01 17:21:00 // 32862
Már hogy erre a felnire tedd a télit:)
SD2023-12-01 17:20:14 // 32861
Mekkora gumi van ezen? mirét terpeszt úgy a hátsó oldalfala?
Ezt dobd le tegyél rá normális télit, nyárra meg majd keresel:)
Ez a javaslatom:)
SD2023-12-01 17:18:34 // 32860
Őőő mi az hogy butább:)
Az enyém olyan okos hogy nem hiszed el:D

Azért szoktak télre ballonosabb gumit hagyni mert mindenkiek vagy egy szar gyári felni amit az autóval kaptot (nem alfások) és ha este, esőben hóban megkap egy járdaszigetet, ne legyen rögtön kuka:D:D:D

DE alfával nem kapunk el járdaszigetet!!! Ezért olyat vegyél ami jó:)

Enyim 17" többiek szerint buta, aztán a szlalomon meg jó volt:)
Piritu - 1.000.0002023-12-01 16:54:47 // 32859
Supernél szeriintem erdemes. Q4-nél kevésbbé.
Shadin2023-12-01 16:35:31 // 32858
Érdemes 18-as kétszélesre temmi a télit, vagy butább konfig is elég?
Shadin2023-12-01 16:31:46 // 32857
Boldogság van és várakozás :-)
Meg téli papucsok keresése :-(
Shadin2023-12-01 16:30:40 // 32856
Nem a fehér lett, mert nagyon Osztrák volt :-(

Erhard segedelmével No.-ból jön egy Giulia 2.0 Super. 2019-es, 42k km.
Android Auto, Veloce pack, Harmann Kardon stb.



Piritu - 1.000.0002023-12-01 16:18:31 // 32855
"Hegyről lefelé sosem tolom neki, de mivel nincs rendes motorfék, rengeteget kellett fékezni." - ezért imádok a Spiderrel hegyet mászni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-01 15:30:04 // 32854
Amúgy a város is eszi szépen a betéteket, aki sokat városozik, annak sokkal gyorsabban kopik.
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-01 15:27:31 // 32853
Nem is a mai magyarország területén kopott a fék. :-) Alapvetően én is inkább az egyenletesen haladós, nem a másik nyakára mászós stílusban vezetek. Autópályán kb a pálya vége táblánál fékezek, addig nagyrészt normális követési távolsággal simán gázelvétel és a reset gomb nyomogatásával haladok a tempómban. Ami sokat zabált a betéteken az a nyáron a sok száz kilométernyi szerpentin. Hegyről lefelé sosem tolom neki, de mivel nincs rendes motorfék, rengeteget kellett fékezni.
SD2023-12-01 12:19:18 // 32852
Nekem is a 11-fele kandikál a sokkk város miatt, mostanában.. :/
Igaz mert kb. az utóbbi hónapokban ez a két felhasználs volt, megy a suli nem nagyon utaztunk, csak város, vagy boltba menésnek álcázott örömautózás:D
Zselé2023-12-01 11:50:11 // 32851
Nekem most 57 ezer körül jöttek le a gyári Pirellik. Azt mondták, a hátsó már lekopott (19-esek)...

Mondjuk küldöm is sokszor, meg a Pirelli amúgy sem a tartósságáról híres..
Zselé2023-12-01 11:48:45 // 32850
Nem gondolom, hogy aki sokat megy el egy fékkel, az kalapos lenne: a 159-emen 120 ezret futottak a betétek... csak akkor tényleg sokat pályáztam, úgy ment bele.

Az automata váltó + Budapest kombó szerintem nem szerencsés a fékeknek. Bár nem tartom irreálisnak, hogy 45-nél az elsőkre azt mondták csereérett (bár nem jelzett be, és kitudja mennyit ment volna még?). Viszont az biztos, hogy mostanában sokat hajszolom a fővárosban, és itt két üzemmód van: D-ben csorgás, vagy tempósabb (06-70km/h) haladás - aztán nagyobb fékezések valamilyen helyzet, idióta, kátyú, akármi miatt.

Tehát nincs két egyforma felhasználás.

Fogyasztást tekintve nekem most 11.1 az átlagom, 1600km alatt. Eleinte 8-9 volt, pályázással. Aztán jött egy szakasz M1-es, amit eléggé megküldtem: felment. A városba meg hiába vezetek finoman, nem nagyon csökken...
sas-1592023-12-01 11:02:01 // 32849
Ahol lehet - és nem visít mellettem a család - ott én is megküldöm.
De Magyarország nem a szerpentinek hazája.
Ismerős körforgókban gyakran D-ben, manuális váltóval megyek csúszáshatáron.
Direkt nem spórolok a féken, de ha látom az előttem lévő szitut, akkor már csak kigurulok, nem rágyorsítok, hogy aztán fékezzek.
Piros lámpáktól is általában elsőnek jövök el, dinamikusan.
96% N-ben használom, többi D.
A 2019-esnél tökéletes az N mód. Városba a D túl sok.
A-ban sosem volt, tempomat sem megy soha.

Meglepően jól bírja a gép és a kopó alkatrészek is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.