Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2024-02-02 09:11:15 // 33955
Tempomatnál szerintem nem fékezget. Engem nagyon meglepne. Tempomatnál, ha kapcsol az ASR, akkor az sztem lecsapja a tempomatot, mint ha a fékre lépsz.
SD2024-02-01 22:23:13 // 33954
Hát nagy tapasztalatom nincs de az a pár kör havas csúszkálás, elektronika nélkül nekem azt bizonyította be hogy sokkal kevesebbszer szól bele mint gondolná az ember.

Persze amikor már van kerék fordulat, azért ezek nagy erők.. állandóan rá-rá fékezni biztos megkajálja.

De nekem nem érződött bizonytalannak, igen ha kanyarban eldobod és elkönnyül az ív belső akkor szerintem leginkább azt tekeri el, de egyenes kigyorsításnál havon is jól fogott simán kétkerékkel intenzíven gyorsított nem éreztem hogy mászkálna.

Persze olyan 30-50 között:D
SD2024-02-01 22:20:07 // 33953
Én még azt tudom elképzelni tempomatnál fékezget inkább hátsófékkel a stabilitás kedvéért, vagy valami trükközés lehet vele, különben miért fogyna..

Persze a kipörgés gátló igen de aki állandóan forgó kerékkel használja annak nem csak a fék hanem a gumi is kuka:D
G-MANN🍀2024-02-01 20:30:13 // 33952
Q4 sem eszi a hátsót, kb 2-3 első betét (közbrn egy tárcsa) után jöhet egy hátsó betét csere 😉
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-01 18:36:18 // 33951
Lamellás a q2 sperr. 30 ezrenként difi olaj csere, és a tárcsái kopnak rendesen. Jó dolog az, de egy plusz szervizelendő cucc. Én saját magamat már lebeszéltem erről. :-)
Shadin2024-02-01 17:43:40 // 33950
Be kell újítani Amcsiból egy Q2 difit.
Shadin2024-02-01 17:42:45 // 33949
Hátul mindkettő elég szarul néett ki kívül belül. Szerintem a gyári tárcsára már cseréltek betétet, de még akkor is :-(
pettinke2024-02-01 17:12:53 // 33948
egyrészt akkor már legyenk link:
https://youtu.be/s_JRGIbvZF8?si=A3ln4MvnWJxPVf3m

másrészt Pista marha jó megmondóember, de ugyanakkor saját magával keveredik ellentmondásba.
"üres zsebbel nem lehet Alfa Romeót csinálni" - valóban, azért kell előbb valahogy pénzt gyűjteni pl. ilyen közös platformos Giuliettával.
a piac amúgy leszavazott: nem kell neki a Giulia, ami - szerintem - tökéletes driver's car, és zseniális, csak éppen a driverek kihalnak.
Süti1592024-02-01 15:46:57 // 33947
https://youtu.be/s_JRGIbvZF8?si=A3ln4MvnWJxPVf3m
Süti1592024-02-01 15:44:34 // 33946
https://m.youtube.com/watch?v=s_JRGIbvZF8
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-01 15:24:35 // 33945
Az összkerék az összkerék. Vannak előnyei. :-) Szerintem összefékezte a hátsókat, miközben előre is küldte a nyomatékot.
Piritu - 1.000.0002024-02-01 14:21:56 // 33944
Ma reggel viszont a nyálkás úton négy kerékkel erős slippel de gyorsulva kanyarodtunk be balra nagyívben. Furcsa volt hogy nem avatkozott be az esp és hogy milyen gyorsulást dobott le még N-ben is.
Piritu - 1.000.0002024-02-01 14:18:42 // 33943
A múltkor próbálta a Q4-et jégfolton. A jobb hátsó kerék volt jégen.
Hagyta kicsit tekerni aztán belépett az eleje és otthagytuk a csodálkozókat.
Érzésre ráfékezett, mert amikor ment az eleje is abbahagyta a tekerést.
WarbiRunner (Gyuri)2024-02-01 14:12:16 // 33942
Szerintem ennél mezeibb szituációk is eszik, pl az elindulás. Az érzet alapján szinte biztos vagyok benne, hogy minden dinamikus elindulásnál összefékez. Soha, egyetlen egyszer sem éreztem olyat pl., hogy az egyik hátsó kerék elforogna. Mindig egyszerre sikerül neki.
Nyilván fékből oldja meg. Érdemes lenne kipróbálni, hogy egy kerékkel jégen állva hogy indul el.
Kanyarból kifelé, szintén érzet alapján inkább azt mondanám, hogy nem annyira megfogja, az autót, inkább megindítja a farát. Az első esős Csobánka szerpentinezésem kb annyiból állt, hogy minden kanyarban keresztbe akart állni alattam, aztán megfogta az esp. Akkor kicsit para volt. Aztán egy idő után elkezdtem élvezni, ahogy kezdtem agyban rwd-re átállni. Kell annak is idő.

Aztán ha megérett picit a rwd rutin, igazán mókás újra beülni egy fwd autóba és menni vele mint aki a világát nem tudja, tökre összevissza... Nekem mostanában nem egyszer sikerült a Giuliettát picit túltolni. Hétfőn nagyon siettünk, nyirkos úton D-ben Chilivel... az 5km alatt szerintem az első kerekek mentek 10-et...XD
oldrepublic2024-02-01 13:28:03 // 33941
Ez teljesen átlagos futásteljesítmény szerintem! :-D
SD2024-02-01 10:00:29 // 33940
Az én Tévém? :D
SD2024-02-01 10:00:10 // 33939
Azt biztos olcsóbb cserélni:D
RomeoOne2024-02-01 09:48:25 // 33938
Az 500 lóerősek nem eszik a hátsó fékeket, ott a TVD intézi a nyomaték leosztást.
SD2024-02-01 09:27:09 // 33937
Már hogy hátul előbb? Ott korrigál bele az elektromos diffizár, minnél többet hegyezed, megeszi, kanyarból kifele úgy fogja meg az autót.

Összességében meg azért 200-300-500 le autókról beszélünk, amit nem a rekuperátor fékez.

Nem uccsó sorban motorfék nélkül:D :P
Shadin2024-02-01 09:06:27 // 33936
Nem vágom miért kopik ilyen szarul a tárcsa :-(
Shadin2024-02-01 09:05:54 // 33935
Nem sok anyagot hagytál rajta :-)
SD2024-01-31 20:13:06 // 33934
Liquid2024-01-31 19:45:57 // 33933
a felülete nézett ki szarul nálam is, ráadásul belül csak egy "csíkban" kopott rendesen
Csabi2024-01-31 18:49:00 // 33932
A hátsók 50 ezer km-t bírtak, az elsők fele annyira voltak kopottak...


Egyébként, 3hétig jártam úgy , hogy már jelezte "check brake pad" ...egyszercsak nem engedte kioldani a kéziféket, hibát dobott az elektromos kézifékre. Azért ott levert a víz, mert az atomszopás ha nem tudod megoldani a helyszínen. Köze lehetett a kopott betétetkhez...Szerencsére a hibát tudtam törölni telefonnal, és azóta sem jelentkezett.
Shadin2024-01-31 18:10:27 // 33931
Holnap lefotózom, nagy pereme nincs, kb. egyforma elöl-hátul, a felületük elég gatya.
Liquid2024-01-31 17:48:39 // 33930
Milyen a tárcsa? Nekem 57000 körül nagyon szarul nézett ki, hogy volt-e előtte betét-csere azt nem tudom, de szerintem nem volt.
Shadin2024-01-31 16:58:58 // 33929
Az én megkímélt jószágom 48e km-nél még szerintem az első tárcsagarnítúrát eszi, majdnem biztos hogy az első betétek is az eredetiek, a hátsó betétek talán már egysze voltak cserélve. Én most mindent IS cserélek elöl-hátul, tárcsák betétek rugók cs.varok.
Így majd kideül nálam melyik fog jobban kopni.
Shadin2024-01-31 16:55:20 // 33928
Legalábbis gondolom a motor ellen dolgozva kellene visszatolni a dugattyút, hogy beférjenek az új betétek.
Csabi2024-01-31 16:28:38 // 33927
Így van, most cseréltem hátsót. Érdekes, hogy 2x jobban kopnak mint az első fékbetétek, sokat korrigál... :)
Zselé2024-01-31 11:20:10 // 33926
Ja értem, mert ha ezt nem tennéd, akkor egyébként nem tudnád/tönkre tennéd a kézifék motort?
Shadin2024-01-31 09:13:47 // 33925
Visszatekeri a kézifék motort a "tokjába", utána lehet a hidraulikát a szokásos módon visszatekerni, majd betétet cserélni. Utána a kézifék a kövi használatnál majd nyomatékra kalibrálja magát tudtommal.
Shadin2024-01-31 09:11:02 // 33924
Akkor pont úgy mint az S-Maxban :-)
Shadin2024-01-31 09:09:35 // 33923
Köszi!
Piritu - 1.000.0002024-01-31 08:31:13 // 33922
Tényleg, a kétütemű ott is szabadonfutós volt. Mondjuk nekem a Zsigulival együtt kimaradt :-) vagy :-(
Liquid2024-01-30 21:59:23 // 33921
waresz is tudta :)
Zselé2024-01-30 21:25:21 // 33920
Pontosan mit csinál egyébként a szerviz mód? Engedi, hogy az amúgy rögzített hátsó fékhengert vissza lehessen tekerni?

Valamit kell utána is kalibrálni vele, nem?

(Egyébként a My21 utáni menübe is benne van? Minden tutorialt csak korábbiakkal láttam)
SanyiJTD2024-01-30 20:05:34 // 33919
Rakd a féket szervíz módba, és pont úgy kell csinálni, mint bármit. Gyerekjáték. Elöl még könnyebb, csak a merev fékcső elég szar megoldás szerintem szerelésnél.
SD2024-01-30 18:28:49 // 33918
Fékcsere ha magán-akció érdemes utána olvasni különben letiltott fékkörrel fogsz menni a szervízig, kódot töröltetni :D Arra alergiás hogy ha az ő tudta nélkül nyomod vissza a féket.
Én féket sosem mertem magamnak szerelni de hát én nyúl vagyok:D

Vitorlázni sík terepen hajlandó, alacsony sebességnél ereszti alapjáratra, ami miatt idegesítő hogy lejtőn csincs motorfék ezért a féket kell nyomkodni, vagy irritálóan magas fordulatra visszaváltogatni..

Emellett még hajlamos állítólag 15l/100km értékre beállni katalizátor fűtés címén..

De nem vész meg lehet szokni D-ben nem bohóckodik teszi a dolgát:)
Shadin2024-01-30 18:04:28 // 33917
Értem, köszi :-)
Piritu - 1.000.0002024-01-30 17:43:34 // 33916
Neked szerintem csak A-ban van. Mész, lelépsz a gázról és mintha üresbe tenné magát gurul. Motor alapjáraton, motorfék még jelképesen sem. Utoljára a Trabant tudott ilyet, de az is csak 4-ben a szabadonfutó miatt.
Shadin2024-01-30 17:36:33 // 33915
Hamarosan fékcsere lesz, a hátsó kerekeknél számíthatok meglepire, vagy teszi a dolgát rendesen a menüben a szerviz üzem?

Ja meg tudom már mit akartam kérdezni még, a sailing per vitorlázós üzemmód az mi a rák és mikor, hogy működik?
Shadin2024-01-30 15:21:52 // 33913
Akkor már minimum ketten vagyunk, de sztem volna itt még jelentkező.
SD2024-01-30 12:45:36 // 33912
kikérem magamnak én nem:D
Shadin2024-01-30 12:38:19 // 33911
Pont így! Akkor ez IS normális.
SD2024-01-30 12:05:27 // 33909
Az normális és szeretjük:)))
SD2024-01-30 12:04:59 // 33908
1400-nál magasabbra nem nagyon veszi nekem, utána beáll 1-2 perc alatt 900-ra.
Shadin2024-01-30 12:01:19 // 33907
Egyenletesen jár ~1200giri környékén, de olyan karcos a hangja :-)
Eskü a GT JTS is pont így csinál.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-30 11:08:56 // 33906
Mit jelent az, hogy furcsán jár? Igazából megemeli a fordulatot (azért nem az egekbe) és hátul ércesebben szól a kipufogó egy kis ideig. Ez valóban a gpf előmelegítés miatt is van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.