Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Buddha2013-09-13 11:26:37 // 46086
...de ki beszélt itt JTD-ről? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2013-09-13 09:51:20 // 46085
Ez a jtd-re igaz...
VKG231!!! (156+75)2013-09-13 09:23:52 // 46084
jtd? hol?
Liquid2013-09-13 08:04:07 // 46083
a vezérműszíj hajtja, pont ez az egyik okozója a szíjszakadásoknak, szóval kötelező cserélni
Ferke2013-09-13 07:03:00 // 46082
Micsodaaa???:) Már hogyne a vezérlés hajtaná a vízpumpát a jtd-n?!
Ferke2013-09-13 07:01:47 // 46081
Felejtsd el, cseréld le 80-nál, ezen ne spórolj, mert sokba fog kerülni.
Vittorio2013-09-13 06:46:29 // 46080
Sziasztok! Nincs véletlenül valakinek Alfa szervízes ismerőse. Alvázszám szerinti riasztó kapcsolási rajzra lenne szükségem. Előre köszönöm. (ha megoldható, aki tud segíteni az oldalamra jelezze)
Béci Ɨ|ѯ2013-09-13 03:43:06 // 46079
Nem szoktak kibírni 120 ezret. A biztonság kedvéért jobb azt kicserélni 80 után.
Gergely2013-09-12 22:04:03 // 46078
Na én is megtaláltam a hivatalos karbantartási leírásban (innen az oldalról töltöttem le) és 120 ezrenként kell cserélni. 80 ezernél csak állapotellenőrzés van :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-09-12 21:39:34 // 46077
autodata
Gergely2013-09-12 21:07:47 // 46076
Nem arról van szó, hogy nem hiszek neked, csak gondoltam nem árt, ha többen is megerősítik az infót.
Milyen datában nézted meg egyébként?
Milyen datában nézted meg egyébként?
atis_166jtd2013-09-12 20:23:52 // 46075
Ha eddig jó volt akkor nézd meg hogy működnek e az után állítók vagy kopottak a pofák. A bovdent a legutolsó esetben feszítsd meg.
DieselManiaco(NagyVad)2013-09-12 20:21:31 // 46074
a vízpumpát nem kötelező a vezérléssel együtt cserélni mert nem a vezérműszíj hajtja,szóval lehet cserélni vele együtt de lehet meghibásodás esetén is.remélem tudtam segíteni.
DieselManiaco(NagyVad)2013-09-12 20:20:03 // 46073
ha eddig nem hittél nekem most megnéztem neked datában,80 ezer kilométer illetve 48 hónap.
Gergely2013-09-12 20:01:07 // 46072
Sziasztok!
Meg tudja-e valaki mondani tutira, hogy milyen időközönként kell cserélni a vezérműszíjat és vízpumpát az 1.9 TD 8V motoron?
Előre is köszi!
Meg tudja-e valaki mondani tutira, hogy milyen időközönként kell cserélni a vezérműszíjat és vízpumpát az 1.9 TD 8V motoron?
Előre is köszi!
Gergely2013-09-12 19:59:11 // 46071
szia!
A kézifékkar szoknyája alatt van egy anya, azzal tudod előfeszíteni a bovdeneket. Ha ez nem oldja meg a problémát, akkor lehet be van rohadva valamelyik bowden (én így jártam a 146-tal)
A kézifékkar szoknyája alatt van egy anya, azzal tudod előfeszíteni a bovdeneket. Ha ez nem oldja meg a problémát, akkor lehet be van rohadva valamelyik bowden (én így jártam a 146-tal)
ervin2013-09-12 11:30:23 // 46070
Sziasztok!
Olyanban kérnék segítséget, hogy 145-ön a kéziféknek van valami után állítási lehetősége, ha nem fog rendesen, vagy bowden csere az egyetlen megoldás?
Köszi
Olyanban kérnék segítséget, hogy 145-ön a kéziféknek van valami után állítási lehetősége, ha nem fog rendesen, vagy bowden csere az egyetlen megoldás?
Köszi
pepe.052013-09-11 20:59:06 // 46069
hello!
156-osba a termosztáton lévő hőgombán kívűl van-e még vhol hőgomba az autóban?
köszi ha vki segít!!
156-osba a termosztáton lévő hőgombán kívűl van-e még vhol hőgomba az autóban?
köszi ha vki segít!!
Seriff2013-09-11 19:00:51 // 46068
Ez ilyen. Nekem a legutobb megtett 5000km-re 4.9-et hoz, a valosagban bo masfel literrel tobb kb.
Tocsa2013-09-11 16:43:56 // 46067
Üdv !
Tudna valaki segíteni némi tanács kellene . Egy 156 1.9 Mjet crosswagon ról van szó 2008 as
Nem tudom más is tapasztalta e de az üzemanyag fogyasztásmérő valami irdatlanul pontatlan 4,2 l fogyi átlagot mutat de valójában 6-7 l lemérve !
Nos ezt fogadjam el hogy ilyen sz@r gyárilag vagy be lehet e kalibrálni , vagy esetleg meg lehet e javítani valahogy mert beteg ???
Tudna valaki segíteni némi tanács kellene . Egy 156 1.9 Mjet crosswagon ról van szó 2008 as
Nem tudom más is tapasztalta e de az üzemanyag fogyasztásmérő valami irdatlanul pontatlan 4,2 l fogyi átlagot mutat de valójában 6-7 l lemérve !
Nos ezt fogadjam el hogy ilyen sz@r gyárilag vagy be lehet e kalibrálni , vagy esetleg meg lehet e javítani valahogy mert beteg ???
Ferke2013-09-11 12:54:23 // 46066
Nincs fűtőszál, nem elektromos. Fűtőradiátor van, ami tud annyira szennyezett lenni, hogy nem tol rendesen meleget. Na, azt egy elég ocsmány meló cserélni....
Ferke2013-09-11 12:53:26 // 46065
Tökmindegy, csak minőségi legyen. Nem a szín számít.
Tomi1452013-09-11 12:08:47 // 46064
Koszi!
Es meg annyi hogy a futes nem fuj valami meleg levegot telen megfogok fagyni XD.
Merre fele keressem a problema forrast? Futoszal vagy ilyenek?
Es meg annyi hogy a futes nem fuj valami meleg levegot telen megfogok fagyni XD.
Merre fele keressem a problema forrast? Futoszal vagy ilyenek?
Riki2013-09-11 11:57:01 // 46063
szívesen, igen szerintem nyugodtan.
Kn[.]xX2013-09-11 11:16:55 // 46062
értem. köszi az infókat! az utóbbi 3 közül amit írtál, sztem aközül lesz vmelyik szett. és akkor Erhardot nyaggassam ezekkel az árakkal?
Riki2013-09-11 10:57:59 // 46061
amiket én írtam árakat az mind szett, tehát 8 db, (4kicsi, 4 nagy)
a champion 50e km-es
a Gyertya szett 50e km-es NGK gyári: 18.278Ft típusszám: Gyári szám: 71736281, 71736282
a Gyertya szett 100e km-es NGK gyári: Gyári szám: 46521529, BKR6EKPA, 46521530, PMR7A
Szerintem 50e Ft-t ért elég sokáig nem fog itt még elkelni amoren az a gyertya szett :)
a champion 50e km-es
a Gyertya szett 50e km-es NGK gyári: 18.278Ft típusszám: Gyári szám: 71736281, 71736282
a Gyertya szett 100e km-es NGK gyári: Gyári szám: 46521529, BKR6EKPA, 46521530, PMR7A
Szerintem 50e Ft-t ért elég sokáig nem fog itt még elkelni amoren az a gyertya szett :)
Kn[.]xX2013-09-11 10:46:35 // 46060
bárdiban 73476 olajwebshopnál 55040 amoren 50800 (adok-veszek Andyka) a 8db ebayen 27(se) (postával)
a kérdés hogy ezek ugyanazok a gyertyák-e
bárdi nem írja csak h ngk meg a típusszámokat (BKR6EKPA, PMR7A)
olajwebshop is csak a típusszámokat írja
adokveszek is csak árat meg h ngk
ebayen NGK Platinum 27e (8db) - ezek szerint ez a 100 ezres gyertya lenne?
Champion: 12.899Ft-ért 50/100ezres lenne? Ez is Alba ár? 8db?
"vagy: gyári 50e Km : 18.278Ft
vagy gyári Platinium 100e km: 29.362Ft" -ez a kettő ez NGK, gondolom.
a kérdés hogy ezek ugyanazok a gyertyák-e
bárdi nem írja csak h ngk meg a típusszámokat (BKR6EKPA, PMR7A)
olajwebshop is csak a típusszámokat írja
adokveszek is csak árat meg h ngk
ebayen NGK Platinum 27e (8db) - ezek szerint ez a 100 ezres gyertya lenne?
Champion: 12.899Ft-ért 50/100ezres lenne? Ez is Alba ár? 8db?
"vagy: gyári 50e Km : 18.278Ft
vagy gyári Platinium 100e km: 29.362Ft" -ez a kettő ez NGK, gondolom.
Riki2013-09-11 10:37:31 // 46059
a Bárdi elektromos, ill. gyújtás alkatrészekkel kapcsolatban el lehet felejteni. 2 - 3x olyan drágább bármi, a gyári BOSCH LMM is a bárdi ír 50 - 60e Ft ami nekünk kell.
Szerintem olcsóbban nem kapsz sehol itthon gyertyát csak az Alba Autónál.
Igen az egyik km-ben kevesebb a periódus csere idő.
A szett tartalmazza a 8db gyertyát 50.000km a csereintervallum, a gyári 50.000km-es szettel megegyező tartalom!
Champion: 12.899Ft ha nem akarsz rá sokat költeni, szerintem ez is ugyan olyan jó.
vagy: gyári 50e Km : 18.278Ft
vagy gyári Platinium 100e km: 29.362Ft
ezek az alba árai az 50e -t nem tudom hol olvastad.
Szerintem olcsóbban nem kapsz sehol itthon gyertyát csak az Alba Autónál.
Igen az egyik km-ben kevesebb a periódus csere idő.
A szett tartalmazza a 8db gyertyát 50.000km a csereintervallum, a gyári 50.000km-es szettel megegyező tartalom!
Champion: 12.899Ft ha nem akarsz rá sokat költeni, szerintem ez is ugyan olyan jó.
vagy: gyári 50e Km : 18.278Ft
vagy gyári Platinium 100e km: 29.362Ft
ezek az alba árai az 50e -t nem tudom hol olvastad.
Riki2013-09-11 10:24:15 // 46057
Szia,
Ez szerintem közel se annyira olcsó. Nálunk is ennyibe jön be,
Price: GBP 34.00 Approximately 12,060.33 HUF a 4 db. Ebből akkor ugye 2 szett kell.
tehát akkor máris 24e + a posta . Itthon a Platina 28 - 29-e mozog pl. Erhardnal. Szinte ugyan annyira jön ki.
Ez szerintem közel se annyira olcsó. Nálunk is ennyibe jön be,
Price: GBP 34.00 Approximately 12,060.33 HUF a 4 db. Ebből akkor ugye 2 szett kell.
tehát akkor máris 24e + a posta . Itthon a Platina 28 - 29-e mozog pl. Erhardnal. Szinte ugyan annyira jön ki.
Kn[.]xX2013-09-11 10:02:39 // 46056
kattintóslink annak, aki nem szeretné kimásolni beilleszteni az előző hsz-emből
Kn[.]xX2013-09-11 09:57:54 // 46055
sziasztok!
ebayen találtam olcsón ngk gyertyát ts motorhoz. elvileg ez a típus való 1.8TS-be is (156), ill. ez az egyik típus ami bele való:
http://www.ebay.com/itm/4x-NGK-PLATINUM-SPARK-PLUGS-Alfa-166-2-0-BKR6EKPA-/250394773563?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a4cb1083b
a kérdésem az lenne, hogy mennyire lehet eredeti ngk ez a cucc? miről is lehet felismerni ha nem az? mert hallottam 'rémhíreket' anno, itt amoren is sok hamis ngk gyertyáról
a 4db ára átszámolva fele annyi (se) postával, mint itthon 2db ugyanilyen típusú ngk gyertyáé.
mi a véleményetek róla?
ebayen találtam olcsón ngk gyertyát ts motorhoz. elvileg ez a típus való 1.8TS-be is (156), ill. ez az egyik típus ami bele való:
http://www.ebay.com/itm/4x-NGK-PLATINUM-SPARK-PLUGS-Alfa-166-2-0-BKR6EKPA-/250394773563?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a4cb1083b
a kérdésem az lenne, hogy mennyire lehet eredeti ngk ez a cucc? miről is lehet felismerni ha nem az? mert hallottam 'rémhíreket' anno, itt amoren is sok hamis ngk gyertyáról
a 4db ára átszámolva fele annyi (se) postával, mint itthon 2db ugyanilyen típusú ngk gyertyáé.
mi a véleményetek róla?
Azzurro2013-09-11 09:45:59 // 46054
Ha véletlen nem jó az immo box. akkor annak mennyi javítása? Vagy ki lehet iktatni?
Sityu2013-09-11 09:42:48 // 46053
Immo kikapcsolással kihez fordulhatok? Bp környékén lenne jó.
W.2013-09-11 09:20:42 // 46052
A166-ban az immo box a kormány alatt van jobb oldalon egy fekete doboz. Valszleg v.melyik csatija mozdult ki. Meg kell piszkálni és jó lesz!
Azzurro2013-09-11 08:14:57 // 46050
Sziasztok!
Találkozott már valaki olyan hibával 166 2.4jtd- nél, hogy indítani szeretném az autót, és nem csinál semmit csak a code kulcs világít. :-((
Véleményekre volnék kíváncsi!
Találkozott már valaki olyan hibával 166 2.4jtd- nél, hogy indítani szeretném az autót, és nem csinál semmit csak a code kulcs világít. :-((
Véleményekre volnék kíváncsi!
Tomi1452013-09-10 21:08:50 // 46049
Sziasztok
145 boxiba rozsaszinu fagyallo valo?
145 boxiba rozsaszinu fagyallo valo?
Kovi2013-09-06 15:59:35 // 46048
Sziasztok.
Hibakód c1246 abs szelep volt már valakinek hasonló probléma?
Egyszer jelezte majd eltünt azóta nincsen ki lett ütve.
Légzsák jelez nem komonikál a géppel ilyenkor mi van?
Köszönöm a hozzá értö válaszokat. :-)
Üdv.
Hibakód c1246 abs szelep volt már valakinek hasonló probléma?
Egyszer jelezte majd eltünt azóta nincsen ki lett ütve.
Légzsák jelez nem komonikál a géppel ilyenkor mi van?
Köszönöm a hozzá értö válaszokat. :-)
Üdv.
Imyx2013-09-06 15:01:19 // 46046
Ahogy írod, sok mindent sose fogunk megtudni, de azért mégis örülünk, hogy megszabadultunk a hibaforrástól :-)).
Bomi2013-09-06 14:46:29 // 46044
Lehúzott LMM csatlakozóval probáltad már?
pb_2013-09-06 13:23:43 // 46043
Rendbe kell tenni a komplett vezetékezést.)
Lusta772013-09-06 13:19:37 // 46042
Helló!
Először is szeretném leszögezni,hogy nagyon szeretem ezt a fórumot!
Mert buta kérdéseimre mindig kapok választ! :) Most is lenne 1 !
Új légtömegmérővel reggel hidegen feketén kormol a 166 jtd.Melegen sem sokkal jobb a helyzet! Egyszer véletlenül hidegen leforgattam, szégyelem magam nagyon! :) Mintha azóta lenne ez a tünet!
Olajat nem eszi ! A turbó gumicsövei nem repedtek,lyukasak! Mind épp!
Esetleg találkozott már valaki köztetek hasonló problémával?
Először is szeretném leszögezni,hogy nagyon szeretem ezt a fórumot!
Mert buta kérdéseimre mindig kapok választ! :) Most is lenne 1 !
Új légtömegmérővel reggel hidegen feketén kormol a 166 jtd.Melegen sem sokkal jobb a helyzet! Egyszer véletlenül hidegen leforgattam, szégyelem magam nagyon! :) Mintha azóta lenne ez a tünet!
Olajat nem eszi ! A turbó gumicsövei nem repedtek,lyukasak! Mind épp!
Esetleg találkozott már valaki köztetek hasonló problémával?
TDI752013-09-06 12:22:52 // 46041
Igen ez elég érdekes hiba volt. A fene az Alfáknak a mindennel összefüggő elektronikáját.
Én a 33-asban a komáromi buli után vettem észre hogy nem vezérli a riasztó a központi zárat, cserébe ha ráléptem a fékre meggyulladt a belső világítás. Ha megnyomtam a dudát akkor szintén. Ha bezártam az autót akkor sem zárt a kp. zár, csak az az egy ajtó lett bezárva. Puszta véletlenül vettem észre hogy elpukkant a kp. zár biztosítéka. Kicseréltem, és onnantól kezdve minden működött. Gondolom el tudjátok képzelni hogy miket mondtam közbe, illetve amikor kiderült hogy mennyire egyszerű a hiba.
De azt továbbra sem tudom, hogy mi köze van a féklámpának a belső világításhoz.
Asszem vannak olyan hibák, "jelenségek" amik örökre fekete foltok maradnak.
Én a 33-asban a komáromi buli után vettem észre hogy nem vezérli a riasztó a központi zárat, cserébe ha ráléptem a fékre meggyulladt a belső világítás. Ha megnyomtam a dudát akkor szintén. Ha bezártam az autót akkor sem zárt a kp. zár, csak az az egy ajtó lett bezárva. Puszta véletlenül vettem észre hogy elpukkant a kp. zár biztosítéka. Kicseréltem, és onnantól kezdve minden működött. Gondolom el tudjátok képzelni hogy miket mondtam közbe, illetve amikor kiderült hogy mennyire egyszerű a hiba.
De azt továbbra sem tudom, hogy mi köze van a féklámpának a belső világításhoz.
Asszem vannak olyan hibák, "jelenségek" amik örökre fekete foltok maradnak.
gecsa2013-09-06 12:06:50 // 46040
pedig ez egy triviálisan evidens konstans volt.. :D
Peti 1462013-09-06 11:40:30 // 46039
köszönöm!
Imyx2013-09-06 10:48:07 // 46038
A fenébe, teljesen vakvágányra terelt minket a probléma, mivelhogy olajcsere után lett rossz :))). Jó, hogy rájöttél, ezzel lehetett volna még szívni egy ideig :).
.......................2013-09-06 08:54:52 // 46037
ügyes nagyon,de fekete dolgokat nem vàllal