Emlékeim szerint a gyár egy liternél húzta meg a határt..
Szerintem, ha nem állandó magas fordulaton (autópálya) van használva, ezen lehet csökkenteni, így nyerhető még egy kis idő.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
gecsa2013-11-12 19:57:33 // 46436
6UR202013-11-12 17:39:32 // 46435
Igen az valóban nagyon sok, vagy öntögeted vagy generál. Azt meg lehet olcsón de az olyan is ezen nem szabad spórolni.
PistaFR2013-11-12 15:43:28 // 46434
Úgy emlékszek, korábban mások azt írták, hogy az akksi miatt lázad így.
Ferke2013-11-12 15:21:20 // 46433
Persze, megoldható profin, csak kvára nem lesz olcsó sajnos...kinéz egy motorgenerál..:P
bellenygergely 147 2.0 TI2013-11-12 14:43:40 // 46432
Sziasztok. Van egy 147es TI 2.0 benzines autóm. Friss tulaja vagyok. 2004es évjáratú.
Az a kínom, hogy 1000 km utazással(föként autópályán használom) 7-8 deci olajat bever!!! Az Előző tulaj állítása szerint ez normális, meg mondta. h ő is mint most én, csak Seliniát told bele, 10w40 v 10w60ast....
Kérlek segitsetek!!! Normális? Sztem nem! Hol van jó, de nem horror árú szereő mühely, ahol profin meg tudják oldani a baj?! Köszi, ÜDv
Az a kínom, hogy 1000 km utazással(föként autópályán használom) 7-8 deci olajat bever!!! Az Előző tulaj állítása szerint ez normális, meg mondta. h ő is mint most én, csak Seliniát told bele, 10w40 v 10w60ast....
Kérlek segitsetek!!! Normális? Sztem nem! Hol van jó, de nem horror árú szereő mühely, ahol profin meg tudják oldani a baj?! Köszi, ÜDv
lakosg012013-11-12 11:57:44 // 46431
Én akkor tapasztaltam ilyet, ha a vezető oldalon az ablakemelő kezelőszervéről le voltak húzva a kábelkötegek.
Lehet, hogy nálad valamilyen érintkezési hiba van. Próbáld meg kiszedni, megmozgatni a kábelkötegeket, esetleg egy kis kontaktspray.
Lehet, hogy nálad valamilyen érintkezési hiba van. Próbáld meg kiszedni, megmozgatni a kábelkötegeket, esetleg egy kis kontaktspray.
Thorpe2013-11-12 09:58:44 // 46429
2004-es 147-esnél
Időszakosan az indítást követően a km számláló és alatta pillanatnyi táv számláló villog
Minden működik, megy, kivéve
ilyenkor az ablakok, csomagtartó, kp. zár stb. a műszerfalról nem működtethető.
Aztán később vmiért megjavul.
Most 1 héten belül 2x jött elő a dolog.
Tapasztalt már vki hasonlót?
Mi ilyenkor a hiba ill. a teendő?
Időszakosan az indítást követően a km számláló és alatta pillanatnyi táv számláló villog
Minden működik, megy, kivéve
ilyenkor az ablakok, csomagtartó, kp. zár stb. a műszerfalról nem működtethető.
Aztán később vmiért megjavul.
Most 1 héten belül 2x jött elő a dolog.
Tapasztalt már vki hasonlót?
Mi ilyenkor a hiba ill. a teendő?
Attika012013-11-11 20:59:24 // 46428
Sziasztok! S.O.S!!! 1.9-2.4 jtd cooler megegyezik?
Ferke2013-11-11 20:49:47 // 46427
Naaa tessék, éééés neem csak én ragadtam le a relénél!:)
Ferke2013-11-11 20:48:58 // 46426
Mindig ingatok, igyekszem!:)))
Ferke2013-11-11 20:48:32 // 46425
Jaa, vágom én, beengedem a téest is a műhelybe, csak leakadtam a 'relé' szón, és nem esett le...:))
Inter156 (il mascalzone)2013-11-11 20:47:45 // 46424
Nemértenimadgyart! :-DDD
Köszi :-)
Köszi :-)
zee2013-11-11 17:15:56 // 46422
Kickass2013-11-11 16:50:21 // 46421
Mivel itt a kollega is említett relét is csakhogy tisztában legyek a dolgokkal, van maga a vez. módosító, az ezt vezérlő szelep és még van egy relé is?
zee2013-11-11 16:39:52 // 46420
145-146-ban az akku előtti relészigeten található. Én ott keresném 156-on is.
Buddha2013-11-11 15:34:41 // 46419
A vezérlésmódosítót az olajnyomás működteti és elektronika vezérli. Ez tulajdonképpen egy vezérlőszelep, ami a motor olajnyomását egy hf-ben lévő csatornán keresztül a vezmód-ba engedi, ha fennállnak a feltételek.
Nem volt baromság, ezért járunk ide, hogy segítsünk... ;-)
Nem volt baromság, ezért járunk ide, hogy segítsünk... ;-)
Kickass2013-11-11 15:19:17 // 46418
Direkt körbejártam a témát, hogy ne kérdezzek orbitális baromságot ennek ellenére sikerült megingatnia :D
Képet külön köszönöm!
Képet külön köszönöm!
Buddha2013-11-11 15:01:09 // 46417
Nincs itt félreértés, Ferke kollégának egy soros motor csak egy fél boxer! :-D
Mr. Z2013-11-11 14:50:57 // 46416
BILSTEIN fékbetét milyen minőséget képvisel?
Kickass2013-11-11 14:34:05 // 46415
Így van. M is ennek a pontos neve a további félreértések elkerülése végett? :D
Buddha2013-11-11 14:27:57 // 46414
Kickass2013-11-11 14:03:09 // 46413
Van egy kapcsolója/reléje vagy valami magán a szerkezeten kívül is a motortérben ha jól tudom.
Ferke2013-11-11 13:51:42 // 46412
A micsodáááát???:)))
Kickass2013-11-11 11:25:56 // 46411
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani 156 fl előtti 1.8TS-en pontosan hol találom a vez módosító reléjét?
Valaki meg tudná nekem mondani 156 fl előtti 1.8TS-en pontosan hol találom a vez módosító reléjét?
Jack2013-11-11 11:22:27 // 46410
Valami ilyesmire gondoltam, köszi a megerősítést ;).
gecsa2013-11-10 19:25:43 // 46409
gratulálok! Ön nyert! :D
majd valamikor kukázok egyet bontóból, most át lett fordítva 180 fokot, és minden pöpec lett. :D
majd valamikor kukázok egyet bontóból, most át lett fordítva 180 fokot, és minden pöpec lett. :D
[k i z z o]2013-11-10 15:59:17 // 46408
Vidd el hozzáértőhöz, mielőtt levesznek az önindítósok.
A felső jeladó nélkül is elindul rész - szekvenciális módban, ha az alsó rossz akkor csak teker, nem robban, de akkor nincs befecskendezés, szikra sem.
Benzinszag, szikra? Robbant egyáltalán?
A felső jeladó nélkül is elindul rész - szekvenciális módban, ha az alsó rossz akkor csak teker, nem robban, de akkor nincs befecskendezés, szikra sem.
Benzinszag, szikra? Robbant egyáltalán?
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-10 15:06:30 // 46407
A felső jeladó nem is okoz ilyen hibát, amúgy pont az a holtponti jeladó szerintem (dízelnél így van). A vezérműkeréken lévő nyílás fölé érve érzékeli az 1-es henger FHP-t Ha az rossz, akkor egyáltalán nem indul be, vagy ha csak meleg állapotban rossz, leáll a motor.
Elvileg hibalámpa kíséretében. Ezt volt szerencsém kipróbálni, amikor a csodálatos hamisítvány görgő porvédője exitált és levágta a jeladót.
Az alsó jeladó a fordulatszám jeladó, ha a logika egyezik a jtd-vel. Ez egy induktív szenzor, csak kérdem, hogy mértétek ki. A főtengelyen van egy fogazott tárcsa. A fogak négyszögjelet generálnak azáltal, hogy érzi/nem érzi a jeladó. Ha ezt a négyszög jelet megmértétek szkóppal, akkor nem szóltam :-) Egyébként simán lehet rossz, és pontosan a leírt hibát okozza, bár szokás szerint MIL kíséretében. Lehet TS-nél más a helyzet.
Az önindítós tippre nem nagyon szavaznék, legalábbis nem cserével indulnék neki. Hidegen akkor miért jó? Olyat hallottam és tapasztaltam, hogy melegen nehezen kezdi tekerni, mert szorul a bendix. A Wartburgon volt ilyen, de teljesen átalakított hajtásnál, vw 1.3 önindítóval, 1.6 lendkerékkel. Volt hogy csak kattan a behúzó, és nyössz, meg se mozdult. Aztán volt hogy hallhatóan az első tekerés nyögős volt. De ha egyszer elkezd tekerni rendesen, akkor miért ne indulna be? Azt írod teker rendesen. Egyébként ha felmerült hogy ez a gyanús, illene rámérni cserélgetés előtt, hogy pl önindító tekerés közben mit csinál az akksi. A jtd-nél nincs fény villogás, de pl végigszaladnak a műszerek és úgy tilt le, ha nincs meg a szükséges akkufeszültség.
Nem tudom hol jársz a hibakeresésben, de lehuzigálnám egyessével a jeladókat (lambda, LMM). Bár ezekre is hamar szól az ECU.
A hibalámpa nélküli nemindulás szerintem legvalószínűbb oka, hogy nem kap benzint. Pl melegen rossz/nem induló üzemanyagszivattyú. Gyújtást rátéve minimum ráhallgatnék, hogy bekapcsol e, majd kikapcsol e magától (gondolom a benzinesnél is így dolgozik), vagy esetleg nyeszereg és bugyborékol..:-)
Elvileg hibalámpa kíséretében. Ezt volt szerencsém kipróbálni, amikor a csodálatos hamisítvány görgő porvédője exitált és levágta a jeladót.
Az alsó jeladó a fordulatszám jeladó, ha a logika egyezik a jtd-vel. Ez egy induktív szenzor, csak kérdem, hogy mértétek ki. A főtengelyen van egy fogazott tárcsa. A fogak négyszögjelet generálnak azáltal, hogy érzi/nem érzi a jeladó. Ha ezt a négyszög jelet megmértétek szkóppal, akkor nem szóltam :-) Egyébként simán lehet rossz, és pontosan a leírt hibát okozza, bár szokás szerint MIL kíséretében. Lehet TS-nél más a helyzet.
Az önindítós tippre nem nagyon szavaznék, legalábbis nem cserével indulnék neki. Hidegen akkor miért jó? Olyat hallottam és tapasztaltam, hogy melegen nehezen kezdi tekerni, mert szorul a bendix. A Wartburgon volt ilyen, de teljesen átalakított hajtásnál, vw 1.3 önindítóval, 1.6 lendkerékkel. Volt hogy csak kattan a behúzó, és nyössz, meg se mozdult. Aztán volt hogy hallhatóan az első tekerés nyögős volt. De ha egyszer elkezd tekerni rendesen, akkor miért ne indulna be? Azt írod teker rendesen. Egyébként ha felmerült hogy ez a gyanús, illene rámérni cserélgetés előtt, hogy pl önindító tekerés közben mit csinál az akksi. A jtd-nél nincs fény villogás, de pl végigszaladnak a műszerek és úgy tilt le, ha nincs meg a szükséges akkufeszültség.
Nem tudom hol jársz a hibakeresésben, de lehuzigálnám egyessével a jeladókat (lambda, LMM). Bár ezekre is hamar szól az ECU.
A hibalámpa nélküli nemindulás szerintem legvalószínűbb oka, hogy nem kap benzint. Pl melegen rossz/nem induló üzemanyagszivattyú. Gyújtást rátéve minimum ráhallgatnék, hogy bekapcsol e, majd kikapcsol e magától (gondolom a benzinesnél is így dolgozik), vagy esetleg nyeszereg és bugyborékol..:-)
András bácsi2013-11-10 15:03:25 // 46406
Valószínű továbbra is az, hogy a holtponti jeladó nem jól lett kimérve és rossz. Ha hidegen méri az ember és melegen van szakadás, akkor egyértelmű a dolog.
szeda2013-11-10 13:57:59 // 46405
Sziasztok,
még mindig szenvedek a nem indulás problémájával.MIL nem ég.Felül a fordulatszám jeladó cserélve de nem az volt.Holtpont jeladó kimérve, nem rossz.Továbbra is az van hogy melegen leállítom és nem indul.Önindító teker rendesen.
Kaptam még egy olyan tippet hogy valószínűleg az önindítóm szar mert túl sok áramot vesz fel.Ezzel két bajom van.Egy hogy a fények nem villognak indítózás közben, a másik hogy normális fordulaton teker, nincs szaga sem.Mivel más ötletem már tényleg nincs keddre előjegyeztettem magam önindító cserére de addig is várnék ötleteket vagy véleményt mert kifogytam...
még mindig szenvedek a nem indulás problémájával.MIL nem ég.Felül a fordulatszám jeladó cserélve de nem az volt.Holtpont jeladó kimérve, nem rossz.Továbbra is az van hogy melegen leállítom és nem indul.Önindító teker rendesen.
Kaptam még egy olyan tippet hogy valószínűleg az önindítóm szar mert túl sok áramot vesz fel.Ezzel két bajom van.Egy hogy a fények nem villognak indítózás közben, a másik hogy normális fordulaton teker, nincs szaga sem.Mivel más ötletem már tényleg nincs keddre előjegyeztettem magam önindító cserére de addig is várnék ötleteket vagy véleményt mert kifogytam...
WarbiRunner (Gyuri)2013-11-10 12:04:03 // 46404
LOL...100pont :-) Csak aztán még fújd be WD-40-el, biztos ami biztos
Fairlane2013-11-10 08:31:28 // 46403
Téged kellene...
Buksi2013-11-10 04:00:54 // 46402
Tekerd be szigetelőszalaggal! :-D
Fairlane2013-11-09 23:35:02 // 46401
Kösz a konstruktivítást, meglett a rohadék...
Mondjuk ezt a 50509788 produkt kódot ugyanúgy nem akarja megtalálni az eperem :S
Itt látszik is a bevonat azon a csapon:
Mondjuk ezt a 50509788 produkt kódot ugyanúgy nem akarja megtalálni az eperem :S
Itt látszik is a bevonat azon a csapon:
GTPeti2013-11-09 23:20:41 // 46400
Hogy konstruktív is legyek: door lock striker a becsületes neve.
GTPeti2013-11-09 23:05:59 // 46399
A lánc egyáltalán nem nyekeregne (nyikorogna?). Csörögne. :) Nade menet közben úgy sincs rajta, max ha a 8kerben krúzolsz. :)))
A 156, 159, stb. autókon nincs azon a kengyelen semmi bevonat. Az ismerős Audiján sincs. (Mondjuk annak mintha krómozva lenne, nem simán tüziónozva.)
A 156, 159, stb. autókon nincs azon a kengyelen semmi bevonat. Az ismerős Audiján sincs. (Mondjuk annak mintha krómozva lenne, nem simán tüziónozva.)
Fairlane2013-11-09 23:03:21 // 46398
Ennyire nem vagyok alternatív... :P
Pont az a gond, hogy lerágódott a műanyag erről a toszról, és így nyenyereg a zár... nemost a lakat meg a lánc mennyire nyenyeregne szerinted? :D
Pont az a gond, hogy lerágódott a műanyag erről a toszról, és így nyenyereg a zár... nemost a lakat meg a lánc mennyire nyenyeregne szerinted? :D
GTPeti2013-11-09 22:59:55 // 46397
Ha esetleg nem oldódik meg a probléma, itt egy alternatív megoldás. :)
Fairlane2013-11-09 22:57:36 // 46396
door latch
De hogy az eperben hol van az rejtély... :(
De hogy az eperben hol van az rejtély... :(
Fairlane2013-11-09 22:24:52 // 46395
Hogy a manóba hívják azt az alkatrészt, ami a B-oszlopon foglal helyet és azt kapja el az ajtózár becsapáskor? :)
Illetve vajon hogy a manóba hívják angolul, és ebben a szerencsétlen eperben hogy lehet meglelni? Már majd egy órája túrom, a keresője meg egy rakás...
Illetve vajon hogy a manóba hívják angolul, és ebben a szerencsétlen eperben hogy lehet meglelni? Már majd egy órája túrom, a keresője meg egy rakás...
Buksi2013-11-09 21:22:12 // 46394
Nah, örülök, hoyg szépen megcsinálták! ;-))
Inter156 (il mascalzone)2013-11-09 20:32:34 // 46393
Ma hoztam el a kocsim a szerelőtől és nagyon szép munkát végeztek : .Lakatos munka volt és fényezés (vaddisznó lesodorta a jobb első cuccokat) ,sőt még pár karcot is kiszedtek ,ami nem a történet része volt ,tehát csak ajánlani tudom őket,lakatolás és fényezés ügyben. A fényező egy hölgy ,de nem kell megijedni ,profi lett tényleg a meló.
Érdiek . Akinek kell a számuk megadom !
Érdiek . Akinek kell a számuk megadom !
gecsa2013-11-09 18:51:43 // 46392
akkor holnap, ha már úgyis le kell szednem a kereket, akkor ránézek... köszi a tippet, majd referálok.. ;)
Fairlane2013-11-09 18:43:09 // 46391
Lehet.
Én pontosan így jártam :)
Én pontosan így jártam :)
gecsa2013-11-09 17:08:35 // 46390
mondjuk nehezen jött ki emlékeim szerint, lehet mondasz valamit, ma nem volt időm megnézni... lehet annyira görbe, hogy ennyire betart?
Ludas2013-11-09 17:01:15 // 46389
A jelölt flappantyú motor csatlakozója volt kicsúszva:
Visszadugtam, és most már szépen lehet hallani és érezni is, ahogy átvált a motor.
Bár én kiszedtem a kesztyűtartót is, elég lett volna, ha az alatta lévő filc takarót távolítom el, 2 db 10-es anya lecsavarozásával.
Köszönöm szépen a segítségedet (és a blogodat, amiben sok más, nagyon értékes dolgot is találtam)!
Visszadugtam, és most már szépen lehet hallani és érezni is, ahogy átvált a motor.
Bár én kiszedtem a kesztyűtartót is, elég lett volna, ha az alatta lévő filc takarót távolítom el, 2 db 10-es anya lecsavarozásával.
Köszönöm szépen a segítségedet (és a blogodat, amiben sok más, nagyon értékes dolgot is találtam)!
Ricsi 1472013-11-09 16:56:22 // 46388
EGR-nél van valami gond, de valószínű, hogy elektronikusan... A gyári programmal is kidobja a hibát meg az írt programnál is, ha kitöröljük a hibát akkor működik az EGR de aztán 1-2 perc vissza dobja újra a hibát és megint nem működik az EGR...!