Köszi a tippeket!
Igen, amúgy nem is az izzítás zavar hanem a többi hiba.
P0489 EGR szelep vezérlés, P0047-Turbó működtető jel, P1639-Fojtószelep vezérlés, P0101- Levegőmennyiség mérés, P1612-üz.a szűrő fűtés relé vezérlés, és a végén ugye P0683 az izzítás vezérlőegység.
Azt hiszem itt az ideje egy kiadós EGR és fojtószelep takarításnak első körben, aztán átnézem az összes testelést ,vezetékeket stb. (amint lesz egy kis időm) Még jó hogy már 3 Alfa van lehet mivel járni addig :)
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
Bomi2015-07-26 19:55:16 // 50586
GTPeti2015-07-26 18:04:51 // 50585
Az autódat akkor is nyugodtan lehet használni, ha egy izzítógyertya sem jó már. Ez a legenyhébb hiba, ami előfordulhat. Attól még lazán beindul, főleg ilyen időben.
Az összes többi sokkal komolyabb jel. Mivel együtt jelentkeztek, így lehet testelési hiba.
Világos, hogy hozzáértőnek kéne megmutatni.
Az összes többi sokkal komolyabb jel. Mivel együtt jelentkeztek, így lehet testelési hiba.
Világos, hogy hozzáértőnek kéne megmutatni.
Csabo222015-07-26 12:35:00 // 50584
Ciao
Sztem az akksi inditó árama nem elég a rendszernek. Ami vagy az akksi miatt lehet vagy valamely egység vesz fel túl nagy áramot. Kéne méricskélni párat.
Az ilyen egyszerre bedobált sok hibakód általában elégtelen feszültség miatt lehet. nálam legalábbis ez volt. beraktam egy egészséges akksit és rendben is volt, persze nálad nem biztos, h ennyi megoldja a problémát.
Sztem az akksi inditó árama nem elég a rendszernek. Ami vagy az akksi miatt lehet vagy valamely egység vesz fel túl nagy áramot. Kéne méricskélni párat.
Az ilyen egyszerre bedobált sok hibakód általában elégtelen feszültség miatt lehet. nálam legalábbis ez volt. beraktam egy egészséges akksit és rendben is volt, persze nálad nem biztos, h ennyi megoldja a problémát.
Bomi2015-07-26 10:26:31 // 50583
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék a következő témában: Alfa 147 jtd egyik napról a másikra vészüzem módba vált, izzítási hibát jelez a műszerfalon, 2-3 tekertetés után indul csak el....multiecuscan-el kiolvastam bedobott egy csomó hibakódot EGR, Légtömegmérő, Izzító modul és ECU közötti kommunikáció hiba stb...
Mi lehet az oka ennek? Kontakti hiba, ECU? , Izzítórelé? A gyertyák jók az biztos, kábelek csatalkozások is rendben azt néztük....
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Egy kis segítséget kérnék a következő témában: Alfa 147 jtd egyik napról a másikra vészüzem módba vált, izzítási hibát jelez a műszerfalon, 2-3 tekertetés után indul csak el....multiecuscan-el kiolvastam bedobott egy csomó hibakódot EGR, Légtömegmérő, Izzító modul és ECU közötti kommunikáció hiba stb...
Mi lehet az oka ennek? Kontakti hiba, ECU? , Izzítórelé? A gyertyák jók az biztos, kábelek csatalkozások is rendben azt néztük....
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Piritu - 1.000.0002015-07-26 10:25:08 // 50582
Nekem a 2.0 orszaguton 6-700 km, autopalyan 900-1000 km.
.......................2015-07-26 10:22:07 // 50581
Milyen motor van a kocsidban?
Adatlapból nem derül ki
Adatlapból nem derül ki
.......................2015-07-26 10:17:58 // 50580
Ha jól müködik akkor 500 ..600 km eres ciklusokban
Haddel2015-07-26 10:04:51 // 50579
Az használattól is függ. Városban,vagy pályán mész.
mtibi832015-07-26 09:53:24 // 50578
Sziasztok!
Tudja valaki,hogy hány km-enként regenerál a DPF?
Tudja valaki,hogy hány km-enként regenerál a DPF?
Szabeee2015-07-25 21:03:34 // 50577
féltengelyen a belső csillag... van szabadja a kehelyben? mert akkor az lehet...
Peti156Sw2015-07-25 19:35:20 // 50576
Egy 156 2,4 jtdm-ről van szó! 1 èves kupplung ès kettőstömegűvel. Új lengőkarok, stabipálca, axial, gólyalábak stb. Amire èn gondolok: fèltengely, motortartó bak, a kuplung ès kettőstömegű...
Peti156Sw2015-07-25 19:21:19 // 50575
Sziasztok! Mi lehet az oka annak, ha gyorsításkor remeg, ráz az autó, de nagyon. Ha szèp lassan gyorsulok fel, akkor alig èrezni. Ha benyomom a kuplungot, akkor megszűnik a remegès.
GTPeti2015-07-25 18:12:03 // 50574
Két dolgot nem értek:
1. Kiszerelve miért menne?
2. A 12V egy ilyen ventinél azért nem egy olyan triviális dolog, nem véletlenül vannak neki 40-60-70 Amperes biztosítékai. Ha az ember nem figyel és nem használ megfelelő kábelt, akkor abból könnyen baj lehet.
1. Kiszerelve miért menne?
2. A 12V egy ilyen ventinél azért nem egy olyan triviális dolog, nem véletlenül vannak neki 40-60-70 Amperes biztosítékai. Ha az ember nem figyel és nem használ megfelelő kábelt, akkor abból könnyen baj lehet.
pettinke2015-07-25 14:23:26 // 50573
főleg az előtétellenállás, meg talán a ventilátor vezérlő relé lesznek a ludasok.
.......................2015-07-25 09:36:11 // 50572
Elkopott a szénkefe a ventiben
Vagy kontakthibás
Szereld ki és adj neki 12V ot ,aztán kiderül
Vagy kontakthibás
Szereld ki és adj neki 12V ot ,aztán kiderül
Golyoka2015-07-25 08:40:59 // 50571
Sziasztok lenne egy kérdésem! 145 1.6 boxer! A hűtőventilátoron nem kapcsol be a kis fokozat csak a nagy de az is csak 3-4mp-re! Termosztát,vízpumpa új plusz tegnap átmostam a hűtőrendszert és a hűtőt külön levettem és átmostam vízkőoldóval de semmi változás! Valakinek valami ötlete?
Stringwalker2015-07-24 20:48:01 // 50570
Az enyémben eredeti bosch van.
Stringwalker2015-07-24 20:47:16 // 50569
Sziasztok!
Most vettem észre, hogy a motor beindulása után kialszik az ASR lámpa a kapcsoló fölött, eddig az mindig világított. Ha megnyomom a gombot, akkor világít csak. A gyújtás ráadásakor most is világít, de ha beindítom kialszik. Ennek így kell lenni?
Most vettem észre, hogy a motor beindulása után kialszik az ASR lámpa a kapcsoló fölött, eddig az mindig világított. Ha megnyomom a gombot, akkor világít csak. A gyújtás ráadásakor most is világít, de ha beindítom kialszik. Ennek így kell lenni?
Mike012015-07-24 20:42:52 // 50568
Sziasztok,
ti milyen féktárcsát és fékbetétet ajánlotok? TRW-t érdemes venni igaz?
Köszönöm a válaszokat.
ti milyen féktárcsát és fékbetétet ajánlotok? TRW-t érdemes venni igaz?
Köszönöm a válaszokat.
emGéza2015-07-23 21:10:14 // 50567
A check engine a kat és a lambdasz. hibájára utal .
A kapcsolót szét kell szedni és a polúsokat meg kell csiszolni , csak .
A kapcsolót szét kell szedni és a polúsokat meg kell csiszolni , csak .
tbesze2015-07-23 20:13:13 // 50566
Sziasztok!
Szeretnék egy problémámat megosztani, hátha már valakinél volt ilyen, és meg lett a megoldás is. A bal hátsó világítás a csomagtér ajtóban pár másodpercig világít, de van úgy hogy egy percig is, majd pár másodpercre kialszik. És ezt csinálja folyamatosan. Természetesen az égő foglalattól, az ajtó vezeték kötegéig, illetve a hátsó kalaptartó alatt lévő csatlakozásig kontakt ügyileg átnézve. De ez nem is olyan jellegzetes érintkezési hibára utal, olyan, mint ha szabályozottan kapná, illetve nem a feszültséget. A megoldáshoz, minden ötletet szívesen fogadok.
Előre is köszönöm.
Szeretnék egy problémámat megosztani, hátha már valakinél volt ilyen, és meg lett a megoldás is. A bal hátsó világítás a csomagtér ajtóban pár másodpercig világít, de van úgy hogy egy percig is, majd pár másodpercre kialszik. És ezt csinálja folyamatosan. Természetesen az égő foglalattól, az ajtó vezeték kötegéig, illetve a hátsó kalaptartó alatt lévő csatlakozásig kontakt ügyileg átnézve. De ez nem is olyan jellegzetes érintkezési hibára utal, olyan, mint ha szabályozottan kapná, illetve nem a feszültséget. A megoldáshoz, minden ötletet szívesen fogadok.
Előre is köszönöm.
pettinke2015-07-21 12:41:47 // 50565
hogyne lenne magyar MES. mikor telepíted, választhatsz nyelvet.
mondjuk én angolul használom, mert annyira félrevezető a fordítás :-)
mondjuk én angolul használom, mert annyira félrevezető a fordítás :-)
.......................2015-07-21 10:48:55 // 50564
.......................2015-07-21 10:31:43 // 50563
szerintem magyar Multiecuscan nincs
ajánlom figyelmedbe az eLearn nevü progit
a gyári szerelési útmutatót
ott van is benne Tempomat hibák megoldása
ajánlom figyelmedbe az eLearn nevü progit
a gyári szerelési útmutatót
ott van is benne Tempomat hibák megoldása
mtibi832015-07-21 09:57:20 // 50562
Sziasztok!
Honnan lehet letölteni magyar nyelvű Multiecuscan-t?
Illetve másik kérdés.
Hibakód olvasáskor kidobta a féklámpa kapcsolót.
A tempomat előtte is hülyéskedett,viszont most már egyáltalán nem működik.
Okozhat a féklámpa kapcsoló hibája "check engine" hibaüzenetet is?
A féklámpa kapcsolót azt ki tudom cserélni magamnak is,vagy van valami egyéb trükk?
Honnan lehet letölteni magyar nyelvű Multiecuscan-t?
Illetve másik kérdés.
Hibakód olvasáskor kidobta a féklámpa kapcsolót.
A tempomat előtte is hülyéskedett,viszont most már egyáltalán nem működik.
Okozhat a féklámpa kapcsoló hibája "check engine" hibaüzenetet is?
A féklámpa kapcsolót azt ki tudom cserélni magamnak is,vagy van valami egyéb trükk?
tbesze2015-07-20 20:45:16 // 50560
Csabo222015-07-20 12:36:53 // 50559
Akkor vszeg azelőtt cserélték mielőtt megvetted a kocsit.
Bazsa722015-07-20 11:19:22 // 50558
Ciao. Nekem az 1.4 TS kb 90-95 fokon kapcsol, szóval szerintem jó az úgy ;)
kawics2015-07-20 08:20:04 // 50557
Sziasztok! Lenne a tisztelt márkatársakhoz egy kérdésem. A 156 SW 1.9JTD autóm az utóbbi időkben kezd kissé megbolondulni. Pontosabban a központi-zár. Néha ok nélkül lezár mindent és hiába nyitom azonnal visszazár, néha pedig nem is reagál semmire sem kulcsra sem távirányítóra. Egyáltalán hol van a központi-zár vezérlő egysége? Az romlott el vagy valahol máshol keressem a probléma okát? Előre is köszi a segítséget!
Golyoka2015-07-18 14:56:44 // 50556
Sziasztok lenne egy kérdésem!145 1.6 boxer mikor kéne kapcsolni a ventinek?Az enyém 95-97 körül szokott kapcsolni!Ez normális vagy vmi gond lehet? előre is köszi :-)
Wolfmisi2015-07-17 22:21:41 // 50555
Ok! Megnézem! Műszercsoport nem volt cserélve! Így lett véve az autó! Köszönöm
Csabo222015-07-17 17:39:01 // 50554
Ciao
Ki kell deriteni ASR vezérlős-e az abs egységed. vszeg nem, mert a 105 lovasokba nagyon ritkán rakták bele. akkor szokott az általad emlitett jelenség előfordulni, ha ASR visszajelzős órát raktad a kocsidba, amiben nincs ASR.
Ki kell deriteni ASR vezérlős-e az abs egységed. vszeg nem, mert a 105 lovasokba nagyon ritkán rakták bele. akkor szokott az általad emlitett jelenség előfordulni, ha ASR visszajelzős órát raktad a kocsidba, amiben nincs ASR.
Danny2015-07-16 16:14:18 // 50553
értem :)
1500-2000 között rángat a verda, de ha lehúzom a csatiját szinte teljesen megszűnik a rángatás.
de lehet gyertya csere lesz belőle...
1500-2000 között rángat a verda, de ha lehúzom a csatiját szinte teljesen megszűnik a rángatás.
de lehet gyertya csere lesz belőle...
Wolfmisi2015-07-15 20:02:03 // 50552
Sziasztok! Érdeklődnék a 147 1.6 eco gyújtás ráadásnál kipörgésgátló hibát ír a kijelzőre de a kontrol lámpa nem világít és idulás után már nem is ír hibát! A kézifék kar előtt nekem nincs kipörgés kikapcsoló gomb! Lehet hogy nincs is felszerelve vele az autó? Az van a könyvében hogy alapfelszereltség! Valami ötlet? Előre is köszönöm!
[k i z z o]2015-07-15 18:44:45 // 50551
De, adott légtömeg felett, 1500 -nál már belép. 4500 fölött (SW függö) jön vissza az elgyújtás, és a tengely áll vissza. Egy 2D map írja le, légtömeg (LOAD) és fordulatszám függő.
Danny2015-07-15 15:31:37 // 50550
hmmm akkor jól sejtettem hogy nem normális az hogy terhelés függvényében már működik nekem olyan 1500-as fordulatnál is :)
Bazsa722015-07-15 09:21:17 // 50549
Köszi ☺
Okoz valami gondot, hogy szakadt az egyik vezeték?
Persze megcsinálom, csak kérdezem? ☺
Okoz valami gondot, hogy szakadt az egyik vezeték?
Persze megcsinálom, csak kérdezem? ☺
Ferke2015-07-15 08:09:36 // 50548
Veztengely jeladó.:)
indi692015-07-14 21:51:49 // 50547
köszi
Piritu - 1.000.0002015-07-14 21:40:04 // 50546
Terhelés és gázpedál állás függő. 1,6TS-nél 4-4500, 2.0TSnél 4,5-5000 környékén történik meg.
indi692015-07-14 21:32:27 // 50545
Üdv. A 16 szelepes ts vezmód milyen fordulaton kezd működni ?
yani🍀2015-07-14 13:09:27 // 50543
Gujka Zoli vagy Kocsis Tibi. Az egyik a Mizsei úton a másik az Alszegi-Bercsényi utca sarkon van.
Bazsa722015-07-14 13:03:37 // 50542
Mike012015-07-13 19:39:53 // 50541
Sziasztok,
futómű területén hova érdemes vinni az autót? Ti kit/mit ajánlotok? Átvizsgálás, majd esetleg (ha kell) felújítás lenne a cél.
Köszönöm.
futómű területén hova érdemes vinni az autót? Ti kit/mit ajánlotok? Átvizsgálás, majd esetleg (ha kell) felújítás lenne a cél.
Köszönöm.
Anti642015-07-10 12:51:57 // 50540
Még mindig a 166-osom klímájával vergődök. Ha hűvös az idő ( 18-22C), a klíma tökéletesen működik mindkét oldalon, auto és econ módban is. Ha ilyenkor fűtésre emelem a hőfokot pl 26c ilyenkor kicsit a vezetőoldalon erősebb. Ha 30 fok felett van a külső hőmérséklet, akkor viszont a vezető oldalon dől a forró levegő, míg az utasoldalon hűt rendesen. Auto és econ módban is ilyenkor a vezető oldal forró. A terelőmotor elvileg nem lehet, mivel akkor hidegben is állandóan kéne a forró levegőt nyomni. Mi lehet a probléma? Találkozott már valaki ilyennel? köszi a segítséget.
,
,
nagyferi812015-07-10 12:40:45 // 50539
Ok! Megtaláltam a blogjai között, köszi.
.......................2015-07-09 23:58:07 // 50538
Csöri csinált Navi upgrade ot GTA ban ,az ugyanaz mint neked
nagyferi812015-07-09 21:06:31 // 50537
Sziasztok!
A gyári navira hogy lehet cserélni a gyári fejegységet? Csak plug&play? Nekem Bose van benne, amiből lenne a navi abba is. Valamire oda kell figyelni pl. csatlakozók a hátulján stb.? A kormány nekem csak 3 gombos a navié 4. Számít ez? Az antenna milyen kell hogy legyen? Nincs valakinek képe hogy hogy néz ki hátulról? Sehol nem találok. Csak feleslegesen nem akarok érte elmenni.
Köszönöm a segítséget.
A gyári navira hogy lehet cserélni a gyári fejegységet? Csak plug&play? Nekem Bose van benne, amiből lenne a navi abba is. Valamire oda kell figyelni pl. csatlakozók a hátulján stb.? A kormány nekem csak 3 gombos a navié 4. Számít ez? Az antenna milyen kell hogy legyen? Nincs valakinek képe hogy hogy néz ki hátulról? Sehol nem találok. Csak feleslegesen nem akarok érte elmenni.
Köszönöm a segítséget.