Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Robi2005-01-30 10:42:21 // 1936
Egyéként tényleg elég hülye megoldás az, hogy a jobb első fék direktbe kapja a naftát, míg a bal első a fékerőelosztón keresztül. Nincs az az isten, hogy ez ne okozzon egy minimális eltérést a két oldal között. A hátsó az korrekt, hátramegy a közös cső, és csak a végén ágazik el, egyenlő eséllyel dolgozik a két oldal. :) Én egyénként azzal szándékozom megoldani, hogy ne legyen túl erős a hátsó fék az elsőhöz képest, hogy előre berakok két brembo nyerget a hozzá tartozó tárcsával és betéttel. Occsóér' megkapom, csak még azt az occsót is össze kell kaparni valahogy. De ha meglesz, akkor nagyon állat lesz a fékem. :)
ALFA75td2005-01-30 10:03:59 // 1935
Mikor megvettem a 75 ösömet nekem is folyt a fékerőszabályzó ráadásul nekem valami extrém verzió volt benne mert az öreg rája szerelők sem láttak ilyet megoldás jobb kézzel bal vál fölött a vizsgán meg néztek milyen faszányosan egyszerre fognak a fékek
andrew0072005-01-30 10:02:45 // 1934
Sziasztok! A következő a kérdésem :33-ba milyen olajat ajánlotok és milyen olajszűrőt? És hol lehet venni?
Paco2005-01-30 09:53:46 // 1933
Azt, hogy egyedül megy, mert én a 155-el megyek. Mindenképp jó lenne elérni...
Robi2005-01-30 09:23:47 // 1932
Azmo nem veszi fel a telefont. Mit beszéltetek meg? Rádcsörög, vagy egyből megy érted? Nem ártana, ha valahogy el tudnánk érni. :)
Robi2005-01-30 09:19:22 // 1931
Teszteljük a módszert az enyémen, és ha úton próbálgatva is elégedettek vagyunk az eredménnyel, akkor a tieden is kivitelezzük. Egyébként Bandi mondta, hogy ezzel próbálkozzak. :)
Paco2005-01-30 08:55:15 // 1930
A motor üzemi hőfokon van? Nem levegős a fűtőradiátorod? Egyáltalán van elég víz a hűtőrendszerben? Megy a ventillátor? Elektromos a fűtésállításod? Ha igen, működik az állítómotor?
Wickey2005-01-30 08:21:25 // 1929
Amúgy is hiányzik az összes 75ösből. Amelyikben meg nem, ott hátsófék nincs. Nálam B eset van. Sőt, sztem valami egyéb kuszmány is van, mert jobbra húz az autó fékezéskor. Vagy balra? Nemtommár, mer hardverből ellenttartok kormánnyal. Szóval gyanítom egy fékem fog csak, ami normál usage-ben elmegy, de egy vészfékezés igen bonyolultan vitelezhető csak ki. (mint pénteken, amikor az előttem szaladó bimmer meglátta a rendőrautót, és nyomott egy satut. Gondolta ő majd jól lelassít 90-re 150-ről egytized másodperc alatt. A koncepció jó volt, a kivitelezés kicsit kevésbé, tekintve hogy ott loholtam a seggébe, mert meg akartam még előzni az épp elfogyó 2x2 sávos részen.)
Robi2005-01-30 02:20:26 // 1928
Erre én is gondoltam, de elég gyorsan kivertem a fejemből a gondolatokat, amikor meghallottam, hogy 27 ezer Ft egy ilyen szar. Sajnos a bontottaknak mind az a bajuk, mint az enyémnek. Utángyártottról meg nem tudok, hogy létezne.
Barni1472005-01-29 23:28:41 // 1927
talán nézd meg a hűtőfolyadék mennyiségét a kiegyenlítő tartályban. Felmelexik a motor üzemi hőfokra? Lehet hogy a termosztátod nyitva maradt. Az enyémben full jó minden de -10 fok környékén nem esek hanyatt a fűtésteljesítménytől.
Thomasz2005-01-29 23:06:27 // 1926
nekem az a nem nagy problémám van(de hátha tudtok segíteni),hogy télen nem fúj meleglevegőt az utastérbe,pedig csutkára van tekerve ,belső levegőkeringtetésre és így is csak hosszú idő után langyos levegőt kapok!
Paco2005-01-29 21:24:38 // 1925
Azért gondold meg, és mihamarabb szerezz egy jjót a helyére. Még mielőtt az a meglepetés ér, hogy egy közepesebb fékezésnél elindul a kocsi hátulja valamelyik irányba..... :)
Robi2005-01-29 21:14:45 // 1924
Végre sikerült megcsinálnom a fékemet! :))) Olyan volt, mint ha levegős lenne a hátsó kör, nyúlós volt a pedál, mélyen fogott, és alig dolgozott a hátsó fék. A megoldás: kivettem a fékerőszabályzót, és jó messzire eldobtam. :) Egész egyszerűen bekötöttem a főfékhengerbe az elmenő csöveket. Az eredmény: tökéletes lett a fékem. :) Javaslom minden transaxle tulajnak, aki hasonló problémákkal küzd. :)
frutta2005-01-29 18:36:37 // 1923
Sziasztok! Kipufogó ügyben a Janó Dobékat tudnám ajánlani mindenfajta sportkipufogót,teljes rendszert is csinálnak és elég tűrhető áron.Én a 33asomra csináltattam ugyanolyan méretűt mint a gyári és egy 10es volt +még a vég.
perdix1552005-01-29 17:51:40 // 1922
Nekem is hasonló gondom volt. Szondát bemértük, jöhetett a csere, légmennyiségmérő kitisztítva, de még mindig nem volt alapjárat. Elég volt a kipu.-on egy kis rés, így hibás jeleket küdött a szonda a motorelektronikának. Kipuff javítás után hurrá: van alapjárat...
zolee1452005-01-29 14:16:27 // 1921
Nekem is ingadozik az alapjárat. A szervizesek kitisztítottak mindent, a hiba maradt. A gép jelezte hogy a lambda szonda gatya. Cseréltük, a fogyasztás jó lette, de az alapjárat maradt rossz. Most a Bárdinál megkérdezik (gondolom a Bosch-tól) a az alapjárati nemtommit hogy mibe kerül. Megy meg húz meg bírja a fordulatot csak alapjáratom nincs... (meg 2-es szinkrongyűrűm)
Scott2005-01-29 13:45:50 // 1920
Hülye ez. Egy hozzáértő ember tudhatná, hogy 150e km az semmi egy normális motornak. Ha mondjuk 300e lenne , akkor inkább kell aggódni, hogy esetleges generál közeleg, de az se evidens.
Paco2005-01-29 08:55:15 // 1919
Három dolog lehet. 1.) Légmennyiségmérő. 2.) Alapjárati pótlevegőmotor 3.) Lambdaszonda. Mielőtt bármit is cserélnél, tisztítsd ki az LMM-et, illetve az alapjárati motort. Az ingyen van :) Csak utána vidd el comp mérésre ha nem javult meg, és a hibakód alapján megmondják mit kell cserélni. Jó eséllyel lambda. A legolcsóbb egyébként a lambda, utána az alapjárati motor, és a legdrágább az LMM
Kau2005-01-29 07:03:44 // 1918
És az is érdekelne, hová érdemes vinni? (Ha kell).
Kau2005-01-29 07:02:16 // 1917
Ingadozó alapjáratra tudtok hasznos infót? 500-1500 között mozog, nem mindig csinálja. 146, 1.6 Ts. Biztos volt már ilyen kérdés, de nincs időm átfutni 1900 beírást. Köszi.
Tresor2005-01-28 20:51:28 // 1916
Király, ma kaptam egy defektet. Csak tudnám, hogy ki volt az az állat, ameik kitalálta a 145 emelőjét! :)
Gordon2005-01-28 19:44:03 // 1915
2002-es 156-hoz keresek jobb hátsó ajtóhoz elektromos ablakemelőt. Bontásból is jöhet, ha jó állapotban van!
P.P2005-01-28 15:20:20 // 1914
Hálás köszönet :-)
pb_2005-01-28 15:14:31 // 1913
L+K: 465-0330 XIII. Béke út x (a Vasas pályánál.) 284-4353 XX. Határ út 47. (UnfallRAD BT.) UnfallRAD BT. DCS=Ital Auto IX. Soroksári út 164. 280-8011,0630-942-2197
P.P2005-01-28 14:41:29 // 1912
Köszi! Mindenképp újat akarok. Elérhetőséget is írjatok majd, mert ezeket pl Google nem nagyon leli így ... Thx
pb_2005-01-28 14:31:50 // 1911
L+K, DCS, de leginkább bontóban nézném +.
P.P2005-01-28 14:22:48 // 1910
Sziasztok! 33-ashoz kellene kilóméteróra jeladó, mert úgy néz ki végleg meghalta magát. Zs+U Kft és Alfa-Ville Kft képtelen szerezni már hetek óta. Tudtok ajánlani valami jó kis beszerzőhelyet? Ha Csepel környékén is van az külön jó. Köszi előre is.
granturismo2005-01-28 13:45:31 // 1908
Ahogy Esik Ugy Puffan kipufogó. Szinte minden utcában van képviselete szép hazánkban.:-)
Stee1462005-01-28 13:37:19 // 1907
Helyesen: Egyébként mi az az "AEUP"?
Stee1462005-01-28 13:36:17 // 1906
Kiváncsi leszek, lehet hogy én is akkor már valami normálisat keresek. Egyébként az a "AEUP"?
granturismo2005-01-28 13:06:46 // 1905
Na ez a beszéd! Szerintem érdemes picit többet szánni rá. Nehogy már neked is AEUP rendszered legyen. Így is piacvezetők kipufogó témában.
beeep1462005-01-28 13:04:05 // 1904
Most beszéltem egy tuningboltos sráccal, specifikusan Alfa 146-ra való Supersprint hátsó dobot tud ajánlani, most valami 30 % kedvezménnyel. Árajánlatot küld mailben, majd beszámolok.
granturismo2005-01-28 12:52:51 // 1903
Az univ rendszerrel pont az a baj, hogy nem lehet előre megmondani milyen hangja lesz. Saccra meg lehet mondani de pontosan nem.
IuliusCaesar2005-01-28 12:33:21 // 1902
Üdv Mindenki! Képz. tegnap hívott egy tag, érdeklődve az eladó verdámra. Egy volt hondás volt aki már az elején leszögezte, hogy soknak tartaj benne a 150e kmt, főleg hogy Alfa, hondában nem zavarná, mert a honda magasabb műszaki színvonalat képvisel. Nna erre kicsit bepöccentem és tartottam neki kis előadást az Alfa TS motorok műszaki csemegéiről és a színvonaláról, és hogy ezt jópárévvel előbb képviselik már mint a hondák... A csávókám kicsit elképedt, de akkor is sok a 150e... ...b.. hondások... ...no more comment...
Stee1462005-01-28 12:30:07 // 1901
Ha jól számoltam akkor ez 15e. Ha mondjuk 25-30körül rászánok akkor elképzelhető, hogy nem rohad el egy tél alatt? Igazából csak tapogatózom, hogy mit és mennyiért lehetne fullosítasítani tavasszal a gépen. Mennyire kell attól parázni, hogy felteszik a dobot és messze nem olyan a hangja mint amit szerettem volna. Saccra meg tudják a szakik mondani hogy milyen lesz az eredmény?
gabi332005-01-28 12:30:05 // 1900
beep146:privát!
granturismo2005-01-28 12:23:15 // 1899
Egy "univ" sportdob 5-8 (nem nemesacél) rá egy vég 3-5eft. + a hegesztés 3eft mondjuk. Ez az alap AEUP rendszer.
granturismo2005-01-28 12:20:34 // 1898
csak egy vég? Hát az semmit nem. Esztétikailag előrelépés (esetleg) mertb ugye láttam én már olyan véget ami elrondította a "hátképet". (Szerintem.) A gazdájának tetszett.
Stee1462005-01-28 12:10:50 // 1897
És alsóhangon mennyibe fáj egy a gyárinál kicsivel sportosabb hang? Ha csak egy kipufogó véget rakatok rá az is változtat valamit?
granturismo2005-01-28 11:57:04 // 1896
Na erre mondom, hogy attól függ ki mennyit szán a dologra. Egy Remus komplett típusspecifikus rendszer sportkatalizátorral. 300eft körül van, de ha tényleg speckót akarsz akkor 500ropi körül. Egyébként ismerek olyat aki 200e-ért vett autót és 2 milla körül költött rá. Pont Alfánál (de egyébként is) nem igazán jellemző, hogy az ilyen befektetések a realitás talaján állnak, hiszen ezek a pénzek racionális szemmel nézve az ablakon kidobottnak tekinthetők. Megmondom őszintén én sem szánok (nem tudok) 300-500eft-ot egy komplett rendszerre. De a végdobra rászántam amibe került mert boxernál nagyon jó élményt ad. Tudom, hogy a végdob árából egy komplett rendszert is megcsinált volna valahol valaki, de én mégis az előbbi mellett maradtam.
beeep1462005-01-28 11:55:01 // 1895
Hohóó, most bejöttél ám a csőbe!!! :-))) Ne csináljunk reklámot a srácoknak, hátha valakit zavar, privátba az elérhetőségüket megadnád?
granturismo2005-01-28 11:46:55 // 1894
Nekem típusspecifikus nemesacél dob van. Általában univerzális dobokat rakatnak föl, mert olcsóbb illetve nem is a teljes dob van nemesacélból hanem csak a vég része ami látszik.
gabi332005-01-28 11:46:28 // 1893
beep146: Nyíregyen van két srác akik pufókat csinálnak tuningboltoknak. Az enyémet is ők csinálták. Gyakorlatilag a kocsira szabták. Nagyon profi. Az alfa hang is megmaradt csak egy picit ércesebb lett.
beeep1462005-01-28 11:36:44 // 1892
Na ez az amit el akarok kerülni! A durva hang. Sportos - Alfás hangja legyen, nem akarom, hogy a szomszéd 5 perccel hamarabb tudja, hogy hazaértem, mint én.. :-))
Wickey2005-01-28 11:32:11 // 1891
Bakterom. 100ezerért veszek két autót. :-( Az egész kipufogóm, leömlők nélkül:két flexicsővel, új csövekkel, új középső és hátsódobbal volt felszerelve 40 ezer tavaly... Csúnyán is szól, de legalább kipufogó :-)))
beeep1462005-01-28 11:28:57 // 1890
Aha, hasonlókat hallottam én is. Az univerzális dobokkal mi a helyzet? Felrakhatók rendesen, vagy ez is a "mindenre jó azaz semmire nem jó" kategória?
granturismo2005-01-28 11:21:58 // 1889
A típusspecifikus Remus hátsó dob véggel 60-100eFt típusfüggő. Meg a Supersprint és a Sebring is hasonló árban van. Univerzális dobok persze olcsóbbak. És ott van még a magyar gyártmányú dobok. Ezek 10-50eFt ban vannak.
Gordon2005-01-28 11:10:09 // 1888
És "tudtok".. szóval hol, mennyiért?
beeep1462005-01-28 11:09:07 // 1887
Akinek volt-van, egy Remus ovál vég-hátsó dob árban milyen összeg körül mozog?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak