Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

drPN2006-03-21 11:20:55 // 11132
Bocs, amiért ide is beírom, de fontos és sürgős! Sony X-plod CD-MP3 fejegységem vezérlőpanelét kell cserélni (a mechanika jó, de nem akarja bevenni a lemezt, szerelő adta a diagnózist). Tudna ajánlani vki egy nagyon olcsó megoldást?
granturismo2006-03-21 08:50:11 // 11131
Miket csináltatnál rajta? Kíváncsi vagyok, hogy az én jegyzeteimhez képest, amit az autóról készítettem. Jöhet mailben is.
Giorgio2006-03-20 22:27:15 // 11130
Akkor nem egy óriási tétel. Azért kérdeztem, hogy lássam mennyire akarnak majd átvágni. Tudod, ha az embernek "drágább" (vagy csak látszatra az) autója van mindig le akarják venni. Na, voltál te is megnézni a GTV-t? Kertecs is írt, hogy anno érdekelte az autó. Én eddig nagyon ki vagyok vele békülve. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen jó, ám! :) Igazából apró dolgok vannak amiket szeretnék feljavítani rajta külsőleg. A belbecs viszont nagyon rendben van.
granturismo2006-03-20 21:24:32 // 11129
Hát most a tavasz eljövetelével 8-15eft között van egy töltés. Ha javítani kell valamit akkor erre jön a rezsióradíj. Látom mibe kell. Én is voltam megnézni a sárkányt.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2006-03-20 20:22:18 // 11128
Ez is pdf de ezen jól olvasható a vezetekszín szerintem. A 81Megzes rar az.
TSiga ( I am the TSIG)2006-03-20 19:33:23 // 11127
Bakkeeerr! Épp most szedem le a netről a 155-ös workshop manualt... Igaz hogy az 111.59 Mega... Mondjuk már van egy, csak az PDF formátumban van, és alig lehet kibogarászni a vezetékék színeit. Ráadásul a fűtésvezérlő is kivehetetlen. Ha ez is sz@r, akkor már csak a Tiedben bízok!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2006-03-20 18:16:00 // 11126
Tom164 hát muszáj volt adagolóért menem. Ezen a kocsin minden náci bosch hulladék beszarik ;) Punisher, banyeg nem vágtam le hogy az övé. xégyen...;) Mostanában nem bírom magam utolérni, kicsit lemaradtam. All: aki esetleg kereste a régebbi oldalam, most ujra él más helyen: Alfa doksik MMM ....(majdnem minden mennyiségben;)
csocsi2006-03-20 18:13:03 // 11125
Ekkora motorral? Nem semmi :)))))
Giorgio2006-03-20 18:00:27 // 11124
Marharépa! :-PP :-DDD De tényleg, mennyibe fáj egy ilyen beruházás?
tom1642006-03-20 17:34:35 // 11123
Punisheré. Ezek szerint Pusztaszabolcson jártál? Láttam valamelyik nap a gépedet, kicsit alternatív a piros küszöbökkel...
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2006-03-20 17:14:40 // 11122
Sziasztok !

Valakié innen esetleg ez a gyöngyszem ?
Igazi kihívás: 3.2 V6 GTA motor 6 os váltó 145 QV ben ;)
granturismo2006-03-20 14:22:39 // 11121
97 óta nem használtad?:-)
András bácsi2006-03-20 14:12:21 // 11120
Nem biztos, hogy nem jó: bizonyos külső hőmérséklet alatt egyes rendszerekből nem lehet előcsalogatni a hideg levegőt.
Giorgio2006-03-20 13:52:37 // 11119
Értem. Valószínűleg milyen árban fog ez nekem fájni? Mármint hűtőgázzal feltölteni. A nitrogéneset sztem kihagyom. '97 óta már bárhova elszökhetett az a gáz. :)) Én nem keresgélem.
granturismo2006-03-20 13:17:27 // 11118
Valszeg gázzal kell feltölteni, de azért érdemes lenne utánanézni/nézetni, hogy hol szökött el a gáz. Nyomáspróbázni kell pld. nitrogéngázzal ami olcsóbb mint a klímagáz. És ha feltölteted akkor érdemes festett gázt tetetni bele, mert azzal az esetleges szivárgaás helye könnyebben beazonosítható.
Giorgio2006-03-20 12:52:27 // 11117
Ahoy szervízlakók! 2 kérdésem lenne: Mi a teendő, ha hatástalannak érzem a klímát? Ergó nem hűt, hanem olyasmi levegőt nyom be, mint a síma szellőzés. Kicsit aggaszt. Gázzal való feltötés mire alkalmas, netán ezt a hibát orvosolja? Aki okosabb ez ügyben, mint én please írjon!
Fritzee2006-03-19 18:11:47 // 11116
Sziasztok! Apámm 166-osához kéne jobboldali hátsólámpabúra, s abból is a jobb oldali rész. Van valakinek eladó, SOS lenne... Nekem meg fehér oldalindex kéne a 147-hez, de az nem sürgős. :-)
csocsi2006-03-19 18:07:09 // 11115
Szerintem egyértelműen :))
GEORGE2006-03-19 18:05:36 // 11114
Mosthogy irod, lehet a hó volt a hunyó :-)
Ollah2006-03-19 18:04:10 // 11113
Köszi. Ő lesz az emberem, ha nem is személyesen egyelőre, csak telefonon. A kérdés még az, az elektronika mit fog szólni hozzá, bár Csöri szerint konkrétan le sem fogja sz@rni, hogy 2 vagy 3 liter az a moci. Meglátjuk majd. ;)
zee2006-03-19 08:59:28 // 11112
Polo, George köszi a megnyugtatást, eddig nem mertem. :))
csocsi2006-03-19 05:44:16 // 11111
Ja, hanyag. A hóesés nem lehet bűnös?? :))
Tommaso 1592006-03-19 03:01:41 // 11110
Mi van akkor,ha az akksi lemerül,és a összes megtett km helyén ezt látom az akksitöltés után:------- A sarut már levettem,meg mentem vele több mint 100 km et (napi számláló),de a probléma továbbra is fennáll:-((( Volt már ilyen valakinek?????
GEORGE2006-03-18 20:14:30 // 11109
Nem tooom, egy hanyag gazda behavazott gépe??? :-DDDDDDDDDDD / bocsi :-) /
csocsi2006-03-18 20:04:23 // 11108
Vajon mi lehet??????
GEORGE2006-03-18 20:02:24 // 11107
Mi ez??????? :-)))))
csocsi2006-03-18 19:45:38 // 11106


Mindegy :DDDD
Lacza2006-03-18 17:15:04 // 11105
Sziasztok,szerintetek jó a 2.5 V6-ba a 2.0 V6 turbo légmennyiségmérője? (166-os alfáröl van szó)
bb182006-03-18 17:06:25 // 11104
ja és 2-3 évente kifestem, és átpakolom az egészet.
bb182006-03-18 17:06:02 // 11103
ebben van némi igazságod, de van benne rácio is. én oda nem szivesen viszem, ahol bokáig járok a 20 éves olajsárban, vagy ugy néz ki az egész mintha atomvillanás lett volna. az én mühelyem sem nagy csoda, de rend van és lehetöleg tisztaság. meg némi alapszerszázat és gép sem baj ha van.
csocsi2006-03-18 15:59:38 // 11102
Kíváncsi vagyok rá, hogy nézhet ki miután megadta magát :))
pb_2006-03-18 13:28:36 // 11101
Sztem 1formák, bár belsőfékessel még nem volt dolgom. Külsőfékesnél, pl. 33, ott mind1.
Whiteskull2006-03-18 13:04:57 // 11100
Tudja valaki, hogy a belsőfékes Sprint féltengelyei egyformák-e? Vagy nem mindegy melyik oldalra rakom őket?
Ferke2006-03-18 13:04:41 // 11099
Rakok majd képet, nagyon durván néz ki a csavar.:)))
csocsi2006-03-18 13:02:08 // 11098
Most néztem :))) Azért nagy megkönnyebbülés volt a dolog gondolom :))
Ferke2006-03-18 13:00:11 // 11097
156 tobicban leírtam, igazából leginkább bátorság kellett hozzá!:)))
Don Gombóc2006-03-18 12:55:40 // 11096
Mindenképpen van mert a csapszeg más mélységbe esik a dugó tetejéhez képest, ugyanis ennek a méretnek a változtatásával és a főtengely halytókarcsapjának a távolságával variálnak a lökethosszon. A hajtókarok ugyanazok. Szervusz Kiráj. Ja és menj le Schulek Bélához ő mutat neked mindegyik fajtából, dugót főtengelyt blokkot hengerfejet úgy 12 mint 24 szelepest.
csocsi2006-03-18 12:49:45 // 11095
Örülök a sikerednek :)) Nagyon meg kellett verni hidegvágóval a siker éerdekében?
Ferke2006-03-18 12:46:39 // 11094
Hello Alfások!Aki még emlékszik a korábban felmerült olajleeresztőcsavar leszedési gondjaimra, annak mondanám, hogy SIKERÜLT LESZEDNI!!! :))) A balmenet-fúrás+ellencsavar ötlet fuccsba ment, mert kifele megette a menetet, ahogy van. Viszont kis bátorság+5 kilós kalapács és egy hidegvágó megtette a hatását...:)) Kössz mindenkinek korábbi a tippeket...
bali2006-03-18 11:34:29 // 11093
Hali! Nem az a lényeg, hogy hogy néz ki. Vagy nem? Tőlem lehet egy kacsalábon forgó palota is, ha cserébe lehúznak, vagy nem értenek ahhoz, amit csinálnak.
Ollah2006-03-18 11:22:04 // 11092
Ez az, a tetjük érdekelne. 24V infó: Bore x stroke: 93.00mm × 72.60mm Bore / stroke ratio: 1.28 Displacement: 2959 cc 180.56 cu in Compression: 10.00:1 Fuel system: Bo Motronic ME2.1 MPFi 12V infó: Bore x stroke: 93.00mm × 72.60mm Bore / stroke ratio: 1.28 Displacement: 2959 cc 180.56 cu in Compression: 10.00:1 Fuel system: Bo M3.7.1 Motronic fuel inj. Ez alapján tök ugyanaz. V6 TB: Bore x stroke: 80.00mm × 66.20mm Bore / stroke ratio: 1.21 Displacement: 1996 cc 121.80 cu in Compression: 8.00:1 Fuel system: Bo Motronic ML4.1 fuel inj.
Szilárd2006-03-18 11:11:18 // 11091
Szerintem a dugattyútető kiképzése nem biztos,hogy egyforma. A turbos autóké más szokott lenni. A 3.012V éa 24V motor asszem lökéttérfogatban sem teljesen egyforma.
Ollah2006-03-18 11:02:31 // 11090
Szilárd! A 3.0 12V és a 24V moci jól látom, hogy ugyanaz, csak a hengerfejben van különbség?
Ollah2006-03-18 11:01:08 // 11089
:P Well, azt tom, hogy a TB kompressziója 8.00:1, míg a 3.0-é 10.00:1. Ez csak a dugó miatt van így? Ha igen, akkor a 3.0 12V dugóinak mérete érdekelne. Ha valakinek van infója, írja be pls.
Szilárd2006-03-18 10:55:57 // 11088
Szerintem biztosan van:))
Ollah2006-03-18 10:00:41 // 11087
Szakik! A 2.0 V6 12V TB dugói és a 3.0 V6 12V dugói közt van különbség? Esetleg, ha valaki jó minőségű fotót tudna linkelni róluk, megköszönném.
Xixo2006-03-18 00:56:08 // 11086
Na sikerült végül leszedni azt a csavart?? Imbuszkulcsal nem próbáltad? Asszem 8-as kell hozzá! Ha sikerülne leszedni, akkor arra vigyázz, hogy ha visszarakod, akkor majd ne húzd meg nagyon! Van benne egy gumitömítés!! :-))))
bb182006-03-17 19:57:00 // 11085
miért nem hegesztesz rá egy 14 vagy 16 os anyát ( belülröl hegesztve ) és kitekered azzal ? vagy ha már furtál bele lyukat, akkor egy jo minöségü 4szög anyagot üss bele és tekerd ki.
bb182006-03-17 19:55:15 // 11084
esetleg kép a mühelyröl ?
csocsi2006-03-17 17:47:04 // 11083
Első olvasatra nem tűnik rossznak :))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak