Tagok >> Bluestrain >> Blog
A múltkor a gumisok szóltak hogy a hátsó fékem nagyon gatya, tudtam róla én is csak még tologattam a dolgot. Küldtek egy ajánlatot tárcsák, betétek, m.díj 68000-ről.(ha-ha) Megnéztem Albáéknál a motyót, 20000-ből megvolt. (Erhardnak még 500-zal jövök, mert a szállítási díjban differenciák voltak, legközelebb kell valami akkor hozzácsapom). Kb. 1-1 óra alatt megvolt a két oldal, szerencsére a lengőkar csavarját nem kellett kivenni, így is lejön a tárcsa.Brutálisan bele van gyógyulva, majd valamikor cumi lesz kiszedni :) Egy dugattyúvisszatekerő nem árt ha van, különben gyártani kell valamit. Szerencsére van. Most remélem egy darabig nem kell semmit csinálni rajta.





Pár éve tervezem hogy lecserélem a téli gumikat. Múzeális darabok lettek, és esőben már nem volt tapadás. Abroncskernél berendeltem Fortune nevű kínai gumikat, és ma felszerelték. Hú mennyivel jobb mint a régi volt!


Megelégeltem a szivargyújtós telefontöltést, mindig kimozdult, állandóan mozgatni kellett. Mivel úgysincs dohányzás a kocsiban, beáldoztam a hamutartót:) És így még a szivargyújtó is megmaradt, ha éppen szivarozhatnékom támad :)



A jó idő követelte a nyári papucsokat. Két gumi már nagyon gatya volt ősszel amikor lecseréltem télire, ezért kimentem Zsámbékra a Spiler-hez és kerestünk olcsón egy pár használt valamit. ContiSport Contact 3 lett, egész jó bőrben vannak, pár évet kihúznak. Rendeltem kerékcsavarokat is, mert a menetek kicsit elnyalódtak, lötyögősek lettek, attól féltem egyszer megszakad meghúzásnál.Most feltettem a nyári szetet és kicseréltem a csomagtér-gázrugókat, mert párszor majdnem fejbevert az ajtó.



Megint lejárt. Mindig ezt csinálja... Nem volt időm meg kedvem foglalkozni vele egyéb gondjaim miatt, de a jobb kézifékkötelet kicseréltem mert szétrohadt. Bejelentettem egy közeli vizsgabázisra. Két nap múlva időpontra vittem, 40 perc múlva kezemben volt a papír. Azért jó kis vas ez...
Olajcsere, szűrőcserék, felső kitámasztó motortartó bak cseréje.

Most volt rá időm, rendberaktam a téli lemezfelniket, mert a telek rendesen kikezdték a vasat. Drótkorong, csiszolás, alapozás, festés.És a belsejét is mert úgy korrekt. A végén már kicsit untam. A turbócsövön észrevettem egy kis olajpárát, összenyomva a csövet föltárultak a repedések. Már többször volt gond ezzel a szakasszal, és alul már átépítettem fémcsőre az egyenes részt és azóta nem volt gond vele, itt is megpróbálom ezt a variációt. Meglátjuk hogy bírja majd.Nem szép, viszont kék.


Ma levizsgázott a vas minden gond nélkül.
Igaz hogy két hónapja átnéztem és a felső lengőkarokon felújíttattam a gömbfejeket, mert mindkét oldali kopogott. Vettem Birth szilenteket, de két hónap után már úgy lógtak hogy nagyobb kopogás volt mint előtte.A fém perselyek LÖTYÖGTEK a szilentekben! Visszanyomkodtam a régieket(szerencsére nem dobtam ki) mert még mindig sokkal jobb állapotban voltak. A sok gagyi fos alkatrésszel elöntenek minket, nem is tudom mit érdemes már venni...
De a lényeg hogy úgy ment vizsgára hogy nem aggódtam :)
ez is megtörtént. Találtam olcsón Castrol Magnatec-et. Előzőleg Total volt benne, úgy tűnik ezek a dieselek nem érzékenyek a márkára. Tizenként úgyis lecserélem.

Ma felkerültek a nyári kerekek. Kimostam a kerékjáratokból a téli sarat, lepucoltam a fékeket. Ezzel a garnitúrával ezt a nyarat még kihúzom, jövőre már nem rakom föl.
A bal felső lengőkar gömbfele is lóg, ősszel a vizsga előtt cserés lesz.
Egyenlőre ennyi, mostantól arccal a nyárnak !
1
552
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Giulia
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV