Mutasd

>> Esemény2015-10-23

Újabb jó hír, hogy vége a 3 hónapos ügyintézési folyamatnak és megkaptam a magyar rendszámot, forgalmit a V6-osra :) Életem eddigi legdrágább rendszáma:) de megérte úgy érzem. Az autó ugye svájcból lett importálva, nagyon jó állapotban van a KPM műszakin külön kiemelték ,hogy ritka az ilyen megkímélt 15 éves autó!
A rendszámot könnyű megjegyezni mert 82' májusban születtem :) ...156 végű volt a terv ,de azt nem tudtak adni. A lényeg ,hogy most már hivatalosan is V6 tulaj vagyok így lehet ,hogy lassan a JTD eladó lesz, bár sajnálom nagyon mert sokat foglalkoztam vele ,sok munka van benne és jó kis autó az is. Meglátjuk még a folytatást...

>> Esemény2015-10-14

Örömmel jelentem be, hogy minimum fogyasztási rekordot döntöttem a V6-ossal, vegyesben 10,2 l/100 km. :)) Ez a mérés még mindig sportos vezetési stílus mellett történt. Eddig 11,3 körül volt, bár hozzá kell tenni volt egy termosztát csere (Mahle), most gyorsabban melegszik a motor mint előtte.

>> Egyéb2015-08-08

Kapott egy új első Alfa emblémát a V6 :)

(a képet akárhogy fordítom mindig így tesz fel, bocs...)

>> Szerviz2015-07-26

A vásárlás óta a következők történtek:

-Kapott új NKG PFR6B platina elektródás gyertyákat ( a régiekben 92 ezer km volt) a gyári előírás szerint 100,000 km-enként kell cserélni amúgy de azt nem vártam meg. Az elektróda hézag 0,75 volt az újnál 0,7 tehát nem volt elégve nagyon. Viszont az egyik gyertya jó rozsdás volt vizet kaphatott vhogy.

-Átbőröztettem a váltógombot és piros cérnával varrattam , illik az ülésekhez:)

- Beszereztem egy Sony CDX-G1001 típusú rádiót, ez karbonmintás és narancssárga a gombok világítása így teljesen illik a sportcsomagos belsőhöz, akinek karbonos a középkonzolja ajánlani tudom, illetve a CDX-G1101-es típust is.

-Féknyergeket átfestettem pirosra.

-Kapott hátul két új szilentet (az alsó a kerékagynál ahol a hosszlengőkar csatlakozik, jó nehezen jött ki melegíteni kellett de megoldottuk, az újakat saját célszerszámmal raktuk be)

-Megvettem hozzá a 6L Selenia Racing 10W-60 olajat , Mann olajszűrőt, hamarosan csere. Update: csere megtörtént ,az olajszűrőt egy "élmény" kicserélni :)

-Vezérlés+vízpumpa csere lesz holnap , Contitech szíjat kap Litens feszítőgörgőt, Győrben az Autófórum Riegler-ben csinálják. Ebben is 92 000 km van, nem kockáztatunk tovább :)
Update-> 2015.08.04. Vezérlés csere megtörtént, gyári szíj és SKF csapágyak voltak benne, Litens feszítővel, nem voltak megviselt állapotban sőt! 7 éve volt vezérlés csere Svájcban,tehát hiába voltak még jó állapotban az idő miatt le kellett cserélni. Így most nyugalom van:)

>> Esemény2015-07-13

2015.07.09-én végre a diesel-ek után elszántam magam és vettem egy 2.5 V6-os Alfát.
Sokat olvasgattam itt a fórumokon és nem bírtam tovább... érezni akartam ,hogy milyen érzés egy ilyen autó tulajdonosa lenni.
Nagyon -nagyon tetszik! :) Imádom a hangját ,tényleg most értettem meg amiről sokan beszéltetek :) imádom ahogy megy , 4000-től megindul és 7500-ig nincs megállás:)
Szóval csak ajánlani tudom mindenkinek!
Az autó nagyon jó állapotban van ezért is vettem meg. Látszik, hogy megkímélték Svájcban, gondosan szervizetlék, nekem is csak a kötelező szervizeket kell elvégeznem (olaj, vezérműszíj, szűrők stb.) A fogyasztása átlagban 11-re jött most ki, ebben van Pest, dugó, brutális gyorsítások szóval minden....később majd írok még hogy alakul! Reméljük hosszú távon is elégedett leszek vele:)