Már vásárláskor fület szúrt, hogy rosszak az első ajtóhatárolók.
A bal első ajtóhatárolóval kezdtem, az zavarta a fülemet legjobban.
A csere nem lett volna nagy dolog, ha nem kell az egyik anyát leflexelnem a helyéről, mivel elforgott.
A közeljövőben veszek a jobb első ajtóra is.


Mivel a júniusi honosítás csak augusztus 31-ig volt érvényes, ezért megejtettük a műszaki vizsgát.
A vizsgán csont nélkül átment, de mivel rendbe lett rakva az autó a nyáron, nem is számítottam másra.
Másfél hónap alatt közel 2 ezer km-ert tettem bele, ez nálam viszonylag soknak számít, ezalatt nagyon megszerettem az autót.
A 156-os ebbe az időbe csak a garázsban állt, talán gurultam vele 50 km-ert. Kicsit sajnálom, hogy csak a garázsban áll, meglátom mi lesz a sorsa majd.
Km óra állása: 252371 km



Elfáradt a csomagtér ajtó teleszkópja, elfolyt az olaj belőle és a fejemen landolt egyik nyitáskor, cserével orvosolva lett.


Kapott az autó elöl új féktárcsákat és fékbetéteket.
TRW a tárcsa és a betét is.
A féknyergek újra lettek fújva, csakúgy, mint az előző hónapban hátul.
Km óra állása: 251090 km






A szerelőm hívta fel rá a figyelmet, miután falazta az egr szelepet, a próbaút közbe bedobálta neki a hill holder hibát. Majd féklámpa kapcsolót kell cserélnem a visszadobálja.
Hát pár nap után újból bedobálta a hibát.
A fékláma kapcsolót cseréltük, majd próbálom az autót, hibát azóta nem jelzett.



Mivel voltak lengőkarok cserélve, ezért ma sor került a futómű állításra.

Miután honosításról visszakaptam az autót jelezték, hogy a jobb hátsó lengéscsillapítónak a rugótányéra leszakadt.
Ma sor került a 2 hátsó lengéscsillapító cseréjére.
Kayaba márkájú került bele.
Km óra állása: 250958 km






B oszloptól hátra kapott az autóm egy Lumar sötétítést, 15%-os a fólia fényáteresztő képessége.




Már vásárlásnál is jelezte, akitől vettem az autót, hogy bedobálja az egr hibát városi közlekedés alatt, és ez a hiba nálam is fenn állt, folyamatosan.
EGR-t tudtam, hogy le kell falazni és kiírni, sort kerítettem rá a szerelőmnél.
A fogyasztás visszaállt a reális értékre.
Hibajelző nem világít, hiba megszűnt.
Június 20-án megkapta az autó a magyar rendszámot.
Igazából, honosítani kellett, mert ez év augusztusáig volt osztrák műszakija.
Közben, az első pajzson fekete fóliával változtattam, nekem így jobban tetszik, illetve kapott egy olasz matricát is a lámpa mellett.


1
515
Fórum
Friss topicok
- 155
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Szerelőműhely
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8