Pár hete lett meg a magyar rendszám a kocsira, kicsit lassú és körülményes a magyar ügyintézés, de hát ez nem újdonság.
Most volt komplett vezérléscsere, összes szűrő, olajcsere (csak a Selenia), jobb első rugó cseréje illetve termosztát csere.
Az alja kapott egy mosást és kezelve lett alvázvédővel.
Most egy darabig remélem rendben lesz! A km óra állása 189 ezer km.
Végre bejött a jó idő, felraktam a nyári gumikat.
A téli gumijaim elöl nagyon kopottak voltak, futómű beállítás kell majd, nem akarom, hogy a szinte új nyáriak kukába menjenek a nyár végére.
Elvittem a szervizbe átnézték, jobb és bal alsó lengőkart cseréltetnem kell, egy axiállal együtt, illetve kilyukadt a jobb első gumiharangom az is cserés lesz.
Jövő hétre megjönnek az alkatrészek, belerakják és meglesz a futóműállítás is.

Sikerült vennem, 17-es gyári TI felniket, nyári gumi garnitúrával.
A gumik mérete 215/40, profilmélység 8mm.
Bejön a tartósan jobb idő és felrakom a kocsira, biztos sokat fog dobni rajta :D.

3 hete felkerült az ablakokra a Lumar fólia, hátul a legsötétebb, elöl 2 árnyalattal világosabb. B oszlop kapott carbon fóliát.
Közben EGR szelepet tisztítani kellett, azóta jobban megy, mint előtte :D
0
686
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Adok-veszek
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth