Tankoltam egy újonnan megnyíló kúton és hát valami nem stimmelt a gázolajjal, mert a magasnyomású szivattyú nyomásszabályzó szelepét ultrahangosan tisztíttatni kellett miatta. Az üzemanyagszűrő is a biztonság kedvéért cserélve lett, Fram került bele.
Km óra állása: 219000 km

Mikor a multikormány bele lett téve az autóba a légzsákátvezető gyűrű nem lett cserélve.
Most sikerült szerezni bele és beszerelésre került.
Így világítanak a multigombok végre :)


Decemberbe vettem küszöbspoilert, ami most került fel az autóra.
A színe nem egyezett, így újra kellett fújni, amit egyik ismerősöm festékárba megcsinált.
Sika szélvédőragasztóval került fel, előtte Loctite primer aktivátorral kezelve lett.
Az alsó részt még majd rögzíteni kell csavarokkal, ha lesz rá időm :).
Nagyon tetszik feldobta a gépet :)
A rendszámtáblát újraragasztottam elöl, mert a széle elengedett már.



Cserére érett a kuplung pedálgumija, mint a képen is látható lyukas volt már.



Sikeres műszaki vizsga, az autón minden rendben.
Km állás: ~ 215300 km
Találtam jó áron sötétszürke bőrüléseket és ajtókárpitokat. Ahogy az időm engedte szépen lassan kicseréltem.
Jó állapotban vannak, a vezető ülést majd egy pár helyen festeni kell, arra majd később kerül sor.
Az ajtókárpitok kaptak egy nagytakarítást, mert nagyon koszosak voltak.
Nekem nagyon tetszik az összkép :)







Hátra is Pioneer 2 utas hangszorók kerültek, szép a hangzása.



Vettem egy multikormányt, ami most került beszerelésre.
Előtte újra lett bőrözve, piros cérna, oldalt perforált bőrözés, nagyon mutatós.
A légzsákra az új embléma is felkerült.
Sajnos a gombok egyenlőre nem működnek, mert nincs meg a kábelkivezetésem hozzá, de valamit kitalálok rá. Esetleg ha valakinek valami ötlete van szívesen fogadom :)



Felkerültek a 16-os téli kerekek. A nyári gumikba közel 9 ezer km került.


A tavaly vásárolt aksim megadta magát, nagy örömömre. Most Exide-ot vettem bele kicsivel erősebb. 77ah és 760-as indítóáramú.

